I used a waist bag for about 5 years and a fabric shoulder bag for about 20 years, half the price of this one.
Positives:
1. Several compartments... one external compartment (where the phone is in the photo), 3 internal compartments with zippers (the last compartment also has an internal zipper for storing small items), and 1 rear external compartment with a zipper.
2. The zippers open very smoothly.
3. Incredible texture of the leather.
4. Quality construction of zippers and strap.
5. Satisfactory magnetic closure (in general, don't have high expectations for the strength of magnets in any bag)... it doesn't open even slightly like in other bags.
6. I put and comfortably fit... 2 phones, a wallet, tissues, baby wipes, keys (a keychain with 8 keys), a small hand sanitizer, a notebook about 3/4 the size of a notepad, a mini flashlight about the size of 3 columns in thickness, and it can fit quite a few more things... definitely chargers and probably a glasses case.
Negatives:
1. I would have liked it to have a little more height... it doesn't fit the iPad for 2-3 inches.
Although it has about double the price of a simple fabric shoulder bag... I believe the quality of construction justifies this cost. I have only had it for 2-3 days... I hope and believe that I will be able to keep it for at least 4-5 years. I will come back if I need to provide any additional updates... I hope only for good...!!!
Χρησιμοποιούσα για περίπου 5 χρόνια τσαντάκι μέσης και περίπου 20 χρόνια τσαντάκι ωμού υφασμάτινο της μισής αξίας από το συγκεκριμένο .
Θετικά :
1. Αρκετές θήκες … μια εξωτερική θήκη (εκεί που είναι το κινητό στην φωτό) , 3 εσωτερικές θήκες με φερμουάρ (στην τελευταία θήκη έχει και εσωτερικό φερμουάρ για αποθήκευση μικροαντικειμένων) και 1 οπίσθια εξωτερική θήκη με φερμουάρ
2. Τα φερμουάρ ανοίγουν πολύ ομαλά
3. Απίστευτη υφή του δέρματος
4. Ποιοτική κατασκευή φερμουάρ και ιμάντα
5. Ικανοποιητικός μαγνήτης κλεισίματος (γενικά μην έχετε τρελές απαιτήσεις σε δύναμη από τους μαγνήτες από οποιαδήποτε τσάντα) … δεν ανοίγει με το παραμικρό όπως σε άλλες τσάντες
6. Έβαλα και χώρεσα άνετα … 2 κινητά, πορτοφόλι , χαρτομάντιλα , μωρομάντηλα, κλειδιά (μπρελόκ με 8 κλειδιά), μικρό αντισηπτικό , μπλοκ σημειώσεων περίπου στα 3/4 σε μέγεθος από ένα τετράδιο , μίνι φακό περίπου σαν 3 στύλο σε πάχος και χωράει αρκετά παραπάνω πράγματα … σίγουρα φορτιστές και λογικά μια θήκη με γυαλιά
Αρνητικά :
1. Θα ήθελα να είχε λίγο περισσότερο ύψος … για 2-3 πόντους δεν χωράει το IPAD
Ναι μεν έχει την διπλή περίπου τιμή από μια απλή υφασμάτινη τσάντα ώμου … η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι δικαιολογεί αυτό το κόστος . Την έχω μόλις 2-3 μέρες … ελπίζω και θεωρώ ότι θα μπορέσω να την κρατήσω για τουλάχιστον 4-5 χρόνια . Θα επανέλθω αν χρειαστεί να κάνω κάποια έξτρα ενημέρωση … ελπίζω μόνο για καλό …!!!
After using it for a week, I have noticed the following:
The visible outer surfaces are made of leather. However, when you lift the "lid" of the bag, the bottom surfaces are made of "faux leather".
Also, the fabric divider between compartments (which is subjected to wear from keys, etc.) should be more durable
Μετά από χρήση μιας εβδομάδας, έχω να παρατηρήσω:
Οι εμφανείς προς τα έξω επιφάνειες, είναι από δέρμα. Όμως όταν σηκώσεις το "καπάκι" της τσάντας, οι από κάτω επιφάνειες είναι από "δερματίνη".
Επίσης τα διαχωριστικό ύφασμα μεταξύ θηκών (που καταπονείται από κλειδιά κλπ) θα έπρεπε να είναι πιό "γεροδεμένο"
I used a waist bag for about 5 years and a fabric shoulder bag for about 20 years, half the price of this one.
