Espresso Coffee Machines

Philips HD8423/11 Automatic Espresso Machine 15bar Black

Pressure: 15bar, Power: 950W , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Specifications

Type
Semi-Automatic
Coffee Supply
Ground
Power
950 W
Pressure
15 bar
Water Tank Capacity
1.25 lt
Colour
Black
Retro
-
Boiler Type
-

Capabilities & Functions

Milk Frother
-
Compatible with
-
Built-in
No
Removable Water Tank
-
Water Filter
-
Automatic Shut-off
-
Cup Warmer
-
Steam Nozzle
-
Temperature Control
-

Smart Attributes

Wi-Fi
No

Technologies

Gaggia
-
De'Longhi
-
Philips
-
Sage
-
Krups
-
Cecotec
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (56)

Reviews

  1. 27
  2. 19
  3. 4
  4. 3
  5. 3
Review this product
  • Easy to use
  • Heating time of the device
  • Coffee quality
  • Crema
  • Value for money
  • Cleaning
  • Construction quality
  • Foam milk
  • Noisy
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Moderate noise
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Foam milk
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • ep82silv
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Foam milk
    • Moderate noise
    • Crema
    Did you find this review helpful?
  • kwstas.kms
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Moderate noise
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • tziortzisi
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Cleaning
    • Moderate noise
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • tsiftis01
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    3 χρονια με καθημερινη χρηση τουλαχιστον 4 καφεδων ημερησιως,μπορω να πω οτι ναι ειναι μια πολυ καλη μηχανη !Την προτεινω σε οσους αγαπουν τον καλο καφε και δε θα το μετανοιωσουν!Δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη η προβλημα ποτε!

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • DEEPERGAS
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    την έχω περίπου ενάμιση χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.. με καθημερινή παραγωγή περίπου 4 καφέδων.. ο καφές είναι πολύ καλός όμως η αλήθεια είναι πως το καϊμάκι το βγάζει λίγο αφρώδες.. παρ όλα αυτά πλούσιο.. με κάψουλα ESE βγάζει πυκνότερο αλλά λιγότερο καϊμάκι και νομίζω με πιο αργή ροή.. την συνιστώ και νομίζω αξίζει τα λεφτά της (88 Ε)..

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Foam milk
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • Δημήτρης7
    3
    0 out of 7 members found this review helpful

    Μια μηχανή για σπιτικό καφέ (χύμα). Ο καφές της είναι πολύ καλός, το καϊμάκι δυστυχώς αφρώδες και όχι κρεμώδες (σε σχέση με μηχανές που παίρνουν κάψουλες και το καϊμάκι είναι άψογο).
    Θέλει λίγο παίδεμα στην αρχή μέχρι να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις.
    Ο θόρυβος είναι κάτι που δεν ενοχλεί.
    Για τον καφέ που κάνει πάντως, δεν αξίζει τα 80-90 ευρώ που κοστίζει.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Moderate noise
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Foam milk
    • Crema
    Did you find this review helpful?
  • Cj_kary
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Παρα πολυ καλη αναλογικα με την τιμη φυσικα την εχω εδω και 2 χρονια και με συχνη χρηση
    την προτεινω .

    • Coffee quality
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Moderate difficulty to use
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • Αξιοπρεπέστατη αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο από άποψη ποιότητας... Μου αφήνει την αίσθηση ότι επηρεάζει την τελική γεύση του καφέ και αυτό είναι το πιο ενοχλητικό μετά από 6 μήνες χρήση - σε προηγούμενες καφετιέρες που είχα τα χαρμάνια αναδείκνυαν πληρέστερα την ιδιαιτερότητα τους. Σε γενικές πάντως είναι τίμια μηχανή και αξίζει τα λεφτά της.

