The Bruno alarm clock has a large, easy-to-read display as well as temperature and humidity measurement. It supports triple alarm to set 3 different wake-up times and snooze function. It has backlighting at the touch of a button.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have had it for three years. It is quite accurate and convenient in its functionality - it has completely replaced my phone as an alarm clock with reliability. The battery life is very good. The slightly annoying thing that happens is that when it falls on the floor or when you hit it, even relatively lightly, on some surface, it automatically does a full reset and you have to set it up from scratch (a process that takes about 1 minute). If it were more expensive and had the same problem, I would give it 3 stars.
Το έχω τρία χρόνια. Είναι αρκετά ακριβές και βολικό στη λειτουργικότητά του - έχει πλήρως αντικαταστήσει το κινητό ως ξυπνητήρι με αξιοπιστία. Η διάρκεια μπαταρίας είναι πολύ καλή. Το λίγο εκνευριστικό που συμβαίνει όταν πέσει στο πάτωμα ή όταν το χτυπήσεις, έστω και σχετικά ελαφρώς, σε κάποια επιφάνεια, γίνεται αυτόματα full reset και πρέπει να το σετάρεις από την αρχή (μια διαδικασία που παίρνει 1 λεπτό περίπου). Αν ήταν πιο ακριβό και είχε το ίδιο πρόβλημα, θα έβαζα 3 αστέρια.
I wasn't crazy about its quality as some others describe.
Positives:
- Beautiful with the right size (neither small nor large)
- Nice and large, easily readable digits on the screen
- Perfect screen lighting at night
- Long battery life
- Temperature and humidity measurements are quite accurate
Negatives:
- The buttons that need to be pressed to set the time don't always work on the first try.
- It loses about 2 minutes per month
- The alarm is relatively weak
Δεν τρελάθηκα για την ποιοτητα του όπως περιγράφουν κάποιοι άλλοι.
Στα θετικά του:
- Όμορφο με το σωστό μέγεθος (ούτε μικρο ουτε μεγαλο)
- Ωραία και μεγάλα, ευδιακριτα ψηφία στην οθόνη
- Τέλειος φωτισμός της οθόνης τη νύχτα
- Μεγάλη διάρκεια μπαταρίας
- Οι μετρήσεις θερμοκρασίας και υγρασίες είναι αρκετά ακριβείς
Στα αρνητικά:
- Τα κουμπιά που πρεπει να πατηθουν για τη ρύθμιση της ωρας δε λειτουργούν πάντα με την πρωτη.
- Χανει περίπου 2 λεπτά τον μήνα
- Το ξυπνητήρι είναι σχετικά αδύναμο
Good size and screen, easily readable characters. The alarm clock doesn't work no matter how many ways we tried, the shipping costs are as much as its value, so I didn't change it.
Καλό μέγεθος και οθόνη ,ευανάγνωστοι χαρακτήρες. Το ξυπνητήρι δεν δουλεύει με όσους τρόπους και αν προσπαθήσαμε , τα κόστη μεταφοράς είναι όσο η αξία του, οπότε δεν το άλλαξα.
I bought two, one for the living room and one for the bedroom. Compared to the Siemens thermostat, which is an excellent thermostat, the temperature is the same, so it does not deviate from the actual temperature. At the time I took the photo, the dehumidifier had just stopped, I set it to reduce the humidity in the room to 50%, here I see a deviation of 2% to 3%, so it also measures humidity well. It pleasantly surprised me, I did not expect such a cheap product to work so well. As for setting the time and alarm clock, it is very easy, it also has instructions in Greek.
Αγόρασα δύο, ένα για το σαλόνι και είναι για την κρεβατοκάμαρα. Σε σύγκριση με το θερμοστάτη του καλοριφέρ ο οποίος είναι Siemens ένας εξαιρετικός θερμοστάτης, η θερμοκρασία είναι ίδια άρα δεν παρεκκλίνει από την πραγματική θερμοκρασία, την ώρα που τραβούσα την φωτογραφία ο αφυγραντήρας μόλις είχε σταματήσει, τον ρύθμισα να κατεβάσει την υγρασία στο χώρο 50% εδώ βλέπω μια απόκλιση 2% με 3% άρα και στην μέτρηση της υγρασίας πάει καλά, με εξέπληξε ευχάριστα, δεν το περίμενα ένα τόσο φθηνό προϊόν να λειτουργεί τόσο καλά. Όσο για την ρύθμιση της ώρας και στο ξυπνητήρι είναι πάρα πολύ εύκολη έχει και οδηγίες στα Ελληνικά.
I don't know if I have received a defective product, but it functions strangely!! The menu, if you understand how it works, is easy! The characters are large and legible! The light, when you press the button, is quite satisfactory when you need it in the dark. What bothers me a bit is the very short duration it stays on (5 seconds). I would have liked it a little longer, but that is purely a personal opinion. Now.... Setting the alarm works fine. When I set the time/12hr-24hr/year, everything continues to be fine. HOWEVER... when I choose to set the month/day, that's when it starts to malfunction. Meaning: as I increase the digits for selecting the day or month from 9 onwards, the number 4 and onwards appear faintly on the left side, and as I increase the digits, it looks like "41", "42", etc. The same thing happens in any format I set the date. Whether as day/month or as month/day. Finally, when I finally select the correct date and press, let's say, "ok" to accept it, all the digits on the screen appear faint - with or without backlight. I changed the batteries in case there was an issue with them, but nothing. The problem still persists. Has anyone else experienced this issue?
EDIT 04/02/2024: Disappointing! Such a shame! The alarm clock refuses to go off no matter what!
