Good quality, lightweight and thin for spring summer
I got the small, it was tight in the chest. I exchanged it and got the medium. And here while it seemed a bit big in size for me, it is a bit tight in the chest.
*Man
Καλή ποιότητα, ελαφρύ και λεπτό για άνοιξη καλοκαίρι
Πήρα το small, ήταν στενό στο στήθος. Το άλλαξα και πήρα το medium. Και εδώ ενώ φαινόταν ότι ήταν λίγο μεγάλο το νούμερο για εμένα στο στήθος είναι λίγο στενό.
Amazing for everyday use and all weather. That is, it performs well even with a light drizzle as well as with the wind. Incredibly lightweight and packs down to take up zero space. Ideal for walking in the city even at temperatures of 5-10 C. In no case is it suitable for sitting outside for coffee unless you are in the sun. VFM overall!!
Καταπληκτικό για καθημερινή χρήση και παντώς καιρού. Δηλαδή και με λίγο ψιλόβροχο τα καταφέρνει καλά όπως και με τον αέρα. Απίστευτα ελαφρύ και πακετάρεται πιάνοντας μηδενικό χώρο. Για περπάτημα στην πόλη ιδανικό ακόμη και με θερμοκρασία 5-10 C. Σε καμία περίπτωση δεν είναι για να κάτσεις για καφέ έξω αν δεν είσαι στον ήλιο. VFM overall !!
I use it during training sessions with only a thermal layer underneath for ambient temperatures up to 14-15 degrees. When it gets colder, I will return with additional information.
---
Review 21-2-2025 based on my individual endurance levels for training in a cold environment with 3 temperature zones.
1) 11-15 degrees => Short-sleeved technical shirt & windproof jacket (if it's windy)
or Thermal long-sleeved shirt and short-sleeved technical shirt
2) 7-11 degrees => Thermal long-sleeved shirt & windproof jacket
3) 4-7 degrees => Thermal long-sleeved shirt with short-sleeved technical shirt & windproof jacket
It's good to have gloves available for your hands if you feel them getting cold.
Also, in any of the 3 scenarios, if you feel that the jacket is warming you up too much, you can completely unzip it to ventilate your chest better, and to avoid restricting your movement, you can bring the ends of the zipper behind your back and zip it up for 4-5 centimeters. (You wear it like a cape with sleeves.)
Το χρησιμοποιώ σε προπονήσεις με ένα ισοθερμικό μόνο από κάτω για θερμοκρασίες περιβαλλοντος μέχρι 14-15 βαθμούς. Όταν πιάσουν τα πιο κρύα θα επανέλθώ με επιπρόσθετη πληροφόρηση.
---
Αναθεώρηση 21-2-2025 με βαση τα ατομικά μου επίπεδα αντοχης για προπόνηση σε κρύο περιβάλλον με 3 ζώνες θερμοκρασιών.
1) 11-15 βαθμοί => Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν (άν φυσάει)
ή Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα και Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι
2) 7-11 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα & αντιανεμικό μπουφάν
3) 4-7 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα με κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν
Καλό είναι να υπάρχουν διαθέσιμα γάντια για τα χέρια αν τα νοιωθουμε να κρυώνουν.
Επίσης σε όποιο από τα 3 σενάρια και αν νοιώθουμε ότι μας ζεσταίνει το μπουφα΄ν, μπορούμε να το ξεκουμπώνουμε τελείως για να αερίζεται καλύτερα ο θώρακας και για να μην μας ενοχλεί στη κίνηση μπορούμε να φέρουμε τις άκρες του φερμουάρ πίσω από την πλάτη μας και να κουμπώσουμε 4-5 πόντους. (Το φοράμε σαν μία μπέρτα με μανίκια.)
Bought it in black color. Looks nice when worn with a thin shirt underneath without even running or doing any activity. When I took it off, it smelled incredibly like nylon, I don't know, maybe it was just my imagination. I washed it again and wore it again, but it's still the same, the material it's made of is terrible, I didn't expect this from Assics. I have similar products from other brands and they don't smell like this when you wear them once, anyway. I would say it's a waste of money.