    • Easy to use
    • Cleaning
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Coffee quality
    • Construction quality
    • Moderate noise
    • Value for money
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Christos_Galanakis
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    1 χρόνο καθημερινής χρήσης ( 5-6 καφέδες την μερα) μπορώ να πω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για value for money καφετιέρα. Το καϊμάκι της είναι πολύ ανώτερο και από κάποιες επαγγελματικές μηχανές

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • Την έχω 1 χρόνο τώρα, ίσως η καλύτερη επιλογή για οικιακή χρήση για απαιτητικούς και όχι μόνο. Εύκολη στη χρήση, καλό αφρόγαλα και καϊμάκι. Καθαρίζεται εύκολα με ένα vettex και στη βρύση. Θα την αγαπήσουν οι λάτρεις καλού εσπρέσσο.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Construction quality
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • Tim_Theod
    3
    1 out of 3 members found this review helpful

    στην επομενη θα εχω στα υποψιν να εχει περισσοτερα bar.... κ εννοειται περισσοτερα watt....
    Κοστος παρασκευης ενος φλυτζανιου εσπρεσο, περιπου 0,20-0,25€

    • Easy to use
    • Cleaning
    • Heating time of the device
    • Coffee quality
    • Construction quality
    • Value for money
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • Την εχω περίπου 1 μιση χρόνο. Ζεστενεται γρήγορα και απο καϊμάκι είναι ικανοποιητικη. Για τα λεφτά της ειναι μια απλη και αξιοπρεπής μηχανη. Κανουμε αρκετους καφεδες την ημερα γιατί είμαστε αρκετα άτομα και δεν έχει βγάλει κάποια βλάβη.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Moderate noise
    • Crema
    Did you find this review helpful?
  • Είναι πάρα πολύ καλή για οικιακή χρήση την έχω 2 χρόνια και είμαι απολύτως ικανοποιημένος κάνει φανταστικό καιμακι και πολύ καλο καφέ. Το μόνο αρνητικό είναι ότι από την πρώτη μερα κάνει αρκετό θόρυβο κάτι που παρόλα αυτά δεν είναι λόγος για κάποιον να μη προβεί στην αγορά της.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Construction quality
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Cleaning
    • Moderate noise
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Ippos_Gio
    5
    8 out of 8 members found this review helpful

    Εχω δουλεψει σε service ηλεκτρικων συσκευων καποια χρονια και εχω επεξεργαστει πολλες ελλατωματικες μηχανες καφε. Μονο ετσι μπορω να αντιληφθω τα αρνητικα σχολια για αυτη τη μηχανη. Δηλαδη οτι σε καθε παρτιδα ηλεκρτικων συσκευων υπαρχουν και καποιες ελλατωματικες.

    Κατα τα αλλα εχω αυτην την εσπρεσιερα ενα χρονο κανω 3-4 καφεδες τη μερα και λειτουργει απλα αψογα. Τελειο καιμακι , ευκολο στη χρηση του ακροφυσιου για το αφρογαλα και κανει 3-4 καφεδες σερι χωρις να χρειαζεται πολυ χρονο.

    Βασικο της ελλατωμα ειναι ο θορυβος. Κατι αλλα που διαβαζω για φτηνα πλαστικα (για αυτη την τιμη ειναι μια χαρα ολα τα εξαρτηματα της) ή οτι το κουμπι ειναι πισω κλπ ειναι επουσιωδη παντα με τη σχεση ποιοτητα τιμης.

    υ.γ. και ενα tip μερικες φορες μπλοκαρει και δεν βγαζει νερο. ανοιξτε λιγακι την πιεση του νερου για το αφρογαλα και ξεμπλοκαρει .

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Cleaning
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • Romina_touf
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Θεωρω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη καφετιέρα! Δεν με δυσκόλεψε καθόλου στη χρήση της... το άρωμα του καφε ειναι το ιδιο με τον καφε που πινω εξω! Εύκολη στον καθαρισμό και τη συντήρηση, ζεσταίνει γρήγορα το νερό, ο καφες που βγαζει εχει παρα πολυ καλη θερμοκρασία, ειναι αθόρυβη και γενικα σκύλος για οικιακή χρήση... τη συνιστώ ανεπιφύλακτα και απορώ με τα αρνητικά σχόλια των υπολοίπων χρηστών...