Δεν ξέρω αν έχω πέσει σε ελλαττωματικό προϊόν αλλά λειτουργεί παράξενα!! Το μενού, αν κατανοήσεις πώς λειτουργεί, είναι εύκολο! Οι χαρακτήρες μεγάλοι και ευανάγνωστοι! Το φως, όταν πατάς το κουμπί, είναι αρκετά ικανοποιητικό όταν το χρειαστείς μέσα στο σκοτάδι. Αυτό που με ψιλοχαλάει είναι η πολύ σύντομη διάρκεια που μένει αναμένο (5 δευτερόλεπτα). Θα το ήθελα λίγο παραπάνω αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη. Τώρα.... Η ρύθμιση του ξυπνηριού γίνεται μια χαρά. Όταν ρυθμίζω ώρα/12hr-24hr/έτος όλα συνεχίζουν να είναι καλά. ΟΜΩΣ... όταν επιλέγω να ρυθμίσω μήνα/μέρα τότε είναι που αρχίζει και χαλάει. Δηλαδή: καθώς ανεβάζω τα ψηφία για την επιλογή της μέρας ή του μήνα από το 9 και μετά φαίνεται αχνά στην αριστερή μεριά το 4 και μετά καθώς ανεβαίνω ψηφία είναι σαν να φαίνεται "41", "42" κτλ. Το ίδιο συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή ορίσω την ημερομηνία. Είτε ως ημέρα/μήνας είτε ως μήνας/ημέρα. Τέλος, όταν επιτέλους επιλέξω την σωστή ημερομηνία και πατήσω, ας πούμε, "οκ" για να τη δεχτεί τότε όλο τα ψηφία στην οθόνη φαίνονται αχνά - με ή χωρίς φωτισμό. Άλλαξα μπαταρίες μήπως υπήρχε κάποιο θέμα με αυτές αλλά τίποτα. Το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα;
EDIT 04/02/2024: απαγοήτευση! Κρίμα! Το ξυπνητήρι δεν λέει να χτυπήσει ποτέ και με τίποτα!
It is everything you want (and more) from an alarm clock.
* Three alarms that you can set to ring either on weekdays (Mon-Fri), weekends, or the entire week.
* Easy and quick operation/adjustment.
* Clear indications.
* Time, date, temperature, and humidity indications.
* Strong illumination that doesn't bother.
***BONUS*** You can operate it in the dark, as by pressing the illumination button once, if you continue to operate it by pressing other adjustment buttons, the light will not turn off immediately. It will turn off after a certain period of time in which no button is pressed.
It helped me sleep with my phone outside the room.
Είναι όλα όσα θέλεις (και παραπάνω) από ένα ξυπνητήρι.
* Τρία ξυπνητήρια που μπορείς να τα ρυθμίσεις να χτυπάνε είτε τις εργάσιμες (Δευ-Παρ), είτε τα ΣΚ, είτε ολόκληρη την εβδομάδα.
* Εύκολος και γρήγορος χειρισμός/ρύθμιση.
* Ευκρινείς ενδείξεις.
* Ενδείξεις ώρας, ημερομηνίας, θερμοκρασίας και υγρασίας.
* Δυνατός φωτισμός που όμως δεν ενοχλεί.
***BONUS*** Μπορείς να το χειριστείς και στο σκοτάδι, καθώς, πατώντας μία φορά το κουμπί φωτισμού, αν συνεχίσεις να το χειρίζεσαι πατώντας άλλα κουμπιά ρύθμισης, το φως δεν θα σβήσει αμέσως. Θα σβήσει όταν παρέλθει κάποιο χρονικό διάστημα στο οποίο δεν γίνεται πάτημα κανενός κουμπιού.
Με βοήθησε να κοιμάμαι με το κινητό εκτός δωματίου.
It does what it promises. It shows the time, has options for alarms. For the money it costs, what more can you expect... It could have a permanent illumination, but then you would have to constantly deal with the battery status or require a power cable.
Κάνει ότι υπόσχεται. Δείχνει την ώρα, έχει επιλογές για ξυπνητήρια. Στα χρήματα που κοστίζει, τι περισσότερο να περιμένεις... Θα μπορούσε να έχει μόνιμο φωτισμό, αλλά θα έπρεπε να ασχολείσαι "μονίμως" με τη κατάσταση των μπαταριών ή να απαιτείτο καλώδιο ρεύματος.
It's good! I got it randomly along with other things, and in the end, it's just fine. One negative is the noisy buttons on the back, which have this hard plastic sound when pressed. Click-click. The pressing is positive and clear but very noisy. Especially if you're trying to turn on/off/set the alarm with someone sleeping next to you. However, I would buy it again! 3/2025: Still great! I think I haven't changed the batteries! Amazing!
Καλο ειναι!
Το πηρα τυχαια μαζι με αλλα πραγματα, και τελικα ειναι μια χαρα.
Ενα αρνητικο ειναι τα θορυβωδη κουμπια πισω, που εχουνε αυτο το σκληρο πλαστικο ηχο στο πατημα. Κλακ-κλακ. Θετικο και σαφες το πατημα αλλα πολυ θορυβωδες. Ειδικα αν προσπαθεις να ανοιξεις/κλεισεις/ρυθμισεις το ξυπνητηρι με αλλον να κοιμαται διπλα.
ομως θα το ξαναεπαιρνα!
3/2025:
Μια χαρα ακομα! Νομιζω δεν εχω αλλαξεις μπαταριες! Φοβερο!
I got it as an alarm clock, its setting is not as complicated as I saw in other reviews. However, the alarm volume is low and at one point, if I tried to move or shake it a little, it would reset itself and require setting again.
Το πήρα ως ξυπνητήρι, η ρύθμιση του δεν είναι τόσο πολύπλοκη όσο είδα να λένε σε άλλες αξιολογήσεις. Ωστόσο, χαμηλή ένταση στα ξυπνητήρι και από ένα σημείο, άμα προσπαθούσα να το μετακινήσω ή το κουνούσα λίγο, έκανε μόνο του reset και ήθελε πάλι ρύθμιση.
