Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
a cheap and quite good head mainly because of the aluminum button of the head ... internally nothing special ... with little use it starts to make it difficult to pass the 3.3 mm trimmer line ... so opening and winding by hand ..
μια φτηνη και αρκετα καλη κεφαλη κυριως λογω του αλουμινιου μπουτον της κεφαλης ... εσωτερικα οχι και τιποτα σπουδαιο ... με λιγη χρηση αρχιζει και δυσκολευει το περασμα της 3,3 mm στριφτης μεσινεζας ... οποτε ανοιγμα και τυλιγμα με το χερι ..
Reading the reviews, I decided to buy two. I have to say the following:
1. After a short period of use, dirt gets inside the head and the line does not come out; it needs to be disassembled.
2. The adapters provided do not fit all trimmers. None of them fit my two trimmers.
3. Changing the line is not as easy as some reviewers claim.
4. No matter how many times I tried, I couldn't manage to cut the grass in the small but difficult area I have (cement, pieces of iron, sharp stones) without having to stop due to some problem.
I want to start and finish cutting the grass without having to stop because of a problem. Is there such a head?
Διαβάζοντας τις αξιολογήσεις αποφάσισα να αγοράσω δύο. Έχω να πω τα εξής:
1. Μετά από μικρής διάρκειας χρήση μέσα στην κεφαλή μπαίνει χώμα και η μεσινέζα δεν βγαίνει, πρέπει να αποσυναρμολογηθεί.
2. Οι αντάπτορες που παρέχονται δεν κάνουν για όλα τα χορτοκοπτικά. Στα δύο δικά μου δεν ταιριάζει κανένας.
3. Η αλλαγή της μεσινέζας δεν είναι τόσο εύκολη όσο γράφουν κάποιοι που την έχουν αξιολογήσει.
4. Όσες φορές κι αν προσπάθησα δεν κατάφερα να κόψω τα χόρτα στον μικρό αλλά δύσκολο χώρο που έχω (τσιμέντο, κομμάτια σίδερου κοφτερές πέτρες), χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα.
Θέλω να ξεκινήσω και να τελειώσω το κόψιμο των χόρτων χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα. Υπάρχει τέτοια κεφαλή;
The head looks quality (without having used it). My following comment mainly refers to compatibility, which, although it is presented that with the provided adapters it fits everywhere, is ultimately not the case. So, be aware that it does not fit all string trimmers. In my case, the head needs to have a screw and to be screwed onto the shaft of the string trimmer. Nothing like that is provided, so I only kept the string, which seems to be of good quality.
Η κεφαλή δείχνει ποιοτική(χωρίς να την έχω χρησιμοποιήσει). Το παρακάτω σχόλιο μου αναφέρεται κυρίως στην συμβατότητα, που ενώ παρουσιάζεται ότι με τους παρεχόμενους αντάπτορες ταιριάζει παντού, τελικά δεν ισχύει.
Να γνωρίζετε λοιπόν ότι δεν ταιριάζει σε όλα τα χορτοκοπτικά.
Στο δικό μου η κεφαλή πρέπει να έχει βίδα και να βιδώσει στον κορμό του χορτοκοπτικού. Δεν παρέχεται κάτι τέτοιο, οπότε κράτησα μόνο την μισινέζα που φαίνεται καλής ποιότητας.
I bought it in February 2023. I used it for tough, tall grass and small reeds with a 3mm cord. Lightweight and well-balanced material. It easily changes the cord without any effort. However, after a lot of use, it collects dirt inside and it is very difficult to rotate the head to wind the cord. Several times, the cord also got stuck and wouldn't come out. Eventually, after 6-8 months of use, the head broke from hitting rocky ground, which is supposed to be made of aluminum.
I bought an Oleo-Mac (for three times the price) and found my solution. No comparison in terms of quality and none of the above problems. You can cut acres non-stop and hit it as much as you want.
For the use I need it and the way I use the machine, I wouldn't buy it again.