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Silent
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Konstantina_Kandilidou
    1
    3 out of 12 members found this review helpful

    Είναι ό,τι χειρότερο έχω αγοράσει στη ζωή μου. Έχει χρόνο ζωής 8 καφέδες. Πραγματικά μόλις την αγόρασα έκανε 8-10 καλούς καφέδες και μετά άρχισε να κάνει απαίσιο καφέ, με άθλια γεύση που μυρίζει άσχημα. Την έκανα αφαλάτωση με το αυθεντικό δικό της προϊόν μια φορά και πάλι το ίδιο. Πήρα στο service και μου είπαν να την ξανακάνω αφαλάτωση και να καθαρίσω το Portafilter. Το έκανα και πάλι τα ίδια. Μετά σταμάτησε να τρέχει και νερό. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο service - ήταν εντός εγγύησης. Μετά από δύο μήνες που ήταν στο service, μου την έστειλαν σε άλλο μαγαζί 20 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Τέλος πάντων πήγα την πήρα. Το πρόβλημα με το νερό που δεν έτρεχε διορθώθηκε, αλλά ο καφές εξακολουθεί να είναι απαίσιος και να βρωμάει. Δε ξέρω τί φταίει πραγματικά. Έχω πετάξει πόσους καφέδες και παίρνω καινούργιους μήπως έχουν οι καφέδες το πρόβλημα, αλλά τίποτα. Απλά πεταμένα χρήματα.

    • Easy to use
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Coffee quality
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Noisy
    • Value for money
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • antonis.litinas
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Για τα χρηματα της ειναι η μονη που με την μετατροπη απο pressurised σε non pressurised κανει τοσο καλο καφε..η πιο φθηνη αξιοπιστη για να πινεις κανονικο εσπρεσσο και οχι νεροζουμι με καιμακι που κανουν οι υπολοιπες του ειδους της..απλα θελει τη μετατροπη αυτη που αν το ψαξετε λιγο στο ιντερνετ θα το κανετε πανευκολα και δεν θα παραπονιεστε για το οτι δεν βγαζει καλο καφε..

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Silent
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Έχει δύο αρνητικά. 1. Το ακροφύσιο ειναι χαμηλά και εμποδιζει το σκευος στην εισοδο και στην έξοδο.
    2. Το power button είναι πίσω

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • ((O))
    1
    1 out of 4 members found this review helpful

    μετα απο σχεδον ενα χρονο βαριας χρησης, απογοητευτικη. το pressurized συστημα χαλασε γρηγορα. ο καφες βγαινει πολυ γρηγορα με οτι κοψιμο καφε και να δοκιμασα, ειναι νερομενος και εχει γευση καμενου.
    το μονο καλο που βγαζει ειναι καιμακι..
    επομενη αγορα θα κινηθω σε φθηνοτερη με ενα ποιοτικο κοπτικο μηχανημα. και αυτο επειδη αν δεν κατσει να ταιριαζει στη μηχανη το κοψιμο του αγοραστου καφε απο σουπερ μαρκετ, την εκατσες...πρεπει να ψαχνεις για καφεκοπτειο...

    Did you find this review helpful?
  • dgsfak

    Verified purchase

    Καλή για τα λεφτά της. Με τη μικρή μου εμπειρία έχω να πω ότι είναι απλά αξιοπρεπής για καφέ του σούπερμαρκετ αλλά με διάφορα καλύτερα αλεσμένα χαρμάνια που δοκίμασα με απογοήτευσε. Οπότε είναι μια αξιοπρεπής μηχανούλα για κάποιον που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και αγοράζει τον συσκευασμένο καφέ από το ΣΜ.

