A metallic, smart holder for your motorcycle or scooter. You can place your coffee or soft drink without worry. Adjustable cup holder for your motorcycle, bicycle, or scooter in black color, suitable...
A metallic, smart holder for your motorcycle or scooter. You can place your coffee or soft drink without worry. Adjustable cup holder for your motorcycle, bicycle, or scooter in black color, suitable for mounting on the mirror.
A metallic, smart holder for your motorcycle or scooter. You can place your coffee or soft drink without worry. Adjustable cup holder for your motorcycle, bicycle, or scooter in black color, suitable for mounting on the mirror.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It doesn't fit the classic coffee cups... I have to twist it like a screw to tighten it without the cup touching the bottom. If you want something economical to put some water in, let's say, it's excellent!
Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !
I have been using it for 2-3 years, I usually get the product from a local store because I need it immediately most of the time.
Every 4-5 months it breaks, it doesn't need to be tightened excessively and there is a screw to adjust it to the height you want. Be very careful to unscrew it well, but not to remove the screw, and use gentle movements because otherwise it breaks
Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει
Very good case, it lightly squeezes the fredo to keep it in place and it has an adjustment if you put something narrower like a water bottle so you can tighten it. Also very sturdy, not the bad plastic
Πολύ καλή θήκη,πιέζει ελαφρά τον fredo για να κρατιέται κ έχει ρύθμιση αν βάλεις κάτι πιο στενό όπως μπουκάλι νερού να την στενέψεις.Επισης πολύ στιβαρή όχι το κακό πλαστικό
it barely takes coffee from outside like freddo and such. it shakes and vibrates, after a few times coffee spills and you get dirty. but generally it doesn't break like some others. ideal for anything that closes or for water. coffee only if you have a little inside and a big cup so it doesn't spill out
με το ζορι παιρνει καφε απεξω στυλ φρεντο και τετεια. τρεμει και με κραδασμο μετα απο λιγες φορες πεταγεται καφες και λερωνεσαι. γενικα ομως δεν σπαει σαν κατι αλλα. ειδανικο για οτιδιποτε κλεινει η για νερο. καφες μονο αν εχεις λιγο μεσα και μεγαλο ποτυρι για να μη σε πεταγεται εκτος
The base is metallic, well-made, very stable and has been incredibly convenient for me. It should cost more than €20 with such quality. I haven't used a disposable coffee cup yet.
Η βάση είναι μεταλλική, καλοφτιαγμένη, πολύ σταθερή και με έχει βολέψει απίστευτα. Θα έπρεπε να κοστίζει πάνω από 20€ με τέτοια ποιότητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα ποτήρι καφέ μιας χρήσεως.
Very good product. Unlike other Chinese ones, it fits the standard paper cup for freddo. Stable and sturdy. It gives you confidence that you won't end up taking a "bath" in coffee. Also, the materials and colors used make it look like an expensive / premium product. Recommended.
Πολύ καλό προϊόν. Σε αντίθεση με άλλα Κινέζικα χωράει το στάνταρ χάρτινο ποτήρι του φρέντο. Σταθερό και στιβαρό. Σου δημιουργεί μια σιγουριά ότι δεν θα κάνεις "μπάνιο" με καφέ. Επίσης τα υλικά και τα χρώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί το κάνουν να φαίνεται ακριβό / premium προϊόν. Προτείνεται.
Wasted money. You tighten and tighten and tighten and it still moves. I try to unscrew it to see why it's moving and it won't unscrew. The nut slipped inside the plastic base and spins crazily. I had to cut the plastic to take it out and throw it away...