Την αγόρασα Φλεβάρη 2023. Τη χρησιμοποιούσα για σκληρά, ψηλά χόρτα και μικρά καλάμια με κορδόνι 3mm. Ελαφρύ και καλοζυγισμένο υλικό. Αλλάζει εύκολα το κορδόνι χωρίς κόπο. Μετά από αρκετή χρήση όμως, παίρνει μέσα χώματα και είναι πολύ δύσκολο να περιστρέψεις την κεφαλή για να τυλίξεις το κορδόνι. Αρκετές φορές επίσης το κορδόνι κόλλαγε και δεν έβγαινε. Τελικά μετά από 6-8 μήνες λειτουργίας ράγισε η κεφαλή από χτυπήματα σε πετρώδες έδαφος, η οποία υποτίθεται είναι από αλουμίνιο.
Πήρα μια oleo-mac (με τα τριπλάσια βέβαια χρήματα) και βρήκα την υγειά μου. Καμιά σχέση στην ποιότητα και κανένα από τα παραπάνω προβλήματα. Κόβεις στρέμματα ασταμάτητα και την κοπανάς όσο θες.
Για τη χρήση που τη θέλω και με τον τρόπο που χρησιμοποιώ το μηχάνημα δε θα την αγόραζα ξανά.
I used it once so far for over an hour. Very good tool. The adapters that fit all your machines are very handy. And very important that you don't need to open it to load the trimmer line. It is also very durable and seems like it will last a long time with proper care, of course.
Το χρησιμοποίησα 1 φορά προς το παρόν για πάνω από μία ώρα. Πολύ καλό εργαλείο. Οι αντάπτορες που ταιριάζουν σε όλα τα μηχανάκια σου λύνουν τα χέρια. Και Πολύ βασικό το οτι δε χρειάζεται να το ανοίξεις για να φορτώσεις μεσινέζα. Επίσης είναι πολύ ανθεκτικό και φαινεται ότι θα αντέξει αρκετό καιρό με την κατάλληλη προσοχή φυσικά.
Very user-friendly head.
First, I have used it on a lightweight Kraft trimmer.
The passage of the trimmer line is easy as it has a hole (instead of a fixed stopper). The diameter of the hole also determines the maximum thickness of the trimmer line (personally, I used 3.3 mm and the trimmer worked perfectly with it).
The head fits easily onto the trimmer and is well-balanced with no strange vibrations. The trimmer line release mechanism works normally.
I use it for hobby purposes, but the area is quite large (~5 acres)
Πολύ εύχρηστη κεφαλή.
Πρώτα την έχω χρησιμοποιήσει σε ένα ελαφρύ χορτοκοπτικό της Kraft.
Το πέρασμα της μεσινέζας είναι εύκολο καθώς διαθέτει οπή (αντί για εγκοπή σταθεροποίησης). Η διάμετρος της οπής ορίζει και το μέγιστο πάχος της μεσινέζας (προσωπικά έβαλα 3.3 mm και το χορτοκοπτικό την δούλεψε ωραιότατα).
Η κεφαλή εφαρμόζει εύκολα στο χορτοκοπτικό και είναι καλά ζυγισμένη και δεν υπάρχουν περίεργοι κραδασμοί. Ο μηχανισμός απελευθέρωσης της μεσινέζας δουλεύει κανονικά.
Η χρήση που κάνω είναι ερασιτεχνική αλλά τα στρέμματα είναι αρκετά (~5)
So far, everything is good. I bought it to replace the Efco load & go because after 1 year, it would throw out all the trimmer line when I hit it on the ground. It is indeed 99% identical. I use it for household tasks.
Μέχρι στιγμής όλα καλά.
Την αγόρασα για να αντικαταστήσω την Efco load & go γιατί μετά από 1 χρόνο μου πέταγε όλοι την μεσημεζα όταν το χτύπαγα κάτω, είναι ναι 99% ίδιες.
Την χρησιμοποιώ για εργασίες στο σπιτι.
Quality plastic that appears quite durable (I will know after a few days of use). Easy way of inserting and wrapping the fishing line, easy detachment during use. The 3mm fishing line that came with it wore out quickly, but that's not a big deal. I ended up using a 3.3mm fishing line that I had and it worked perfectly. It went in easily, wrapped smoothly, and came out smoothly and progressively during use. The only downside is that by using a 3.3mm line, you sacrifice a bit of the length it can hold (in order to wrap properly). Having tried several different brands, I think this is one of the best. Of course, time and use will tell.