    Did you find this review helpful?
  • kostis60
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Με λίγα λόγια. Την έχω στο γραφείο (10 άτομα) τα τελευταία 2 χρόνια ,τέλειος καφές, 0 προβλήματα. Αφού άντεξε το crash test πήρα μια και για το σπίτι.

    Did you find this review helpful?
  • georgis4
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ισως απο τις καλυτερες ως προς value for money οικονομικες καφετιερες εσπρεσσο (εννοειται οτι δε ζηταει καποιος πολλα στην ποιοτητα πλαστικων για €91 οπως και στη δημιουργια αφρογαλακτος). Στα + οτι μπορεις να βρεις τα παντα απο ανταλλακτικα. Την χρησιμοποιω με unpressurised το κλειστρο (εχει βγει ο μηχανισμος δημιουργιας ψεευτοκρεμας στο portafilter απο την πρωτη στιγμη) επειδη εχω μυλο και χρησιμοποιω μονο φρεσκους καφεδες και οχι συσκευασμενους. Υποψην οτι η συγκεκριμενη ειναι με ατσαλινο boiler γιατι βγαινει και με αλουμινενιο. Πριν την αγορα οποιασδηποτε poemia με ενα ψαξιμο βρισκεις το φυλλαδιο πληροφοριων απο το site της philips και γραφει αν ειναι με ατσαλινο η αλουμινενιο boiler.

    Did you find this review helpful?
  • Μάρκος Σάντερς
    2
    1 out of 3 members found this review helpful

    Ισως το καλυτερο ακροφυσιο για γαλα απο τις φτηνες μηχανες. Έξυπνο drip tray. Η σταθμη του νερου δεν φαινεται ευκολα. Ο on/off διακόπτης είναι από πίσω. Τα λαμπάκια είναι πολυ μικρα και ειναι δυσκολο να καταλαβεις αν ειναι αναμενα ή όχι. Δεν κάνει αποσυμπίεση οπότε αν βγάλεις κατα λάθος το group γίνεται η γνωστή έκρηξη με καφέ σε όλη την κουζίνα. Ο καφές που βγάζει είναι καλός για μηχανη με pressurized portafilter. Άντεξε στο εξοχικό περίπου 6 μήνες...

    Did you find this review helpful?
  • lefteris27
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    καφέ τελειο αφρόγαλα το ίδιο η καλύτερη επιλογή για μένα...2 χρονια κ καμιά αλλοιωση στον καφε..

    Did you find this review helpful?
  • nikos.crete.73
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Επειτα απο εναμιση χρονο λειτουργιας σε καθημερινη χρηση (4 καφεδες την μερα)εχω να πω τα εξης.Μολις εκλεισε χρονο αρχισε να τρεχει νερο απο τη βαλβιδα του δοχειου νερου και να τρεχει κατω απο τη μηχανη.Αφου επισκευαστηκε στο σερβις μετα απο 4 μηνες παλι τα ιδια και τωρα τρεχει κ νερο απο πανω απ το φιλτρο οταν βγαζει τον καφε.Παλι στο σερβις..
    Σε γενικες γραμμες μαλλον πρεπει να ψαχνω για αλλη

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Value for money
    • Foam milk
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • dimiskoum
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    Αποφάσισα να την δοκιμάσω μετά απο βλάβη μηχανής Krups, κρίμα, μετριος καφές, θεωρώ οτι κραταέι όλα τα καλά συστατικά του καφέ εντός μηχανής. Καλή κατασκευή για τα χρήματα της.

    Did you find this review helpful?
  • Την έχω 2 μήνες και την εχω ευχαριστηθεί. Πίνω 5-6 καφέδες τη μερα!!! Πολύ καλή πραγματικά! Good value for money!