Hello! I just received it today, but through skroutz point, which I recommend! Regarding the watch, the watch is fine for now, there is no problem. As for the packaging, there is no issue, but if anything changes, I will update my review
Καλησπέρα! Μόλις το παρέλαβα σήμερα αλλά μέσω skroutz point, που το προτείνω! Σχετικά με το ρολοι το ρολοι προς το παρόν είναι μια χαρά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όσο αναφορά την συσκευασία αλλά άμα αλλάξει κάτι θα ενημερώσω την αξιολόγηση μου
+ Price, number of functions
- Ringing intensity, ringing time of 2 minutes without the ability to change it,
temperature and humidity indications are different from the thermometer I have
If I knew that it only rings for 2 minutes, I wouldn't have bought it.
+ Τιμή , πλήθος λειτουργιών
- Ένταση κουδουνίσματος , χρόνος κουδουνίσματος 2 λεπτά χωρίς να μπορεί να αλλάξει ,
οι ενδείξεις θερμοκρασίας και υγρασίας είναι διαφορετικές από θερμόμετρο που έχω
Αν ήξερα ότι κουδουνίζει μόνο για 2 λεπτά δεν θα το αγόραζα.
Recently I bought the Bruno and I have to say that I am thoroughly impressed with its performance, versatility, and features.
Positives:
Multiple Alarms: The three independent alarm settings are a lifesaver. I appreciate the ability to set alarms for different purposes without confusion.
Personalized Notifications: The ability to set notifications for weekdays or weekends is a noteworthy thought. It helps me customize the clock's notifications to my schedule, ensuring that I am always on track.
Snooze Function: The snooze function is a blessing for those who need an extra minute to wake up. It is easy to use and very useful.
Clear Backlit Display: The white LED backlight provides excellent visibility, even in poorly lit areas. It adds a touch of elegance to the clock's design.
Date and Day Display: The clock's ability to display the date and day of the week is convenient, especially when planning ahead.
Temperature and Humidity Measurement (Not precise but very close to reality): The built-in temperature and humidity measurement is a bonus.
Negatives:
I would like the sound to be a bit louder or have volume control. So far, this is the only negative aspect
Πρόσφατα αγόρασα το Bruno και πρέπει να πω πως είμαι απόλυτα εντυπωσιασμένος με την απόδοσή του, την πολυμορφία του και τα χαρακτηριστικά του.
Θετικά:
Πολλαπλοί Ξυπνητήριοι: Οι τρεις ανεξάρτητες ρυθμίσεις ξυπνητηριού είναι σαν σωτήριος. Εκτιμώ τη δυνατότητα να ρυθμίζω ξυπνητήρια για διαφορετικούς σκοπούς χωρίς σύγχυση.
Εξατομικευμένες Ειδοποιήσεις: Η δυνατότητα ρύθμισης ειδοποιήσεων για καθημερινές ή Σαββατοκύριακα είναι μια σκέψη αξιοσημείωτη. Με βοηθά να προσαρμόζω τις ειδοποιήσεις του ρολογιού στο πρόγραμμά μου, βεβαιωνόμενος ότι είμαι πάντα στο πρόγραμμα.
Λειτουργία Αναβολής: Η λειτουργία αναβολής είναι μια ευλογία για όσους χρειάζονται ένα επιπλέον λεπτό για να ξυπνήσουν. Είναι εύκολο να τη χρησιμοποιείς και πολύ χρήσιμη.
Καθαρή Οπίσθια Οθόνη: Ο λευκός οπίσθιος φωτισμός LED παρέχει εξαιρετική ορατότητα, ακόμη και σε χώρους με ασθενή φωτισμό. Προσθέτει μια πινελιά κομψότητας στον σχεδιασμό του ρολογιού.
Εμφάνιση Ημερομηνίας και Ημέρας: Η δυνατότητα του ρολογιού να εμφανίζει την ημερομηνία και την ημέρα της εβδομάδας είναι βολική, ειδικά όταν προγραμματίζεις εκ των προτέρων.
Μέτρηση Θερμοκρασίας και Υγρασίας (Όχι ακριβής αλλά πολύ κοντά στην πραγματική): Η ενσωματωμένη μέτρηση θερμοκρασίας και υγρασίας είναι ένα μπόνους.
Αρνητικά:
Θα ήθελα ο ήχος να ήταν λίγο πιο δυνατός ή να είχε επιλογή έντασης. Μέχρι στιγμής αυτό είναι το μόνο αρνητικό
I bought it today because it is a good phone, but many times it "acts up" and when it comes to work, I don't want to take any risks. I will only mention the negatives that I found, which is why I gave it 3 stars even though I bought it for 13 euros. Firstly, the time is not displayed well in the morning, or not at all, especially if your gaze is not exactly aligned with the alarm clock. This means that it only applies to those who want to see the time while lying down at night or during the day. And secondly, the number one flaw. It is not audible. It is extremely quiet. Yes, I understand it costs 13 euros, but come on guys, enough is enough. It's like the first step of a mobile phone as an alarm clock. And unfortunately, it does not have a volume adjustment. A big disappointment. They gave it all for temperature and humidity, but reduced the viewing angle and of course the volume. Would I recommend it? Not yet, especially for 13 euros. Because you want the alarm clock to have volume, and if it doesn't, at least you should be able to adjust it. I hope I helped, happy shopping, and it's a shame that not many comments mention its negatives.
