Hair Clippers

Philips Rechargeable Hair Clipper QT4015/16

Hair Clipper , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Dimensions

Professional
No
Colour
-
Target Area
Hair/Beard/Body
Type
Hair Clipper
Power Supply
-
Mounting Base
-
Fully Waterproof
-
Detachable Head
-
Number of attachments
1

Operation & Charging

Charging Time
1 hrs
Operating Time
60 min

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (76)

Reviews

  1. 32
  2. 23
  3. 6
  4. 5
  5. 10
Review this product
  • Value for money
  • Motor power
  • Construction quality
  • Cleaning
  • Settings / components
  • Cleaning requirement during use
  • GeoK9
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    • Motor power
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Value for money
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Settings / components
    Did you find this review helpful?
  • Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • tatou
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Akis B
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    κάθε 15 δευτερόλεπτα πλέον πρέπει να βάζω στη θέση του το περιστρεφόμενο σιδεράκι γιατί φεύγει από τη θέση του.. και εννοείται και μετά από καθάρισμα

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 1530630433
    1
    3 out of 3 members found this review helpful

    Μάπα! Ούτε για ξύρισμα ούτε για κούρεμα κάνει. Δεν είναι δυνατόν να κόψει τρίχες ομοιόμορφα και στο ίδιο μήκος, έτσι απλά! Χάλασε μετά από κάποιους μήνες χρήσης.

    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • dimitris_aok
    1
    4 out of 4 members found this review helpful

    με διαφορα η χειροτερη μηχανη που εχει περασει ποτε απο τα χερια μου. Μετα απο 1 χρονο χρησης (την οποια κιολας να επισημανω οτι την χρησιμοποιω 1 φορα στις 2 εβδομαδες) χαλασε ο μηχανισμος. Προφανως παντα την ειχα καθαρη απο τριχες ωστε να μην μπουκώνει. Δεν την συστηνω καθολου,μην την αγορασετε!

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Πολυ καλή μηχανή. Δεν τραβάει τα γένια, δεν μπουκώνει. Μεγάλη αυτονομία μπαταρίας με αρκετές σκάλες ρύθμισης. Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά της.Μεγάλη προσοχή διότι δεν είναι αδιάβροχη απλά βγάζεις την κεφαλή και την πλένεις και έχει εξαιρετική αυτονομία.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Settings / components
    Did you find this review helpful?
  • Παρα πολυ καλη την εχω 1 χρονο δινω 4 αστερια μονο και μονο επειδη ειναι πολυ μικρη δλδ δεν ειναι για χρηση κουρεματος.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Ειναι αρκετσ καλη για υην δουλεια που την θελω !!! Θα ηθελα λιγο μεγαλύτερη κεφαλη ! Αλλα ειναι ικανοποιητικη και για τα λεφτα της και για την χρηση που κανω και θελω

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • vedouza3
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    αρκετα ικανοποιημενος...για χρηση σπιτιου βεβαια-μουσι...μπαταρια κραταει για πολλα δικα μου ξυρισματα...φορτωνει στο μπαμ...ευκολο καθαρισμα και με νερακι...πολλες σκαλες ρυθμισης....μπαταρια πολυ ζωντανη μετα απο 1 χρονο περιπου...η κεφαλη θα ηθελα να ηταν πιο φαρδια....αλλο αυτο ηταν εις γνωσει μου καθως την πηρα ως trimmer
    update:προσοχη μακρια απο ευαισθητες περιοχες,δεν κανει! εκει σφαζει )

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • macattackgr
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολυ καλη.Δεν τραβαει τα γενια, δεν μπουκωνει.Μεγαλη αυτονομια μπαταριας με αρκετες σκαλες ρυθμισης.πολυ καλη επιλογη για τα λεφτα της.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • panakart
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολύ καλή για ρύθμιση έως 6 χιλιοστά. Για μεγαλύτερα γένια δεν κάνει. Δεν ανορθώνει την τρίχα και για να κουρεύει θα πρέπει να την περνάτε πολλές φορές από το ίδιο σημείο.

