Let me start by saying that I haven't played any Yakuza games before. Normally, I would give the game a rating of 4/5, but unfortunately towards the end, even if you don't run it but focus on secondary missions, you will need to constantly fight the same enemies to level up, as a specific opponent appears at a point crucial to the story about 20 levels above you. The same thing happens again towards the end and it bothered me as a player because just when the story has a smooth flow and even though I was already at a high level per area, the game throws in an unacceptable grind.
I had started Kiwami but I gave up because I didn't like the battle system. However, I know that as a story, it is perhaps one of the best games for PS5, but personally, the battle system of Like a Dragon was what kept me interested, and of course the protagonist who doesn't take anything seriously. I prefer such protagonists in games. As for the plot, you are Ichiban (which means number one in Japanese) and after a betrayal you suffered, you try to find out who framed you, what happened, and unravel a huge web of events that reaches great heights. There are easter eggs for those who are fans of the Yakuza games, but this particular title can be played easily without having dealt with any previous Yakuza games. It stands on its own. Besides the main story that will take you about 35-40 hours, there are also secondary missions that offer humor, sadness, and very unique situations. It is the kind of game that, with comedy combined with a serious story, allows for the existence of side quests that you can't find in other games, we're talking about a lot of laughter. It also has mini-games like shogi (Japanese chess), poker, gambling, pachinko (Japanese slot machines), and even Mario Kart, which they don't call it that due to copyright issues. The game has a turn-based battle system, meaning you choose the type of attack, hit, and then after your whole team takes a turn, the opponent does the same from the beginning until someone dies. It reminds me a lot of games like Persona 5 in terms of battle system and Dragon Quest. Personally, this is what made me like it more, but it bothered many who have come from the previous Yakuza games. So if you're not sure, rent it first and then proceed with the purchase. The graphics use the Dragon Engine, which provides impeccable details from sweat and resources on the protagonist's face to the movements of his face with precision. The story gets a 10 that will make you cry in the end. The sound is amazing, with intense battles playing pieces that give you chills, and finally, the missions along with the small games offer a package that gives you immense quality. You will spend about 60 hours if you see everything, or 30-40 hours if you only do the story, but you will enjoy it in your life. It will make you laugh, have a good time, especially if you're feeling down. But of course, because the game also has a main serious story, you won't just laugh. I hope this helps and that you have good purchases with good health. If you have any questions, feel free to ask.
P.S.: The game offers classes like the classic Japanese JRPGs, but not the typical ones you encounter, you'll see for yourself. You can also equip your characters with weapons, armor, rings, etc., just like in all JRPGs. There is a romance system with characters and women you talk to at the bar.
Να ξεκινήσω λέγοντας οτι δεν έχω παίξει κανένα παιχνίδι Yakuza.Κανονικα θα έβαζα στο παιχνίδι 4/5 αλλά δυστυχώς προς το τέλος του ακομα και εαν δεν το τρέχετε αλλα ασχοληστε με αποστολες δευτερεουσες θα χρειαστει σε ενα συγκεκριμενο κομματι να βαρατε συνεχεια ιδιους εχθρους για να ανεβετε επιπεδο καθως ενας συγκεκριμενος αντιπαλος εμφανιζεται σε σημειο σημαντικο για την εξελιξη της ιστοριας περιπου 20 επιπεδα πανω απο εσας.Το ιδιο συμβαινει και παλι προς το τερματισμο και με χαλασε σαν παιχτη γιατι εκει που εχει ομαλη ροη η ιστορια και παρολο που ημουν ηδη αρκετα επιπεδα ανα περιοχη πεταει το παιχνιδι ενα grind που ειναι απαραδεκτο.