To αγόρασα σήμερα καθώς καλό και το κινητό αλλά πολλές φορές τα "παίζει" και όταν πρόκειται για δουλειά δεν θέλω να ρισκάρω. Να πω μόνο τα αρνητικά που βρήκα και γιαυτό 3 αστέρια παρότι το πήρα στα 13 ευρώ. 1ον η ώρα δεν φαίνεται καλά τις πρωινές ώρες εώς καθόλου ειδικά εάν το βλέμμα σας δεν είναι ακριβώς στην ίδια ευθεία με το ξυπνητήρι . Που σημαίνει οτι αφορά μόνο όσους θέλουν να βλεπουν την ώρα ξαπλωμένοι το βράδυ ή κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και δεύτερον και το νούμερο ένα κακό . ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. Ειναι εξαιρετικά σιγανό. Ναι καταλαβαίνω 13 ευρώ αλλα ρε παιδιά έλεος .Είναι σαν τη πρώτη σκάλα κινητού σε ξυπνητήρι . Και δυστυχώς δεν έχει ρύθμιση για την ένταση. Μεγάλη απογοήτευση. Δώσανε τις φαμφάρες για θερμοκρασία και υγρασία και μειώσανε απο την γωνία θέασης και φυσικά την ένταση. Θα το πρότεινα? Οχι ακόμακαι για 13 ευρώ. Γιατί το ξυπνητηρι θες να εχει ένταση και εαν δεν εχει εστω να την τροποποιείς. Ελπίζω να βοήθησα καλές αγορές και κρίμα που δεν αναφέρουν πολλά σχόλια τα αρνητικά του.
It works with two AA batteries that don't seem to run out quickly (I will come back if there is anything else).
It has three alarms that sound good.
The light it has is okay for the night.
The thermometer and hygrometer are 'quite accurate'.
The main downside I would say is the 'slightly strange menu for alarm settings that are a bit "incomprehensible" in the era of android 13-14-15 ....
Δουλεύει με δύο ΑΑ μπαταρίες που δεν μοιάζουν να εξαντλούνται γρήγορα (θα επανέλθω εάν ισχύει κάτι άλλο).
Έχει τρία ξυπνητήρια που ακούγονται καλά.
Το φως που διαθέτει είναι ΟΚ για τη νύχτα.
Το θερμόμετρο και υγρασιόμετρο είναι 'αρκετά ακριβή'
Το κύριο μείον θα έλεγα ότι είναι το 'λίγο περίεργο μενού για τις ρυθμίσεις των ξυπνητηριών που είναι λίγο "ακατανόητα" στην εποχή του android 13-14-15 ....
Excellent! It accurately measures temperature and humidity and doesn't waste time! It is also quite beautiful and very easy to use and practical! I had bought two and will buy more!
Εξαιρετικό! Μετράει σωστά τη θερμοκρασία και την υγρασία και δε χάνει την ώρα! Είναι επίσης αρκετά όμορφο και πολύ εύκολο στη χρήση και πρακτικό! Είχα αγοράσει δύο και θα αγοράσω κι άλλα!
The ultimate value for money! In terms of construction materials, it doesn't say much, but it doesn't bother me, it does its job and more. The sound from the alarm clock is annoying, but it wakes you up on the first try. The thermometer works perfectly, with a small deviation of about 1°C - 0.5°C. Easy to set up, I did it in 5 minutes, the instructions are in Greek and I had no issues.
Το απόλυτο vfm! Από θέμα υλικών κατασκευής δεν λέει κ πολλά πράματα αλλά δεν με απασχολεί,την δουλειά του την κάνει κ με το παραπάνω. Ο ήχος από το ξυπνητήρι φουλ σπαστικός αλλά σε ξυπνάει με την πρώτη.Το θερμόμετρο δουλεύει άψογα, έχει μια μικρή απόκλιση της τάξεως του 1°C - 0,5°C. Εύκολο να το ρυθμίσεις, εγώ το έκανα σε 5 λεπτά,οι οδηγίες είναι στα ελληνικά κ δεν είχα κανένα θέμα.
The only negative thing that was mentioned below is that you cannot individually select a day for the alarm clock (it only gives you the option for weekdays or weekends) and that mine specifically automatically chose Thursday as the date that it cycles and I cannot change it, a minor inconvenience. Something else was also mentioned about the unreadable dial during the day. This is not true, the time on the dial is still visible even if you have 9 degrees of myopia... For the money, it is a top purchase.
Το μόνο αρνητικό που επισημάνθηκε και πιο κάτω είναι ότι δε μπορείς να επιλέξεις μεμονωμένα μια μέρα για ξυπνητήρι( σου δίνει επιλογή καθημερινής ή σκ) και ότι το δικό μου συγκεκριμένα έχει επιλέξει αυτόματα την ημέρα Πέμπτη σαν ημερομηνία που κυκλώνει και δε μπορώ να το αλλάξω, μικρό το κακό. Αναφέρθηκε και κάτι ακόμα σχετικά με το δυσανάγνωστο καντράν εν ώρα ημέρας. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, η ώρα στο καντράν φαίνεται ακόμα και αν έχεις 9 βαθμούς μυωπίας...
Για τα χρήματα του top αγορά.
The plastic looks cheap and the buttons have a small play, but everything is within normal limits.
The strong point is the screen and the large numbers, the temperature is accurate because I checked it with a remote control from the air conditioning. The LED is also very strong.
Overall, it is worth its money, I just give it a 4 out of 5 because it is not excellent
Τα πλαστικά φαίνονται φθηνά και τα κουμπάκια έχουν μικρό τζόγο αλλά όλο μέσα στα φυσιολογικά
το δυνατό του κομμάτι είναι η οθόνη και οι μεγάλοι αριθμοί, η θερμοκρασία είναι ακριβείας γιατι το τσέκαρα με τηλεκοντρολ από ερκοντισιον
επίσης το led πολύ δυνατό
σε γενικές γραμμές αξίζει τα λεφτά του απλα βάζω 4 στα 5 γιατι δεν είναι αριστο
It works with the same batteries for a year and a half. It hasn't lost a minute, and the temperature is more accurate than the Sonoff sensor that I bought for free in the end...
One of the best value for money things I have purchased.
Δουλεύει με τις ίδιες μπαταρίες εδώ κι ενάμιση χρόνο. Δεν έχει χάσει ούτε λεπτό, κι η θερμοκρασία είναι ακριβέστερη απο τον σένσορα της Sonoff που πηγα κ αγόρασα τζάμπα εν τέλει...
Απο τα πλέον value for money πράγματα που έχω αγοράσει.