    Did you find this review helpful?
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    0
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    0
  • Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    2
  • πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    2
  • Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    2
  • See all

Specifications

Specifications

Type
Semi-Automatic
Coffee Supply
Ground
Power
950 W
Pressure
15 bar
Water Tank Capacity
1.25 lt
Colour
Black
Retro
-
Boiler Type
-

Capabilities & Functions

Milk Frother
-
Compatible with
-
Built-in
No
Removable Water Tank
-
Water Filter
-
Automatic Shut-off
-
Cup Warmer
-
Steam Nozzle
-
Temperature Control
-

Smart Attributes

Wi-Fi
No

Technologies

Gaggia
-
De'Longhi
-
Philips
-
Sage
-
Krups
-
Cecotec
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (56)

  1. 27
  2. 19
  3. 4
  4. 3
  5. 3
Review this product
  • Easy to use
  • Heating time of the device
  • Coffee quality
  • Crema
  • Value for money
  • Cleaning
  • Construction quality
  • Foam milk
  • Noisy
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Moderate noise
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Foam milk
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • ep82silv
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Foam milk
    • Moderate noise
    • Crema
    Did you find this review helpful?
  • kwstas.kms
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Moderate noise
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • tziortzisi
    5
    2 out of 3 members found this review helpful

    Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Cleaning
    • Moderate noise
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • tsiftis01
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    3 χρονια με καθημερινη χρηση τουλαχιστον 4 καφεδων ημερησιως,μπορω να πω οτι ναι ειναι μια πολυ καλη μηχανη !Την προτεινω σε οσους αγαπουν τον καλο καφε και δε θα το μετανοιωσουν!Δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη η προβλημα ποτε!

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • DEEPERGAS
    5
    2 out of 2 members found this review helpful

    την έχω περίπου ενάμιση χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.. με καθημερινή παραγωγή περίπου 4 καφέδων.. ο καφές είναι πολύ καλός όμως η αλήθεια είναι πως το καϊμάκι το βγάζει λίγο αφρώδες.. παρ όλα αυτά πλούσιο.. με κάψουλα ESE βγάζει πυκνότερο αλλά λιγότερο καϊμάκι και νομίζω με πιο αργή ροή.. την συνιστώ και νομίζω αξίζει τα λεφτά της (88 Ε)..

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Foam milk
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • Δημήτρης7
    3
    0 out of 7 members found this review helpful

    Μια μηχανή για σπιτικό καφέ (χύμα). Ο καφές της είναι πολύ καλός, το καϊμάκι δυστυχώς αφρώδες και όχι κρεμώδες (σε σχέση με μηχανές που παίρνουν κάψουλες και το καϊμάκι είναι άψογο).
    Θέλει λίγο παίδεμα στην αρχή μέχρι να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις.
    Ο θόρυβος είναι κάτι που δεν ενοχλεί.
    Για τον καφέ που κάνει πάντως, δεν αξίζει τα 80-90 ευρώ που κοστίζει.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Moderate noise
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Foam milk
    • Crema
    Did you find this review helpful?
  • Cj_kary
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    Παρα πολυ καλη αναλογικα με την τιμη φυσικα την εχω εδω και 2 χρονια και με συχνη χρηση
    την προτεινω .

    • Coffee quality
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Moderate difficulty to use
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • Αξιοπρεπέστατη αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο από άποψη ποιότητας... Μου αφήνει την αίσθηση ότι επηρεάζει την τελική γεύση του καφέ και αυτό είναι το πιο ενοχλητικό μετά από 6 μήνες χρήση - σε προηγούμενες καφετιέρες που είχα τα χαρμάνια αναδείκνυαν πληρέστερα την ιδιαιτερότητα τους. Σε γενικές πάντως είναι τίμια μηχανή και αξίζει τα λεφτά της.