    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • morpheous
    1
    1 out of 5 members found this review helpful

    Χάλασε πολύ γρήγορα. Κρίμα γιατί όσες άλλες είχα από αυτή την μάρκα ήταν σκυλιά. Επίσης το μέγιστο μήκος που κόβει είναι πολύ κοντό.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kostassardelhs
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    την εχω περιπου 10 μηνες και την χρησιμοποιω για ξυρισμα στο προσωπο. για το ξυρισμα που κανω, μια φορα στους 2 μηνες ας πουμε, κανει καλα την δουλεια της. εχω πολλα και πυκνα γενα αμα τα αφησω, οποτε για καποιον αλλον ισως να ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα.
    διαρκει αρκετα η μπαταρια και φορτιζει γρηγορα. ισως χρειαστει να περασετε πολλες φορες απο ενα σημειο, πχ 2-3-4, ειδικα εγω που εχω πυκνα γενια οπως προανεφερα.

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Motor power
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • legendg7
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Κάνει σχετικά καλά και αξιόπιστα το κούρεμα στο μούσι, μεγάλο της πλεονέκτημα η αυτονομία της και η γρήγορη φόρτιση (μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κι εν ώρα φόρτισης). Στα μείον της το κάπως μικρό πλάτος της επιφάνειας των λεπίδων κι ότι πετάει μακριά τις τρίχες που κόβονται.

    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • stelios.kyrs
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Πολύ καλή αυτονομία με γρήγορη φόρτιση,ελαφριά αλλά με ποιοτική κατασκευή και διαθέτει πλενόμενη κεφαλή.
    Αρνητικά:Δε διαθέτει πλήθος εξαρτημάτων και μεγάλο εύρος θέσεων (ρύθμισης μήκους).

    Αν το μήκος 0.5-10 mm καλύπτει τις ανάγκες σας και δε χρειάζεστε πλήρως πλενόμενη μηχανή,αυτή είναι μία πολύ αξιόπιστη επιλογή.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • vag2712
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Καλή μηχανή , value for money. Τη χρησιμοποιώ για τα γένια κ το μουστάκι κ κάνει τη δουλειά της άψογα.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • fethry000
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Σχετικά καλό ξύρισμα με καλή διάρκεια μπαταρίας, όχι τόσο δυνατή όσο η προηγούμενη Philips που είχα αλλά λειτουργεί & με ρεύμα, οπότε τουλάχιστον δε σ'αφήνει στη μέση. Δεν κάνει για κούρεμα για κανένα λόγο

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Value for money
    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • την έχω πολύ λίγο καιρό, και ίσος βιάστηκα να γράψω σχόλιο, αλλά σε σχέση με την μηχανή που είχα πριν ήταν μέρα με την νύχτα.
    - Τρμαρεις τα γένια στο μισό χρόνο (σε σχέση με την προηγούμενη μηχανή Remigton)
    - Δεν εκτοξεύονται παντού τρίχες στο χώρο
    - δυνατή
    - δεν μπουκώνει
    - καθαρίζεται εύκολα , το μόνο που έχει μείον εδώ ειναι ότι το εσωτερικό ειναι σε μαύρο χρώμα και δεν διακρίνεις εύκολα αν έχει μείνει καμία τρίχα συν ότι δεν μπορείς να ρήξεις νερό, κατά άλλα στο εξάρτημα της κεφαλής και τα "μαχαίρια" πλένονται.
    για την μπαταρία δεν μπορώ να γράψω κάτι ακόμα αλλά αν ειναι αυτό που λέει 90 λεπτα διαρκια και μια ώρα φόρτιση τότε σουπερ