Αγορά σε μαύρο χρώμα.Ωραίο εμφανισιακα το φορεσα με μπλουζακι λεπτο απο μέσα χωρίς καν να τρεξω η να κάνω καποια δραστηριότητα οταν το εβγαλα μυριζε ναυλον απιστευτα δεν ξερω ειπα μηπως ηταν ιδέα.το ξανά επλυνα και το ξανά φορεσα παλι τα ιδία ειναι το υλικό κατασκευής του χαλια δεν το περιμενα απο την assics.Εχω και αλλα παρομοια απο αλλη εταιρία και δεν μυριζουν ετσι οταν το φοράς μια φορα τελος παντων.εγώ θα ελεγα μακριά τζαμπα τα λεφτά.
I use it for walking and running for several weeks. Its size is comfortable for short sleeves and a regular fit for long sleeves underneath.
It looks and feels high quality.
It is waterproof and does not hold any water when it falls on it.
At the same time, while sweating during exercise, you feel that the material "breathes" and you don't feel like you're wearing something plastic, nor do you feel suffocated.
It also provides good insulation for the body even in cold weather (around 15 degrees) with short sleeves underneath, I didn't feel cold after sweating.
Its pockets are deep and secure with zippers for small items.
For maintenance, I simply hang it on a hanger to dry after exercising.
I am very satisfied with its use.
Το χρησιμοποιώ για περπάτημα τρέξιμο αρκετές βδομάδες. Το νούμερό του είναι άνετο για κοντομάνικο και κανονική εφαρμογή για μακρυμάνικο από μέσα.
Φαίνεται και είναι ποιοτικο.
Είναι αδιάβροχο και δεν κρατάει καθόλου το νερό όταν πέφτει πάνω του.
Παράλληλα ενώ ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της γυμναστικής νιώθεις ότι "αναπνέει" το υλικό και δεν αισθάνεσαι ότι φοράς κάτι πλαστικό, ούτε "ασφυκτιάς".
Επίσης κρατάει καλή μόνωση στο σώμα καθώς και με κρύα ατμόσφαιρα (περίπου 15 βαθμούς) με κοντομάνικο από μέσα δεν αισθανόμουν ότι κρυώνω μετά το ίδρωμα.
Οι τσέπες του βαθιές και ασφαλίζουν με φερμουάρ για κάποιο μικροαντικείμενο.
Για συντήρηση απλά το κρεμάω σε μια κρεμάστρα να στεγνώσει μετά τη γυμναστική.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη χρήση του.
Very lightweight and high-quality jacket. It has 2 external side pockets (at the right height) that close with a zipper, which is very good for the safety of the things you put inside during running. The length of the back side is slightly longer (reaches a little below the waist) than the front. The fit is regular to slim. I bought the medium size (height 1.76cm, weight 80 kg, fit). The fit on the torso and length is very good (reaches a little below the waist, as it should), while the sleeves (if you stretch your arms) are slightly short, which doesn't bother me. However, if you have broad shoulders, you may be limited in some movements. The only thing left is to try it in real conditions, so I will return with feedback.
CONCLUSION: The first impression is that it is a lightweight and high-quality jacket, as ASICS has accustomed us to with their products. The fit is regular to slim. If you want it to fit normally (after all, it is worn with a lightweight shirt or thermal layer underneath and not with a sweatshirt or other thick clothing), take your usual size. If you want a comfortable fit, take a size larger than what you usually wear.