    • Easy to use
    • Cleaning
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Coffee quality
    • Construction quality
    • Moderate noise
    • Value for money
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Christos_Galanakis
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    1 χρόνο καθημερινής χρήσης ( 5-6 καφέδες την μερα) μπορώ να πω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για value for money καφετιέρα. Το καϊμάκι της είναι πολύ ανώτερο και από κάποιες επαγγελματικές μηχανές

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • Την έχω 1 χρόνο τώρα, ίσως η καλύτερη επιλογή για οικιακή χρήση για απαιτητικούς και όχι μόνο. Εύκολη στη χρήση, καλό αφρόγαλα και καϊμάκι. Καθαρίζεται εύκολα με ένα vettex και στη βρύση. Θα την αγαπήσουν οι λάτρεις καλού εσπρέσσο.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Construction quality
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • Tim_Theod
    3
    1 out of 3 members found this review helpful

    στην επομενη θα εχω στα υποψιν να εχει περισσοτερα bar.... κ εννοειται περισσοτερα watt....
    Κοστος παρασκευης ενος φλυτζανιου εσπρεσο, περιπου 0,20-0,25€

    • Easy to use
    • Cleaning
    • Heating time of the device
    • Coffee quality
    • Construction quality
    • Value for money
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • Την εχω περίπου 1 μιση χρόνο. Ζεστενεται γρήγορα και απο καϊμάκι είναι ικανοποιητικη. Για τα λεφτά της ειναι μια απλη και αξιοπρεπής μηχανη. Κανουμε αρκετους καφεδες την ημερα γιατί είμαστε αρκετα άτομα και δεν έχει βγάλει κάποια βλάβη.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Moderate noise
    • Crema
    Did you find this review helpful?
  • Είναι πάρα πολύ καλή για οικιακή χρήση την έχω 2 χρόνια και είμαι απολύτως ικανοποιημένος κάνει φανταστικό καιμακι και πολύ καλο καφέ. Το μόνο αρνητικό είναι ότι από την πρώτη μερα κάνει αρκετό θόρυβο κάτι που παρόλα αυτά δεν είναι λόγος για κάποιον να μη προβεί στην αγορά της.

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Construction quality
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Cleaning
    • Moderate noise
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Ippos_Gio
    5
    8 out of 8 members found this review helpful

    Εχω δουλεψει σε service ηλεκτρικων συσκευων καποια χρονια και εχω επεξεργαστει πολλες ελλατωματικες μηχανες καφε. Μονο ετσι μπορω να αντιληφθω τα αρνητικα σχολια για αυτη τη μηχανη. Δηλαδη οτι σε καθε παρτιδα ηλεκρτικων συσκευων υπαρχουν και καποιες ελλατωματικες.

    Κατα τα αλλα εχω αυτην την εσπρεσιερα ενα χρονο κανω 3-4 καφεδες τη μερα και λειτουργει απλα αψογα. Τελειο καιμακι , ευκολο στη χρηση του ακροφυσιου για το αφρογαλα και κανει 3-4 καφεδες σερι χωρις να χρειαζεται πολυ χρονο.

    Βασικο της ελλατωμα ειναι ο θορυβος. Κατι αλλα που διαβαζω για φτηνα πλαστικα (για αυτη την τιμη ειναι μια χαρα ολα τα εξαρτηματα της) ή οτι το κουμπι ειναι πισω κλπ ειναι επουσιωδη παντα με τη σχεση ποιοτητα τιμης.

    υ.γ. και ενα tip μερικες φορες μπλοκαρει και δεν βγαζει νερο. ανοιξτε λιγακι την πιεση του νερου για το αφρογαλα και ξεμπλοκαρει .

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Construction quality
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    • Cleaning
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • Romina_touf
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Θεωρω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη καφετιέρα! Δεν με δυσκόλεψε καθόλου στη χρήση της... το άρωμα του καφε ειναι το ιδιο με τον καφε που πινω εξω! Εύκολη στον καθαρισμό και τη συντήρηση, ζεσταίνει γρήγορα το νερό, ο καφες που βγαζει εχει παρα πολυ καλη θερμοκρασία, ειναι αθόρυβη και γενικα σκύλος για οικιακή χρήση... τη συνιστώ ανεπιφύλακτα και απορώ με τα αρνητικά σχόλια των υπολοίπων χρηστών...