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • AEK FC
    2
    3 out of 4 members found this review helpful

    value for money μηχανή. το μείον είναι ότι δεν τριμμάρει τόσο κοντά όσο θα ήθελα. το 0,5mm είναι αισιόδοξη πρόβλεψη! επίσης θέλει προσοχή στον χειρισμό γιατί γλυστράει πανεύκολα απ' το χέρι. σαν entry level μηχανή θα την πρότεινα.

    update Σεπτέμβρης 2018
    η μηχανή είχε ξεκινήσει να μπουκώνει τους τελευταίους μήνες και σταδιακά σταμάτησε να λειτουργεί η λεπίδα τελείως. ευτυχώς ήταν εντός εγγύησης και έγινε αντικατάσταση με το καινούριο μοντέλο BT 3226. μέχρι στιγμής όλα άψογα.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Settings / components
    • Value for money
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • dimitris_christ
    4
    5 out of 5 members found this review helpful

    Verified purchase

    Τριμαρει τα γένια αρκετά καλά! χωρίς το εξάρτημα μπροστά σχεδόν τα ξυριζει τελείως. Η μπαταρία του είναι όντως πολύ δυνατή! Δουλεύει με ρεύμα οπότε δεν πρόκειται να σε αφήσει στη μέση.. και στο κούρεμα τα πάει πολύ καλά! Ελάχιστος θόρυβος. Την δηλώνεις στη Philips και έχεις ένα χρόνο ακόμα εγγύηση Το μόνο που λείπει είναι ότι ΔΕΝ είναι αδιάβροχη. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Did you find this review helpful?
  • kostatzis
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Την έχω κάτι ώρες και είμαι πολύ ευχαριστιμενος ξυρίζει τα πάντα χωρίς να μαγκωνει στο πρόσωπο. Σε αλλα σημεία παραλίγο να χάσουμε τον ανδρισμο μας, πριόνι πέρα την πλάκα φαίνεται πως είναι αξιόπιστη από την πρώτη χρήση της.

    Did you find this review helpful?
  • g.argiriadis
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Για τις δικές μου ανάγκες ανταποκρίνεται άψογα. Πολύ καλή μπαταρία, καλό μέγεθος ,και λειτουργική .

    Did you find this review helpful?
  • Imanuel_Tk
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Την έχω πάνω από 2 χρόνια, είναι άψογη στο ξύρισμα, συγκεκριμένα κονταίνει τα γένια στο μισό χιλιοστό. Κάνω μήνες να τη φορτίσω (χρήση ανά 3-4 ημέρες).Η μπαταρία έχει εξασθενήσει ελάχιστα μετά από 1,5 χρόνο. Έχει φτηνά πλαστικά αλλά οι λεπίδες της είναι καλής ποιότητας. Το ξύρισμα των γενιών είναι πραγματικά διασκέδαση, γλιστράει στο πρόσωπο, δεν κολλάει και είναι πανάλαφρη
    Για κούρεμα και ίσως για πυκνό μούσι δεν κάνει γιατί δυσκολεύεται να τα κόψει και κάνει πολλή ώρα.
    Θα την ξαναγόραζα ευχαρίστως, αλλά μόνο για ξύρισμα και όχι για κούρεμα.

    Did you find this review helpful?
  • bilok
    2
    6 out of 6 members found this review helpful

    Στα θετικά της είναι:
    *η πολύ καλή μπαταρία
    *ο γρήγορος χρόνος φόρτισης
    *οι κοφτερές λεπίδες
    *δεν φαίνεται να στομώνει

    Στα αρνητικά της είναι:
    *το γεγονός ότι δεν ανασηκώνει καθόλου εύκολα τα γένια ώστε μετά να τα κόψει. Το χτενάκι που είναι για αυτή τη δουλειά δεν ανταποκρίνεται όπως πρέπει. Πρέπει να περάσω 4 φορές από ένα σημείο, από διαφορετική κατεύθυνση κάθε φορά για να πω ότι κατάφερε να κουρέψει τις περισσότερες τρίχες.
    *τα υλικά κατασκευής της είναι φθηνά

    Γενικά θα έλεγα ότι είναι ΟΚ, αλλά δεν κάνει για τριμαρίσματα ακριβείας και ομοιομορφίας.