Πολύ ελαφρύ και ποιοτικό jacket. Έχει 2 εξωτερικές πλαϊνές τσέπες (σε σωστό ύψος) που κλείνουν με φερμουάρ, κάτι πολύ καλό για την ασφάλεια των πραγμάτων που βάζεις μέσα, κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Το μήκος της πίσω πλευράς είναι, ελαφρώς, μεγαλύτερο (φτάνει λίγο κάτω απ' τη μέση) απ' αυτό της μπροστινής. Η εφαρμογή του είναι κανονική προς στενή. Αγόρασα το medium (ύψος 1.76cm, βάρος 80 κιλά, γυμνασμένος) . Στον κορμό και στο μήκος η εφαρμογή είναι πολύ καλή (φτάνει λίγο κάτω από τη μέση, όπως πρέπει), ενώ τα μανίκια (αν τεντώσεις τα χέρια) είναι ελαφρώς κοντά, κάτι που εμένα δεν με ενοχλεί. Αν, δε, έχεις πλάτες, πιθανών να περιορίζεσαι σε κάποιες ΚΙΝΗΣΕΙΣ. Το μόνο που απομένει είναι να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες, οπότε θα επιστρέψω.
ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ: η πρώτη εντύπωση είναι ότι πρόκειται για ένα ελαφρύ και ποιοτικό jacket, όπως μας έχει συνηθίσει με τα προϊόντα της η ASICS. Η εφαρμογή του είναι κανονική προς στενή. Αν θέλετε να σας εφαρμόζει κανονικά (άλλωστε, φοριέται με ελαφρύ μπλουζάκι ή ισοθερμικό από μέσα και όχι με φούτερ ή άλλο χοντρό ρούχο) πάρτε το νούμερό σας. Αν θέλετε άνετη εφαρμογή, πάρτε ένα νούμερο μεγαλύτερο, απ' αυτό που συνήθως φοράτε.
Good quality, lightweight and thin for spring summer
I got the small, it was tight in the chest. I exchanged it and got the medium. And here while it seemed a bit big in size for me, it is a bit tight in the chest.
*Man
Καλή ποιότητα, ελαφρύ και λεπτό για άνοιξη καλοκαίρι
Πήρα το small, ήταν στενό στο στήθος. Το άλλαξα και πήρα το medium. Και εδώ ενώ φαινόταν ότι ήταν λίγο μεγάλο το νούμερο για εμένα στο στήθος είναι λίγο στενό.
Amazing for everyday use and all weather. That is, it performs well even with a light drizzle as well as with the wind. Incredibly lightweight and packs down to take up zero space. Ideal for walking in the city even at temperatures of 5-10 C. In no case is it suitable for sitting outside for coffee unless you are in the sun. VFM overall!!
Καταπληκτικό για καθημερινή χρήση και παντώς καιρού. Δηλαδή και με λίγο ψιλόβροχο τα καταφέρνει καλά όπως και με τον αέρα. Απίστευτα ελαφρύ και πακετάρεται πιάνοντας μηδενικό χώρο. Για περπάτημα στην πόλη ιδανικό ακόμη και με θερμοκρασία 5-10 C. Σε καμία περίπτωση δεν είναι για να κάτσεις για καφέ έξω αν δεν είσαι στον ήλιο. VFM overall !!
I use it during training sessions with only a thermal layer underneath for ambient temperatures up to 14-15 degrees. When it gets colder, I will return with additional information.
---
Review 21-2-2025 based on my individual endurance levels for training in a cold environment with 3 temperature zones.
1) 11-15 degrees => Short-sleeved technical shirt & windproof jacket (if it's windy)
or Thermal long-sleeved shirt and short-sleeved technical shirt
2) 7-11 degrees => Thermal long-sleeved shirt & windproof jacket
3) 4-7 degrees => Thermal long-sleeved shirt with short-sleeved technical shirt & windproof jacket
It's good to have gloves available for your hands if you feel them getting cold.
Also, in any of the 3 scenarios, if you feel that the jacket is warming you up too much, you can completely unzip it to ventilate your chest better, and to avoid restricting your movement, you can bring the ends of the zipper behind your back and zip it up for 4-5 centimeters. (You wear it like a cape with sleeves.)
Το χρησιμοποιώ σε προπονήσεις με ένα ισοθερμικό μόνο από κάτω για θερμοκρασίες περιβαλλοντος μέχρι 14-15 βαθμούς. Όταν πιάσουν τα πιο κρύα θα επανέλθώ με επιπρόσθετη πληροφόρηση.
