Owner of this fan for a year now. Fully familiar with it and ready to leave a comprehensive review. So here we go:
***** POWER CONSUMPTION *****
I decided to take some measurements to inform potential buyers about the consumption based on the operating scale (intensity). More specifically:
- At the 1st scale, the consumption is 1.2W
- At the 2nd scale, the consumption is 1.3W
- At the 3rd scale, the consumption is 1.4W
- At the 4th scale, the consumption is 2.5W
- At the 5th scale, the consumption is 2.9W
- At the 6th scale, the consumption is 3.2W
- At the 7th scale, the consumption is 3.4W
- At the 8th scale, the consumption is 3.7W
- At the 9th scale, the consumption is 4.4W
- At the Turbo scale, the consumption is 14.6W
In all the above, an additional 1.2W is added if the automatic rotation is enabled. To make these numbers more understandable, I simply mention that a mobile charger (slow charging) consumes approximately 15W consistently, even more than the Turbo function of this fan. Another point of comparison is that during 2 days of continuous operation, the total consumption was 0.02KWh (at the 3rd intensity scale). As it becomes apparent from all the above, the consumption is almost negligible.
***** NOISE *****
- For scales 1, 2, 3, the noise is literally negligible. And when I say negligible, I mean in an environment of complete silence, like at night, with all other devices turned off.
- Scales 4, 5, 6 are completely silent during working hours, meaning a laptop or a computer make more noise.
- Scales 7, 8, 9 simply make the presence of the fan noticeable during working hours. Nothing annoying.
- The Turbo scale makes as much noise as it should considering the air it blows, meaning quite a lot. You can imagine a computer with its fans at maximum to understand the type of noise. It is noteworthy that no mechanical noise is heard at any scale. Whatever is heard is purely due to the airflow.
***** AIRFLOW *****
- Scales 1, 2, 3 create a gentle breeze, perfect for sleeping hours.
- Scales 4, 5, 6 are ideal for working hours on normal days (temperature below 35 degrees Celsius).
- Scales 7, 8, 9 are for the hottest days when the heat is unbearable. The airflow produced is sufficient.
- The Turbo scale, I would say, is not suitable for a small room due to the amount of air it produces (very high intensity). It is an ideal scale for a living room, especially in combination with the automatic rotation of the head.
***** OPERATION *****
The buttons on the fan's panel are touch-sensitive and not backlit. This is a feature that I did not like, as it is more difficult to press the right button in the dark, and touch-sensitive buttons are more prone to damage compared to conventional buttons. However, the fact that the remote control provides exactly the same options as the panel makes the use of the panel rare. Nevertheless, it is something that could be improved. Additionally, the head has the ability to rotate automatically on the horizontal axis (60 or 90 or 120 degrees), and there is the option of manual rotation on the vertical axis.
***** BUILD QUALITY *****
It is almost entirely made of high-quality plastic. The only parts that do not appear to be plastic are its base, which is metallic and particularly heavy, keeping the fan very stable in its position during operation. The truth is that due to its price, I expected better quality materials, however, I must say that its plastic parts are of good quality and do not creak like in other cheaper models.
Closing the review, I consider this fan to be slightly overpriced (it was purchased for 90 euros). However, its energy efficiency and comfort in terms of noise levels and air intensity are excellent, earning it 5 stars. There are areas for improvement that I mentioned above, but they can easily be overlooked considering the positives.
Κάτοχος του συγκεκριμένου ανεμιστήρα εδώ και ένα χρόνο. Πλήρως εξοικειωμένος πλέον μαζί του και έτοιμος να αφήσω μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση. Έχουμε και λεμέ λοιπόν:
***** ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ *****
Αποφάσισα να κάνω ορισμένες μετρήσεις για να γνωρίζει και ο μελλοντικός αγοραστής την κατανάλωση ανάλογα με την σκάλα (ένταση) λειτουργίας. Πιο συγκεκριμένα:
- Στη 1η σκάλα η κατανάλωση είναι 1.2W
- Στη 2η σκάλα η κατανάλωση είναι 1.3W
- Στη 3η σκάλα η κατανάλωση είναι 1.4W
- Στη 4η σκάλα η κατανάλωση είναι 2.5W
- Στη 5η σκάλα η κατανάλωση είναι 2.9W
- Στη 6η σκάλα η κατανάλωση είναι 3.2W
- Στη 7η σκάλα η κατανάλωση είναι 3.4W
- Στη 8η σκάλα η κατανάλωση είναι 3.7W
- Στη 9η σκάλα η κατανάλωση είναι 4.4W
- Στη Turbo σκάλα η κατανάλωση είναι 14.6W
Σε όλα τα παραπάνω προστίθεται 1.2W αν είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη περιστροφή. Για να γίνουν πιο αντιληπτά τα παραπάνω νούμερα, απλά αναφέρω ότι ένας φορτιστής κινητού (αργής φόρτισης) καταναλώνει σταθερά περίπου 15W, δηλαδή περισσότερο ακόμη και από την Tubro λειτουργεία του συγκεκριμένου ανεμιστήρα. Ένα άλλο μέτρο σύγκρισης είναι ότι σε 2 μέρες συνεχούς λειτουργίας, η συνολική κατανάλωση ήταν 0.02KWh (στη 3η σκάλα έντασης). Όπως γίνεται αντιληπτό, λοιπόν, και από όλα τα παραπάνω η κατανάλωση είναι σχεδόν μηδενική.