Πεταμένα λεφτά. Σφιγγεις σφιγγεις σφιγγεις και πάλι κουνάει. Πάω να ξεβιδωσω να δω γιατί κουνάει και δεν ξεβιδώνει. Κλώτσησε το παξιμάδι μέσα στην πλαστική βαση και γυρίζει τρελά. Αναγκάστηκα να κόψω το πλαστικό για να την βγάλω και να την πετάξω...
the best for coffee lovers! it easily fits a water bottle and a regular-sized thermos, it goes in with a bit of effort and it's very good. Worth the money
ότι καλύτερο για την καφεδαρα! χωράει άνετα μπουκάλι νερού και θερμός κανονικό μέγεθος με λίγο ζόρι μπαίνει κ είναι πολύ εντάξει.Αξιζει τα λευτα του
Placed on the motorcycle bars, very convenient and of good quality, but a big flaw, which is easily fixed, so I didn't remove a star, is that it DOES NOT HAVE a rubber in the package, so you need to find your own, otherwise it won't grip on a metal bar.
Τοποθετήθηκε στα κάγκελα της μοτο, πολύ βολικό καλής ποιότητας αλλά μεγάλο φάουλ, που φτιάχνεται εύκολα γι αυτό δεν έβγαλα αστέρι, ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ λάστιχο στη συσκευασία, οπότε πρέπει να βρείτε δικό σας, αλλιώς δεν πιάνει σε μεταλλική μπάρα.
Unacceptable, it broke as if it were made of cardboard. Really the worst thing I've ever bought, and I wonder why the company has very good products. But really, nothing but fake plastic.
απαράδεκτο έσπασε λες και ήταν από χαρτόνι. πραγματικά ότι χειρότερο έχω πάρει και απορω γιατί η εταιρία έχει πολύ καλά προϊόντα. αλλά πραγματικά τίποτα σκέτο πλαστικό ψεύτικο.
It is metallic, painted with electrostatic paint! It barely fits the coffee cup fully open. Note that it only screws onto a horizontal bar properly! I thought it rotates but I was wrong. With a small modification, I turned it to hold vertically.
It comes in a quality case with 2 Allen keys and a 10mm wrench for installation and adjustment.
Είναι μεταλλική βαμμένη με ηλεκτροστατική βαφή!
Χωράει οριακά τέρμα ανοιχτή το ποτήρι του καφέ
να σημειωθεί ότι βιδωνει μόνο σε οριζόντια μπάρα κανονικά!
νόμιζα περιστρεφεται αλλά έκανα λάθος
με μικρή πατέντα το γύρισα να πιάνει κάθετα
έρχεται σε ποιοτική θήκη με 2 κλειδιά Άλλεν κ ενα 10 Άρι για την εγκατάσταση και την ρύθμιση.
It is very good. Metallic and adjustable. I put it on the machine's railing. One addition that is needed is a small rubber (like a tube) inside the tightening ring.
Είναι πολύ καλό. Μεταλλικό και ρυθμιζόμενο. Εγώ το έβαλα στο κάγκελο της μηχανής. Μια προσθήκη που χρειάζεται είναι ένα μικρό λάστιχο (σαμπρέλα πχ) μέσα στο δαχτυλίδι σύσφιξης.
When screwed in, it is sturdy as a construction. The materials used are excellent (considering the cost), the diameter adjusts so that it can fit different sizes of glasses
Όταν βιδωθεί είναι στιβαρή ως κατασκευή. Τα υλικά κατασκευή είναι εξαιρετικά (αν αναλογιστεί κανείς και το κόστος της) , αυξομειώνει η διάμετρος της ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικά μεγέθη ποτηριών
I can confidently say that it is the best coffee base! No plastic on it and it withstands everything. Adjustable and you have two options to take it for the mirror or for the machine's railings or anywhere...
Μπορώ να πω με σιγουριά πώς είναι η καλύτερη βάση για καφέ!
Καθόλου πλαστικό πάνω της κ αντέχει τα πάντα.
Ρυθμιζόμενη κ έχεις κ δύο επιλογές να πάρεις η για τον καθρέφτη η για τα κάγκελα της μηχανής η οπουδήποτε....