Everything is good, it does what it should but the time is not visible many times and I have to press the button on top to illuminate the screen. Good value for money.
Όλα καλά , κάνει αυτό που πρέπει αλλά δεν φαίνεται η ώρα πολλές φορές και πρέπει να πατήσω το κουμπί από πάνω για να φωτιστεί η οθόνη. Καλό για τα λεφτά του.
It is what it shows, very beautiful with nice lighting, large numbers that are convenient for seeing the time from afar, and beautiful lighting. It is worth its money. The alarm clock is fine, it wakes me up perfectly
ειναι αυτο που δειχνει πολυ ομορφο με ωραιο φωτισμο μεγαλους αριθμους που βολευει ωστε να βλεπεις την ωρα και απο μακρια και ομορφο φωτισμο αξιζει τα χρηματα του , το ξυπνητηρι ειναι ενταξει εμενα με ξυπναει μια χαρα
One of the best with strong light.
Don't expect to make sense of the instructions. It has three buttons, that's all. Play with the buttons and you'll understand. It's like a digital wristwatch. It's not difficult to set it up.
Από τα καλύτερα με δυνατό φως.
Μην περιμένετε από τις οδηγίες να βγάλετε άκρη. Τρία κουμπιά έχει όλα και όλα. Παίξτε με τα κουμπιά και θα καταλάβετε. Είναι σαν το ψηφιακό ρολόι χεριού. Δεν είναι δύσκολο για να το ρυθμίσετε.
Although it is a cheap product, it is quite good as long as you use it in the dark!... because the lighting only lasts for five seconds and then it's dark again!
Now, if you need it for the daytime, it's fine.
What impressed me is that none of the comments addressed the issue of lighting correctly, so it can be understood that the lighting it has only lasts for 5 seconds, resulting in you searching for it at night
Αν και πρόκειται για φτηνό προϊόν είναι αρκετά καλό αρκεί να βλέπετε στο σκοτάδι!... γιατί ο φωτισμός είναι μόνο για πέντε δευτερόλεπτα μετά σκοτάδι πάλι!
τώρα αν το χρειάζεστε για την ημέρα είναι μια χαρά
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι κανένας από τα σχόλια δεν σχολίασε το ζήτημα του φωτισμού ορθά ώστε να γίνει κατανοητό ότι ο φωτισμός που έχει είναι μόνο για 5 δευτ. με αποτέλεσμα το βράδυ να το ψάχνεις να το βρεις
It's great for its price. I bought 2 for my sons 3 months ago, and even though they have dropped them on the floor a couple of times, they still work fine. The option for more than 1 alarm clock has been very convenient for us. It took some reading of the instructions at first to set them up, but now the kids have learned how to change the time and alarm easily.
Μια χαρά για τα λεφτά του. Αγόρασα 2 για τους γιούς μου πριν 3 μήνες, και παρόλο που τα έχουν ρίξει στο πάτωμα κανά δυο φορές, συνεχίζουν και λειτουργούν κανονικά. Η επιλογή για παραπάνω από 1 ξυπνητήρι, μας βόλεψε πάρα πολύ. Χρειάστηκε αρκετό διάβασμα των οδηγιών στην αρχή για να τα ρυθμίσουμε, αλλά τώρα τα παιδιά το έχουν μάθει και αλλάζουν ώρα και ξυπνητήρι με ευκολία.
Positive:
It is very good, practical, doesn't take up much space, and easy to use. The lighting is very good. At first, I thought the sound wouldn't wake me up, but if you are the type of person who wakes up relatively easily and doesn't sleep too heavily, it will be fine for you. Especially in the quietness that prevails in the morning, it will sound great. It was worth its price!!!
Negative: In the time setting, you can't choose just one day, but you can only choose weekdays (Monday-Friday) and weekends or both (the whole week)
Θετικά:
Είναι πολύ καλό, πρακτικό, δεν πιάνει πολύ χώρο και εύκολο στην χρήση του. Ο φωτισμός πολύ καλός. Στην αρχή ο ήχος πίστευα ότι δεν θα με ξυπνάει, αλλά αν είστε από τους τύπους που ξυπνάτε σχετικά με ευκολία, δεν κοιμάστε πολύ βαριά, θα σας είναι εντάξει. Ειδικά στην ησυχία που επικρατεί το πρωί θα ακούγεται μια χαρά. Άξιζε την τιμή του!!!
Αρνητικά: Στην ρύθμιση ώρας δεν μπορείς να επιλέξεις μία μόνο ημέρα, αλλά μπορείς να επιλέξεις μόνο καθημερινή (Δευτέρα-Παρασκευή) και Σαββατοκύριακα ή και τα δύο (όλη την εβδομάδα)
I have had it for three years. It is quite accurate and convenient in its functionality - it has completely replaced my phone as an alarm clock with reliability. The battery life is very good. The slightly annoying thing that happens is that when it falls on the floor or when you hit it, even relatively lightly, on some surface, it automatically does a full reset and you have to set it up from scratch (a process that takes about 1 minute). If it were more expensive and had the same problem, I would give it 3 stars.
Το έχω τρία χρόνια. Είναι αρκετά ακριβές και βολικό στη λειτουργικότητά του - έχει πλήρως αντικαταστήσει το κινητό ως ξυπνητήρι με αξιοπιστία. Η διάρκεια μπαταρίας είναι πολύ καλή. Το λίγο εκνευριστικό που συμβαίνει όταν πέσει στο πάτωμα ή όταν το χτυπήσεις, έστω και σχετικά ελαφρώς, σε κάποια επιφάνεια, γίνεται αυτόματα full reset και πρέπει να το σετάρεις από την αρχή (μια διαδικασία που παίρνει 1 λεπτό περίπου). Αν ήταν πιο ακριβό και είχε το ίδιο πρόβλημα, θα έβαζα 3 αστέρια.
I wasn't crazy about its quality as some others describe.
