Very beautiful watch, large (44mm) and heavy! Unfortunately, as others have written in the reviews, the day indicator came off on the second day of use. You can't pay for a supposedly branded watch and have it break on its own with minimal use within 2 days. I'm sorry.
Παρα πολυ ομορφο ρολόι, μεγάλο (44μμ) και βαρύ!
Δυστυχώς, όπως έγραψαν και άλλοι στις αξιολογήσεις, ο δείκτης των ημερών ξεκόλλησε την δεύτερη μέρα χρήσης του. Δεν γίνεται να πληρώνεις για ενα ρολοι, δήθεν μάρκας, και να καταστρέφεται μόνο του και με ελάχιστη χρήση μεσα σε 2 μερες. Λυπάμαι.
A very beautiful watch with good weight, nice appearance that shows everything (day, month, time, date). I don't use it for everyday use but mainly for an evening out. It is very modern, has a nice dial, and is of quite good quality. I haven't used it heavily to say for sure if it gets scratched or if it is water-resistant, but if you get such a watch you definitely won't wear it to the beach. One negative is that when the month has 30 days, the indicator goes to 31 instead of 1 the next day and you have to adjust it yourself! For its price, I think it's worth it, in general Tomy Hilfiger makes very modern watches.
Ένα πολύ όμορφο ρολόι με καλό βάρος, ωραία εμφάνιση που τα δείχνει όλα (ημέρα, μήνα, ώρα, ημερομηνία). Δεν το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση αλλά κυρίως για μια βραδινή έξοδο. Είναι πολύ μοντέρνο έχει ωραίο καντράν και έχει αρκετά καλή ποιότητα. Δεν του έχω κάνει βαριά χρήση για να πω με σιγουριά αν κάνει γρατσουνιές ή αν αντέχει στο νερό αλλά αν πάρεις ένα τέτοιο ρολόι δεν θα το βάλεις στην παραλία σίγουρα. Ένα αρνητικό είναι ότι όταν ο μήνας τραβάει 30 μέρες ο δείκτης την επόμενη πάει 31 αντί για 1 και πρέπει να το ρυθμίσεις εσύ! Για τα λεφτά του πιστεύω αξίζει, γενικότερα η Tomy Hilfiger βγάζει πολύ μοντέρνα ρολόγια.
It fit well on my wrist without needing to adjust the bracelet. Nice size, one of the most beautiful in its price category, the only downside is the cheap bracelet which makes it look like a very cheap watch and makes noise when the watch moves on the wrist, sounding fake.
Έκατσε καλά στο χέρι μου χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση ο μπρασελές. Ωραίο μέγεθος,απο τα πιο όμορφα στην κατηγορία τιμής του ,το μόνο μείον ο φτηνός μπρασελές που παραπέμπει σε πολύ φτηνό ρολόι και ακούγεται όταν κουνιέται το ρολόι στο χέρι σαν ψεύτικος.
Beautiful watch for my taste, serious, without being unnoticed, but also without making any "bang" or "crack" for attention. It shows value, prestige, seriousness, and aesthetics. The size (for me) is just right, neither large nor too small.
I love the right side, where you can see part of the mechanism (with "fake" extra design of course, but it's very nice). It also has a quiet discreet nice tick at the seconds that I like, a sound that makes it sound "good" (which of course you never hear, not even in a quiet room, unless you bring it close to you).
At one point, I was looking at the black one, but I saw (in pictures, and up close) that it "purples" in the sun, so I preferred this one with the nickel body, because its dial is true black.
Πανέμορφο ρολόι για τα γούστα μου, σοβαρό, χωρίς να περνάει απαρατήρητο, αλλά και χωρίς να κάνει κανένα "μπαμ" ή "κρα" για προσοχή. Δείχνει αξία, κύρος, σοβαρότητα, και καλαισθησία. Το μέγεθος (για εμένα) είναι ό,τι πρέπει, ούτε μεγάλο, ούτε και μικρούλι.