---
Αναθεώρηση 21-2-2025 με βαση τα ατομικά μου επίπεδα αντοχης για προπόνηση σε κρύο περιβάλλον με 3 ζώνες θερμοκρασιών.
1) 11-15 βαθμοί => Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν (άν φυσάει)
ή Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα και Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι
2) 7-11 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα & αντιανεμικό μπουφάν
3) 4-7 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα με κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν
Καλό είναι να υπάρχουν διαθέσιμα γάντια για τα χέρια αν τα νοιωθουμε να κρυώνουν.
Επίσης σε όποιο από τα 3 σενάρια και αν νοιώθουμε ότι μας ζεσταίνει το μπουφα΄ν, μπορούμε να το ξεκουμπώνουμε τελείως για να αερίζεται καλύτερα ο θώρακας και για να μην μας ενοχλεί στη κίνηση μπορούμε να φέρουμε τις άκρες του φερμουάρ πίσω από την πλάτη μας και να κουμπώσουμε 4-5 πόντους. (Το φοράμε σαν μία μπέρτα με μανίκια.)
Bought it in black color. Looks nice when worn with a thin shirt underneath without even running or doing any activity. When I took it off, it smelled incredibly like nylon, I don't know, maybe it was just my imagination. I washed it again and wore it again, but it's still the same, the material it's made of is terrible, I didn't expect this from Assics. I have similar products from other brands and they don't smell like this when you wear them once, anyway. I would say it's a waste of money.
Αγορά σε μαύρο χρώμα.Ωραίο εμφανισιακα το φορεσα με μπλουζακι λεπτο απο μέσα χωρίς καν να τρεξω η να κάνω καποια δραστηριότητα οταν το εβγαλα μυριζε ναυλον απιστευτα δεν ξερω ειπα μηπως ηταν ιδέα.το ξανά επλυνα και το ξανά φορεσα παλι τα ιδία ειναι το υλικό κατασκευής του χαλια δεν το περιμενα απο την assics.Εχω και αλλα παρομοια απο αλλη εταιρία και δεν μυριζουν ετσι οταν το φοράς μια φορα τελος παντων.εγώ θα ελεγα μακριά τζαμπα τα λεφτά.
I use it for walking and running for several weeks. Its size is comfortable for short sleeves and a regular fit for long sleeves underneath.
It looks and feels high quality.
It is waterproof and does not hold any water when it falls on it.
At the same time, while sweating during exercise, you feel that the material "breathes" and you don't feel like you're wearing something plastic, nor do you feel suffocated.
It also provides good insulation for the body even in cold weather (around 15 degrees) with short sleeves underneath, I didn't feel cold after sweating.
Its pockets are deep and secure with zippers for small items.
For maintenance, I simply hang it on a hanger to dry after exercising.
I am very satisfied with its use.
Το χρησιμοποιώ για περπάτημα τρέξιμο αρκετές βδομάδες. Το νούμερό του είναι άνετο για κοντομάνικο και κανονική εφαρμογή για μακρυμάνικο από μέσα.
Φαίνεται και είναι ποιοτικο.
Είναι αδιάβροχο και δεν κρατάει καθόλου το νερό όταν πέφτει πάνω του.
Παράλληλα ενώ ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της γυμναστικής νιώθεις ότι "αναπνέει" το υλικό και δεν αισθάνεσαι ότι φοράς κάτι πλαστικό, ούτε "ασφυκτιάς".
Επίσης κρατάει καλή μόνωση στο σώμα καθώς και με κρύα ατμόσφαιρα (περίπου 15 βαθμούς) με κοντομάνικο από μέσα δεν αισθανόμουν ότι κρυώνω μετά το ίδρωμα.
Οι τσέπες του βαθιές και ασφαλίζουν με φερμουάρ για κάποιο μικροαντικείμενο.
Για συντήρηση απλά το κρεμάω σε μια κρεμάστρα να στεγνώσει μετά τη γυμναστική.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη χρήση του.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Good quality, lightweight and thin for spring summer
I got the small, it was tight in the chest. I exchanged it and got the medium. And here while it seemed a bit big in size for me, it is a bit tight in the chest.