I put it on the sym 125. It is solid, only water fits and it stays quite stable. If you want a thermos for coffee, only a specific brand. I have a thermos from CHILLY'S and it doesn't stay at all, it fell off in the first few meters.
Το έβαλα στο sym 125.Ειναι στέρεο , μόνο νερό χωράει και μένει αρκετά σταθερό.Εαν θέλετε θερμό για καφέ μόνο συγκεκριμένη μάρκα.Εγω έχω ένα θερμό της CHILLY'S δεν κάθεται με τίποτα στα πρώτα μέτρα έφυγε.
It's nice for the money, I would like it to have a rubber band to fit between the base and the handlebar so it doesn't slip. Other than that, it seems well made.
Ωραίο είναι για τα λεφτά του, θα ήθελα να είχε και λαστιχάκι για να μπεί ενδιάμεσα στη βάση και στο τιμόνι για να μην γλυστράει. Κατά τα άλλα καλή κατασκευή φαίνεται.
It is sturdy and the best in this aspect, but it can only fit a relatively large paper take-away cup, none of the small thermoses fit
ειναι στιβαρο και το καλυτερο απο αυτή την αποψη, αλλα χωράει το πολυ ενα σχετικα μεγαλο ποτηρι χαρτινο take-away, κανενα απο τα μικρά θερμος δεν μπαινει
Very good for its price. It will probably be useless for a bottle of water or something else in this shape. Wearing a helmet, I don't think anyone would want to drink coffee and need the immediacy of such a cup holder, unless they don't have a bag with them.
Πολυ καλο για τα χρηματα του. Μαλλον αχρειαστο θα ειναι, για κανα μπουκαλι νερο ή κατι αλλο στο σχημα αυτο. Φορωντας κρανος δε νομιζω να εχει καποιος τη θεληση να πιει καφε και να χρειαζεται την αμεσοτητα μιας τετοιας ποτηροθηκης, εκτος αν δεν εχει τσαντα μαζι του.
In terms of quality, it is quite good as its construction is metallic. It holds whatever you put inside very well and you don't have to worry about it falling out on the road. Of course, when it is empty, although it has a screw at the bottom that keeps it stable, it makes a few creaks and can be heard. Overall, it does its job very well for what it was made for.
I am updating after about 18 months of use, it gave up the ghost. The moving part of the case broke and it's going to the trash. In the end, not so reliable. Minus two more stars from me.
Ποιοτικά είναι αρκετά καλό καθότι είναι μεταλλική η κατασκευή του. Κρατάει πολύ καλά ότι βάζεις μέσα και δεν φοβάσαι ότι θα σου φύγει στο δρόμο. Βέβαια όταν είναι κενό παρότι έχει βίδα στο κάτω μέρος και το κρατάει σταθερό έχει λίγους τριγμούς και ακούγεται. Σε γενικές γραμμές κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία φτιάχτηκε.
Επανέρχομαι μετά από 18 μήνες περίπου χρήσης παρέδωσε πνεύμα. Έσπασε το κινητό μέρος της θήκης και πάει για σκουπίδια. Τελικά όχι τόσο αξιόπιστο. Μείον δύο ακόμη αστέρια από εμένα.
Sturdy and durable construction. Adjustable in diameter with sheets of absorbent material (foam) around the perimeter so that it hugs the glass/bottle you place in it without 'hurting' it or causing noise. It comes with the appropriate set of screws for its installation, mainly on the mirror arm. Despite its exposure so far to various environmental conditions (humidity, rain, winter, etc.), it has not shown signs of oxidation, at least for its metal parts. There was a problem at first regarding the metal mounting arm on the mirror. At least for me, there was the following issue: after a few kilometers, due to the vibrations and resonances of the motorcycle (small motorcycle, moped) from the road irregularities, the screw holding the cup holder's mounting arm to the mirror would unscrew and the cup holder would 'wobble.' With a locknut, this issue was resolved. Since then, all good. Chinese product.
