I switched from the Samsung C24F396FHU (a very good monitor, you can find my review there). They look almost the same, except that the previous one was at 72Hz and as a gamer, I wanted to switch to 144Hz.
Well, the difference is significant and noticeable even on the Windows desktop. It feels incredible how smooth the mouse movement is on the screen and how you scroll through a page.
In terms of gaming, that's where the difference becomes even more apparent. Smooth, beautiful motion, pleasing to the eye. I feel like I was playing a different game on the previous monitor with 72Hz and a different one on this one with 144Hz!
►How to set the monitor to 144Hz:
right-click on the desktop-->display settings-->advanced display settings-->display adapter properties-->select the "monitor" tab-->select the screen refresh rate
►How to enable freesync:
i) initially, enable it from the monitor's menu
ii) (For AMD graphics card)
right-click on the desktop-->Radeon settings-->settings-->display-->Radeon Freesync (ON)
Freesync does its job. Very much so. It completely eliminates tearing and helps the game look very smooth. The range in which freesync works is 48-144Hz. So, if you have below 48FPS in a game, you won't be able to take advantage of this feature. (Generally, I don't see a reason to get this monitor if your PC doesn't perform at least 90-100FPS in the games you play).
*A negative aspect of freesync that I have noticed, but seems to be a driver issue because I found out that many monitors have it, is that when the FPS have a large and abrupt change, for example from 144FPS to 70FPS, the screen gives the sensation of flickering. Of course, this doesn't happen during normal gameplay, but during transitions from one menu to another, for example. However, it remains a problem. It improves somewhat if we change the Freesync from Ultimate Engine to Standard Engine in the monitor's menu. Not a dramatic change, but something happens. Leave it as it is, you will hardly notice it, so it doesn't matter.
Let's talk about the monitor itself. It is quite bright, with good viewing angles and beautiful colors. Its curved design makes it visually appealing and gives you a nice perspective no matter what you're doing.
In terms of connections, it offers 2 HDMI ports, 1 Display Port, and a headphone output.
The stand is good and stable. Personally, I like its design in general. I consider it a very beautiful monitor.
Negative aspect? The first monitor I received had a stuck pixel. It was the first time I encountered a burnt/stuck pixel on a monitor of mine, unfortunately, it happened to me. I tried to fix it but in vain. The bad thing was that it was right in the center of the screen and because I also use Photoshop besides gaming, it bothered me. The negative aspect I mentioned has nothing to do with that (these things happen), but because in a communication I had with the store where I bought it, they told me that Samsung's policy states that it considers a monitor defective and eligible for return only if it has 5(!!!) burnt pixels (unacceptable). Is it possible? Simply unacceptable.
Fortunately, I acted quickly and returned it as a product exchange, not as a defective one (like it didn't fit on my desk, for example), and I thank the store's staff very much for facilitating this and for their understanding. They replaced it and I got a new one fortunately without any issues.
This last one has to do with Samsung's policy and not with the screen, so I won't take any stars away from it!
5/5 then! I highly recommend it for a good and affordable gaming screen!
Έκανα μετάβαση από την Samsung C24F396FHU (πολύ καλή οθόνη, θα βρείτε κρητική μου και εκεί).
Σχεδόν ίδιες στην όψη, μόνο που εκείνη ήταν στα 72Hz και σαν Gamer ήθελα να κάνω μετάβαση στα 144Hz.
Λοιπόν η διαφορά είναι μεγάλη και εμφανή ακόμα και στη επιφάνεια εργασίας των Windows. Απίστευτη αίσθηση το πόσο smooth νοιώθεις να κινείται το ποντίκι στην οθόνη αλλά και το πως scrollάρεις μια σελίδα.
Στο θέμα gaming, εκεί είναι που η διαφορά γίνεται ακόμα πιο εμφανή. Ομαλή, όμορφη κίνηση, γλυκιά στο μάτι. Νοιώθω ότι άλλο game έπαιζα στην προηγούμενη με τα 72Hz και άλλο σε αυτή με τα 144Hz!