*Man
Καλή ποιότητα, ελαφρύ και λεπτό για άνοιξη καλοκαίρι
Πήρα το small, ήταν στενό στο στήθος. Το άλλαξα και πήρα το medium. Και εδώ ενώ φαινόταν ότι ήταν λίγο μεγάλο το νούμερο για εμένα στο στήθος είναι λίγο στενό.
Amazing for everyday use and all weather. That is, it performs well even with a light drizzle as well as with the wind. Incredibly lightweight and packs down to take up zero space. Ideal for walking in the city even at temperatures of 5-10 C. In no case is it suitable for sitting outside for coffee unless you are in the sun. VFM overall!!
Καταπληκτικό για καθημερινή χρήση και παντώς καιρού. Δηλαδή και με λίγο ψιλόβροχο τα καταφέρνει καλά όπως και με τον αέρα. Απίστευτα ελαφρύ και πακετάρεται πιάνοντας μηδενικό χώρο. Για περπάτημα στην πόλη ιδανικό ακόμη και με θερμοκρασία 5-10 C. Σε καμία περίπτωση δεν είναι για να κάτσεις για καφέ έξω αν δεν είσαι στον ήλιο. VFM overall !!
I use it during training sessions with only a thermal layer underneath for ambient temperatures up to 14-15 degrees. When it gets colder, I will return with additional information.
---
Review 21-2-2025 based on my individual endurance levels for training in a cold environment with 3 temperature zones.
1) 11-15 degrees => Short-sleeved technical shirt & windproof jacket (if it's windy)
or Thermal long-sleeved shirt and short-sleeved technical shirt
2) 7-11 degrees => Thermal long-sleeved shirt & windproof jacket
3) 4-7 degrees => Thermal long-sleeved shirt with short-sleeved technical shirt & windproof jacket
It's good to have gloves available for your hands if you feel them getting cold.
Also, in any of the 3 scenarios, if you feel that the jacket is warming you up too much, you can completely unzip it to ventilate your chest better, and to avoid restricting your movement, you can bring the ends of the zipper behind your back and zip it up for 4-5 centimeters. (You wear it like a cape with sleeves.)
Το χρησιμοποιώ σε προπονήσεις με ένα ισοθερμικό μόνο από κάτω για θερμοκρασίες περιβαλλοντος μέχρι 14-15 βαθμούς. Όταν πιάσουν τα πιο κρύα θα επανέλθώ με επιπρόσθετη πληροφόρηση.
---
Αναθεώρηση 21-2-2025 με βαση τα ατομικά μου επίπεδα αντοχης για προπόνηση σε κρύο περιβάλλον με 3 ζώνες θερμοκρασιών.
1) 11-15 βαθμοί => Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν (άν φυσάει)
ή Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα και Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι
2) 7-11 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα & αντιανεμικό μπουφάν
3) 4-7 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα με κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν
Καλό είναι να υπάρχουν διαθέσιμα γάντια για τα χέρια αν τα νοιωθουμε να κρυώνουν.
Επίσης σε όποιο από τα 3 σενάρια και αν νοιώθουμε ότι μας ζεσταίνει το μπουφα΄ν, μπορούμε να το ξεκουμπώνουμε τελείως για να αερίζεται καλύτερα ο θώρακας και για να μην μας ενοχλεί στη κίνηση μπορούμε να φέρουμε τις άκρες του φερμουάρ πίσω από την πλάτη μας και να κουμπώσουμε 4-5 πόντους. (Το φοράμε σαν μία μπέρτα με μανίκια.)
Bought it in black color. Looks nice when worn with a thin shirt underneath without even running or doing any activity. When I took it off, it smelled incredibly like nylon, I don't know, maybe it was just my imagination. I washed it again and wore it again, but it's still the same, the material it's made of is terrible, I didn't expect this from Assics. I have similar products from other brands and they don't smell like this when you wear them once, anyway. I would say it's a waste of money.