Positives:
- Beautiful with the right size (neither small nor large)
- Nice and large, easily readable digits on the screen
- Perfect screen lighting at night
- Long battery life
- Temperature and humidity measurements are quite accurate
Negatives:
- The buttons that need to be pressed to set the time don't always work on the first try.
- It loses about 2 minutes per month
- The alarm is relatively weak
Δεν τρελάθηκα για την ποιοτητα του όπως περιγράφουν κάποιοι άλλοι.
Στα θετικά του:
- Όμορφο με το σωστό μέγεθος (ούτε μικρο ουτε μεγαλο)
- Ωραία και μεγάλα, ευδιακριτα ψηφία στην οθόνη
- Τέλειος φωτισμός της οθόνης τη νύχτα
- Μεγάλη διάρκεια μπαταρίας
- Οι μετρήσεις θερμοκρασίας και υγρασίες είναι αρκετά ακριβείς
Στα αρνητικά:
- Τα κουμπιά που πρεπει να πατηθουν για τη ρύθμιση της ωρας δε λειτουργούν πάντα με την πρωτη.
- Χανει περίπου 2 λεπτά τον μήνα
- Το ξυπνητήρι είναι σχετικά αδύναμο
Good size and screen, easily readable characters. The alarm clock doesn't work no matter how many ways we tried, the shipping costs are as much as its value, so I didn't change it.
Καλό μέγεθος και οθόνη ,ευανάγνωστοι χαρακτήρες. Το ξυπνητήρι δεν δουλεύει με όσους τρόπους και αν προσπαθήσαμε , τα κόστη μεταφοράς είναι όσο η αξία του, οπότε δεν το άλλαξα.
I bought two, one for the living room and one for the bedroom. Compared to the Siemens thermostat, which is an excellent thermostat, the temperature is the same, so it does not deviate from the actual temperature. At the time I took the photo, the dehumidifier had just stopped, I set it to reduce the humidity in the room to 50%, here I see a deviation of 2% to 3%, so it also measures humidity well. It pleasantly surprised me, I did not expect such a cheap product to work so well. As for setting the time and alarm clock, it is very easy, it also has instructions in Greek.
Αγόρασα δύο, ένα για το σαλόνι και είναι για την κρεβατοκάμαρα. Σε σύγκριση με το θερμοστάτη του καλοριφέρ ο οποίος είναι Siemens ένας εξαιρετικός θερμοστάτης, η θερμοκρασία είναι ίδια άρα δεν παρεκκλίνει από την πραγματική θερμοκρασία, την ώρα που τραβούσα την φωτογραφία ο αφυγραντήρας μόλις είχε σταματήσει, τον ρύθμισα να κατεβάσει την υγρασία στο χώρο 50% εδώ βλέπω μια απόκλιση 2% με 3% άρα και στην μέτρηση της υγρασίας πάει καλά, με εξέπληξε ευχάριστα, δεν το περίμενα ένα τόσο φθηνό προϊόν να λειτουργεί τόσο καλά. Όσο για την ρύθμιση της ώρας και στο ξυπνητήρι είναι πάρα πολύ εύκολη έχει και οδηγίες στα Ελληνικά.
I don't know if I have received a defective product, but it functions strangely!! The menu, if you understand how it works, is easy! The characters are large and legible! The light, when you press the button, is quite satisfactory when you need it in the dark. What bothers me a bit is the very short duration it stays on (5 seconds). I would have liked it a little longer, but that is purely a personal opinion. Now.... Setting the alarm works fine. When I set the time/12hr-24hr/year, everything continues to be fine. HOWEVER... when I choose to set the month/day, that's when it starts to malfunction. Meaning: as I increase the digits for selecting the day or month from 9 onwards, the number 4 and onwards appear faintly on the left side, and as I increase the digits, it looks like "41", "42", etc. The same thing happens in any format I set the date. Whether as day/month or as month/day. Finally, when I finally select the correct date and press, let's say, "ok" to accept it, all the digits on the screen appear faint - with or without backlight. I changed the batteries in case there was an issue with them, but nothing. The problem still persists. Has anyone else experienced this issue?
EDIT 04/02/2024: Disappointing! Such a shame! The alarm clock refuses to go off no matter what!
Δεν ξέρω αν έχω πέσει σε ελλαττωματικό προϊόν αλλά λειτουργεί παράξενα!! Το μενού, αν κατανοήσεις πώς λειτουργεί, είναι εύκολο! Οι χαρακτήρες μεγάλοι και ευανάγνωστοι! Το φως, όταν πατάς το κουμπί, είναι αρκετά ικανοποιητικό όταν το χρειαστείς μέσα στο σκοτάδι. Αυτό που με ψιλοχαλάει είναι η πολύ σύντομη διάρκεια που μένει αναμένο (5 δευτερόλεπτα). Θα το ήθελα λίγο παραπάνω αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη. Τώρα.... Η ρύθμιση του ξυπνηριού γίνεται μια χαρά. Όταν ρυθμίζω ώρα/12hr-24hr/έτος όλα συνεχίζουν να είναι καλά. ΟΜΩΣ... όταν επιλέγω να ρυθμίσω μήνα/μέρα τότε είναι που αρχίζει και χαλάει. Δηλαδή: καθώς ανεβάζω τα ψηφία για την επιλογή της μέρας ή του μήνα από το 9 και μετά φαίνεται αχνά στην αριστερή μεριά το 4 και μετά καθώς ανεβαίνω ψηφία είναι σαν να φαίνεται "41", "42" κτλ. Το ίδιο συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή ορίσω την ημερομηνία. Είτε ως ημέρα/μήνας είτε ως μήνας/ημέρα. Τέλος, όταν επιτέλους επιλέξω την σωστή ημερομηνία και πατήσω, ας πούμε, "οκ" για να τη δεχτεί τότε όλο τα ψηφία στην οθόνη φαίνονται αχνά - με ή χωρίς φωτισμό. Άλλαξα μπαταρίες μήπως υπήρχε κάποιο θέμα με αυτές αλλά τίποτα. Το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα;
EDIT 04/02/2024: απαγοήτευση! Κρίμα! Το ξυπνητήρι δεν λέει να χτυπήσει ποτέ και με τίποτα!