Ποιοτικό πλαστικό που δείχνει αρκετά ανθεκτικό (θα ξέρω μετά από λίγες μέρες που θα έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά). Πανεύκολος τρόπος εισαγωγής και τυλίγματος της μισινέζας, εύκολη απέμπλοκή της κατά τη χρήση. Η μισινέζα των 3mm που είχε μέσα είχε γρήγορη φθορά χωρίς αυτό να λέει κάτι. Έβαλα τελικά μισινέζα 3,3mm μιας και την είχα και δούλεψε άψογα. Πέρασε εύκολα μέσα, τυλίχτηκε και βγήκε ομαλά και προοδευτικά κατά τη χρήση. Μόνο που βάζοντας 3,3mm θυσιάζεις λίγο από το μήκος που θα χωρέσει (για να μπορέσει να τυλιχτεί σωστά ). Έχοντας αλλάξει αρκετές κεφαλές, επώνυμες και μη, νομίζω ότι αυτή είναι από τις καλύτερες. Βέβαια ο χρόνος και η χρήση θα δείξει.
I bought it for a th48 toolbox! I haven't used it enough yet, but so far it seems to work exceptionally well! Time will tell its quality
Την αγόρασα για ένα καβασάκι th48 ! Δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αρκετά αλλά μέχρι στιγμής φαίνεται να δουλεύει εξαιρετικά ! Ο χρόνος θα δείξει την ποιότητά της
Well done, very good head, made of sturdy plastic, not like Husqvarna's which is made of cheap plastic. It's worth it and in the end, it's not always true that you get what you pay for. I have moved away from the notion that something has to be branded to be good. Here, you pay for quality and not just the brand!
Μπράβο πολύ καλή κεφαλή, φτιαγμένη από γερό πλαστικό, όχι σαν της Husqvarna που είναι τ'ς πλάκας φτιαγμένη από φθηνιαρικη πλαστικουρα. Αξίζει με το παραπάνω, τελικά δεν ισχύει πάντα το ότι πληρώνεις παίρνεις. Εγώ έχω ξεφύγει από την γραμμή ότι πρέπει κάτι να είναι επώνυμο για να είναι καλό. Εδώ πληρώνεις ποιότητα και όχι μόνο Μάρκα!!!
I bought it for a DBC 520, much better than its own, it fits without gaps on the corner, solid construction, very easy to fill, for the 8 euros I bought it, it's worth 1000% and I regret not buying two. Only the adapters it has inside to fit all brands are worth more. Time will now tell for its durability.
Την αγόρασα για ένα DBC 520 πολύ καλύτερη από την δική του , κουμπωνει χωρίς κενά πάνω στην γωνιακή , στοιβαρη κατασκευη, πανευκολη γεμιση ,για τα 8 ευρώ που την αγόρασα αξίζει 1000% και το μετάνιωσα που δεν πήρα δύο. Μόνο τα παξιμάδια ( ανταπτορες) που έχει μέσα για να ταιριάζει σε όλες τις μάρκες αξίζουν περισσότερο . Ο χρόνος θα δείξει τώρα για την αντοχή της .
a cheap and quite good head mainly because of the aluminum button of the head ... internally nothing special ... with little use it starts to make it difficult to pass the 3.3 mm trimmer line ... so opening and winding by hand ..
μια φτηνη και αρκετα καλη κεφαλη κυριως λογω του αλουμινιου μπουτον της κεφαλης ... εσωτερικα οχι και τιποτα σπουδαιο ... με λιγη χρηση αρχιζει και δυσκολευει το περασμα της 3,3 mm στριφτης μεσινεζας ... οποτε ανοιγμα και τυλιγμα με το χερι ..
Reading the reviews, I decided to buy two. I have to say the following:
1. After a short period of use, dirt gets inside the head and the line does not come out; it needs to be disassembled.
2. The adapters provided do not fit all trimmers. None of them fit my two trimmers.
3. Changing the line is not as easy as some reviewers claim.
4. No matter how many times I tried, I couldn't manage to cut the grass in the small but difficult area I have (cement, pieces of iron, sharp stones) without having to stop due to some problem.
I want to start and finish cutting the grass without having to stop because of a problem. Is there such a head?
