I have had it for about 3 years.
The front light is quite powerful, but nothing crazy. It is perfect for riding in the city at night. I lower it if there is heavy traffic or if I am waiting behind a car so as not to blind the driver. If there is no traffic, I point it upwards and I can clearly see the license plates at 10-15 meters as well as the road ahead of me.
However, its battery does not last long enough for me. I have to turn back because the low battery indicator light comes on. That is the biggest downside for me.
Also, it does not lock on the handlebars with an Allen key like other lights. It is simply a rubber band, so I always take them with me when I get off the bike because I am afraid they will be stolen.
The rear light is perfect, its battery lasts much longer than the front one. I usually charge the front light every day, while the rear light once every 3-4 days. I set it to flash and it can be seen from very far away. It is excellent and I will definitely keep it for a long time.
Personally, I bought it for €25 from a store in my neighborhood. I think it is worth around €15, but you can find better products for over €20 these days.
I am very happy that it has lasted so many years and apart from the battery, I am satisfied. It is worth it if you don't go on long rides.
Update 03/11/22: The front light no longer charges, the USB port is probably broken.
Το έχω περίπου 3 χρόνια.
Το μπροστινό φως είναι αρκετά δυνατό, αλλά όχι τίποτα τρελό. Για μέσα στην πόλη τα βράδια είναι ότι πρέπει. Το κατεβάζω εάν έχει μεγάλη κίνηση ή εάν περιμένω πίσω από κάποιο αυτοκίνητο για να μην τυφλώνω τον οδηγό. Εάν δεν έχει κίνηση το στρέφω προς τα πάνω και μπορώ να δω καθαρά τις πινακίδες στα 10-15 μέτρα όπως και τον δρόμο μπροστά μου.
Ωστόσο η μπαταρία του δεν κρατάει αρκετά για μένα. Αναγκάζομαι να γυρίσω πίσω επειδή ανάβει το φωτάκι ένδειξης χαμηλής μπαταρίας. Αυτό είναι το μεγαλύτερο παραπάνω που έχω.
Επίσης δεν ασφαλίζει στο τιμόνι με κλειδί Allen όπως άλλα φωτάκια. Είναι απλά λάστιχο με αποτέλεσμα να τα παίρνω μαζί μου όποτε κατεβαίνω από το ποδήλατο, επειδή φοβάμαι ότι θα μου τα κλέψουν.
Το πίσω φωτάκι είναι τέλειο, η μπαταρία του κρατάει πολύ περισσότερο από το μπροστινό. Συνήθως φορτίσω το μπροστινό κάθε μέρα ενώ το πίσω μια φορά κάθε 3-4 μέρες. Το βάζω να αναβοσβήνει και φαίνεται από πολύ μακριά. Είναι άριστο και θα το κρατήσω σίγουρα για πολύ καιρό ακόμα.
Προσωπικά το αγόρασα 25€ από κατάστημα της γειτονιάς μου. Νομίζω στα 15 ευρώ αξίζει αλλά πάνω από 20€ θα βρείτε καλύτερα προϊόντα στις μέρες μας.
Είμαι πολύ χαρούμενος που άντεξε τόσα χρόνια και αν εξαιρέσουμε την μπαταρία έμεινα ευχαριστημένος. Εάν δεν κάνετε πολύ μεγάλες βόλτες αξίζει.
Update 03/11/22: το μπροστινό φως δεν φορτίζει πια, μάλλον χάλασε η θύρα υποδοχής USB.