Αγαπώ τη δεξιά μεριά, όπου βλέπεις μέρος του μηχανισμού (με "ψεύτικο" extra design βέβαια, αλλά είναι πολύ ωραίο). Επίσης έχει ένα ήσυχο διακριτικό ωραίο τικ στα δευτερόλεπτα που μ' αρέσει, ήχος που το κάνει να ακούγεται" καλό" (το οποίο φυσικά δεν ακούς ποτέ, ούτε σε ήσυχο δωμάτιο, αν δεν το φέρεις κοντά σου).
Κάποτε κοίταζα το μαύρο, αλλά είδα (σε εικόνες, και από κοντά) ότι "μωβίζει" στον ήλιο, οπότε προτίμησα αυτό με το νίκελ σώμα, διότι το καντράν του είναι σωστό μαύρο.
Comfortable and beautiful watch gives the impression of being expensive. I got it as a gift for myself and I don't regret it. And unboxing: https://youtube.com/shorts/E6wt2Q-biMo?feature=shared
Άνετο και όμορφο ρολόι δίνει την εντύπωση του ακριβού το πήρα δώρο για τον εαυτό μου και δεν το μετάνιωσα . Και unboxing : https://youtube.com/shorts/E6wt2Q-biMo?feature=shared
Very beautiful watch, large (44mm) and heavy! Unfortunately, as others have written in the reviews, the day indicator came off on the second day of use. You can't pay for a supposedly branded watch and have it break on its own with minimal use within 2 days. I'm sorry.
Παρα πολυ ομορφο ρολόι, μεγάλο (44μμ) και βαρύ!
Δυστυχώς, όπως έγραψαν και άλλοι στις αξιολογήσεις, ο δείκτης των ημερών ξεκόλλησε την δεύτερη μέρα χρήσης του. Δεν γίνεται να πληρώνεις για ενα ρολοι, δήθεν μάρκας, και να καταστρέφεται μόνο του και με ελάχιστη χρήση μεσα σε 2 μερες. Λυπάμαι.
A very beautiful watch with good weight, nice appearance that shows everything (day, month, time, date). I don't use it for everyday use but mainly for an evening out. It is very modern, has a nice dial, and is of quite good quality. I haven't used it heavily to say for sure if it gets scratched or if it is water-resistant, but if you get such a watch you definitely won't wear it to the beach. One negative is that when the month has 30 days, the indicator goes to 31 instead of 1 the next day and you have to adjust it yourself! For its price, I think it's worth it, in general Tomy Hilfiger makes very modern watches.
Ένα πολύ όμορφο ρολόι με καλό βάρος, ωραία εμφάνιση που τα δείχνει όλα (ημέρα, μήνα, ώρα, ημερομηνία). Δεν το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση αλλά κυρίως για μια βραδινή έξοδο. Είναι πολύ μοντέρνο έχει ωραίο καντράν και έχει αρκετά καλή ποιότητα. Δεν του έχω κάνει βαριά χρήση για να πω με σιγουριά αν κάνει γρατσουνιές ή αν αντέχει στο νερό αλλά αν πάρεις ένα τέτοιο ρολόι δεν θα το βάλεις στην παραλία σίγουρα. Ένα αρνητικό είναι ότι όταν ο μήνας τραβάει 30 μέρες ο δείκτης την επόμενη πάει 31 αντί για 1 και πρέπει να το ρυθμίσεις εσύ! Για τα λεφτά του πιστεύω αξίζει, γενικότερα η Tomy Hilfiger βγάζει πολύ μοντέρνα ρολόγια.
It fit well on my wrist without needing to adjust the bracelet. Nice size, one of the most beautiful in its price category, the only downside is the cheap bracelet which makes it look like a very cheap watch and makes noise when the watch moves on the wrist, sounding fake.
Έκατσε καλά στο χέρι μου χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση ο μπρασελές. Ωραίο μέγεθος,απο τα πιο όμορφα στην κατηγορία τιμής του ,το μόνο μείον ο φτηνός μπρασελές που παραπέμπει σε πολύ φτηνό ρολόι και ακούγεται όταν κουνιέται το ρολόι στο χέρι σαν ψεύτικος.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very beautiful watch, large (44mm) and heavy! Unfortunately, as others have written in the reviews, the day indicator came off on the second day of use. You can't pay for a supposedly branded watch and have it break on its own with minimal use within 2 days. I'm sorry.