    Did you find this review helpful?
  • Την έχω ένα χρόνο περίπου και είναι εξαιρετική. Έχει πολύ καλή μπαταρία, φορτίζει γρήγορα, δυνατή και αρκετά οικονομική αναλογικά με τη ποιότητα της

    Did you find this review helpful?
  • Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    1
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    0
  • Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    0
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    0
  • Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    2
  • See all

Specifications

Dimensions

Professional
No
Colour
-
Target Area
Hair/Beard/Body
Type
Hair Clipper
Power Supply
-
Mounting Base
-
Fully Waterproof
-
Detachable Head
-
Number of attachments
1

Operation & Charging

Charging Time
1 hrs
Operating Time
60 min

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (76)

  1. 32
  2. 23
  3. 6
  4. 5
  5. 10
Review this product
  • Value for money
  • Motor power
  • Construction quality
  • Cleaning
  • Settings / components
  • Cleaning requirement during use
  • GeoK9
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    • Motor power
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Value for money
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Settings / components
    Did you find this review helpful?
  • Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • tatou
    3
    2 out of 2 members found this review helpful

    Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Akis B
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    κάθε 15 δευτερόλεπτα πλέον πρέπει να βάζω στη θέση του το περιστρεφόμενο σιδεράκι γιατί φεύγει από τη θέση του.. και εννοείται και μετά από καθάρισμα

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 1530630433
    1
    3 out of 3 members found this review helpful

    Μάπα! Ούτε για ξύρισμα ούτε για κούρεμα κάνει. Δεν είναι δυνατόν να κόψει τρίχες ομοιόμορφα και στο ίδιο μήκος, έτσι απλά! Χάλασε μετά από κάποιους μήνες χρήσης.

    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • dimitris_aok
    1
    4 out of 4 members found this review helpful

    με διαφορα η χειροτερη μηχανη που εχει περασει ποτε απο τα χερια μου. Μετα απο 1 χρονο χρησης (την οποια κιολας να επισημανω οτι την χρησιμοποιω 1 φορα στις 2 εβδομαδες) χαλασε ο μηχανισμος. Προφανως παντα την ειχα καθαρη απο τριχες ωστε να μην μπουκώνει. Δεν την συστηνω καθολου,μην την αγορασετε!

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Πολυ καλή μηχανή. Δεν τραβάει τα γένια, δεν μπουκώνει. Μεγάλη αυτονομία μπαταρίας με αρκετές σκάλες ρύθμισης. Πολύ καλή επιλογή για τα λεφτά της.Μεγάλη προσοχή διότι δεν είναι αδιάβροχη απλά βγάζεις την κεφαλή και την πλένεις και έχει εξαιρετική αυτονομία.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Settings / components
    Did you find this review helpful?
  • Παρα πολυ καλη την εχω 1 χρονο δινω 4 αστερια μονο και μονο επειδη ειναι πολυ μικρη δλδ δεν ειναι για χρηση κουρεματος.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Ειναι αρκετσ καλη για υην δουλεια που την θελω !!! Θα ηθελα λιγο μεγαλύτερη κεφαλη ! Αλλα ειναι ικανοποιητικη και για τα λεφτα της και για την χρηση που κανω και θελω

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • vedouza3
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    αρκετα ικανοποιημενος...για χρηση σπιτιου βεβαια-μουσι...μπαταρια κραταει για πολλα δικα μου ξυρισματα...φορτωνει στο μπαμ...ευκολο καθαρισμα και με νερακι...πολλες σκαλες ρυθμισης....μπαταρια πολυ ζωντανη μετα απο 1 χρονο περιπου...η κεφαλη θα ηθελα να ηταν πιο φαρδια....αλλο αυτο ηταν εις γνωσει μου καθως την πηρα ως trimmer
    update:προσοχη μακρια απο ευαισθητες περιοχες,δεν κανει! εκει σφαζει )