Διαβάζοντας τις αξιολογήσεις αποφάσισα να αγοράσω δύο. Έχω να πω τα εξής:
1. Μετά από μικρής διάρκειας χρήση μέσα στην κεφαλή μπαίνει χώμα και η μεσινέζα δεν βγαίνει, πρέπει να αποσυναρμολογηθεί.
2. Οι αντάπτορες που παρέχονται δεν κάνουν για όλα τα χορτοκοπτικά. Στα δύο δικά μου δεν ταιριάζει κανένας.
3. Η αλλαγή της μεσινέζας δεν είναι τόσο εύκολη όσο γράφουν κάποιοι που την έχουν αξιολογήσει.
4. Όσες φορές κι αν προσπάθησα δεν κατάφερα να κόψω τα χόρτα στον μικρό αλλά δύσκολο χώρο που έχω (τσιμέντο, κομμάτια σίδερου κοφτερές πέτρες), χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα.
Θέλω να ξεκινήσω και να τελειώσω το κόψιμο των χόρτων χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα. Υπάρχει τέτοια κεφαλή;
The head looks quality (without having used it). My following comment mainly refers to compatibility, which, although it is presented that with the provided adapters it fits everywhere, is ultimately not the case. So, be aware that it does not fit all string trimmers. In my case, the head needs to have a screw and to be screwed onto the shaft of the string trimmer. Nothing like that is provided, so I only kept the string, which seems to be of good quality.
Η κεφαλή δείχνει ποιοτική(χωρίς να την έχω χρησιμοποιήσει). Το παρακάτω σχόλιο μου αναφέρεται κυρίως στην συμβατότητα, που ενώ παρουσιάζεται ότι με τους παρεχόμενους αντάπτορες ταιριάζει παντού, τελικά δεν ισχύει.
Να γνωρίζετε λοιπόν ότι δεν ταιριάζει σε όλα τα χορτοκοπτικά.
Στο δικό μου η κεφαλή πρέπει να έχει βίδα και να βιδώσει στον κορμό του χορτοκοπτικού. Δεν παρέχεται κάτι τέτοιο, οπότε κράτησα μόνο την μισινέζα που φαίνεται καλής ποιότητας.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
a cheap and quite good head mainly because of the aluminum button of the head ... internally nothing special ... with little use it starts to make it difficult to pass the 3.3 mm trimmer line ... so opening and winding by hand ..
μια φτηνη και αρκετα καλη κεφαλη κυριως λογω του αλουμινιου μπουτον της κεφαλης ... εσωτερικα οχι και τιποτα σπουδαιο ... με λιγη χρηση αρχιζει και δυσκολευει το περασμα της 3,3 mm στριφτης μεσινεζας ... οποτε ανοιγμα και τυλιγμα με το χερι ..
Reading the reviews, I decided to buy two. I have to say the following:
1. After a short period of use, dirt gets inside the head and the line does not come out; it needs to be disassembled.
2. The adapters provided do not fit all trimmers. None of them fit my two trimmers.
3. Changing the line is not as easy as some reviewers claim.
4. No matter how many times I tried, I couldn't manage to cut the grass in the small but difficult area I have (cement, pieces of iron, sharp stones) without having to stop due to some problem.
I want to start and finish cutting the grass without having to stop because of a problem. Is there such a head?
Διαβάζοντας τις αξιολογήσεις αποφάσισα να αγοράσω δύο. Έχω να πω τα εξής:
1. Μετά από μικρής διάρκειας χρήση μέσα στην κεφαλή μπαίνει χώμα και η μεσινέζα δεν βγαίνει, πρέπει να αποσυναρμολογηθεί.
2. Οι αντάπτορες που παρέχονται δεν κάνουν για όλα τα χορτοκοπτικά. Στα δύο δικά μου δεν ταιριάζει κανένας.
3. Η αλλαγή της μεσινέζας δεν είναι τόσο εύκολη όσο γράφουν κάποιοι που την έχουν αξιολογήσει.
4. Όσες φορές κι αν προσπάθησα δεν κατάφερα να κόψω τα χόρτα στον μικρό αλλά δύσκολο χώρο που έχω (τσιμέντο, κομμάτια σίδερου κοφτερές πέτρες), χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα.