Στιβαρή κατασκευή και ανθεκτική. Ρυθμιζόμενη ως προς την διάμετρό του με φύλλα από απορροφητικό υλικό(αφρώδες) στην περίμετρο ώστε να αγκαλιάζει το ποτήρι/μπουκάλι που θα τοποθετήσετε χωρίς να το "πληγώνει" ή να προκαλεί θορύβους. Έρχεται με το ανάλογο σετ από βίδες για την τοποθέτησή του, κυρίως στον βραχίονα του καθρέπτη. Παρά την μέχρι τώρα έκθεσή του στις εκάστοτε συνθήκες περιβάλλοντος(υγρασία, βροχές, χειμώνας κ.α.) δεν έχει δείξει σημάδια οξείδωσης, για τα μεταλλικά του μέρη πάντοτε. Υπήρχε ένα πρόβλημα στην αρχή σχετικά με τον μεταλλικό βραχίονα στερέωσης στον καθρέπτη. Σε εμένα τουλάχιστον υπήρξε το εξής πρόβλημα: μετά από λίγα χιλιόμετρα, λόγω των αναταράξεων και των συντονισμών της μοτοσικλέτας(μικρή μοτοσικλέτα, παπί) από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, η βίδα που συγκρατούσε τον βραχίονα στερέωσης της ποτηροθήκης στον καθρέπτη, ξεβιδώνονταν και η ποτηροθήκη "έπαιζε". Με παξιμάδι ασφαλείας, λύθηκε το θέμα αυτό. Από τότε, όλα καλά. Κινέζικο προϊόν.
I use it daily and I have no complaints!
Normal wear over time.
Personally, I use it for hot drinks, etc. and I have no issues!!!
Την χρησιμοποιώ καθημερινά και δεν έχω κανενα παράπονο!
Φθορά φυσιολογική στον χρόνο.
Προσωπικά χρησιμοποιώ θερμό για καφέ κλπ και δεν έχω κανενα πρόβλημα!!!
It doesn't fit the classic coffee cups... I have to twist it like a screw to tighten it without the cup touching the bottom. If you want something economical to put some water in, let's say, it's excellent!
Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !
I have been using it for 2-3 years, I usually get the product from a local store because I need it immediately most of the time.
Every 4-5 months it breaks, it doesn't need to be tightened excessively and there is a screw to adjust it to the height you want. Be very careful to unscrew it well, but not to remove the screw, and use gentle movements because otherwise it breaks
Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει
Very good case, it lightly squeezes the fredo to keep it in place and it has an adjustment if you put something narrower like a water bottle so you can tighten it. Also very sturdy, not the bad plastic
Πολύ καλή θήκη,πιέζει ελαφρά τον fredo για να κρατιέται κ έχει ρύθμιση αν βάλεις κάτι πιο στενό όπως μπουκάλι νερού να την στενέψεις.Επισης πολύ στιβαρή όχι το κακό πλαστικό
it barely takes coffee from outside like freddo and such. it shakes and vibrates, after a few times coffee spills and you get dirty. but generally it doesn't break like some others. ideal for anything that closes or for water. coffee only if you have a little inside and a big cup so it doesn't spill out
με το ζορι παιρνει καφε απεξω στυλ φρεντο και τετεια. τρεμει και με κραδασμο μετα απο λιγες φορες πεταγεται καφες και λερωνεσαι. γενικα ομως δεν σπαει σαν κατι αλλα. ειδανικο για οτιδιποτε κλεινει η για νερο. καφες μονο αν εχεις λιγο μεσα και μεγαλο ποτυρι για να μη σε πεταγεται εκτος
A metallic, smart holder for your motorcycle or scooter. You can place your coffee or soft drink without worry. Adjustable cup holder for your motorcycle, bicycle, or scooter in black color, suitable for mounting on the mirror.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It doesn't fit the classic coffee cups... I have to twist it like a screw to tighten it without the cup touching the bottom. If you want something economical to put some water in, let's say, it's excellent!
Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !
I have been using it for 2-3 years, I usually get the product from a local store because I need it immediately most of the time.
Every 4-5 months it breaks, it doesn't need to be tightened excessively and there is a screw to adjust it to the height you want. Be very careful to unscrew it well, but not to remove the screw, and use gentle movements because otherwise it breaks
Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει
Very good case, it lightly squeezes the fredo to keep it in place and it has an adjustment if you put something narrower like a water bottle so you can tighten it. Also very sturdy, not the bad plastic
Πολύ καλή θήκη,πιέζει ελαφρά τον fredo για να κρατιέται κ έχει ρύθμιση αν βάλεις κάτι πιο στενό όπως μπουκάλι νερού να την στενέψεις.Επισης πολύ στιβαρή όχι το κακό πλαστικό
it barely takes coffee from outside like freddo and such. it shakes and vibrates, after a few times coffee spills and you get dirty. but generally it doesn't break like some others. ideal for anything that closes or for water. coffee only if you have a little inside and a big cup so it doesn't spill out
με το ζορι παιρνει καφε απεξω στυλ φρεντο και τετεια. τρεμει και με κραδασμο μετα απο λιγες φορες πεταγεται καφες και λερωνεσαι. γενικα ομως δεν σπαει σαν κατι αλλα. ειδανικο για οτιδιποτε κλεινει η για νερο. καφες μονο αν εχεις λιγο μεσα και μεγαλο ποτυρι για να μη σε πεταγεται εκτος
The base is metallic, well-made, very stable and has been incredibly convenient for me. It should cost more than €20 with such quality. I haven't used a disposable coffee cup yet.
Η βάση είναι μεταλλική, καλοφτιαγμένη, πολύ σταθερή και με έχει βολέψει απίστευτα. Θα έπρεπε να κοστίζει πάνω από 20€ με τέτοια ποιότητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ακόμα ποτήρι καφέ μιας χρήσεως.
Very good product. Unlike other Chinese ones, it fits the standard paper cup for freddo. Stable and sturdy. It gives you confidence that you won't end up taking a "bath" in coffee. Also, the materials and colors used make it look like an expensive / premium product. Recommended.
Πολύ καλό προϊόν. Σε αντίθεση με άλλα Κινέζικα χωράει το στάνταρ χάρτινο ποτήρι του φρέντο. Σταθερό και στιβαρό. Σου δημιουργεί μια σιγουριά ότι δεν θα κάνεις "μπάνιο" με καφέ. Επίσης τα υλικά και τα χρώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί το κάνουν να φαίνεται ακριβό / premium προϊόν. Προτείνεται.
Wasted money. You tighten and tighten and tighten and it still moves. I try to unscrew it to see why it's moving and it won't unscrew. The nut slipped inside the plastic base and spins crazily. I had to cut the plastic to take it out and throw it away...
Πεταμένα λεφτά. Σφιγγεις σφιγγεις σφιγγεις και πάλι κουνάει. Πάω να ξεβιδωσω να δω γιατί κουνάει και δεν ξεβιδώνει. Κλώτσησε το παξιμάδι μέσα στην πλαστική βαση και γυρίζει τρελά. Αναγκάστηκα να κόψω το πλαστικό για να την βγάλω και να την πετάξω...
the best for coffee lovers! it easily fits a water bottle and a regular-sized thermos, it goes in with a bit of effort and it's very good. Worth the money
ότι καλύτερο για την καφεδαρα! χωράει άνετα μπουκάλι νερού και θερμός κανονικό μέγεθος με λίγο ζόρι μπαίνει κ είναι πολύ εντάξει.Αξιζει τα λευτα του
Placed on the motorcycle bars, very convenient and of good quality, but a big flaw, which is easily fixed, so I didn't remove a star, is that it DOES NOT HAVE a rubber in the package, so you need to find your own, otherwise it won't grip on a metal bar.
