For the low price, it is very good. Except for the price, do not expect the same quality as factory ashtrays. It has cheap plastic quality that is "matte" but with residues of "grime" from the molds that "cut" you (I gave it a finishing touch with a knife to smooth them out, which helped). However, it doesn't worry me that it will fall apart with use, but time will tell.
- It is relatively small, which is convenient to fit (see photo).
- Dimensions: Its base is about the size of a typical 0.5l water bottle. Diameter F at the bottom is 6.6cm with the base or 5.8cm without the base. The height is about 9cm.
- It has a lid that closes tightly and easily.
- It has a purple UV light that turns on when you open the lid to see where the ashtray is. It will need frequent battery changes or cleaning and some tinkering to work (it's fake), but it's there.
- It has 2 parts at the bottom like a cup that goes inside (if you stick it somewhere with double-sided tape as a base to remove the ashtray and to fit two diameters in cup holders, the case makes it slightly thicker, diameter = 5.8 cm -> 6.6 cm).
- It has a "guide" (two pieces of plastic that form a channel) that holds the cigarette and the ash to touch at a point inside it (see photo). I didn't test how effective it is because I don't smoke (I want it as a case for the ashtray for some other purpose).
If it fits in your car's cup holders, it will be perfect (but it's not certain that it will fit). In my case, with Renault/Dacia cup holders, it didn't fit well in the small one (it doesn't fit for a little bit, I have to "eat" a ring it has somehow). And it doesn't fit without the second base, which then it fits somehow, sits well (plays) while in the large cup holder that it definitely fits, it "floats" and you lose the good cup holder for coffee. In the end, I placed it on the dashboard below in another space where it can come off in a turn, but I don't use it as an ashtray (I have it as a case for some small things like collecting loose change, paper clips, etc.).
See photos for more details.
Για την χαμηλή τιμή του πολύ καλό. Αν εξαιρέσουμε την τιμή μην περιμένετε και ποιότητα όπως τα εργοστασιακά τασάκια. Εχει φτηνή ποιότητα πλαστικών που είναι μεν "ματ" αλλά με κατάλοιπα "γρέζια" από τα καλούπια που σε "κόβουν" (το πέρασα ένα φινίρισμα με κοπίδι να τα πάρω το οποίο βοήθησε). Πάντως δεν προβληματίζει ότι θα διαλυθεί με τη χρήση αλλά θα δείξει.
- Είναι σχετικά μικρό και αυτό ειναι βολικό να το βολέψεις (δες φώτο).
- Διαστάσεις: Η βάση του είναι περίπου όσο ένα τυπικό μπουκαλάκι νερό 0.5l Διάμετρος Φ κάτω 6.6cm με την βάση του ή 5.8cm χωρίς τη βάση. Το ύψους είναι περίπου 9cm
- Εχει καπάκι που κλείνει καλά και εύκολα
- Εχει διακρατικό μοβ uv λαμπάκι που ανάβει όταν ανοίγεις το καπάκι να βλέπεις που είναι ως τασάκι. Θα θέλει αλλαγή ή καθάρισμα στη μπαταρία συχνά και μαστόρεμα να δουλέψει (είναι ψεύτικό) αλλά οκ είναι εκεί.
- Εχει 2 μέρη στο κάτω μέρος σαν ποτήρι που μπαίνει μέσα (αν το κολλήσεις (πχ με διπλή ταινία) κάπου ως βάση να βγαζεις το τασάκι να το αδειάζεις και για να ταιριάζει με δύο διαμέτρους στις ποτηροθήκες, δλδ η θήκη το κάνει λίγο πιο χοντρό Φ = 5.8 cm -> 6,6 cm).
- Εχει έναν "οδηγό" (δυο πλαστικά που κάνουν ένα διάδρομο) που συγκρατεί το τσιγάρο και η καύτρα να ακουμπάει σε ένα σημείο μεσα σε αυτό (δες φώτο). Δεν το δοκίμασα πόσο αποτελεσματικό είναι καθώς δεν καπνίζω (για κανένα κέρμα το θέλω ως θηκη το τασάκι).
Αν θα ταιριάξει στις ποτηροθήκες του αυτοκινήτου σας θα είναι τέλεια (αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα ταιριάξει). Σε εμένα με ποτηροθήκες renault/dacia δεν χώρεσε καλά ούτε στη μικρή (για λίγο δεν χωράει πρέπει να "φάω" ένα δακτύλιο που έχει με κάποιο τρόπο. Και ούτε χωρίς την 2η βάση, που τότε κάπως χωράει, κάθεται καλά (παίζει) ενώ στην μεγάλη θήκη που χωράει ασφαλώς τότε "πλέει" και χάνεις την καλή θήκη για καφέ που είναι). Τελικά το έβαλα στο ταμπλό από κάτω σε άλλο χώρο που σε καμια στροφή μπορεί να φύγει αλλά εγώ δεν το χρησιμοποιώ για τασάκι (το έχω ως θήκη για κανένα πραγματάκι να το μαζεύω εκεί πχ κανα ψιλό κέρμα, συνδετήρες κτλ).
Δείτε φωτογραφίες για περισσότερα.