Θέλω να ξεκινήσω και να τελειώσω το κόψιμο των χόρτων χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα. Υπάρχει τέτοια κεφαλή;
The head looks quality (without having used it). My following comment mainly refers to compatibility, which, although it is presented that with the provided adapters it fits everywhere, is ultimately not the case. So, be aware that it does not fit all string trimmers. In my case, the head needs to have a screw and to be screwed onto the shaft of the string trimmer. Nothing like that is provided, so I only kept the string, which seems to be of good quality.
Η κεφαλή δείχνει ποιοτική(χωρίς να την έχω χρησιμοποιήσει). Το παρακάτω σχόλιο μου αναφέρεται κυρίως στην συμβατότητα, που ενώ παρουσιάζεται ότι με τους παρεχόμενους αντάπτορες ταιριάζει παντού, τελικά δεν ισχύει.
Να γνωρίζετε λοιπόν ότι δεν ταιριάζει σε όλα τα χορτοκοπτικά.
Στο δικό μου η κεφαλή πρέπει να έχει βίδα και να βιδώσει στον κορμό του χορτοκοπτικού. Δεν παρέχεται κάτι τέτοιο, οπότε κράτησα μόνο την μισινέζα που φαίνεται καλής ποιότητας.
I bought it in February 2023. I used it for tough, tall grass and small reeds with a 3mm cord. Lightweight and well-balanced material. It easily changes the cord without any effort. However, after a lot of use, it collects dirt inside and it is very difficult to rotate the head to wind the cord. Several times, the cord also got stuck and wouldn't come out. Eventually, after 6-8 months of use, the head broke from hitting rocky ground, which is supposed to be made of aluminum.
I bought an Oleo-Mac (for three times the price) and found my solution. No comparison in terms of quality and none of the above problems. You can cut acres non-stop and hit it as much as you want.
For the use I need it and the way I use the machine, I wouldn't buy it again.
Την αγόρασα Φλεβάρη 2023. Τη χρησιμοποιούσα για σκληρά, ψηλά χόρτα και μικρά καλάμια με κορδόνι 3mm. Ελαφρύ και καλοζυγισμένο υλικό. Αλλάζει εύκολα το κορδόνι χωρίς κόπο. Μετά από αρκετή χρήση όμως, παίρνει μέσα χώματα και είναι πολύ δύσκολο να περιστρέψεις την κεφαλή για να τυλίξεις το κορδόνι. Αρκετές φορές επίσης το κορδόνι κόλλαγε και δεν έβγαινε. Τελικά μετά από 6-8 μήνες λειτουργίας ράγισε η κεφαλή από χτυπήματα σε πετρώδες έδαφος, η οποία υποτίθεται είναι από αλουμίνιο.
Πήρα μια oleo-mac (με τα τριπλάσια βέβαια χρήματα) και βρήκα την υγειά μου. Καμιά σχέση στην ποιότητα και κανένα από τα παραπάνω προβλήματα. Κόβεις στρέμματα ασταμάτητα και την κοπανάς όσο θες.
Για τη χρήση που τη θέλω και με τον τρόπο που χρησιμοποιώ το μηχάνημα δε θα την αγόραζα ξανά.
I used it once so far for over an hour. Very good tool. The adapters that fit all your machines are very handy. And very important that you don't need to open it to load the trimmer line. It is also very durable and seems like it will last a long time with proper care, of course.
Το χρησιμοποίησα 1 φορά προς το παρόν για πάνω από μία ώρα. Πολύ καλό εργαλείο. Οι αντάπτορες που ταιριάζουν σε όλα τα μηχανάκια σου λύνουν τα χέρια. Και Πολύ βασικό το οτι δε χρειάζεται να το ανοίξεις για να φορτώσεις μεσινέζα. Επίσης είναι πολύ ανθεκτικό και φαινεται ότι θα αντέξει αρκετό καιρό με την κατάλληλη προσοχή φυσικά.
Very user-friendly head.
First, I have used it on a lightweight Kraft trimmer.
The passage of the trimmer line is easy as it has a hole (instead of a fixed stopper). The diameter of the hole also determines the maximum thickness of the trimmer line (personally, I used 3.3 mm and the trimmer worked perfectly with it).
The head fits easily onto the trimmer and is well-balanced with no strange vibrations. The trimmer line release mechanism works normally.