Παρα πολυ ομορφο ρολόι, μεγάλο (44μμ) και βαρύ!
Δυστυχώς, όπως έγραψαν και άλλοι στις αξιολογήσεις, ο δείκτης των ημερών ξεκόλλησε την δεύτερη μέρα χρήσης του. Δεν γίνεται να πληρώνεις για ενα ρολοι, δήθεν μάρκας, και να καταστρέφεται μόνο του και με ελάχιστη χρήση μεσα σε 2 μερες. Λυπάμαι.
A very beautiful watch with good weight, nice appearance that shows everything (day, month, time, date). I don't use it for everyday use but mainly for an evening out. It is very modern, has a nice dial, and is of quite good quality. I haven't used it heavily to say for sure if it gets scratched or if it is water-resistant, but if you get such a watch you definitely won't wear it to the beach. One negative is that when the month has 30 days, the indicator goes to 31 instead of 1 the next day and you have to adjust it yourself! For its price, I think it's worth it, in general Tomy Hilfiger makes very modern watches.
Ένα πολύ όμορφο ρολόι με καλό βάρος, ωραία εμφάνιση που τα δείχνει όλα (ημέρα, μήνα, ώρα, ημερομηνία). Δεν το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση αλλά κυρίως για μια βραδινή έξοδο. Είναι πολύ μοντέρνο έχει ωραίο καντράν και έχει αρκετά καλή ποιότητα. Δεν του έχω κάνει βαριά χρήση για να πω με σιγουριά αν κάνει γρατσουνιές ή αν αντέχει στο νερό αλλά αν πάρεις ένα τέτοιο ρολόι δεν θα το βάλεις στην παραλία σίγουρα. Ένα αρνητικό είναι ότι όταν ο μήνας τραβάει 30 μέρες ο δείκτης την επόμενη πάει 31 αντί για 1 και πρέπει να το ρυθμίσεις εσύ! Για τα λεφτά του πιστεύω αξίζει, γενικότερα η Tomy Hilfiger βγάζει πολύ μοντέρνα ρολόγια.
It fit well on my wrist without needing to adjust the bracelet. Nice size, one of the most beautiful in its price category, the only downside is the cheap bracelet which makes it look like a very cheap watch and makes noise when the watch moves on the wrist, sounding fake.
Έκατσε καλά στο χέρι μου χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση ο μπρασελές. Ωραίο μέγεθος,απο τα πιο όμορφα στην κατηγορία τιμής του ,το μόνο μείον ο φτηνός μπρασελές που παραπέμπει σε πολύ φτηνό ρολόι και ακούγεται όταν κουνιέται το ρολόι στο χέρι σαν ψεύτικος.
Beautiful watch for my taste, serious, without being unnoticed, but also without making any "bang" or "crack" for attention. It shows value, prestige, seriousness, and aesthetics. The size (for me) is just right, neither large nor too small.
I love the right side, where you can see part of the mechanism (with "fake" extra design of course, but it's very nice). It also has a quiet discreet nice tick at the seconds that I like, a sound that makes it sound "good" (which of course you never hear, not even in a quiet room, unless you bring it close to you).
At one point, I was looking at the black one, but I saw (in pictures, and up close) that it "purples" in the sun, so I preferred this one with the nickel body, because its dial is true black.
Πανέμορφο ρολόι για τα γούστα μου, σοβαρό, χωρίς να περνάει απαρατήρητο, αλλά και χωρίς να κάνει κανένα "μπαμ" ή "κρα" για προσοχή. Δείχνει αξία, κύρος, σοβαρότητα, και καλαισθησία. Το μέγεθος (για εμένα) είναι ό,τι πρέπει, ούτε μεγάλο, ούτε και μικρούλι.