Τοποθετήθηκε στα κάγκελα της μοτο, πολύ βολικό καλής ποιότητας αλλά μεγάλο φάουλ, που φτιάχνεται εύκολα γι αυτό δεν έβγαλα αστέρι, ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ λάστιχο στη συσκευασία, οπότε πρέπει να βρείτε δικό σας, αλλιώς δεν πιάνει σε μεταλλική μπάρα.
Unacceptable, it broke as if it were made of cardboard. Really the worst thing I've ever bought, and I wonder why the company has very good products. But really, nothing but fake plastic.
απαράδεκτο έσπασε λες και ήταν από χαρτόνι. πραγματικά ότι χειρότερο έχω πάρει και απορω γιατί η εταιρία έχει πολύ καλά προϊόντα. αλλά πραγματικά τίποτα σκέτο πλαστικό ψεύτικο.
It is metallic, painted with electrostatic paint! It barely fits the coffee cup fully open. Note that it only screws onto a horizontal bar properly! I thought it rotates but I was wrong. With a small modification, I turned it to hold vertically.
It comes in a quality case with 2 Allen keys and a 10mm wrench for installation and adjustment.
Είναι μεταλλική βαμμένη με ηλεκτροστατική βαφή!
Χωράει οριακά τέρμα ανοιχτή το ποτήρι του καφέ
να σημειωθεί ότι βιδωνει μόνο σε οριζόντια μπάρα κανονικά!
νόμιζα περιστρεφεται αλλά έκανα λάθος
με μικρή πατέντα το γύρισα να πιάνει κάθετα
έρχεται σε ποιοτική θήκη με 2 κλειδιά Άλλεν κ ενα 10 Άρι για την εγκατάσταση και την ρύθμιση.
It is very good. Metallic and adjustable. I put it on the machine's railing. One addition that is needed is a small rubber (like a tube) inside the tightening ring.
Είναι πολύ καλό. Μεταλλικό και ρυθμιζόμενο. Εγώ το έβαλα στο κάγκελο της μηχανής. Μια προσθήκη που χρειάζεται είναι ένα μικρό λάστιχο (σαμπρέλα πχ) μέσα στο δαχτυλίδι σύσφιξης.
When screwed in, it is sturdy as a construction. The materials used are excellent (considering the cost), the diameter adjusts so that it can fit different sizes of glasses
Όταν βιδωθεί είναι στιβαρή ως κατασκευή. Τα υλικά κατασκευή είναι εξαιρετικά (αν αναλογιστεί κανείς και το κόστος της) , αυξομειώνει η διάμετρος της ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί σε διαφορετικά μεγέθη ποτηριών
I can confidently say that it is the best coffee base! No plastic on it and it withstands everything. Adjustable and you have two options to take it for the mirror or for the machine's railings or anywhere...
Μπορώ να πω με σιγουριά πώς είναι η καλύτερη βάση για καφέ!
Καθόλου πλαστικό πάνω της κ αντέχει τα πάντα.
Ρυθμιζόμενη κ έχεις κ δύο επιλογές να πάρεις η για τον καθρέφτη η για τα κάγκελα της μηχανής η οπουδήποτε....
I put it on the sym 125. It is solid, only water fits and it stays quite stable. If you want a thermos for coffee, only a specific brand. I have a thermos from CHILLY'S and it doesn't stay at all, it fell off in the first few meters.
Το έβαλα στο sym 125.Ειναι στέρεο , μόνο νερό χωράει και μένει αρκετά σταθερό.Εαν θέλετε θερμό για καφέ μόνο συγκεκριμένη μάρκα.Εγω έχω ένα θερμό της CHILLY'S δεν κάθεται με τίποτα στα πρώτα μέτρα έφυγε.
It's nice for the money, I would like it to have a rubber band to fit between the base and the handlebar so it doesn't slip. Other than that, it seems well made.