I use it for hobby purposes, but the area is quite large (~5 acres)
Πολύ εύχρηστη κεφαλή.
Πρώτα την έχω χρησιμοποιήσει σε ένα ελαφρύ χορτοκοπτικό της Kraft.
Το πέρασμα της μεσινέζας είναι εύκολο καθώς διαθέτει οπή (αντί για εγκοπή σταθεροποίησης). Η διάμετρος της οπής ορίζει και το μέγιστο πάχος της μεσινέζας (προσωπικά έβαλα 3.3 mm και το χορτοκοπτικό την δούλεψε ωραιότατα).
Η κεφαλή εφαρμόζει εύκολα στο χορτοκοπτικό και είναι καλά ζυγισμένη και δεν υπάρχουν περίεργοι κραδασμοί. Ο μηχανισμός απελευθέρωσης της μεσινέζας δουλεύει κανονικά.
Η χρήση που κάνω είναι ερασιτεχνική αλλά τα στρέμματα είναι αρκετά (~5)
So far, everything is good. I bought it to replace the Efco load & go because after 1 year, it would throw out all the trimmer line when I hit it on the ground. It is indeed 99% identical. I use it for household tasks.
Μέχρι στιγμής όλα καλά.
Την αγόρασα για να αντικαταστήσω την Efco load & go γιατί μετά από 1 χρόνο μου πέταγε όλοι την μεσημεζα όταν το χτύπαγα κάτω, είναι ναι 99% ίδιες.
Την χρησιμοποιώ για εργασίες στο σπιτι.
Quality plastic that appears quite durable (I will know after a few days of use). Easy way of inserting and wrapping the fishing line, easy detachment during use. The 3mm fishing line that came with it wore out quickly, but that's not a big deal. I ended up using a 3.3mm fishing line that I had and it worked perfectly. It went in easily, wrapped smoothly, and came out smoothly and progressively during use. The only downside is that by using a 3.3mm line, you sacrifice a bit of the length it can hold (in order to wrap properly). Having tried several different brands, I think this is one of the best. Of course, time and use will tell.
Ποιοτικό πλαστικό που δείχνει αρκετά ανθεκτικό (θα ξέρω μετά από λίγες μέρες που θα έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά). Πανεύκολος τρόπος εισαγωγής και τυλίγματος της μισινέζας, εύκολη απέμπλοκή της κατά τη χρήση. Η μισινέζα των 3mm που είχε μέσα είχε γρήγορη φθορά χωρίς αυτό να λέει κάτι. Έβαλα τελικά μισινέζα 3,3mm μιας και την είχα και δούλεψε άψογα. Πέρασε εύκολα μέσα, τυλίχτηκε και βγήκε ομαλά και προοδευτικά κατά τη χρήση. Μόνο που βάζοντας 3,3mm θυσιάζεις λίγο από το μήκος που θα χωρέσει (για να μπορέσει να τυλιχτεί σωστά ). Έχοντας αλλάξει αρκετές κεφαλές, επώνυμες και μη, νομίζω ότι αυτή είναι από τις καλύτερες. Βέβαια ο χρόνος και η χρήση θα δείξει.
I bought it for a th48 toolbox! I haven't used it enough yet, but so far it seems to work exceptionally well! Time will tell its quality
Την αγόρασα για ένα καβασάκι th48 ! Δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα αρκετά αλλά μέχρι στιγμής φαίνεται να δουλεύει εξαιρετικά ! Ο χρόνος θα δείξει την ποιότητά της
Well done, very good head, made of sturdy plastic, not like Husqvarna's which is made of cheap plastic. It's worth it and in the end, it's not always true that you get what you pay for. I have moved away from the notion that something has to be branded to be good. Here, you pay for quality and not just the brand!
Μπράβο πολύ καλή κεφαλή, φτιαγμένη από γερό πλαστικό, όχι σαν της Husqvarna που είναι τ'ς πλάκας φτιαγμένη από φθηνιαρικη πλαστικουρα. Αξίζει με το παραπάνω, τελικά δεν ισχύει πάντα το ότι πληρώνεις παίρνεις. Εγώ έχω ξεφύγει από την γραμμή ότι πρέπει κάτι να είναι επώνυμο για να είναι καλό. Εδώ πληρώνεις ποιότητα και όχι μόνο Μάρκα!!!