Είχα ξεκινησει το Kiwami αλλά το παράτησα γιατί δεν μου άρεσε το σύστημα μάχης.Ξέρω όμως οτι σαν ιστορία είναι ίσως τα καλύτερα παιχνίδια για ps5 αλλά προσωπικά το συστημα μάχης του like a dragon ήταν αυτό που με κράτησε και φυσικά ο πρωταγωνιστής που δεν παίρνει τίποτα στα σοβαρά.Προτιμώ τέτοιους πρωταγωνιστες σε παιχνίδια. Σαν υπόθεση είστε ο Ichiban (που σημαινει νουμερο ενα στα ιαπωνικα) και μετά απο προδωσια που υποφερατε προσπαθείτε να βρείτε ποιος σας καρφωσε τι έγινε και ξετυλιγετε ενα τεραστιο κουλουρι υποθεσεων που φτανει πολυ ψηλα.Υπάρχει easter egg για οσους είστε θαυμαστες των παιχνιδιων yakuza αλλα το συγκεκριμενο τιτλο τον παιζετε ανετα χωρις να εχετε ασχοληθει με κανενα παιχνιδι yakuza απο τα προηγουμενα.Ειναι αυτουσιος.Περα απο την κυρια υποθεση που θα σας πάρει περίπου 35-40 ώρες υπάρχουν και οι δευτερευουσες αποστολες που προσφερουν χιούμορ,λύπη και πολύ ιδιαίτερες καταστάσεις .Είναι το παιχνίδι τέτοιο που εφόσον η κωμωδία σε συνδιασμο με τη σοβαρη ιστορια κυριαρχουν δινει τη δυνατοτητα στην υπαρξη side quest που δεν μπορειτε να τα βρειτε σε αλλα παιχνιδια μιλαμε για πολυ γελιο.Επισης περα απο τις δευτερευουσες αποστολες εχει mini games οπως shogi(ιαπωνικο σκακι) ,ποκερ,τζογο,παντσίκο(ιαπωνικοί κουλοχέριδες) .Ακόμα και mario cart που λόγω δικαιωματων δεν το λενε έτσι .Το παιχνιδι έχει σύστημα μάχης ανα γύρο δηλαδή επιλέγεται τύπο επίθεσης βαράτε και μετά αφού κάνει όλη η ομάδα σας απο 1 κάνει ο αντίπαλος και πάλι απο την αρχη μέχρι να πεθάνουν.Θυμίζει πολύ παιχνιδια οπως το persona 5 σε συστημα μάχης και το dragonquest .Προσωπικα αυτο με εκανε να μου αρεσει πιο πολυ αλλα πολλους που εχουν ερθει απο τα προηγουμενα yakuza παιχνιδια τους χαλασε λιγο εώς πολύ.Οποτε εάν δεν είστε σίγουροι νοικιάστε το πρώτα και μετά προχωρηστε σε αγορά .Απο γραφικα χρησιμοποιείται το dragon engine που προσδιδει απταιστες λεπτομερειες απο ιδρώτα και πόρους πάνω στο πρόσωπο του πρωταγωνιστή μέχρι και τις κινήσεις του προσωπου σε ακρίβεια. Απο την ιστορία ένα 10 που θα σας κάνει να κλάψετε στο τέλος. Ο ήχος εκπληκτικός σε σοβαρές μάχες παίζουν κομμάτια που φέρνουν ανατριχίλα και τέλος οι αποστολές μαζί με τα μικρά παιχνίδια προσφέρουν ένα πακέτο που σας δίνει τεράστια ποιότητα.Θα περάσετε εαν τα δειτε όλα περίπου 60 ώρες εαν κάνετε την ιστορια μονο 30-40 ώρες αλλα θα καταευχαριστηθειτε με τη ζωη σας.Θα σας δωσει αστεια,θα σας κανει να γελασετε και να περασετε καλα εαν ειστε πεσμενοι.Αλλα φυσικα επειδη το παιχνιδι εχει και κυρια ιστορια που ειναι σοβαρη δεν θα γελασετε μονο.Αυτα ελλπιζω να βοηθησα και να εχετε καλες αγορες με υγεια.Οτι θελετε αφηστε ερωτηση και ειμαι προτεθημενος να απαντησω.,.
ΥΓ:Το παιχνιδι προσφέρει classes όπως τα κλασσικά ιπαωνικα jrpg αλλα οχι τα τυπικα που συνανταμε θα δειτε μονοι σας. Επίσης μπορείτε να εξοπλιζετε κανονικα τους χαρακτηρες σας με οπλα,πανοπλιες,δαχτυλιδια κλπ οπως σε ολα τα jrpg.Υπαρχει συστημα romance με χαρακτηρες και γυναικες που μιλατε σε μπαρ.