Αγαπώ τη δεξιά μεριά, όπου βλέπεις μέρος του μηχανισμού (με "ψεύτικο" extra design βέβαια, αλλά είναι πολύ ωραίο). Επίσης έχει ένα ήσυχο διακριτικό ωραίο τικ στα δευτερόλεπτα που μ' αρέσει, ήχος που το κάνει να ακούγεται" καλό" (το οποίο φυσικά δεν ακούς ποτέ, ούτε σε ήσυχο δωμάτιο, αν δεν το φέρεις κοντά σου).
Κάποτε κοίταζα το μαύρο, αλλά είδα (σε εικόνες, και από κοντά) ότι "μωβίζει" στον ήλιο, οπότε προτίμησα αυτό με το νίκελ σώμα, διότι το καντράν του είναι σωστό μαύρο.
Comfortable and beautiful watch gives the impression of being expensive. I got it as a gift for myself and I don't regret it. And unboxing: https://youtube.com/shorts/E6wt2Q-biMo?feature=shared
Άνετο και όμορφο ρολόι δίνει την εντύπωση του ακριβού το πήρα δώρο για τον εαυτό μου και δεν το μετάνιωσα . Και unboxing : https://youtube.com/shorts/E6wt2Q-biMo?feature=shared
Very beautiful watch, large (44mm) and heavy! Unfortunately, as others have written in the reviews, the day indicator came off on the second day of use. You can't pay for a supposedly branded watch and have it break on its own with minimal use within 2 days. I'm sorry.
Παρα πολυ ομορφο ρολόι, μεγάλο (44μμ) και βαρύ!
Δυστυχώς, όπως έγραψαν και άλλοι στις αξιολογήσεις, ο δείκτης των ημερών ξεκόλλησε την δεύτερη μέρα χρήσης του. Δεν γίνεται να πληρώνεις για ενα ρολοι, δήθεν μάρκας, και να καταστρέφεται μόνο του και με ελάχιστη χρήση μεσα σε 2 μερες. Λυπάμαι.
A very beautiful watch with good weight, nice appearance that shows everything (day, month, time, date). I don't use it for everyday use but mainly for an evening out. It is very modern, has a nice dial, and is of quite good quality. I haven't used it heavily to say for sure if it gets scratched or if it is water-resistant, but if you get such a watch you definitely won't wear it to the beach. One negative is that when the month has 30 days, the indicator goes to 31 instead of 1 the next day and you have to adjust it yourself! For its price, I think it's worth it, in general Tomy Hilfiger makes very modern watches.
Ένα πολύ όμορφο ρολόι με καλό βάρος, ωραία εμφάνιση που τα δείχνει όλα (ημέρα, μήνα, ώρα, ημερομηνία). Δεν το χρησιμοποιώ για καθημερινή χρήση αλλά κυρίως για μια βραδινή έξοδο. Είναι πολύ μοντέρνο έχει ωραίο καντράν και έχει αρκετά καλή ποιότητα. Δεν του έχω κάνει βαριά χρήση για να πω με σιγουριά αν κάνει γρατσουνιές ή αν αντέχει στο νερό αλλά αν πάρεις ένα τέτοιο ρολόι δεν θα το βάλεις στην παραλία σίγουρα. Ένα αρνητικό είναι ότι όταν ο μήνας τραβάει 30 μέρες ο δείκτης την επόμενη πάει 31 αντί για 1 και πρέπει να το ρυθμίσεις εσύ! Για τα λεφτά του πιστεύω αξίζει, γενικότερα η Tomy Hilfiger βγάζει πολύ μοντέρνα ρολόγια.
It fit well on my wrist without needing to adjust the bracelet. Nice size, one of the most beautiful in its price category, the only downside is the cheap bracelet which makes it look like a very cheap watch and makes noise when the watch moves on the wrist, sounding fake.
Έκατσε καλά στο χέρι μου χωρίς να χρειαστεί ρύθμιση ο μπρασελές. Ωραίο μέγεθος,απο τα πιο όμορφα στην κατηγορία τιμής του ,το μόνο μείον ο φτηνός μπρασελές που παραπέμπει σε πολύ φτηνό ρολόι και ακούγεται όταν κουνιέται το ρολόι στο χέρι σαν ψεύτικος.