I bought it for a DBC 520, much better than its own, it fits without gaps on the corner, solid construction, very easy to fill, for the 8 euros I bought it, it's worth 1000% and I regret not buying two. Only the adapters it has inside to fit all brands are worth more. Time will now tell for its durability.
Την αγόρασα για ένα DBC 520 πολύ καλύτερη από την δική του , κουμπωνει χωρίς κενά πάνω στην γωνιακή , στοιβαρη κατασκευη, πανευκολη γεμιση ,για τα 8 ευρώ που την αγόρασα αξίζει 1000% και το μετάνιωσα που δεν πήρα δύο. Μόνο τα παξιμάδια ( ανταπτορες) που έχει μέσα για να ταιριάζει σε όλες τις μάρκες αξίζουν περισσότερο . Ο χρόνος θα δείξει τώρα για την αντοχή της .
a cheap and quite good head mainly because of the aluminum button of the head ... internally nothing special ... with little use it starts to make it difficult to pass the 3.3 mm trimmer line ... so opening and winding by hand ..
μια φτηνη και αρκετα καλη κεφαλη κυριως λογω του αλουμινιου μπουτον της κεφαλης ... εσωτερικα οχι και τιποτα σπουδαιο ... με λιγη χρηση αρχιζει και δυσκολευει το περασμα της 3,3 mm στριφτης μεσινεζας ... οποτε ανοιγμα και τυλιγμα με το χερι ..
Reading the reviews, I decided to buy two. I have to say the following:
1. After a short period of use, dirt gets inside the head and the line does not come out; it needs to be disassembled.
2. The adapters provided do not fit all trimmers. None of them fit my two trimmers.
3. Changing the line is not as easy as some reviewers claim.
4. No matter how many times I tried, I couldn't manage to cut the grass in the small but difficult area I have (cement, pieces of iron, sharp stones) without having to stop due to some problem.
I want to start and finish cutting the grass without having to stop because of a problem. Is there such a head?
Διαβάζοντας τις αξιολογήσεις αποφάσισα να αγοράσω δύο. Έχω να πω τα εξής:
1. Μετά από μικρής διάρκειας χρήση μέσα στην κεφαλή μπαίνει χώμα και η μεσινέζα δεν βγαίνει, πρέπει να αποσυναρμολογηθεί.
2. Οι αντάπτορες που παρέχονται δεν κάνουν για όλα τα χορτοκοπτικά. Στα δύο δικά μου δεν ταιριάζει κανένας.
3. Η αλλαγή της μεσινέζας δεν είναι τόσο εύκολη όσο γράφουν κάποιοι που την έχουν αξιολογήσει.
4. Όσες φορές κι αν προσπάθησα δεν κατάφερα να κόψω τα χόρτα στον μικρό αλλά δύσκολο χώρο που έχω (τσιμέντο, κομμάτια σίδερου κοφτερές πέτρες), χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα.
Θέλω να ξεκινήσω και να τελειώσω το κόψιμο των χόρτων χωρίς να σταματήσω για κάποιο πρόβλημα. Υπάρχει τέτοια κεφαλή;
The head looks quality (without having used it). My following comment mainly refers to compatibility, which, although it is presented that with the provided adapters it fits everywhere, is ultimately not the case. So, be aware that it does not fit all string trimmers. In my case, the head needs to have a screw and to be screwed onto the shaft of the string trimmer. Nothing like that is provided, so I only kept the string, which seems to be of good quality.
Η κεφαλή δείχνει ποιοτική(χωρίς να την έχω χρησιμοποιήσει). Το παρακάτω σχόλιο μου αναφέρεται κυρίως στην συμβατότητα, που ενώ παρουσιάζεται ότι με τους παρεχόμενους αντάπτορες ταιριάζει παντού, τελικά δεν ισχύει.
Να γνωρίζετε λοιπόν ότι δεν ταιριάζει σε όλα τα χορτοκοπτικά.
Στο δικό μου η κεφαλή πρέπει να έχει βίδα και να βιδώσει στον κορμό του χορτοκοπτικού. Δεν παρέχεται κάτι τέτοιο, οπότε κράτησα μόνο την μισινέζα που φαίνεται καλής ποιότητας.