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • macattackgr
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολυ καλη.Δεν τραβαει τα γενια, δεν μπουκωνει.Μεγαλη αυτονομια μπαταριας με αρκετες σκαλες ρυθμισης.πολυ καλη επιλογη για τα λεφτα της.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • panakart
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Πολύ καλή για ρύθμιση έως 6 χιλιοστά. Για μεγαλύτερα γένια δεν κάνει. Δεν ανορθώνει την τρίχα και για να κουρεύει θα πρέπει να την περνάτε πολλές φορές από το ίδιο σημείο.

    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • morpheous
    1
    1 out of 5 members found this review helpful

    Χάλασε πολύ γρήγορα. Κρίμα γιατί όσες άλλες είχα από αυτή την μάρκα ήταν σκυλιά. Επίσης το μέγιστο μήκος που κόβει είναι πολύ κοντό.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • kostassardelhs
    4
    0 out of 1 members found this review helpful

    την εχω περιπου 10 μηνες και την χρησιμοποιω για ξυρισμα στο προσωπο. για το ξυρισμα που κανω, μια φορα στους 2 μηνες ας πουμε, κανει καλα την δουλεια της. εχω πολλα και πυκνα γενα αμα τα αφησω, οποτε για καποιον αλλον ισως να ειναι διαφορετικο το αποτελεσμα.
    διαρκει αρκετα η μπαταρια και φορτιζει γρηγορα. ισως χρειαστει να περασετε πολλες φορες απο ενα σημειο, πχ 2-3-4, ειδικα εγω που εχω πυκνα γενια οπως προανεφερα.

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Motor power
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • legendg7
    4
    3 out of 3 members found this review helpful

    Κάνει σχετικά καλά και αξιόπιστα το κούρεμα στο μούσι, μεγάλο της πλεονέκτημα η αυτονομία της και η γρήγορη φόρτιση (μπορείς να την χρησιμοποιήσεις κι εν ώρα φόρτισης). Στα μείον της το κάπως μικρό πλάτος της επιφάνειας των λεπίδων κι ότι πετάει μακριά τις τρίχες που κόβονται.

    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • stelios.kyrs
    5
    3 out of 3 members found this review helpful

    Πολύ καλή αυτονομία με γρήγορη φόρτιση,ελαφριά αλλά με ποιοτική κατασκευή και διαθέτει πλενόμενη κεφαλή.
    Αρνητικά:Δε διαθέτει πλήθος εξαρτημάτων και μεγάλο εύρος θέσεων (ρύθμισης μήκους).

    Αν το μήκος 0.5-10 mm καλύπτει τις ανάγκες σας και δε χρειάζεστε πλήρως πλενόμενη μηχανή,αυτή είναι μία πολύ αξιόπιστη επιλογή.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • vag2712
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Καλή μηχανή , value for money. Τη χρησιμοποιώ για τα γένια κ το μουστάκι κ κάνει τη δουλειά της άψογα.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • fethry000
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Σχετικά καλό ξύρισμα με καλή διάρκεια μπαταρίας, όχι τόσο δυνατή όσο η προηγούμενη Philips που είχα αλλά λειτουργεί & με ρεύμα, οπότε τουλάχιστον δε σ'αφήνει στη μέση. Δεν κάνει για κούρεμα για κανένα λόγο

