I am a big fan of Dying Light 1 along with The Following. I have played it for about 100 hours so far and I bought it in the digital edition. I suspect that people like the game because they can hit and jump like in a copy of Far Cry. But Dying Light has almost disappeared. So yes, the game runs poorly and has a story that is already pretty awful, I think. The game's universe is not explained well (I have done the secondary missions and still don't understand why firearms disappeared from this world in 15 years).
The horror is completely gone. Remember when in DL 1 you were stuck in an apartment during the night, hearing the wind in the trees in the dark when suddenly a volatile walked in front of the weak flashlight? And there was that urgency to survive the night?
Well, say goodbye to all that. Now you will be parachuting from observatory to observatory fighting pirates as if you were playing Far Cry 3. Now nights simply mean "stay on the rooftops, probably," and there is a mechanic in the game that literally no one asked for where you have to stand under a light every 5 minutes or you're dead, otherwise you eat mushrooms every 30 seconds.
There is no more walking. You just run, all the time. Want to search an apartment for resources? No. With every step, the character runs.
The zombies are worse. Most of the fun from the physics has been replaced by terrible static animations. Also, for some reason, most of the combat now relies on drop kicks? They removed the weapons, but you will have bows and crossbows just to make sure that this decision to remove the weapons is completely pointless. (The solution would have been to keep the weapons but make ammunition much rarer)
Of course, there has been a downgrade in the physics, which means that you can no longer throw weapons at people's faces and when you kill enemies, their weapons disappear. The parkour now feels floaty as you will spend a lot of time in the air and the player model has strange interactions with objects, the parkour skills are weird, but don't worry, they found a way to make it even worse: Now there is an energy meter, when it reaches 0 you fall. So, not only are there no improvements, but the game has been downgraded and is worse overall than DL1. Also, forget about PVP, it's only co-op, which was more fun when you were the Night Hunter.
In a few years, people will still remember DL1, but DL2 will be forgotten in a short time, even though it will have updates for a few years as the company announced. The story is awful, the graphics look more like the previous generation than the new one because after the development of DL1, the company started making DL2, but in the PS4/XBOX ONE generation, most of the development was done and it shows. Also, poorly optimized [until updates are released] on consoles, the modes they give you are almost laughable, like 1080p 60fps on a console that can handle 4k 60fps or 30fps, but real 4k. It only reaches 1800p in the resolution mode. It's a shame though for Techland that they didn't properly utilize the performance on consoles. Meanwhile, Doom Eternal on the PS5, to see how optimized it is, runs in 3 modes which are as follows:
Ray Tracing Mode at 1800p/60 FPS
Performance Mode at 1584p/120 FPS
Balanced Mode at 4K/60 FPS
Είμαι μεγάλος θαυμαστής του Dying Light 1 μαζί με το The Following. Το έπαιξα για περίπου 100 ώρες μέχρι στιγμής το 2 και το αγόρασα στην ψηφιακή εκδοση.Υποψιάζομαι ότι στους ανθρώπους αρέσει το παιχνίδι να χτυπούν και να πηδάνε λες και είναι κόπια του Far Cry. Αλλά το Dying Light έχει σχεδόν φύγει. Οπότε ναι, το παιχνίδι τρέχει χάλια και έχει μια ιστορία που είναι ήδη αρκετά απαίσια νομίζω. Το σύμπαν του παιχνιδιού δεν το εξηγούν καλά (έχω κάνει τις δευτερεύουσες αποστολές και ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί τα πυροβόλα όπλα εξαφανίστηκαν από αυτόν τον κόσμο μέσα σε 15 χρόνια).
Το horror έχει φύγει τελείως. Θυμάστε όταν στο DL 1 ήσασταν κολλημένοι κατά τη διάρκεια της νύχτας σε κάποιο διαμέρισμα, ακούγοντας τον άνεμο στα δέντρα στο σκοτάδι όταν ένας volatile ξαφνικά περπατούσε μπροστά στον αδύναμο φακό? Και υπήρχε αυτή βιασύνη για να επιβιώσεις την νύχτα?