Ωραίο είναι για τα λεφτά του, θα ήθελα να είχε και λαστιχάκι για να μπεί ενδιάμεσα στη βάση και στο τιμόνι για να μην γλυστράει. Κατά τα άλλα καλή κατασκευή φαίνεται.
It is sturdy and the best in this aspect, but it can only fit a relatively large paper take-away cup, none of the small thermoses fit
ειναι στιβαρο και το καλυτερο απο αυτή την αποψη, αλλα χωράει το πολυ ενα σχετικα μεγαλο ποτηρι χαρτινο take-away, κανενα απο τα μικρά θερμος δεν μπαινει
Very good for its price. It will probably be useless for a bottle of water or something else in this shape. Wearing a helmet, I don't think anyone would want to drink coffee and need the immediacy of such a cup holder, unless they don't have a bag with them.
Πολυ καλο για τα χρηματα του. Μαλλον αχρειαστο θα ειναι, για κανα μπουκαλι νερο ή κατι αλλο στο σχημα αυτο. Φορωντας κρανος δε νομιζω να εχει καποιος τη θεληση να πιει καφε και να χρειαζεται την αμεσοτητα μιας τετοιας ποτηροθηκης, εκτος αν δεν εχει τσαντα μαζι του.
In terms of quality, it is quite good as its construction is metallic. It holds whatever you put inside very well and you don't have to worry about it falling out on the road. Of course, when it is empty, although it has a screw at the bottom that keeps it stable, it makes a few creaks and can be heard. Overall, it does its job very well for what it was made for.
I am updating after about 18 months of use, it gave up the ghost. The moving part of the case broke and it's going to the trash. In the end, not so reliable. Minus two more stars from me.
Ποιοτικά είναι αρκετά καλό καθότι είναι μεταλλική η κατασκευή του. Κρατάει πολύ καλά ότι βάζεις μέσα και δεν φοβάσαι ότι θα σου φύγει στο δρόμο. Βέβαια όταν είναι κενό παρότι έχει βίδα στο κάτω μέρος και το κρατάει σταθερό έχει λίγους τριγμούς και ακούγεται. Σε γενικές γραμμές κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία φτιάχτηκε.
Επανέρχομαι μετά από 18 μήνες περίπου χρήσης παρέδωσε πνεύμα. Έσπασε το κινητό μέρος της θήκης και πάει για σκουπίδια. Τελικά όχι τόσο αξιόπιστο. Μείον δύο ακόμη αστέρια από εμένα.
Sturdy and durable construction. Adjustable in diameter with sheets of absorbent material (foam) around the perimeter so that it hugs the glass/bottle you place in it without 'hurting' it or causing noise. It comes with the appropriate set of screws for its installation, mainly on the mirror arm. Despite its exposure so far to various environmental conditions (humidity, rain, winter, etc.), it has not shown signs of oxidation, at least for its metal parts. There was a problem at first regarding the metal mounting arm on the mirror. At least for me, there was the following issue: after a few kilometers, due to the vibrations and resonances of the motorcycle (small motorcycle, moped) from the road irregularities, the screw holding the cup holder's mounting arm to the mirror would unscrew and the cup holder would 'wobble.' With a locknut, this issue was resolved. Since then, all good. Chinese product.
