I don't know if the shoe will last the entire service, but the design is predictable, and quite a bit lighter than the 700 ES boot.
The leather on the tongue is thinner compared to the ES, and the sole is thinner as well, but it also looks vulcanized.
To be sure, apply seal oil before use, to soften it a bit and fully waterproof it.
An interesting point is that because the product comes from a workshop, each boot is a little different from the other, for example, mine have different inner linings, although the material remains the same.
I will return a few months later to update on durability.
P.S. I bought it from a local store in Heraklion, Crete for the price of €75. After thorough searching, I also saw a store here on Skroutz that has it much cheaper, but if you don't try each shoe, especially for such use, it's a risk.
Upd 8/9/2024 It comfortably completed the service, and without needing to "break it in" at all. Lightweight, I never suffered, the only thing I added was gel insoles and everything is excellent.
Now it has been dyed and has become more "rock," but I highly recommend it as a solution that will get you through the service without causing the orthopedic problems of the boots they give us.
Δεν ξέρω αν θα κρατήσει το παπούτσι όλη τη θητεία, αλλά το σχέδιο είναι προβλεπόμενο, και αρκετά πιο ελαφρύ από το άρβυλο της 700 ΕΣ.
Πιο λεπτό το δέρμα στη γλώσσα σε σύγκριση με του ΕΣ, και πιο λεπτή η σόλα, αλλά δείχνει και αυτό βουλκανισμένο.
Για να είστε σίγουροι περάστε το με λάδι φώκιας πριν τη χρήση, να μαλακώσει λίγο και να αδιαβροχοποιηθεί πλήρως.
Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι επειδή το προϊόν προέρχεται από βιοτεχνία, κάθε μπότα είναι λιιιιιγο διαφορετική από την άλλη, πχ εμένα έχουν άλλη εσωτερική φόδρα η κάθε μία, αν και το υλικό παραμένει το ίδιο.
Θα επανέλθω μερικούς μήνες μετά να ενημερώσω για αντοχή.
Υ.Γ. την πήρα από τοπικό κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης στην τιμή των 75€. Μετά από ενδελεχές ψάξιμο είδα και κατάστημα εδώ στο Skroutz που την έχει κατά πολύ φθηνότερα, αλλά αν δεν δοκιμάσεις το κάθε παπούτσι, ειδικά τέτοιας χρήσης, είναι ρίσκο..
Upd 8/9/2024 Eβγαλε άνετα τη θητεία, και χωρις να χρειαστεί να το "σπάσω" σε καμία περίπτωση. ΕΛαφρύ, δεν υπέφερα ποτέ, το μόνο που προσέθεσα ήταν gel πάτους και όλα εξαιρετικά.
Πλεον έχει βαφτεί και έγινε πιο "ροκ" αλλά το συστήνω ανεπιφύλακτα για μια λύση που θα βγάλει τη θητεία χωρίς να προκαλεί τα ορθοπεδικά προβλήματα της αρβύλας που μας δίνουν.