It seems to be a quality construction with a nice "stainless steel-like" finish. The closure is not made of stainless steel, but of anodized aluminum (be careful, it cannot be put in the dishwasher). The 51mm baskets are quite loose inside the closure and require attention as they come in and out very easily. The double basket holds 16g of coffee and the single basket holds around 9g. The coffee comes out flavorful but without much body, and instead of crema, it produces foam, which is common with pressurized baskets (double-walled). The coffee I used was premium espresso from a well-known chain, ground from 1.8 to 2.3 depending on the variety. The extraction is relatively fast (around 15-20 seconds for the double) even with the mentioned grind. If you go for a finer grind, the machine gets clogged and there is a risk of the coffee splashing out, as happened to me when I was experimenting with different grinds. If you replace the basket with a non-pressurized one (single-walled), you will get slightly better results in terms of crema, as long as you adjust the extraction time and grind size again, but the temperature instability due to the thermoblock and the excessive pump pressure due to the lack of an OPV (it reached up to 15 bar) leave little room for improvement. And you will definitely need a good espresso grinder for optimal results. With a Cunill grinder (with 60mm flat burrs) and non-pressurized baskets from Graef, I managed to achieve very good results. After countless experiments, I ended up grinding the coffee in a way that I had 8-9 bars on the pressure gauge to achieve the correct extraction times and the desired flavor. And all this with a dose of 14-16g of coffee. If you use more grams, you will have unpleasant acidity and the coffee won't be enjoyable. Overall, I was satisfied with the quality of the coffee it produces, and for this price, I don't think there is anything better. The steam wand performs relatively well if you remove the panarello. It is relatively quiet as a machine and doesn't vibrate the entire countertop, like other machines of this type. For those who don't have high demands for their coffee or are tired of capsule machines, it is a decent solution. It is definitely worth buying for this price, hence the 4 stars. Lastly, I want to mention that the machine is OEM (meaning it is a generic product) and can be found on the market under different brand names, such as MPM or HKoenig, for example. In Germany, it is sold under the Severin and AEG brands, and soon in Greece as well. They are all essentially the same with minor differences in water and descaling settings. Just choose the one that fits your budget.
Φαίνεται ποιοτική σαν κατασκευή με ωραίο "τύπου ανοξείδωτο" τελείωμα. Το κλείστρο δεν είναι από ανοξείδωτο ατσάλι, αλλά από ανοδιωμένο αλουμίνιο (προσοχή δεν μπαίνει πλυντήριο πιάτων). Τα καλαθάκια των 51mm είναι αρκετά χαλαρά μέσα στο κλείστρο και θέλει προσοχή γιατί μπαινοβγαίνουν πολύ εύκολα. Το διπλό καλαθάκι χωράει 16γρ. καφέ και το μονό γύρω στα 9γρ. Ο καφές βγαίνει γευστικός αλλά χωρίς ιδιαίτερο σώμα και αντί για καϊμάκι κάνει αφρό, κάτι που είναι σύνηθες με τα pressurized καλαθάκια (διπλού τοιχώματος). Οι καφέδες που χρησιμοποίησα είναι premium espresso από γνωστή αλυσίδα, και κομμένοι από 1,8 έως 2,3 ανάλογα με την ποικιλία. Η εκχύλιση γίνεται σχετικά γρήγορα (15'' - 20" περίπου για το διπλό) ακόμα και με αυτό το κόψιμο που προανέφερα. Αν πας σε πιο λεπτό κόψιμο μπουκώνει η μηχανή και υπάρχει ο κίνδυνος να σας τινάξει τον καφέ έξω, όπως την έπαθα κι εγώ όταν πειραματιζόμουν με τα κοψίματα. Αν αντικαταστήσεις το καλαθάκι με ένα non-pressurized (μονού τοιχώματος) θα πάρεις λίγο καλύτερο αποτέλεσμα σε καϊμάκι, εφόσον ρυθμίσεις τον χρόνο εκχύλισης και το κόψιμο του καφέ εκ νέου, αλλά η θερμοκρασιακή αστάθεια λόγω του θερμομπλόκ και η υπερβολική πίεση της αντλίας λόγω έλλειψης OPV (έφτασε μέχρι 15bar) δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια βελτίωσης. Και σίγουρα θα χρειαστεί κι ένας καλός μύλος εσπρέσο για το βέλτιστο αποτέλεσμα. Με μύλο της Cunill (με επίπεδα μαχαίρια 60mm) και καλαθάκια non pressurized της Graef από εξωτερικό κατάφερα να έχω ένα πολύ καλό αποτέλεσμα. Μετά από άπειρες δοκιμές κατέληξα να κόβω τον καφέ έτσι ώστε να έχω 8-9 bar στο μανόμετρο για να πετύχω σωστούς χρόνους εκχύλισης, αλλά και γεύση που είναι και το ζητούμενο. Και όλα αυτά με δοσολογία 14-16 γρ. καφέ. Αν βάλετε παραπάνω γραμμάρια θα έχετε άσχημες οξύτητες και ο καφές δεν θα πίνεται. Σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένος από την ποιότητα του καφέ που κάνει, και σε αυτά τα χρήματα δεν νομίζω να υπάρχει και κάτι καλύτερο. Το αφρόγαλο το κάνει σχετικά καλά για τις δυνατότητές της αν αφαιρέσεις το panarello. Είναι σχετικά αθόρυβη σαν μηχανή χωρίς να δονείται όλος ο πάγκος της κουζίνας, όπως συμβαίνει με άλλες μηχανές τέτοιου τύπου. Για όσους δεν έχουν και ιδιαίτερες απαιτήσεις από τον καφέ τους ή βαρέθηκαν τις μηχανές με κάψουλα, τότε είναι μία αξιοπρεπής λύση. Σε αυτά τα χρήματα σίγουρα αξίζει να την αγοράσει κανείς, εξού και τα 4 αστέρια. Τέλος, να σας πω πως η μηχανή είναι ΟΕΜ (κατασκευή φασόν δηλαδή) και μπορεί να την βρείτε στην αγορά με κάποιο άλλο brand name, όπως αυτό της MPM ή της HKoenig για παράδειγμα. Στην Γερμανία κυκλοφορεί με το brand της Severin και AEG και οσονούπω και στην Ελλάδα. Όλες ίδιες είναι ουσιαστικά με μικροδιαφορές στις ρυθμίσεις του νερού και του προγράμματος αφαλάτωσης. Απλά πάρτε αυτή που βολεύει την τσέπη σας.