►Πως βάζουμε την οθόνη σε λειτουργία 144Hz:
δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας-->ρυθμίσεις οθόνης-->σύνθετες ρυθμίσεις οθόνης-->ιδιότητες προσαρμογέα οθόνης-->επιλογή της καρτέλας "οθόνη"-->επιλογή ρυθμού ανανέωσης οθόνης
►Πως ενεργοποιούμε το freesync
i) αρχικά το ενεργοποιούμε από το Menu της οθόνης
ii) (Για AMD κάρτα γραφικών)
δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας-->ρυθμίσεις Radeon-->ρυθμίσεις-->οθόνη-->Radeon Freesync (ON)
Το freesync κάνει δουλειά. Πολύ μάλιστα. Εξαλείφει πλήρως το tearing (τρεμόπαιγμα) και βοηθάει το παιχνίδι να μοιάζει πολύ ομαλό. Η περιοχή που δουλεύει το freesync είναι 48-144Hz. Οπότε σε περίπτωση που έχετε παρακάτω από 48FPS σε κάποιο παιχνίδι δεν θα μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την συγκεκριμένη λειτουργία. (Γενικά δεν βρίσκω τον λόγο να πάρετε την συγκεκριμένη οθόνη αν δεν αποδίδει το PC σας τουλάχιστον 90-100FPS στα παιχνίδια τα οποία παίζετε).
*Ένα αρνητικό στο freesync το οποίο έχω παρατηρήσει, αλλά φαίνεται ότι είναι πρόβλημα των drivers γιατί μετά από ψάξιμο βρήκα ότι το κάνουν πολλές οθόνες, είναι πως όταν τα FPS έχουν μεγάλη και απότομη μεταβολή πχ από 144FPS στα 70FPS η οθόνη δίνει την αίσθηση ότι αναβοσβήνει. Βέβαια αυτό δεν γίνεται εντός παιχνιδιού σε κανονική ροή, αλλά στην μετάβαση από το ένα μενού στο άλλο πχ. Όπως και να έχει πάντως, παραμένει ένα πρόβλημα. Βελτιώνεται κάπως, αν από το Menu της οθόνης αλλάξουμε το Freesync από Ultimate Engine στο Standard Engine. Όχι βέβαια καμιά δραματική αλλαγή αλλά κάτι γίνεται. Αφήστε το όπως είναι, δύσκολα θα το αντιληφθείτε οπότε δεν πειράζει.
Πάμε στο θέμα οθόνης. Αρκετά φωτεινή, καλή γωνία θέασης και όμορφα χρώματα. Το ότι είναι κυρτή την κάνει όμορφη εμφανισιακά αλλά και σου δίνει μία ωραία οπτική σε ότι και αν κάνεις.
Από συνδέσεις προσφέρει 2 θύρες HDMI, 1 θύρα Display Port και έξοδο για ακουστικά.
Η βάση της είναι καλή και σταθερή. Επίσης προσωπικά μου αρέσει γενικότερα σαν σχεδιασμός. Την θεωρώ μια πολύ όμορφη οθόνη.
Αρνητικό? Η πρώτη οθόνη που είχα πάρει είχε έρθει με κολλημένο pixel. Πρώτη φορά που τύχαινε σε οθόνη μου να πετύχω καμένο/κολλημένο pixel, δυστυχώς είχε έρθει και μένα η σειρά μου. Προσπάθησα να το ξεκολλήσω αλλά μάταια. Το κακό ήταν πως βρισκόταν ακριβώς στο κέντρο της οθόνης και επειδή ασχολούμαι εκτός από gaming και με photoshop με ενοχλούσε. Το αρνητικό που ανέφερα δεν έχει να κάνει με αυτό (συμβαίνουν αυτά), αλλά γιατί σε επικοινωνία που είχα με το μαγαζί που την αγόρασα μου είπε πως η πολιτική της Samsung λέει για 5(!!!) καμένα pixels (απαράδεκτο) προκειμένου να την θεωρήσει ελαττωματική και να χρίζει επιστροφής. Είναι δυνατόν; Απαράδεκτο απλά.
Ευτυχώς κινήθηκα γρήγορα και την επέστρεψα σαν αλλαγή προϊόντος και όχι σαν κάτι το ελαττωματικό (σε φάση δεν χώραγε στο γραφείο πχ) και ευχαριστώ πολύ και τα παιδιά του καταστήματος για την διευκόλυνση αυτή αλλά και την κατανόηση. Την αντικατέστησαν και πήρα καινούργια ευτυχώς χωρίς κανένα απολύτως θέμα.
Αυτό το τελευταίο έχει να κάνει με την πολιτική της Samsung και όχι με την οθόνη, οπότε δεν θα της στερήσω κανένα αστέρι!
5/5 λοιπόν! Την προτείνω ανεπιφύλακτα για μια καλή και φθηνή gaming οθόνη!