Positives:
1. Several compartments... one external compartment (where the phone is in the photo), 3 internal compartments with zippers (the last compartment also has an internal zipper for storing small items), and 1 rear external compartment with a zipper.
2. The zippers open very smoothly.
3. Incredible texture of the leather.
4. Quality construction of zippers and strap.
5. Satisfactory magnetic closure (in general, don't have high expectations for the strength of magnets in any bag)... it doesn't open even slightly like in other bags.
6. I put and comfortably fit... 2 phones, a wallet, tissues, baby wipes, keys (a keychain with 8 keys), a small hand sanitizer, a notebook about 3/4 the size of a notepad, a mini flashlight about the size of 3 columns in thickness, and it can fit quite a few more things... definitely chargers and probably a glasses case.
Negatives:
1. I would have liked it to have a little more height... it doesn't fit the iPad for 2-3 inches.
Although it has about double the price of a simple fabric shoulder bag... I believe the quality of construction justifies this cost. I have only had it for 2-3 days... I hope and believe that I will be able to keep it for at least 4-5 years. I will come back if I need to provide any additional updates... I hope only for good...!!!
Χρησιμοποιούσα για περίπου 5 χρόνια τσαντάκι μέσης και περίπου 20 χρόνια τσαντάκι ωμού υφασμάτινο της μισής αξίας από το συγκεκριμένο .
Θετικά :
1. Αρκετές θήκες … μια εξωτερική θήκη (εκεί που είναι το κινητό στην φωτό) , 3 εσωτερικές θήκες με φερμουάρ (στην τελευταία θήκη έχει και εσωτερικό φερμουάρ για αποθήκευση μικροαντικειμένων) και 1 οπίσθια εξωτερική θήκη με φερμουάρ
2. Τα φερμουάρ ανοίγουν πολύ ομαλά
3. Απίστευτη υφή του δέρματος
4. Ποιοτική κατασκευή φερμουάρ και ιμάντα
5. Ικανοποιητικός μαγνήτης κλεισίματος (γενικά μην έχετε τρελές απαιτήσεις σε δύναμη από τους μαγνήτες από οποιαδήποτε τσάντα) … δεν ανοίγει με το παραμικρό όπως σε άλλες τσάντες
6. Έβαλα και χώρεσα άνετα … 2 κινητά, πορτοφόλι , χαρτομάντιλα , μωρομάντηλα, κλειδιά (μπρελόκ με 8 κλειδιά), μικρό αντισηπτικό , μπλοκ σημειώσεων περίπου στα 3/4 σε μέγεθος από ένα τετράδιο , μίνι φακό περίπου σαν 3 στύλο σε πάχος και χωράει αρκετά παραπάνω πράγματα … σίγουρα φορτιστές και λογικά μια θήκη με γυαλιά
Αρνητικά :
1. Θα ήθελα να είχε λίγο περισσότερο ύψος … για 2-3 πόντους δεν χωράει το IPAD
Ναι μεν έχει την διπλή περίπου τιμή από μια απλή υφασμάτινη τσάντα ώμου … η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι δικαιολογεί αυτό το κόστος . Την έχω μόλις 2-3 μέρες … ελπίζω και θεωρώ ότι θα μπορέσω να την κρατήσω για τουλάχιστον 4-5 χρόνια . Θα επανέλθω αν χρειαστεί να κάνω κάποια έξτρα ενημέρωση … ελπίζω μόνο για καλό …!!!
After using it for a week, I have noticed the following:
The visible outer surfaces are made of leather. However, when you lift the "lid" of the bag, the bottom surfaces are made of "faux leather".
Also, the fabric divider between compartments (which is subjected to wear from keys, etc.) should be more durable
Μετά από χρήση μιας εβδομάδας, έχω να παρατηρήσω:
Οι εμφανείς προς τα έξω επιφάνειες, είναι από δέρμα. Όμως όταν σηκώσεις το "καπάκι" της τσάντας, οι από κάτω επιφάνειες είναι από "δερματίνη".
Επίσης τα διαχωριστικό ύφασμα μεταξύ θηκών (που καταπονείται από κλειδιά κλπ) θα έπρεπε να είναι πιό "γεροδεμένο"
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I used a waist bag for about 5 years and a fabric shoulder bag for about 20 years, half the price of this one.