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Value for money
    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • την έχω πολύ λίγο καιρό, και ίσος βιάστηκα να γράψω σχόλιο, αλλά σε σχέση με την μηχανή που είχα πριν ήταν μέρα με την νύχτα.
    - Τρμαρεις τα γένια στο μισό χρόνο (σε σχέση με την προηγούμενη μηχανή Remigton)
    - Δεν εκτοξεύονται παντού τρίχες στο χώρο
    - δυνατή
    - δεν μπουκώνει
    - καθαρίζεται εύκολα , το μόνο που έχει μείον εδώ ειναι ότι το εσωτερικό ειναι σε μαύρο χρώμα και δεν διακρίνεις εύκολα αν έχει μείνει καμία τρίχα συν ότι δεν μπορείς να ρήξεις νερό, κατά άλλα στο εξάρτημα της κεφαλής και τα "μαχαίρια" πλένονται.
    για την μπαταρία δεν μπορώ να γράψω κάτι ακόμα αλλά αν ειναι αυτό που λέει 90 λεπτα διαρκια και μια ώρα φόρτιση τότε σουπερ

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • AEK FC
    2
    3 out of 4 members found this review helpful

    value for money μηχανή. το μείον είναι ότι δεν τριμμάρει τόσο κοντά όσο θα ήθελα. το 0,5mm είναι αισιόδοξη πρόβλεψη! επίσης θέλει προσοχή στον χειρισμό γιατί γλυστράει πανεύκολα απ' το χέρι. σαν entry level μηχανή θα την πρότεινα.

    update Σεπτέμβρης 2018
    η μηχανή είχε ξεκινήσει να μπουκώνει τους τελευταίους μήνες και σταδιακά σταμάτησε να λειτουργεί η λεπίδα τελείως. ευτυχώς ήταν εντός εγγύησης και έγινε αντικατάσταση με το καινούριο μοντέλο BT 3226. μέχρι στιγμής όλα άψογα.

    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Settings / components
    • Value for money
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
  • dimitris_christ
    4
    5 out of 5 members found this review helpful

    Verified purchase

    Τριμαρει τα γένια αρκετά καλά! χωρίς το εξάρτημα μπροστά σχεδόν τα ξυριζει τελείως. Η μπαταρία του είναι όντως πολύ δυνατή! Δουλεύει με ρεύμα οπότε δεν πρόκειται να σε αφήσει στη μέση.. και στο κούρεμα τα πάει πολύ καλά! Ελάχιστος θόρυβος. Την δηλώνεις στη Philips και έχεις ένα χρόνο ακόμα εγγύηση Το μόνο που λείπει είναι ότι ΔΕΝ είναι αδιάβροχη. Την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Did you find this review helpful?
  • kostatzis
    5
    7 out of 9 members found this review helpful

    Την έχω κάτι ώρες και είμαι πολύ ευχαριστιμενος ξυρίζει τα πάντα χωρίς να μαγκωνει στο πρόσωπο. Σε αλλα σημεία παραλίγο να χάσουμε τον ανδρισμο μας, πριόνι πέρα την πλάκα φαίνεται πως είναι αξιόπιστη από την πρώτη χρήση της.

    Did you find this review helpful?
  • g.argiriadis
    5
    1 out of 2 members found this review helpful

    Για τις δικές μου ανάγκες ανταποκρίνεται άψογα. Πολύ καλή μπαταρία, καλό μέγεθος ,και λειτουργική .

    Did you find this review helpful?
  • Imanuel_Tk
    4
    2 out of 3 members found this review helpful

    Την έχω πάνω από 2 χρόνια, είναι άψογη στο ξύρισμα, συγκεκριμένα κονταίνει τα γένια στο μισό χιλιοστό. Κάνω μήνες να τη φορτίσω (χρήση ανά 3-4 ημέρες).Η μπαταρία έχει εξασθενήσει ελάχιστα μετά από 1,5 χρόνο. Έχει φτηνά πλαστικά αλλά οι λεπίδες της είναι καλής ποιότητας. Το ξύρισμα των γενιών είναι πραγματικά διασκέδαση, γλιστράει στο πρόσωπο, δεν κολλάει και είναι πανάλαφρη
    Για κούρεμα και ίσως για πυκνό μούσι δεν κάνει γιατί δυσκολεύεται να τα κόψει και κάνει πολλή ώρα.
    Θα την ξαναγόραζα ευχαρίστως, αλλά μόνο για ξύρισμα και όχι για κούρεμα.