The Bruno alarm clock has a large, easy-to-read display as well as temperature and humidity measurement. It supports triple alarm to set 3 different wake-up times and snooze function. It has backlighting at the touch of a button.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have had it for three years. It is quite accurate and convenient in its functionality - it has completely replaced my phone as an alarm clock with reliability. The battery life is very good. The slightly annoying thing that happens is that when it falls on the floor or when you hit it, even relatively lightly, on some surface, it automatically does a full reset and you have to set it up from scratch (a process that takes about 1 minute). If it were more expensive and had the same problem, I would give it 3 stars.
Το έχω τρία χρόνια. Είναι αρκετά ακριβές και βολικό στη λειτουργικότητά του - έχει πλήρως αντικαταστήσει το κινητό ως ξυπνητήρι με αξιοπιστία. Η διάρκεια μπαταρίας είναι πολύ καλή. Το λίγο εκνευριστικό που συμβαίνει όταν πέσει στο πάτωμα ή όταν το χτυπήσεις, έστω και σχετικά ελαφρώς, σε κάποια επιφάνεια, γίνεται αυτόματα full reset και πρέπει να το σετάρεις από την αρχή (μια διαδικασία που παίρνει 1 λεπτό περίπου). Αν ήταν πιο ακριβό και είχε το ίδιο πρόβλημα, θα έβαζα 3 αστέρια.
I wasn't crazy about its quality as some others describe.
Positives:
- Beautiful with the right size (neither small nor large)
- Nice and large, easily readable digits on the screen
- Perfect screen lighting at night
- Long battery life
- Temperature and humidity measurements are quite accurate
Negatives:
- The buttons that need to be pressed to set the time don't always work on the first try.
- It loses about 2 minutes per month
- The alarm is relatively weak
Δεν τρελάθηκα για την ποιοτητα του όπως περιγράφουν κάποιοι άλλοι.
Στα θετικά του:
- Όμορφο με το σωστό μέγεθος (ούτε μικρο ουτε μεγαλο)
- Ωραία και μεγάλα, ευδιακριτα ψηφία στην οθόνη
- Τέλειος φωτισμός της οθόνης τη νύχτα
- Μεγάλη διάρκεια μπαταρίας
- Οι μετρήσεις θερμοκρασίας και υγρασίες είναι αρκετά ακριβείς
Στα αρνητικά:
- Τα κουμπιά που πρεπει να πατηθουν για τη ρύθμιση της ωρας δε λειτουργούν πάντα με την πρωτη.
- Χανει περίπου 2 λεπτά τον μήνα
- Το ξυπνητήρι είναι σχετικά αδύναμο
Good size and screen, easily readable characters. The alarm clock doesn't work no matter how many ways we tried, the shipping costs are as much as its value, so I didn't change it.
Καλό μέγεθος και οθόνη ,ευανάγνωστοι χαρακτήρες. Το ξυπνητήρι δεν δουλεύει με όσους τρόπους και αν προσπαθήσαμε , τα κόστη μεταφοράς είναι όσο η αξία του, οπότε δεν το άλλαξα.
I bought two, one for the living room and one for the bedroom. Compared to the Siemens thermostat, which is an excellent thermostat, the temperature is the same, so it does not deviate from the actual temperature. At the time I took the photo, the dehumidifier had just stopped, I set it to reduce the humidity in the room to 50%, here I see a deviation of 2% to 3%, so it also measures humidity well. It pleasantly surprised me, I did not expect such a cheap product to work so well. As for setting the time and alarm clock, it is very easy, it also has instructions in Greek.
Αγόρασα δύο, ένα για το σαλόνι και είναι για την κρεβατοκάμαρα. Σε σύγκριση με το θερμοστάτη του καλοριφέρ ο οποίος είναι Siemens ένας εξαιρετικός θερμοστάτης, η θερμοκρασία είναι ίδια άρα δεν παρεκκλίνει από την πραγματική θερμοκρασία, την ώρα που τραβούσα την φωτογραφία ο αφυγραντήρας μόλις είχε σταματήσει, τον ρύθμισα να κατεβάσει την υγρασία στο χώρο 50% εδώ βλέπω μια απόκλιση 2% με 3% άρα και στην μέτρηση της υγρασίας πάει καλά, με εξέπληξε ευχάριστα, δεν το περίμενα ένα τόσο φθηνό προϊόν να λειτουργεί τόσο καλά. Όσο για την ρύθμιση της ώρας και στο ξυπνητήρι είναι πάρα πολύ εύκολη έχει και οδηγίες στα Ελληνικά.
I don't know if I have received a defective product, but it functions strangely!! The menu, if you understand how it works, is easy! The characters are large and legible! The light, when you press the button, is quite satisfactory when you need it in the dark. What bothers me a bit is the very short duration it stays on (5 seconds). I would have liked it a little longer, but that is purely a personal opinion. Now.... Setting the alarm works fine. When I set the time/12hr-24hr/year, everything continues to be fine. HOWEVER... when I choose to set the month/day, that's when it starts to malfunction. Meaning: as I increase the digits for selecting the day or month from 9 onwards, the number 4 and onwards appear faintly on the left side, and as I increase the digits, it looks like "41", "42", etc. The same thing happens in any format I set the date. Whether as day/month or as month/day. Finally, when I finally select the correct date and press, let's say, "ok" to accept it, all the digits on the screen appear faint - with or without backlight. I changed the batteries in case there was an issue with them, but nothing. The problem still persists. Has anyone else experienced this issue?
EDIT 04/02/2024: Disappointing! Such a shame! The alarm clock refuses to go off no matter what!