***** ΘΟΡΥΒΟΣ *****
- Για τις σκάλες 1,2,3 ο θόρυβος είναι κυριολεκτικά μηδενικός. Και όταν λέω μηδενικός εννοώ σε περιβάλλον πλήρους ησυχίας, όπως το βραδύ, με όλες τις υπόλοιπες συσκευές κλειστές.
- Οι σκάλες 4,5,6 είναι πλήρως αθόρυβες τις ώρες εργασίας, δηλαδή ένα λάπτοπ ή ένας υπολογιστής ακούγονται περισσότερο.
- Οι σκάλες 7,8,9 κάνουν απλά την ύπαρξη του ανεμιστήρα αισθητή τις ώρες εργασίας. Τίποτα ενοχλητικό
- Η Turbo σκάλα κάνει όσο θόρυβο θα έπρεπε να κάνει αναλογιζόμενος τον αέρα που φυσάει, δηλαδή αρκετό. Μπορείτε να φανταστείτε έναν υπολογιστή με τα ανεμιστηράκια του στο μέγιστο για να αντιληφθείτε το είδος του θορύβου. Είναι αξιοσημείωτο ότι σε καμία σκάλα δεν ακούγεται μηχανικός θόρυβός. Ότι ακούγεται οφείλεται καθαρά και μόνο στη ροή του αέρα.
***** ΡΟΗ ΑΕΡΑ *****
- Οι σκάλες 1,2,3 κάνουν ένα απαλό αεράκι, ότι πρέπει για τις ώρες του ύπνου.
- Οι σκάλες 4,5,6 είναι ιδανικές σκάλες για ώρες εργασίας τις φυσιολογικές μέρες (θερμοκρασία κάτω από 35 βαθμούς δηλαδή)
- Οι σκάλες 7,8,9 είναι για τις πιο δύσκολες μέρες, όπου η ζέστη είναι αφόρητη. Ο αέρας που παράγεται είναι αρκετός.
- Η Turbo σκάλα θα έλεγα ότι δεν είναι για μικρό δωμάτιο λόγω της ποσότητας του αέρα που παράγει (πάρα πολύ μεγάλη ένταση). Είναι ιδανική σκάλα για σαλόνι, ειδικά σε συνδυασμό με την αυτόματη περιστροφή κεφάλης.
***** ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ *****
Τα πλήκτρα στο πάνελ του ανεμιστήρα είναι αφής και όχι υποφωτιζόμενα. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό, το οποίο δεν μου άρεσε, καθώς είναι πιο δύσκολο να πατήσεις το σωστό πλήκτρο στο σκοτάδι και ως πλήκτρα αφής είναι πιο εύκολο να χαλάσουν από τα συμβατικά κουμπιά. Ωστόσο, το γεγονός ότι το τηλεχειριστήριο παρέχει ακριβώς τις ίδιες επιλογές που παρέχει το πάνελ, καθιστά την χρήση του πάνελ σπάνια. Παρ' όλ' αυτά, είναι κάτι το οποίο θα μπορούσε να βελτιωθεί. Ακόμη, η κεφαλή έχει δυνατότητα αυτόματης περιστροφής στον οριζόντιο άξονα (60 ή 90 ή 120 μοιρών) και υπάρχει δυνατότητα χειροκίνητης στροφής της στον κατακόρυφο άξονα.
***** ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ *****
Είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από ποιοτικό πλαστικό. Τα μόνα σημεία που δεν εμφανίζεται πλαστικό είναι η βάση στήριξης του, η οποία είναι μεταλλική και ιδιαίτερα βαριά, κρατώντας τον ανεμιστήρα πολύ σταθερά στη θέση του κατά την λειτουργία του. Η αλήθεια είναι ότι λόγω τιμής ανέμενα πιο ποιότητα υλικά, ωστόσο, οφείλω να πω ότι τα πλαστικά του είναι καλής ποιότητας και δεν τρίζουν όπως σε άλλα φθηνότερα μοντέλα.
Κλείνοντάς την αξιολόγηση θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος ανεμιστήρας είναι ελάχιστα υπερτιμημένος (στα 90 ευρώ έγινε η αγορά του). Ωστόσο, η οικονομία ρεύματος που κάνει και η άνεση στα επίπεδα θορύβου και έντασης αέρα είναι άριστες, κερδίζοντας τα 5 αστέρια. Υπάρχουν σημεία βελτίωσης που ανέφερα παραπάνω, αλλά μπορούν ευκολά να αγνοηθούν αναλογιζόμενοι τα θετικά.