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Silent
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Konstantina_Kandilidou
    1
    3 out of 12 members found this review helpful

    Είναι ό,τι χειρότερο έχω αγοράσει στη ζωή μου. Έχει χρόνο ζωής 8 καφέδες. Πραγματικά μόλις την αγόρασα έκανε 8-10 καλούς καφέδες και μετά άρχισε να κάνει απαίσιο καφέ, με άθλια γεύση που μυρίζει άσχημα. Την έκανα αφαλάτωση με το αυθεντικό δικό της προϊόν μια φορά και πάλι το ίδιο. Πήρα στο service και μου είπαν να την ξανακάνω αφαλάτωση και να καθαρίσω το Portafilter. Το έκανα και πάλι τα ίδια. Μετά σταμάτησε να τρέχει και νερό. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο service - ήταν εντός εγγύησης. Μετά από δύο μήνες που ήταν στο service, μου την έστειλαν σε άλλο μαγαζί 20 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Τέλος πάντων πήγα την πήρα. Το πρόβλημα με το νερό που δεν έτρεχε διορθώθηκε, αλλά ο καφές εξακολουθεί να είναι απαίσιος και να βρωμάει. Δε ξέρω τί φταίει πραγματικά. Έχω πετάξει πόσους καφέδες και παίρνω καινούργιους μήπως έχουν οι καφέδες το πρόβλημα, αλλά τίποτα. Απλά πεταμένα χρήματα.

    • Easy to use
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Coffee quality
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Noisy
    • Value for money
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • antonis.litinas
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Για τα χρηματα της ειναι η μονη που με την μετατροπη απο pressurised σε non pressurised κανει τοσο καλο καφε..η πιο φθηνη αξιοπιστη για να πινεις κανονικο εσπρεσσο και οχι νεροζουμι με καιμακι που κανουν οι υπολοιπες του ειδους της..απλα θελει τη μετατροπη αυτη που αν το ψαξετε λιγο στο ιντερνετ θα το κανετε πανευκολα και δεν θα παραπονιεστε για το οτι δεν βγαζει καλο καφε..

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Silent
    • Value for money
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Foam milk
    Did you find this review helpful?
  • Έχει δύο αρνητικά. 1. Το ακροφύσιο ειναι χαμηλά και εμποδιζει το σκευος στην εισοδο και στην έξοδο.
    2. Το power button είναι πίσω

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Moderate noise
    Did you find this review helpful?
  • ((O))
    1
    1 out of 4 members found this review helpful

    μετα απο σχεδον ενα χρονο βαριας χρησης, απογοητευτικη. το pressurized συστημα χαλασε γρηγορα. ο καφες βγαινει πολυ γρηγορα με οτι κοψιμο καφε και να δοκιμασα, ειναι νερομενος και εχει γευση καμενου.
    το μονο καλο που βγαζει ειναι καιμακι..
    επομενη αγορα θα κινηθω σε φθηνοτερη με ενα ποιοτικο κοπτικο μηχανημα. και αυτο επειδη αν δεν κατσει να ταιριαζει στη μηχανη το κοψιμο του αγοραστου καφε απο σουπερ μαρκετ, την εκατσες...πρεπει να ψαχνεις για καφεκοπτειο...

    Did you find this review helpful?
  • dgsfak

    Verified purchase

    Καλή για τα λεφτά της. Με τη μικρή μου εμπειρία έχω να πω ότι είναι απλά αξιοπρεπής για καφέ του σούπερμαρκετ αλλά με διάφορα καλύτερα αλεσμένα χαρμάνια που δοκίμασα με απογοήτευσε. Οπότε είναι μια αξιοπρεπής μηχανούλα για κάποιον που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και αγοράζει τον συσκευασμένο καφέ από το ΣΜ.