Στιβαρή κατασκευή και ανθεκτική. Ρυθμιζόμενη ως προς την διάμετρό του με φύλλα από απορροφητικό υλικό(αφρώδες) στην περίμετρο ώστε να αγκαλιάζει το ποτήρι/μπουκάλι που θα τοποθετήσετε χωρίς να το "πληγώνει" ή να προκαλεί θορύβους. Έρχεται με το ανάλογο σετ από βίδες για την τοποθέτησή του, κυρίως στον βραχίονα του καθρέπτη. Παρά την μέχρι τώρα έκθεσή του στις εκάστοτε συνθήκες περιβάλλοντος(υγρασία, βροχές, χειμώνας κ.α.) δεν έχει δείξει σημάδια οξείδωσης, για τα μεταλλικά του μέρη πάντοτε. Υπήρχε ένα πρόβλημα στην αρχή σχετικά με τον μεταλλικό βραχίονα στερέωσης στον καθρέπτη. Σε εμένα τουλάχιστον υπήρξε το εξής πρόβλημα: μετά από λίγα χιλιόμετρα, λόγω των αναταράξεων και των συντονισμών της μοτοσικλέτας(μικρή μοτοσικλέτα, παπί) από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, η βίδα που συγκρατούσε τον βραχίονα στερέωσης της ποτηροθήκης στον καθρέπτη, ξεβιδώνονταν και η ποτηροθήκη "έπαιζε". Με παξιμάδι ασφαλείας, λύθηκε το θέμα αυτό. Από τότε, όλα καλά. Κινέζικο προϊόν.
I use it daily and I have no complaints!
Normal wear over time.
Personally, I use it for hot drinks, etc. and I have no issues!!!
Την χρησιμοποιώ καθημερινά και δεν έχω κανενα παράπονο!
Φθορά φυσιολογική στον χρόνο.
Προσωπικά χρησιμοποιώ θερμό για καφέ κλπ και δεν έχω κανενα πρόβλημα!!!
It doesn't fit the classic coffee cups... I have to twist it like a screw to tighten it without the cup touching the bottom. If you want something economical to put some water in, let's say, it's excellent!
Δεν χωράει τα κλασικά ποτήρια του καφέ .. Πρέπει να το στριφογυρίζω σαν βίδα για να σφίξει χωρίς να ακουμπάει στον πάτο το ποτήρι . Αν θέλετε κάτι οικονομικό για να βάζετε ένα νεράκι ας πούμε είναι εξαιρετικό !
I have been using it for 2-3 years, I usually get the product from a local store because I need it immediately most of the time.
Every 4-5 months it breaks, it doesn't need to be tightened excessively and there is a screw to adjust it to the height you want. Be very careful to unscrew it well, but not to remove the screw, and use gentle movements because otherwise it breaks
Την χρησιμοποιώ 2-3 χρόνια το προϊόν συνήθως το παίρνω από τοπικό κατάστημα γιατί το χρειάζομαι άμεσα τις περισσότερες φορές.
Κάθε 4-5 μήνες μου σπάει, δεν θέλει υπερβολικό σφίξιμο και υπάρχει μια βίδα για να ρυθμίσεις σε τι ύψος την θες μεγάλη προσοχή ξεβιδωμα καλά όχι να βγει η βίδα και μαλακές κινήσεις γτ αλλιώς σπάει
Very good case, it lightly squeezes the fredo to keep it in place and it has an adjustment if you put something narrower like a water bottle so you can tighten it. Also very sturdy, not the bad plastic
Πολύ καλή θήκη,πιέζει ελαφρά τον fredo για να κρατιέται κ έχει ρύθμιση αν βάλεις κάτι πιο στενό όπως μπουκάλι νερού να την στενέψεις.Επισης πολύ στιβαρή όχι το κακό πλαστικό
it barely takes coffee from outside like freddo and such. it shakes and vibrates, after a few times coffee spills and you get dirty. but generally it doesn't break like some others. ideal for anything that closes or for water. coffee only if you have a little inside and a big cup so it doesn't spill out
με το ζορι παιρνει καφε απεξω στυλ φρεντο και τετεια. τρεμει και με κραδασμο μετα απο λιγες φορες πεταγεται καφες και λερωνεσαι. γενικα ομως δεν σπαει σαν κατι αλλα. ειδανικο για οτιδιποτε κλεινει η για νερο. καφες μονο αν εχεις λιγο μεσα και μεγαλο ποτυρι για να μη σε πεταγεται εκτος