I use it as a facial trimmer-shaver. I didn't give it 5 stars because in the 2 months that I've been using it, it has pulled my hair 4-5 times. Of course, this happens when I haven't shaved for many days and the hair is long! However, where you use it, it feels like a razor (not against the grain) and it does a very good job with the lines on the neck, cheeks, and favorites! Overall, I recommend it despite the pulling I've experienced! To get cut, you have to really try because otherwise, I don't think there's a way for it to cut you! Very good without any irritation. The lifespan will show! But I would definitely buy it again!
NEW REVIEW:
After about 9 months, 2 teeth are already missing and it cuts like a knife wherever it touches. It can't be used anymore unless the blade is replaced. The cost is from €45 and above. The teeth fell off without being touched by a human hand, possibly due to their wear (friction between the two metal surfaces) even though it was cleaned carefully and oiled once a week (after 3-4 uses). Up until now, it was good. Now it simply has to be thrown away because the cost is prohibitive!
In the end, I WOULD NOT BUY IT AGAIN. I feel like I wasted €90
Τη χρησιμοποιω ως τριμερ-ξυρισμα προσωπου.δεν εβαλα 5 αστερια γιατι 2 μηνες που την χρησιμοποιώ, με εχει τραβήξει 4-5 φορες. βεβαια αυτο εχει συμβει οταν ειμαι πολλες μερες αξυριστος και ειναι μεγαλες οι τριχες! παντως εκει που τη χρησιμοποιείς γινεται λες και εχει περασει ξυραφι (οχι κοντρα) και κανει πολύ καλα τις γραμμες στο λαιμο, μαγουλα, φαβοριτες! γενικα την συστηνω παρ'ολα τα τραβηγματα που εχω φαει! για να κοπεις πρεπει να το επιδιωξεις γιατι διαφορετικα δεν νομιζω οτι υπαρχει τροπος να σε κοψει! πολυ καλη χωρις καθολου ερεθισμους. Η διαρκεια ζωης θα δειξει! εγω παντως θα την επαιρνα ξανα!
ΝΕΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:
Μετά απο 9 μήνες περίπου, λείπουν ήδη 2 δόντια και κοβει σαν μαχαιρι οπου ακουμπαει. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αλλο αν δεν αντικατασταθεί το κοπτικό του. το κοστος του ειναι απο 45€ και πανω. Τα δόντια εφυγαν χωρίς να τα ακουμπήσει ανθρώπινο χερι, απο μόνα τους πιθανόν λόγω φθοράς τους (τριβη μεταξύ των δυο μεταλλικων επιφανειών) παρόλο που μια φορα την εβδομαδα (μετα απο 3-4 χρήσεις) καθαριζόταν επιμελώς και λαδωνόταν επίσης. Μεχρι εδώ ήταν καλή. Τωρα απλα πρεπει να πεταχτεί γιατι το κόστος ειναι απαγορευτικό!
Τελικά ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΞΑΝΑ. Αισθάνομαι οτι πέταξα 90€ στα σκουπίδια