    Did you find this review helpful?
  • bilok
    2
    6 out of 6 members found this review helpful

    Στα θετικά της είναι:
    *η πολύ καλή μπαταρία
    *ο γρήγορος χρόνος φόρτισης
    *οι κοφτερές λεπίδες
    *δεν φαίνεται να στομώνει

    Στα αρνητικά της είναι:
    *το γεγονός ότι δεν ανασηκώνει καθόλου εύκολα τα γένια ώστε μετά να τα κόψει. Το χτενάκι που είναι για αυτή τη δουλειά δεν ανταποκρίνεται όπως πρέπει. Πρέπει να περάσω 4 φορές από ένα σημείο, από διαφορετική κατεύθυνση κάθε φορά για να πω ότι κατάφερε να κουρέψει τις περισσότερες τρίχες.
    *τα υλικά κατασκευής της είναι φθηνά

    Γενικά θα έλεγα ότι είναι ΟΚ, αλλά δεν κάνει για τριμαρίσματα ακριβείας και ομοιομορφίας.

    Did you find this review helpful?
  • Την έχω ένα χρόνο περίπου και είναι εξαιρετική. Έχει πολύ καλή μπαταρία, φορτίζει γρήγορα, δυνατή και αρκετά οικονομική αναλογικά με τη ποιότητα της

    Did you find this review helpful?
  • Συχνά αποσπάται ο περιστρεφόμενος κύλινδρος μέσα στην κεφαλή της μηχανής. Το πρόβλημα λύνεται με μια σταγόνα κόλλα στιγμής στο σημείο εφαρμογής του, και η μηχανή από εκεί που προορίζονταν για σκουπίδια -λόγο σπασμένων νεύρων- από το 1ο έτος κρατάει ακόμη (2,5 χρόνια) χωρίς άλλο πρόβλημα.

    1
  • Πέφτει η περιστρεφόμενη μπίλια και πρέπει να σταματάς συχνά να την τοποθετείς.με λίγη κόλλα που σχολίασαν πιο πάνω λύνεται το πρόβλημα αλλά τη θεωρώ κατασκευαστική αστοχία.βεβαια μετά από αρκετό καιρό άρχισε και έπεφτε .δεν θα την πρότεινα.

    0
  • Η μηχανή όσο λειτουργεί, λειτουργεί πολύ καλά. Έχει εξαιρετική μπαταρία λιθίου (όχι τις αστείες νικελίου μετάλλου) και φορτίζει άμεσα. Τριμμάρει γένια εύκολα και γρήγορα και δε χρειάζεται να παίζεις με κεφαλές, απλά ρυθμίζεις τον "ροοστάτη". Το θέμα της είναι η αξιοπιστία, οκ την έχω 5 χρόνια, αλλά η μπίλια που λένε και άλλοι χρήστες πέφτει διαρκώς και πρέπει να σταματάς και να την ανοίγεις. Επίσης μπουκώνουν τα πάντα απο τρίχες και όταν έπρεπε να ξεχωρίσω τις 2 λεπίδες για να την καθαρίσω (διότι είχε σταματήσει να δουλεύει) οι λεπίδες δεν ξανα εφάρμοσαν ποτέ ξανά μεταξύ τους πλήρως και το ξύρισμα έγινε επώδυνο.

    0
  • η μηχανη ειναι μετρια προς καλη αλλα μονο για γενια 4 εως 7 ημερών , και αν σε καποιον φευγει συνεχεια το περιστρεφόμενο σιδεράκι από τη θέση του.. να του βαλετε λιγο κόλλα και δουλευει μια χαρα !!!!!

    0
  • Όσο δούλευε καλή ήταν , μετά από 2-3 χρόνια έχει πέσει κατά πολύ η δύναμη της ( με χρήση 1-2 φορές την βδομάδα)

    2
  • See all