Για το τριμάρισμα των γενειών μου είχα μια από αυτές των €14.90/19.90 (δεν αναφέρω μάρκα, φασόν είναι όλες) με τα πολλά εξαρτήματα. Ήταν σχετικά βολική αλλά έσπασε το πλαστικό εξάρτημα που ρυθμίζει το μήκος των γενιών, οπότε αχρηστεύθηκε για αυτή τη χρήση (έμεινε όμως πρακτική για τις τρίχες μύτης, αυτιών κλπ).
Την αντικατέστησα με την Philips Beardtrimmer Series 3000 QT4015, καθώς ήθελα κάτι καλύτερο αυτή τη φορά και μάλιστα να λύνει προβληματάκια που αντιμετώπισα με την προηγούμενη, όπως
1. δεν ήταν τόσο δυνατή,
2. σκόρπιζε τις τρίχες στο νιπτήρα, ακόμη και σε μεγάλη απόσταση,
3. δεν δούλευε με ρεύμα, οπότε αν δεν είχε αρκετή μπαταρία με άφηνε στη μέση...
Έχω χρησιμοποιήσει τη Philips αρκετές φορές μέχρι σήμερα και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, καθώς λύνει και τα τρία αυτά προβλήματα που είχα, και μάλιστα σε λογική τιμή (δεν ήθελα να δώσω πάνω από €50). Είναι πολύ δυνατή, έχει εξαιρετικά ακριβές σύστημα για τη ρύθμιση του μήκους των τριχών (περιστρεφόμενος διακόπτης) και η μπαταρία όντως κρατάει για αρκετά ξυρίσματα - και αν μείνεις από μπαταρία, απλά τη βάζεις στη μπρίζα και συνεχίζεις. Όσο για τις τρίχες, συγκεντρώνονται κυρίως στην κεφαλή της, η οποία καθαρίζει εύκολα (οι λεπίδες ακόμη και κάτω από το νερό).
Είναι πολύ στιβαρή κατασκευή, κάθεται καλά στο χέρι και έρχεται με βολικό πουγκί για τη μεταφορά της μαζί με το βουρτσάκι καθαρισμού. Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχει άλλα εξαρτήματα για κοπή τριχών μύτης, αυτιών κλπ. Αυτό βέβαια το γνώριζα εκ των προτέρων και έχω την παλιά μου μηχανή για αυτόν τον λόγο.
Με λίγα λόγια, πρόκειται για τίμια πρόταση στην κατηγορία της. Δεν έχω δοκιμάσει άλλες της κατηγορίας της βέβαια, αλλά από τη συγκεκριμένη είμαι πολύ ευχαριστημένος.