I upgraded from the Powertech Line Interactive 1050VA (PT-1050) to this one because after buying a new PC, whenever there was a power outage while gaming, it couldn't hold it anymore unless I was doing some light tasks (e.g. browsing).
My new PC has an 8700k processor, Sapphire 580 8GB graphics card, 16GB RAM, 750W power supply, 2 HDDs, and 1 DVD drive. I also have a 24" monitor and a 2.1 speaker system (approximately 40W) connected to the UPS.
With all of these running, even during intense gaming where the graphics card is at 100%, the UPS only reaches a maximum load of 35%-40%! I saw this load in the program that accompanies the UPS, which allows you to adjust various important functions, such as how the UPS behaves during a long power outage (e.g. shutting down the PC properly).
Overall, I am very satisfied with my purchase. I needed it because we have a power issue at home, and sometimes when multiple devices are connected, the overall power drops, which is not ideal for a PC. Also, voltage fluctuations are equally dangerous, so I didn't want to take any risks. Especially with a new PC.
As a company, I am quite satisfied with Powertech, as the change from the previous model, which I had for 3 years (replacing the battery at 2 years), was purely due to upgrading my equipment and not because of any issues. That one is now working on my family's lower-demand PC.
The truth is, it is a bit bulky in size, but personally, it doesn't bother me. It also has a fan at the back that operates in case of a power outage to help maintain the temperature. This makes the UPS completely silent during normal operation, and you only notice it when the fan starts in case of an outage.
Nevertheless, I will give it 4 stars. Firstly, for the price I bought it (140€), which I personally consider a bit expensive, and secondly, because I would have loved to have a screen to easily see useful information (you can do this through the program, but I would prefer a screen). These, of course, should not be serious reasons to discourage someone who wants to protect their equipment from purchasing this specific model. I highly recommend it!
Έκανα αναβάθμιση από το Powertech Line Interactive 1050VA (PT-1050) σε αυτό γιατί μετά την αγορά σύγχρονου PC όταν βρισκόμουν σε Gaming και τύχαινε να γίνει διακοπή δεν μπορούσε να το κρατήσει πλέον παρά μόνο αν έκανα κάποια ελαφριά διεργασία (πχ Browser).
Το νέο μου PC έχει: 8700k επεξεργαστή, Sapphire 580 8GB κάρτα γραφικών, 16GB RAM, 750W τροφοδοτικό, 2 σκληροί δίσκοι HDD και 1 οπτικός δίσκος DVD. Επίσης πάνω στο UPS έχω συνδέσει 24"άρα οθόνη και ηχοσύστημα 2.1 (περίπου 40W).
Με όλα αυτά πάνω και ενώ βρίσκομαι σε Gaming όπου η κάρτα γραφικών δουλεύει στο 100% το UPS έχει πιάσει Load maximum 35%-40%! Αυτό το Load το έχω δει στο πρόγραμμα το οποίο συνοδεύει το UPS και μέσα από το οποίο μπορείς να ρυθμίσεις διάφορες σημαντικές λειτουργίες, όπως το πως να συμπεριφερθεί το UPS σε περίπτωση μεγάλης διακοπής ρεύματος (πχ να κλείσει το PC ομαλά).
Γενικά είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από την αγορά μου. Ήταν κάτι το οποίο το χρειαζόμουν γιατί γενικότερα στο σπίτι έχουμε ένα θέμα με το ρεύμα και καμιά φορά αν συνδεθούν πολλές συσκευές πέφτει ο γενικός και αυτό δεν είναι ότι καλύτερο για ένα PC. Επίσης οι αυξομειώσεις στην τάση του δικτύου είναι εξίσου επικίνδυνες οπότε σε καμία περίπτωση δεν ήθελα να το ρισκάρω. Ειδικά σε ένα καινούργιο PC.
Από την Powertech σαν εταιρία είμαι αρκετά ικανοποιημένος καθώς η αλλαγή από το προηγούμενο μοντέλο, το οποίο το είχα για 3 χρόνια (στα 2 χρόνια του άλλαξα και μπαταρία), έγινε καθαρά επειδή αναβάθμισα εγώ τον εξοπλισμό μου και όχι επειδή είχε κάποιο θέμα. Εκείνο δουλεύει τώρα στο PC των δικών μου που είναι χαμηλότερων απαιτήσεων (PC γραφείου).
Η αλήθεια είναι πως σαν μέγεθος είναι λίγο ογκώδες αλλά προσωπικά δεν με ενοχλεί. Διαθέτει και ανεμιστηράκι στην πίσω πλευρά του το οποίο δουλεύει σε περίπτωση που υπάρξει διακοπή ρεύματος προκειμένου να βοηθάει στην σωστή διατήρηση της θερμοκρασίας του. Αυτό κάνει το UPS εντελώς αθόρυβο κατά την φυσιολογική του λειτουργία και μόνο σε περίπτωση που υπάρξει διακοπή και ξεκινήσει ο ανεμιστήρας καταλαβαίνεις πως δουλεύει.
Παρόλα αυτά, θα βάλω 4 αστέρια. Αρχικά για την τιμή που το αγόρασα 140€ και προσωπικά την θεωρώ "τσιμπημένη" και κατά δεύτερον γιατί θα μου άρεσε πολύ να είχε μια οθόνη και να βλέπω πιο εύκολα χρήσιμες πληροφορίες (αυτό μπορείς να το κάνεις βέβαια και μέσω του προγράμματός του αλλά θα ήθελα και την οθόνη). Αυτοί βέβαια δεν θα πρέπει να είναι τόσο σοβαροί λόγοι ώστε να αποτρέψουν κάποιον που θέλει να προστατέψει τον εξοπλισμό του από την συγκεκριμένοι αγορά. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!