I bought it mainly for the car clock because mine broke. It's quite nice and fits very well where I put it! It only works with batteries and connects to the cigarette lighter only for the light! I cut the plug for the cigarette lighter and connected it with the fuse of the old clock, so when I turn on the engine, it lights up too! That way, during the day, the lighting doesn't work! The lighting comes in two colors, blue and orange, which change with the switch it has!
It also has a voltmeter to measure the battery, but it only works when it's connected to power (logical).
The external temperature measurements were made by comparing it with a meteorological station I have at home, and it is very accurate, with differences of half a degree, because this one doesn't have decimal numbers.
I placed the sensor underneath (not inside) the driver's side mirror in the middle, as it is the only place where I get the correct temperature. I tried it (in many cars I had before) in various points of the car, but it only showed the correct temperature on the mirror. Of course, the thermometer also plays a role, and this one is good.
I gave it four stars because when I put it into operation, it kept turning on and off continuously and resetting. I fixed it by placing a small piece of hard paper in the battery compartment cover, which presses the batteries and keeps them from moving, and now it works perfectly. I have tried several similar products over time, and this one seems reliable in all aspects so far! I would recommend it for purchase because it seems good. Of course, time will tell its durability.
Also, a piece of advice: if you leave the car in the sun, cover it with something because the sun darkens the screen and gradually damages it.
Το αγορασα περισσοτερο για ρολοι στο αμαξι επειδη το δικο του χαλασε. Ειναι αρκετα ωραιο και ταιριαξε πολυ καλα εκει που το εβαλα! Λειτουργει μονο με μπαταριες, και συνδεετε στον αναπτηρα μονο για το φως! Εγω το εκοψα το βυσμα για τον αναπτηρα και το συνδεσα με την φυσα του παλιου ρολογιου, και οταν αναψω τα πορειας τοτε αναβει και αυτο! Ετσι την ημερα δεν δουλευει ο φωτισμος του! Ο φωτισμος ειναι σε 2 χρωματα μπλε και πορτοκαλι οπου αλλαζουν με το διακοπτη που εχει!
Εχει και βολτομετρο για μετρηση της μπαταριας, αλλα δουλευει μονο οταν ειναι συνδεδεμενο στο ρευμα (λογικο).
Οι μετρησεις της εξωτερικης θεμοκρασιας εγιναν συγκρινοντας το με εναν μετεωρολογικο σταθμο που εχω στο σπιτι, και ειναι πολυ ακριβειας και η διαφορες ειναι μισο βαθμο, διοτι αυτο δεν εχει δεκαδικους αριθμους.
Τον αισθητηρα τον εβαλα κατω (οχι μεσα) απο τον καθρεπτη του οδηγου στην μεση, διοτι ειναι το μονο μερος που παιρνω σωστη θερμοκρασια. Δοκιμασα (σε πολλα αυτοκινητα που ειχα παλαιοτερα το εκανα) σε πολλα σημεια του αυτοκινητου τον αισθητηρα, αλλα μονο στον καθρεπτη εδειχνε(ει) σωστη θερμοκρασια. Βεβαια παιζει ρολο και το θερμομετρο, και το συγκεκριμενο ειναι καλο.
Τα τεσσερα αστερια τα εβαλα, διοτι οταν το εβαλα σε λειτουργια εσβηνε αναβε συνεχεια και εκανε ολο reset. Το εφτιαξα βαζοντας στο καπακι για τις μπαταριες ενα κομματακι σκληρο χαρτακι, και πιεζει τις μπαταριες και δεν κουνιουνται και δουλευει αψογα. Εχω δοκιμασει αρκετα τετοια κατα καιρους και αυτο φαινεται μεχρι στιγμης αξιοπιστο σε ολα του! Θα το προτεινα για αγορα διοτι φαινεται καλο. Ο καιρος βεβαια θα δειξει τις αντοχες του.
Επισης συμβουλη: αν αφηνεται το αμαξι στον ηλιο να το καλυπτεται με κατι διοτι ο ηλιος του μαυριζει την οθονη και χαλαει σιγα σιγα.