The sleeves are excessively wide (I don't know if it has to do with the size because I wear a medium and I got it in medium). Also, I've had it for about a year and it has pilled slightly, but that doesn't bother me much.
Overall, it's a nice cardigan, presentable, I wear it quite often (especially on a daily basis) and because, as I said, the sleeves bother me, I personally pull them up a bit.
Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:
Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.
Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.
After a while, it started to fill with knots, it's garbage. 50€ wasted. A cheap, monkey-made one would hold up better. The ridiculous thing is that I informed Adidas and their response was to go to the store where I bought it. Probably the store tricked me.
Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.
No relation in terms of quality with the previous jacket (same brand, same design). The worst part is that the zipper on the upper part closes low on the neck, resulting in discomfort and feeling cold.
Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.
The sleeves are excessively wide (I don't know if it has to do with the size because I wear a medium and I got it in medium). Also, I've had it for about a year and it has pilled slightly, but that doesn't bother me much.
Overall, it's a nice cardigan, presentable, I wear it quite often (especially on a daily basis) and because, as I said, the sleeves bother me, I personally pull them up a bit.
Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:
Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.
Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.
After a while, it started to fill with knots, it's garbage. 50€ wasted. A cheap, monkey-made one would hold up better. The ridiculous thing is that I informed Adidas and their response was to go to the store where I bought it. Probably the store tricked me.
Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.
No relation in terms of quality with the previous jacket (same brand, same design). The worst part is that the zipper on the upper part closes low on the neck, resulting in discomfort and feeling cold.
Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The sleeves are excessively wide (I don't know if it has to do with the size because I wear a medium and I got it in medium). Also, I've had it for about a year and it has pilled slightly, but that doesn't bother me much.
Overall, it's a nice cardigan, presentable, I wear it quite often (especially on a daily basis) and because, as I said, the sleeves bother me, I personally pull them up a bit.
Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:
Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.
Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.
After a while, it started to fill with knots, it's garbage. 50€ wasted. A cheap, monkey-made one would hold up better. The ridiculous thing is that I informed Adidas and their response was to go to the store where I bought it. Probably the store tricked me.
Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.
No relation in terms of quality with the previous jacket (same brand, same design). The worst part is that the zipper on the upper part closes low on the neck, resulting in discomfort and feeling cold.
Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.
The sleeves are excessively wide (I don't know if it has to do with the size because I wear a medium and I got it in medium). Also, I've had it for about a year and it has pilled slightly, but that doesn't bother me much.
Overall, it's a nice cardigan, presentable, I wear it quite often (especially on a daily basis) and because, as I said, the sleeves bother me, I personally pull them up a bit.
Λοιπόν θα είμαι ειλικρινής:
Τα μανίκια είναι υπερβολικά φαρδιά (δεν ξέρω βέβαια αν έχει να κάνει με το νούμερο γιατί εγώ φοράω medium και το πήρα σε medium). Επίσης την έχω κάνα χρόνο και και μου έχει μπιμπικιάσει ελάχιστα, αλλά αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα.
Κατά τ' αλλά ωραία ζακέτα, εμφανίσιμη, την φοράω αρκετά συχνά (πόσο μάλλον σε καθημερινή βάση) και επειδή με χαλάει όπως είπα αυτό με τα μανίκια, εγώ προσωπικά τα σηκώνω λίγο πάνω.
After a while, it started to fill with knots, it's garbage. 50€ wasted. A cheap, monkey-made one would hold up better. The ridiculous thing is that I informed Adidas and their response was to go to the store where I bought it. Probably the store tricked me.
Μετά από λίγο καιρό γέμισε κόμπους, είναι για πέταμα. Τσάμπα τα 50€. Από λαϊκή, μαϊμού καλύτερα θα κράταγε. Το γελοίο είναι ότι ενημέρωσα την Adidas και η απάντηση είναι να απευθυνθώ στο κατάστημα που την αγόρασα. Μάλλον την έπλεξε το κατάστημα.
No relation in terms of quality with the previous jacket (same brand, same design). The worst part is that the zipper on the upper part closes low on the neck, resulting in discomfort and feeling cold.
Καμία σχέση ποιοτικά με προηγούμενη ζακέτα (ίδια μάρκα ίδιο σχέδιο). Το χειρότερο είναι οτι το φερμουάρ στην πάνω μεριά κλείνει χαμηλά στο λαιμό με αποτέλεσμα να είναι άβολη και να κρυώνεις.