Ευτυχής κάτοχος LG Optimus G, παρόλο που είχα μια ατυχία και αναγκάστηκα να αλλάξω συσκευή. Το πρώτο που παρέλαβα είχε καμένα πίξελ στην οθόνη, αλλά τέτοια γεγονότα, συμβαίνουν και στις καλύτερες εταιρείες με την μαζικότητα παραγωγής.
Το έχω μία ήμερα στην κατοχή μου, προέρχομαι από Huawei P1 και μπορώ να πω πως η διαφορά είναι χαοτική. Το κινητό ρολάρει φοβερά, ακόμα και στην eco λειτουργία, που ουσιαστικά δουλεύει ως διπύρηνο. Η οθόνη του είναι από τις κορυφαίες που έχω δει, (φυσικά του G2 είναι αισθητά καλύτερη), αν και με ξένισε λίγο στην αρχή επειδή προέρχομαι από super amoled. Το touch της οθόνης είναι ακαριαίο, όπως και η αίσθηση που σου αφήνει. Η ποιότητα κατασκευής σχεδόν εφάμιλλη με iphone, αλλά λόγω της ύπαρξης γυαλιού, θα σας χρειαστεί σίγουρα μία θήκη εξ' αρχής. Η κάμερα για την οποία άκουσα άσχημα σχόλια, είναι κάτι παραπάνω από καλή, για κάποιον που θέλει κινητό και όχι dslr φωτογραφική. Το ηχείο του είναι ίσως το καλύτερο που έχω ακούσει ποτέ σε ένταση και πολύ ποιοτικό αν και θα ήθελα λίγο μπάσο παραπάνω. Η αυτονομία του νορμάλ για android smartphone, αν και δεν την έχω τεστάρει στα καλύτερα της καθώς είμαι ακόμα στην πρώτη εκφόρτιση. Ένα 24ώρο κοντεύω με σχεδόν 3 ώρες οθόνη με σχεδόν φουλ φωτεινότητα, περισσότερο wifi και λίγο 3g browsing, και 1 ώρα ομιλίας. Ακόμα ένα γεγονός, άξιο αναφοράς, είναι ότι το gps κλειδώνει σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, όπως και το wifi και τα δεδομένα. Γενικότερα το κινητό, με την πολύ καλοδουλεμένη του rom, και το ευχάριστο ui της LG, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από σύγχρονες ναυαρχίδες, καθώς τρέχει απροβλημάτιστα, είναι πανέμορφο και θα αναβαθμιστεί και σε 4.4, ζητώντας τα μισά και λιγότερα χρήματα. Αν η kitkat είναι τόσο καλή όσο η 4.1.2 που φοράει, με τα καλούδια που έχει προσθέσει η LG και βελτιωθεί λίγο σε αυτονομία, smoothness (πόσο παραπάνω όμως!) και βελτιώσει λίγο ορισμένες ατέλειες του software της κάμερας, θα απογειώσει το κινητό ακόμα περισσότερο. Δυστυχώς όμως υπάρχει έλλειψη στην αγορά, καθώς η LG δεν το παράγει άλλο. Η τιμή του είχε φτάσει και στα 215 ευρώ εδώ, αν εξαιρέσουμε την εκπληκτική προσφορά (περιορισμένη όμως) της vodafone στα τέλη του 2013 στα 129 ευρώ! Αν το βρείτε μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση ή καινούριο κάτω από 230-240 ευρώ, είναι η καλύτερη επιλογή (αισθητά ανώτερο σε όλους τους τομείς από το S3, μόνο στην κάμερα ίσως υστερεί και στην απουσία micro sd slot).