Purchased in April 2023, today I bought the Speed, you understand from almost 2 years I think they turned out excellent. Good fit on the feet, quite comfortable, and always reliable. Their wear in two years: the inner sole from use no longer returns to its original position. The upper part of one shoe has a tiny hole that only I see and whoever learns where it is. The bottom part has worn down well now, they slip on the tile. I had them in gray. Now finally, I retire them, purchased for 38 euros, two years later, they have paid for themselves and more. Unless I am disappointed with the next shoe, from now on only Joma.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Bought the first pair in 2018, after two years the second pair, both are used daily, the only ones that hold up in everyday use. I still have both, just bought the third pair this week, cheap, sturdy, comfortable. I recommend them 100%
In 2024 I bought the third pair to see about reliability... waiting!
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
I got them for work, but the shoe is amazing. First of all.... correct size. I wear 43 and I still face problems even with good brands. I thought my foot grew to 57. I got salomon 43 1/3 that I had bought before and they were terribly smaller. I got asics 43.5, sent them back and finally got 44.5 .... so you understand... I will definitely buy a pair of joma shoes again. First time I see them... Very good fit and quick adjustment to the foot. Very lightweight, good sole. Definitely competes with more expensive brands in terms of construction quality. I will come back after some time as it is intended for everyday use.
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.
Today I received them... amazing quality!! I didn't expect it! Incredibly comfortable and shock-absorbent! They really have nothing to envy from NIKE or ADIDAS!! I will come back in 1-2 months... when they prove themselves.
σημερα τα παρέλαβα..καταπληκτικη ποιοτητα!!δεν το περιμενα!απιστευτα ανετα κ αντικραδασμικα!
οντως δεν εχουν τπτ να ζηλεψουν απο ΝΙΚΕ η ADIDAS!!
θα επανελθω σε 1-2 μηνες ..οταν δωσουν ρεστα..
Purchased in April 2023, today I bought the Speed, you understand from almost 2 years I think they turned out excellent. Good fit on the feet, quite comfortable, and always reliable. Their wear in two years: the inner sole from use no longer returns to its original position. The upper part of one shoe has a tiny hole that only I see and whoever learns where it is. The bottom part has worn down well now, they slip on the tile. I had them in gray. Now finally, I retire them, purchased for 38 euros, two years later, they have paid for themselves and more. Unless I am disappointed with the next shoe, from now on only Joma.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Bought the first pair in 2018, after two years the second pair, both are used daily, the only ones that hold up in everyday use. I still have both, just bought the third pair this week, cheap, sturdy, comfortable. I recommend them 100%
In 2024 I bought the third pair to see about reliability... waiting!
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
I got them for work, but the shoe is amazing. First of all.... correct size. I wear 43 and I still face problems even with good brands. I thought my foot grew to 57. I got salomon 43 1/3 that I had bought before and they were terribly smaller. I got asics 43.5, sent them back and finally got 44.5 .... so you understand... I will definitely buy a pair of joma shoes again. First time I see them... Very good fit and quick adjustment to the foot. Very lightweight, good sole. Definitely competes with more expensive brands in terms of construction quality. I will come back after some time as it is intended for everyday use.
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.
Refresh your running collection with the Joma Vitaly shoes. They feature a mesh and synthetic upper that offers a soft feel and breathability. The rubber outsole provides your feet with the traction they need, while the logo completes the sporty look.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Purchased in April 2023, today I bought the Speed, you understand from almost 2 years I think they turned out excellent. Good fit on the feet, quite comfortable, and always reliable. Their wear in two years: the inner sole from use no longer returns to its original position. The upper part of one shoe has a tiny hole that only I see and whoever learns where it is. The bottom part has worn down well now, they slip on the tile. I had them in gray. Now finally, I retire them, purchased for 38 euros, two years later, they have paid for themselves and more. Unless I am disappointed with the next shoe, from now on only Joma.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Bought the first pair in 2018, after two years the second pair, both are used daily, the only ones that hold up in everyday use. I still have both, just bought the third pair this week, cheap, sturdy, comfortable. I recommend them 100%
In 2024 I bought the third pair to see about reliability... waiting!
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
I got them for work, but the shoe is amazing. First of all.... correct size. I wear 43 and I still face problems even with good brands. I thought my foot grew to 57. I got salomon 43 1/3 that I had bought before and they were terribly smaller. I got asics 43.5, sent them back and finally got 44.5 .... so you understand... I will definitely buy a pair of joma shoes again. First time I see them... Very good fit and quick adjustment to the foot. Very lightweight, good sole. Definitely competes with more expensive brands in terms of construction quality. I will come back after some time as it is intended for everyday use.