    Did you find this review helpful?
  • kostis60
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Με λίγα λόγια. Την έχω στο γραφείο (10 άτομα) τα τελευταία 2 χρόνια ,τέλειος καφές, 0 προβλήματα. Αφού άντεξε το crash test πήρα μια και για το σπίτι.

    Did you find this review helpful?
  • georgis4
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ισως απο τις καλυτερες ως προς value for money οικονομικες καφετιερες εσπρεσσο (εννοειται οτι δε ζηταει καποιος πολλα στην ποιοτητα πλαστικων για €91 οπως και στη δημιουργια αφρογαλακτος). Στα + οτι μπορεις να βρεις τα παντα απο ανταλλακτικα. Την χρησιμοποιω με unpressurised το κλειστρο (εχει βγει ο μηχανισμος δημιουργιας ψεευτοκρεμας στο portafilter απο την πρωτη στιγμη) επειδη εχω μυλο και χρησιμοποιω μονο φρεσκους καφεδες και οχι συσκευασμενους. Υποψην οτι η συγκεκριμενη ειναι με ατσαλινο boiler γιατι βγαινει και με αλουμινενιο. Πριν την αγορα οποιασδηποτε poemia με ενα ψαξιμο βρισκεις το φυλλαδιο πληροφοριων απο το site της philips και γραφει αν ειναι με ατσαλινο η αλουμινενιο boiler.

    Did you find this review helpful?
  • Μάρκος Σάντερς
    2
    1 out of 3 members found this review helpful

    Ισως το καλυτερο ακροφυσιο για γαλα απο τις φτηνες μηχανες. Έξυπνο drip tray. Η σταθμη του νερου δεν φαινεται ευκολα. Ο on/off διακόπτης είναι από πίσω. Τα λαμπάκια είναι πολυ μικρα και ειναι δυσκολο να καταλαβεις αν ειναι αναμενα ή όχι. Δεν κάνει αποσυμπίεση οπότε αν βγάλεις κατα λάθος το group γίνεται η γνωστή έκρηξη με καφέ σε όλη την κουζίνα. Ο καφές που βγάζει είναι καλός για μηχανη με pressurized portafilter. Άντεξε στο εξοχικό περίπου 6 μήνες...

    Did you find this review helpful?
  • lefteris27
    5
    1 out of 1 members found this review helpful

    καφέ τελειο αφρόγαλα το ίδιο η καλύτερη επιλογή για μένα...2 χρονια κ καμιά αλλοιωση στον καφε..

    Did you find this review helpful?
  • nikos.crete.73
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Επειτα απο εναμιση χρονο λειτουργιας σε καθημερινη χρηση (4 καφεδες την μερα)εχω να πω τα εξης.Μολις εκλεισε χρονο αρχισε να τρεχει νερο απο τη βαλβιδα του δοχειου νερου και να τρεχει κατω απο τη μηχανη.Αφου επισκευαστηκε στο σερβις μετα απο 4 μηνες παλι τα ιδια και τωρα τρεχει κ νερο απο πανω απ το φιλτρο οταν βγαζει τον καφε.Παλι στο σερβις..
    Σε γενικες γραμμες μαλλον πρεπει να ψαχνω για αλλη

    • Coffee quality
    • Easy to use
    • Cleaning
    • Heating time of the device
    • Crema
    • Construction quality
    • Value for money
    • Foam milk
    • Noisy
    Did you find this review helpful?
  • dimiskoum
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    Αποφάσισα να την δοκιμάσω μετά απο βλάβη μηχανής Krups, κρίμα, μετριος καφές, θεωρώ οτι κραταέι όλα τα καλά συστατικά του καφέ εντός μηχανής. Καλή κατασκευή για τα χρήματα της.

    Did you find this review helpful?
  • Την έχω 2 μήνες και την εχω ευχαριστηθεί. Πίνω 5-6 καφέδες τη μερα!!! Πολύ καλή πραγματικά! Good value for money!

    Did you find this review helpful?
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    0
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    0
  • Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    2
  • πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    2
  • Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    2
  • See all