Positives:
1. Several compartments... one external compartment (where the phone is in the photo), 3 internal compartments with zippers (the last compartment also has an internal zipper for storing small items), and 1 rear external compartment with a zipper.
2. The zippers open very smoothly.
3. Incredible texture of the leather.
4. Quality construction of zippers and strap.
5. Satisfactory magnetic closure (in general, don't have high expectations for the strength of magnets in any bag)... it doesn't open even slightly like in other bags.
6. I put and comfortably fit... 2 phones, a wallet, tissues, baby wipes, keys (a keychain with 8 keys), a small hand sanitizer, a notebook about 3/4 the size of a notepad, a mini flashlight about the size of 3 columns in thickness, and it can fit quite a few more things... definitely chargers and probably a glasses case.
Negatives:
1. I would have liked it to have a little more height... it doesn't fit the iPad for 2-3 inches.
Although it has about double the price of a simple fabric shoulder bag... I believe the quality of construction justifies this cost. I have only had it for 2-3 days... I hope and believe that I will be able to keep it for at least 4-5 years. I will come back if I need to provide any additional updates... I hope only for good...!!!
Χρησιμοποιούσα για περίπου 5 χρόνια τσαντάκι μέσης και περίπου 20 χρόνια τσαντάκι ωμού υφασμάτινο της μισής αξίας από το συγκεκριμένο .
Θετικά :
1. Αρκετές θήκες … μια εξωτερική θήκη (εκεί που είναι το κινητό στην φωτό) , 3 εσωτερικές θήκες με φερμουάρ (στην τελευταία θήκη έχει και εσωτερικό φερμουάρ για αποθήκευση μικροαντικειμένων) και 1 οπίσθια εξωτερική θήκη με φερμουάρ
2. Τα φερμουάρ ανοίγουν πολύ ομαλά
3. Απίστευτη υφή του δέρματος
4. Ποιοτική κατασκευή φερμουάρ και ιμάντα
5. Ικανοποιητικός μαγνήτης κλεισίματος (γενικά μην έχετε τρελές απαιτήσεις σε δύναμη από τους μαγνήτες από οποιαδήποτε τσάντα) … δεν ανοίγει με το παραμικρό όπως σε άλλες τσάντες
6. Έβαλα και χώρεσα άνετα … 2 κινητά, πορτοφόλι , χαρτομάντιλα , μωρομάντηλα, κλειδιά (μπρελόκ με 8 κλειδιά), μικρό αντισηπτικό , μπλοκ σημειώσεων περίπου στα 3/4 σε μέγεθος από ένα τετράδιο , μίνι φακό περίπου σαν 3 στύλο σε πάχος και χωράει αρκετά παραπάνω πράγματα … σίγουρα φορτιστές και λογικά μια θήκη με γυαλιά
Αρνητικά :
1. Θα ήθελα να είχε λίγο περισσότερο ύψος … για 2-3 πόντους δεν χωράει το IPAD
Ναι μεν έχει την διπλή περίπου τιμή από μια απλή υφασμάτινη τσάντα ώμου … η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι δικαιολογεί αυτό το κόστος . Την έχω μόλις 2-3 μέρες … ελπίζω και θεωρώ ότι θα μπορέσω να την κρατήσω για τουλάχιστον 4-5 χρόνια . Θα επανέλθω αν χρειαστεί να κάνω κάποια έξτρα ενημέρωση … ελπίζω μόνο για καλό …!!!
After using it for a week, I have noticed the following:
The visible outer surfaces are made of leather. However, when you lift the "lid" of the bag, the bottom surfaces are made of "faux leather".
Also, the fabric divider between compartments (which is subjected to wear from keys, etc.) should be more durable
Μετά από χρήση μιας εβδομάδας, έχω να παρατηρήσω:
Οι εμφανείς προς τα έξω επιφάνειες, είναι από δέρμα. Όμως όταν σηκώσεις το "καπάκι" της τσάντας, οι από κάτω επιφάνειες είναι από "δερματίνη".
Επίσης τα διαχωριστικό ύφασμα μεταξύ θηκών (που καταπονείται από κλειδιά κλπ) θα έπρεπε να είναι πιό "γεροδεμένο"
I used a waist bag for about 5 years and a fabric shoulder bag for about 20 years, half the price of this one.