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.
Today I received them... amazing quality!! I didn't expect it! Incredibly comfortable and shock-absorbent! They really have nothing to envy from NIKE or ADIDAS!! I will come back in 1-2 months... when they prove themselves.
σημερα τα παρέλαβα..καταπληκτικη ποιοτητα!!δεν το περιμενα!απιστευτα ανετα κ αντικραδασμικα!
οντως δεν εχουν τπτ να ζηλεψουν απο ΝΙΚΕ η ADIDAS!!
θα επανελθω σε 1-2 μηνες ..οταν δωσουν ρεστα..
Purchased in April 2023, today I bought the Speed, you understand from almost 2 years I think they turned out excellent. Good fit on the feet, quite comfortable, and always reliable. Their wear in two years: the inner sole from use no longer returns to its original position. The upper part of one shoe has a tiny hole that only I see and whoever learns where it is. The bottom part has worn down well now, they slip on the tile. I had them in gray. Now finally, I retire them, purchased for 38 euros, two years later, they have paid for themselves and more. Unless I am disappointed with the next shoe, from now on only Joma.
Αγοράστηκαν Απρίλιο του 2023 , σήμερα αγόρασα τα Speed, καταλαβαίνετε από τα σχεδόν 2 χρόνια νομίζω ότι βγηκαν άψογα. Καλή εφαρμογή στα πόδια, αρκετά άνετα, και πάντα αξιόπιστα. Οι φθορές τους σε δυο χρόνια: ο εσωτερικός πάτος απο την χρήση δεν επαναφέρεται πια στην αρχική του θέση. το πανω μερος στο ενα παπούτσι εχει μια μικροσκοπική τρύπα που βλέπω μόνο εγώ και όποιος μαθαίνει που είναι . Το απο κάτω μέρος εχει φαγωθεί καλα πια, στο πλακακι γλιστρανε . Τα ειχα σε γκρι . Τωρα τελος. τα βγαζω στη συνταξη , αγοραστηκαν 38 ευρω , δυο χρονια μετα, εχουν βγαλει τα λεφτα τους και με το παραπανω. Εκτος αν απογοητευτω απο επομενο παπουτσι, απο δω και περα μονο Joma.
Bought the first pair in 2018, after two years the second pair, both are used daily, the only ones that hold up in everyday use. I still have both, just bought the third pair this week, cheap, sturdy, comfortable. I recommend them 100%
In 2024 I bought the third pair to see about reliability... waiting!
Αγορά το 2018 το πρώτο ζευγάρι, μετά από δύο χρόνια το δεύτερο ζευγάρι, χρησιμοποιούνται και τα δύο καθημερινά, τα μοναδικά που κρατούν σε καθημερινή λογική χρήση. Ακόμα τα έχω και τα δύο, από εβδομάδα αγοράζω το τρίτο ζευγάρι, φθηνά, γερά, άνετα. Τα προτείνω 100%
2024 αγορά το τρίτο ζευγάρι για να δούμε από αξιοπιστία... σε αναμονή!
I got them for work, but the shoe is amazing. First of all.... correct size. I wear 43 and I still face problems even with good brands. I thought my foot grew to 57. I got salomon 43 1/3 that I had bought before and they were terribly smaller. I got asics 43.5, sent them back and finally got 44.5 .... so you understand... I will definitely buy a pair of joma shoes again. First time I see them... Very good fit and quick adjustment to the foot. Very lightweight, good sole. Definitely competes with more expensive brands in terms of construction quality. I will come back after some time as it is intended for everyday use.
Τα πηρα για τη δουλειά, αλλά το παπουτσι είναι απαιχτο. Πρώτα απ'ολα.... σωστό νουμερο. Φοραω 43 και αντιμετωπίζω προβλημα ακόμη και με καλές μάρκες. Νόμιζα ότι μεγάλωσε το ποδι μου στα 57μου.Πηρα salomon 43 1/3 που είχα ξαναπάρει και ήταν άθλια πιο μικρά. Πήρα asics 43.5 , τα έστειλα πισω και πηρα τελικά 44,5 .... όποτε καταλαβαίνεται... Θα ξαναπαρω σίγουρα ένα ζευγάρι joma. Πρώτη φορά τα βλέπω... Πολυ καλη εφαρμογή και γρήγορη προσαρμογη στο ποδι. Πανάλαφρο , καλη σόλα . Κοντράρει σίγουρα πιο ακριβές μάρκες από θέμα ποιοτητα κατασκευής. Θα επανέλθω μετά από καιρό μιας και προριζεται για καθημερινη κρίση.