Ναι, πείτε αντίο σε όλα αυτά. Τώρα θα είστε με το αλεξίπτωτο πηγαίνοντας από παρατηρητήριο σε παρατηρητήριο πολεμώντας πειρατές σαν να παίζεις το Far Cry 3. Τώρα οι νύχτες σημαίνουν απλώς "μείνε στις ταράτσες μάλλον», και υπάρχει ένα mechanic στο game που κυριολεκτικά κανείς δεν το ζήτησε όπου πρέπει να σταθείς κάτω από ένα φως κάθε 5 λεπτά ή είσαι νεκρός, αλλιώς τρως μανιτάρια κάθε 30 δευτερόλεπτα.
Δεν υπάρχει πια το περπάτημα. Απλώς τρέχεις, όλη την ώρα. Θέλετε να αναζητήσετε ένα διαμέρισμα για πόρους; Οχι.Με κάθε βήμα ο χαρακτήρας τρέχει.
Τα zombies είναι χειρότερα.Το μεγαλύτερο μέρος της διασκέδασης από τα physics έχει αντικατασταθεί από φρικτά στατικά animation. Επίσης, για κάποιο λόγο το μεγαλύτερο μέρος του combat βασίζεται τώρα στα drop kicks; Έβγαλαν τα όπλα, ωστόσο θα έχετε τόξα και βαλλίστρες μόνο και μόνο για να βεβαιωθείτε ότι αυτή η απόφαση να αφαιρέσουν τα όπλα είναι εντελώς άσκοπη. (Η λύση θα ήταν να κρατήσουν τα όπλα αλλά να κάνουν τα πυρομαχικά πολύ πιο σπάνια)
Φυσικά, έχει φάει downgrade στα physics που σημαίνει ότι δεν θα πετάς πια τα όπλα στα πρόσωπα των ανθρώπων και όταν σκοτώνεις εχθρούς τα όπλα τους εξαφανίζονται. Το parkour αισθάνεται πλέον αιωρούμενο καθώς θα περάσετε πάρα πολύ χρόνο στον αέρα και το μοντέλο του παίκτη έχει περίεργες αλληλεπιδράσεις με τα αντικείμενα, οι δεξιότητες του parkour είναι περίεργες αλλά μην ανησυχείτε ότι βρήκαν έναν τρόπο να το χαλάσουν ακόμα περισσότερο : Τώρα υπάρχει ένας μετρητής ενέργειας, όταν φτάσει στο 0 πέφτετε.Έτσι, όχι μόνο δεν έχει βελτιώσεις, αλλά το παιχνίδι έχει φάει downgrade και είναι χειρότερο overall από το DL1. Επίσης ξεχάστε το PVP είναι μόνο co-op που ήταν κάτι πιο διασκεδαστικό όταν ήσουν ο Night Hunter.
Σε αρκετά χρόνια, το DL 1 θα εξακολουθούν να το θυμούνται, αλλά το DL 2 θα έχει φύγει από το μυαλό όλων σε μερικό καιρό και ας έχει updates για κάποια χρόνια όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Η ιστορία χάλια , τα γραφικά του μοιάζουν πιο πολύ από την προηγούμενη γενιά παρά την καινούργια διότι μετά την κατασκευή του DL 1 η εταιρεία ξεκίνησε να φτιάχνει το 2 αλλά στην γενιά του PS4/XBOX ONE στο μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης και φαίνονται. Επίσης χάλια optimized [ μέχρι στιγμής μέχρι να βγουν updates] στις κονσόλες , τα modes που σου δίνουν είναι σχεδόν τραγελαφικά δηλαδή 1080p 60fps σε κονσόλα που τραβάει 4k 60fps η 30fps αλλά κανονικό 4k. Το πολύ 1800p φτάνει στο resolution mode. Κρίμα πάντως στην Techland που δεν αξιοποίησε σωστά τις επιδόσεις στις κονσόλες.Εντω μεταξύ το Doom Eternal στο PS5 για να δείτε πόσο optimized είναι τρέχει σε 3 modes που είναι τα εξής:
Ray Tracing Mode στα 1800p/60 FPS
Performance Mode στα 1584p/120 FPS
Balanced Mode στα 4K/60 FPS