Αγορά σε μαύρο χρώμα.Ωραίο εμφανισιακα το φορεσα με μπλουζακι λεπτο απο μέσα χωρίς καν να τρεξω η να κάνω καποια δραστηριότητα οταν το εβγαλα μυριζε ναυλον απιστευτα δεν ξερω ειπα μηπως ηταν ιδέα.το ξανά επλυνα και το ξανά φορεσα παλι τα ιδία ειναι το υλικό κατασκευής του χαλια δεν το περιμενα απο την assics.Εχω και αλλα παρομοια απο αλλη εταιρία και δεν μυριζουν ετσι οταν το φοράς μια φορα τελος παντων.εγώ θα ελεγα μακριά τζαμπα τα λεφτά.
I use it for walking and running for several weeks. Its size is comfortable for short sleeves and a regular fit for long sleeves underneath.
It looks and feels high quality.
It is waterproof and does not hold any water when it falls on it.
At the same time, while sweating during exercise, you feel that the material "breathes" and you don't feel like you're wearing something plastic, nor do you feel suffocated.
It also provides good insulation for the body even in cold weather (around 15 degrees) with short sleeves underneath, I didn't feel cold after sweating.
Its pockets are deep and secure with zippers for small items.
For maintenance, I simply hang it on a hanger to dry after exercising.
I am very satisfied with its use.
Το χρησιμοποιώ για περπάτημα τρέξιμο αρκετές βδομάδες. Το νούμερό του είναι άνετο για κοντομάνικο και κανονική εφαρμογή για μακρυμάνικο από μέσα.
Φαίνεται και είναι ποιοτικο.
Είναι αδιάβροχο και δεν κρατάει καθόλου το νερό όταν πέφτει πάνω του.
Παράλληλα ενώ ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της γυμναστικής νιώθεις ότι "αναπνέει" το υλικό και δεν αισθάνεσαι ότι φοράς κάτι πλαστικό, ούτε "ασφυκτιάς".
Επίσης κρατάει καλή μόνωση στο σώμα καθώς και με κρύα ατμόσφαιρα (περίπου 15 βαθμούς) με κοντομάνικο από μέσα δεν αισθανόμουν ότι κρυώνω μετά το ίδρωμα.
Οι τσέπες του βαθιές και ασφαλίζουν με φερμουάρ για κάποιο μικροαντικείμενο.
Για συντήρηση απλά το κρεμάω σε μια κρεμάστρα να στεγνώσει μετά τη γυμναστική.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη χρήση του.
Very lightweight and high-quality jacket. It has 2 external side pockets (at the right height) that close with a zipper, which is very good for the safety of the things you put inside during running. The length of the back side is slightly longer (reaches a little below the waist) than the front. The fit is regular to slim. I bought the medium size (height 1.76cm, weight 80 kg, fit). The fit on the torso and length is very good (reaches a little below the waist, as it should), while the sleeves (if you stretch your arms) are slightly short, which doesn't bother me. However, if you have broad shoulders, you may be limited in some movements. The only thing left is to try it in real conditions, so I will return with feedback.
CONCLUSION: The first impression is that it is a lightweight and high-quality jacket, as ASICS has accustomed us to with their products. The fit is regular to slim. If you want it to fit normally (after all, it is worn with a lightweight shirt or thermal layer underneath and not with a sweatshirt or other thick clothing), take your usual size. If you want a comfortable fit, take a size larger than what you usually wear.
Πολύ ελαφρύ και ποιοτικό jacket. Έχει 2 εξωτερικές πλαϊνές τσέπες (σε σωστό ύψος) που κλείνουν με φερμουάρ, κάτι πολύ καλό για την ασφάλεια των πραγμάτων που βάζεις μέσα, κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Το μήκος της πίσω πλευράς είναι, ελαφρώς, μεγαλύτερο (φτάνει λίγο κάτω απ' τη μέση) απ' αυτό της μπροστινής. Η εφαρμογή του είναι κανονική προς στενή. Αγόρασα το medium (ύψος 1.76cm, βάρος 80 κιλά, γυμνασμένος) . Στον κορμό και στο μήκος η εφαρμογή είναι πολύ καλή (φτάνει λίγο κάτω από τη μέση, όπως πρέπει), ενώ τα μανίκια (αν τεντώσεις τα χέρια) είναι ελαφρώς κοντά, κάτι που εμένα δεν με ενοχλεί. Αν, δε, έχεις πλάτες, πιθανών να περιορίζεσαι σε κάποιες ΚΙΝΗΣΕΙΣ. Το μόνο που απομένει είναι να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες, οπότε θα επιστρέψω.
ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ: η πρώτη εντύπωση είναι ότι πρόκειται για ένα ελαφρύ και ποιοτικό jacket, όπως μας έχει συνηθίσει με τα προϊόντα της η ASICS. Η εφαρμογή του είναι κανονική προς στενή. Αν θέλετε να σας εφαρμόζει κανονικά (άλλωστε, φοριέται με ελαφρύ μπλουζάκι ή ισοθερμικό από μέσα και όχι με φούτερ ή άλλο χοντρό ρούχο) πάρτε το νούμερό σας. Αν θέλετε άνετη εφαρμογή, πάρτε ένα νούμερο μεγαλύτερο, απ' αυτό που συνήθως φοράτε.
Good quality, lightweight and thin for spring summer
I got the small, it was tight in the chest. I exchanged it and got the medium. And here while it seemed a bit big in size for me, it is a bit tight in the chest.
*Man
Καλή ποιότητα, ελαφρύ και λεπτό για άνοιξη καλοκαίρι
Πήρα το small, ήταν στενό στο στήθος. Το άλλαξα και πήρα το medium. Και εδώ ενώ φαινόταν ότι ήταν λίγο μεγάλο το νούμερο για εμένα στο στήθος είναι λίγο στενό.
Amazing for everyday use and all weather. That is, it performs well even with a light drizzle as well as with the wind. Incredibly lightweight and packs down to take up zero space. Ideal for walking in the city even at temperatures of 5-10 C. In no case is it suitable for sitting outside for coffee unless you are in the sun. VFM overall!!
Καταπληκτικό για καθημερινή χρήση και παντώς καιρού. Δηλαδή και με λίγο ψιλόβροχο τα καταφέρνει καλά όπως και με τον αέρα. Απίστευτα ελαφρύ και πακετάρεται πιάνοντας μηδενικό χώρο. Για περπάτημα στην πόλη ιδανικό ακόμη και με θερμοκρασία 5-10 C. Σε καμία περίπτωση δεν είναι για να κάτσεις για καφέ έξω αν δεν είσαι στον ήλιο. VFM overall !!
I use it during training sessions with only a thermal layer underneath for ambient temperatures up to 14-15 degrees. When it gets colder, I will return with additional information.
---
Review 21-2-2025 based on my individual endurance levels for training in a cold environment with 3 temperature zones.
1) 11-15 degrees => Short-sleeved technical shirt & windproof jacket (if it's windy)
or Thermal long-sleeved shirt and short-sleeved technical shirt
2) 7-11 degrees => Thermal long-sleeved shirt & windproof jacket
3) 4-7 degrees => Thermal long-sleeved shirt with short-sleeved technical shirt & windproof jacket
It's good to have gloves available for your hands if you feel them getting cold.
Also, in any of the 3 scenarios, if you feel that the jacket is warming you up too much, you can completely unzip it to ventilate your chest better, and to avoid restricting your movement, you can bring the ends of the zipper behind your back and zip it up for 4-5 centimeters. (You wear it like a cape with sleeves.)
Το χρησιμοποιώ σε προπονήσεις με ένα ισοθερμικό μόνο από κάτω για θερμοκρασίες περιβαλλοντος μέχρι 14-15 βαθμούς. Όταν πιάσουν τα πιο κρύα θα επανέλθώ με επιπρόσθετη πληροφόρηση.
---
Αναθεώρηση 21-2-2025 με βαση τα ατομικά μου επίπεδα αντοχης για προπόνηση σε κρύο περιβάλλον με 3 ζώνες θερμοκρασιών.