Positives:
1. Several compartments... one external compartment (where the phone is in the photo), 3 internal compartments with zippers (the last compartment also has an internal zipper for storing small items), and 1 rear external compartment with a zipper.
2. The zippers open very smoothly.
3. Incredible texture of the leather.
4. Quality construction of zippers and strap.
5. Satisfactory magnetic closure (in general, don't have high expectations for the strength of magnets in any bag)... it doesn't open even slightly like in other bags.
6. I put and comfortably fit... 2 phones, a wallet, tissues, baby wipes, keys (a keychain with 8 keys), a small hand sanitizer, a notebook about 3/4 the size of a notepad, a mini flashlight about the size of 3 columns in thickness, and it can fit quite a few more things... definitely chargers and probably a glasses case.
Negatives:
1. I would have liked it to have a little more height... it doesn't fit the iPad for 2-3 inches.
Although it has about double the price of a simple fabric shoulder bag... I believe the quality of construction justifies this cost. I have only had it for 2-3 days... I hope and believe that I will be able to keep it for at least 4-5 years. I will come back if I need to provide any additional updates... I hope only for good...!!!
Χρησιμοποιούσα για περίπου 5 χρόνια τσαντάκι μέσης και περίπου 20 χρόνια τσαντάκι ωμού υφασμάτινο της μισής αξίας από το συγκεκριμένο .
Θετικά :
1. Αρκετές θήκες … μια εξωτερική θήκη (εκεί που είναι το κινητό στην φωτό) , 3 εσωτερικές θήκες με φερμουάρ (στην τελευταία θήκη έχει και εσωτερικό φερμουάρ για αποθήκευση μικροαντικειμένων) και 1 οπίσθια εξωτερική θήκη με φερμουάρ
2. Τα φερμουάρ ανοίγουν πολύ ομαλά
3. Απίστευτη υφή του δέρματος
4. Ποιοτική κατασκευή φερμουάρ και ιμάντα
5. Ικανοποιητικός μαγνήτης κλεισίματος (γενικά μην έχετε τρελές απαιτήσεις σε δύναμη από τους μαγνήτες από οποιαδήποτε τσάντα) … δεν ανοίγει με το παραμικρό όπως σε άλλες τσάντες
6. Έβαλα και χώρεσα άνετα … 2 κινητά, πορτοφόλι , χαρτομάντιλα , μωρομάντηλα, κλειδιά (μπρελόκ με 8 κλειδιά), μικρό αντισηπτικό , μπλοκ σημειώσεων περίπου στα 3/4 σε μέγεθος από ένα τετράδιο , μίνι φακό περίπου σαν 3 στύλο σε πάχος και χωράει αρκετά παραπάνω πράγματα … σίγουρα φορτιστές και λογικά μια θήκη με γυαλιά
Αρνητικά :
1. Θα ήθελα να είχε λίγο περισσότερο ύψος … για 2-3 πόντους δεν χωράει το IPAD
Ναι μεν έχει την διπλή περίπου τιμή από μια απλή υφασμάτινη τσάντα ώμου … η ποιότητα κατασκευής θεωρώ ότι δικαιολογεί αυτό το κόστος . Την έχω μόλις 2-3 μέρες … ελπίζω και θεωρώ ότι θα μπορέσω να την κρατήσω για τουλάχιστον 4-5 χρόνια . Θα επανέλθω αν χρειαστεί να κάνω κάποια έξτρα ενημέρωση … ελπίζω μόνο για καλό …!!!
After using it for a week, I have noticed the following:
The visible outer surfaces are made of leather. However, when you lift the "lid" of the bag, the bottom surfaces are made of "faux leather".
Also, the fabric divider between compartments (which is subjected to wear from keys, etc.) should be more durable
Μετά από χρήση μιας εβδομάδας, έχω να παρατηρήσω:
Οι εμφανείς προς τα έξω επιφάνειες, είναι από δέρμα. Όμως όταν σηκώσεις το "καπάκι" της τσάντας, οι από κάτω επιφάνειες είναι από "δερματίνη".
Επίσης τα διαχωριστικό ύφασμα μεταξύ θηκών (που καταπονείται από κλειδιά κλπ) θα έπρεπε να είναι πιό "γεροδεμένο"