1) 11-15 βαθμοί => Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν (άν φυσάει)
ή Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα και Κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι
2) 7-11 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα & αντιανεμικό μπουφάν
3) 4-7 βαθμοί => Ισοθερμική μακρυμάνικη μπλούζα με κοντομάνικο τεχνικό μπλουζάκι & αντιανεμικό μπουφάν
Καλό είναι να υπάρχουν διαθέσιμα γάντια για τα χέρια αν τα νοιωθουμε να κρυώνουν.
Επίσης σε όποιο από τα 3 σενάρια και αν νοιώθουμε ότι μας ζεσταίνει το μπουφα΄ν, μπορούμε να το ξεκουμπώνουμε τελείως για να αερίζεται καλύτερα ο θώρακας και για να μην μας ενοχλεί στη κίνηση μπορούμε να φέρουμε τις άκρες του φερμουάρ πίσω από την πλάτη μας και να κουμπώσουμε 4-5 πόντους. (Το φοράμε σαν μία μπέρτα με μανίκια.)
Bought it in black color. Looks nice when worn with a thin shirt underneath without even running or doing any activity. When I took it off, it smelled incredibly like nylon, I don't know, maybe it was just my imagination. I washed it again and wore it again, but it's still the same, the material it's made of is terrible, I didn't expect this from Assics. I have similar products from other brands and they don't smell like this when you wear them once, anyway. I would say it's a waste of money.
Αγορά σε μαύρο χρώμα.Ωραίο εμφανισιακα το φορεσα με μπλουζακι λεπτο απο μέσα χωρίς καν να τρεξω η να κάνω καποια δραστηριότητα οταν το εβγαλα μυριζε ναυλον απιστευτα δεν ξερω ειπα μηπως ηταν ιδέα.το ξανά επλυνα και το ξανά φορεσα παλι τα ιδία ειναι το υλικό κατασκευής του χαλια δεν το περιμενα απο την assics.Εχω και αλλα παρομοια απο αλλη εταιρία και δεν μυριζουν ετσι οταν το φοράς μια φορα τελος παντων.εγώ θα ελεγα μακριά τζαμπα τα λεφτά.
I use it for walking and running for several weeks. Its size is comfortable for short sleeves and a regular fit for long sleeves underneath.
It looks and feels high quality.
It is waterproof and does not hold any water when it falls on it.
At the same time, while sweating during exercise, you feel that the material "breathes" and you don't feel like you're wearing something plastic, nor do you feel suffocated.
It also provides good insulation for the body even in cold weather (around 15 degrees) with short sleeves underneath, I didn't feel cold after sweating.
Its pockets are deep and secure with zippers for small items.
For maintenance, I simply hang it on a hanger to dry after exercising.
I am very satisfied with its use.
Το χρησιμοποιώ για περπάτημα τρέξιμο αρκετές βδομάδες. Το νούμερό του είναι άνετο για κοντομάνικο και κανονική εφαρμογή για μακρυμάνικο από μέσα.
Φαίνεται και είναι ποιοτικο.
Είναι αδιάβροχο και δεν κρατάει καθόλου το νερό όταν πέφτει πάνω του.
Παράλληλα ενώ ιδρώνεις κατά τη διάρκεια της γυμναστικής νιώθεις ότι "αναπνέει" το υλικό και δεν αισθάνεσαι ότι φοράς κάτι πλαστικό, ούτε "ασφυκτιάς".
Επίσης κρατάει καλή μόνωση στο σώμα καθώς και με κρύα ατμόσφαιρα (περίπου 15 βαθμούς) με κοντομάνικο από μέσα δεν αισθανόμουν ότι κρυώνω μετά το ίδρωμα.
Οι τσέπες του βαθιές και ασφαλίζουν με φερμουάρ για κάποιο μικροαντικείμενο.
Για συντήρηση απλά το κρεμάω σε μια κρεμάστρα να στεγνώσει μετά τη γυμναστική.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη χρήση του.