Δεν ξέρω αν έχω πέσει σε ελλαττωματικό προϊόν αλλά λειτουργεί παράξενα!! Το μενού, αν κατανοήσεις πώς λειτουργεί, είναι εύκολο! Οι χαρακτήρες μεγάλοι και ευανάγνωστοι! Το φως, όταν πατάς το κουμπί, είναι αρκετά ικανοποιητικό όταν το χρειαστείς μέσα στο σκοτάδι. Αυτό που με ψιλοχαλάει είναι η πολύ σύντομη διάρκεια που μένει αναμένο (5 δευτερόλεπτα). Θα το ήθελα λίγο παραπάνω αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη. Τώρα.... Η ρύθμιση του ξυπνηριού γίνεται μια χαρά. Όταν ρυθμίζω ώρα/12hr-24hr/έτος όλα συνεχίζουν να είναι καλά. ΟΜΩΣ... όταν επιλέγω να ρυθμίσω μήνα/μέρα τότε είναι που αρχίζει και χαλάει. Δηλαδή: καθώς ανεβάζω τα ψηφία για την επιλογή της μέρας ή του μήνα από το 9 και μετά φαίνεται αχνά στην αριστερή μεριά το 4 και μετά καθώς ανεβαίνω ψηφία είναι σαν να φαίνεται "41", "42" κτλ. Το ίδιο συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή ορίσω την ημερομηνία. Είτε ως ημέρα/μήνας είτε ως μήνας/ημέρα. Τέλος, όταν επιτέλους επιλέξω την σωστή ημερομηνία και πατήσω, ας πούμε, "οκ" για να τη δεχτεί τότε όλο τα ψηφία στην οθόνη φαίνονται αχνά - με ή χωρίς φωτισμό. Άλλαξα μπαταρίες μήπως υπήρχε κάποιο θέμα με αυτές αλλά τίποτα. Το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα;
EDIT 04/02/2024: απαγοήτευση! Κρίμα! Το ξυπνητήρι δεν λέει να χτυπήσει ποτέ και με τίποτα!
It is everything you want (and more) from an alarm clock.
* Three alarms that you can set to ring either on weekdays (Mon-Fri), weekends, or the entire week.
* Easy and quick operation/adjustment.
* Clear indications.
* Time, date, temperature, and humidity indications.
* Strong illumination that doesn't bother.
***BONUS*** You can operate it in the dark, as by pressing the illumination button once, if you continue to operate it by pressing other adjustment buttons, the light will not turn off immediately. It will turn off after a certain period of time in which no button is pressed.
It helped me sleep with my phone outside the room.
Είναι όλα όσα θέλεις (και παραπάνω) από ένα ξυπνητήρι.
* Τρία ξυπνητήρια που μπορείς να τα ρυθμίσεις να χτυπάνε είτε τις εργάσιμες (Δευ-Παρ), είτε τα ΣΚ, είτε ολόκληρη την εβδομάδα.
* Εύκολος και γρήγορος χειρισμός/ρύθμιση.
* Ευκρινείς ενδείξεις.
* Ενδείξεις ώρας, ημερομηνίας, θερμοκρασίας και υγρασίας.
* Δυνατός φωτισμός που όμως δεν ενοχλεί.
***BONUS*** Μπορείς να το χειριστείς και στο σκοτάδι, καθώς, πατώντας μία φορά το κουμπί φωτισμού, αν συνεχίσεις να το χειρίζεσαι πατώντας άλλα κουμπιά ρύθμισης, το φως δεν θα σβήσει αμέσως. Θα σβήσει όταν παρέλθει κάποιο χρονικό διάστημα στο οποίο δεν γίνεται πάτημα κανενός κουμπιού.
Με βοήθησε να κοιμάμαι με το κινητό εκτός δωματίου.
It does what it promises. It shows the time, has options for alarms. For the money it costs, what more can you expect... It could have a permanent illumination, but then you would have to constantly deal with the battery status or require a power cable.
Κάνει ότι υπόσχεται. Δείχνει την ώρα, έχει επιλογές για ξυπνητήρια. Στα χρήματα που κοστίζει, τι περισσότερο να περιμένεις... Θα μπορούσε να έχει μόνιμο φωτισμό, αλλά θα έπρεπε να ασχολείσαι "μονίμως" με τη κατάσταση των μπαταριών ή να απαιτείτο καλώδιο ρεύματος.
It's good! I got it randomly along with other things, and in the end, it's just fine. One negative is the noisy buttons on the back, which have this hard plastic sound when pressed. Click-click. The pressing is positive and clear but very noisy. Especially if you're trying to turn on/off/set the alarm with someone sleeping next to you. However, I would buy it again! 3/2025: Still great! I think I haven't changed the batteries! Amazing!
Καλο ειναι!
Το πηρα τυχαια μαζι με αλλα πραγματα, και τελικα ειναι μια χαρα.
Ενα αρνητικο ειναι τα θορυβωδη κουμπια πισω, που εχουνε αυτο το σκληρο πλαστικο ηχο στο πατημα. Κλακ-κλακ. Θετικο και σαφες το πατημα αλλα πολυ θορυβωδες. Ειδικα αν προσπαθεις να ανοιξεις/κλεισεις/ρυθμισεις το ξυπνητηρι με αλλον να κοιμαται διπλα.
ομως θα το ξαναεπαιρνα!
3/2025:
Μια χαρα ακομα! Νομιζω δεν εχω αλλαξεις μπαταριες! Φοβερο!
I got it as an alarm clock, its setting is not as complicated as I saw in other reviews. However, the alarm volume is low and at one point, if I tried to move or shake it a little, it would reset itself and require setting again.
Το πήρα ως ξυπνητήρι, η ρύθμιση του δεν είναι τόσο πολύπλοκη όσο είδα να λένε σε άλλες αξιολογήσεις. Ωστόσο, χαμηλή ένταση στα ξυπνητήρι και από ένα σημείο, άμα προσπαθούσα να το μετακινήσω ή το κουνούσα λίγο, έκανε μόνο του reset και ήθελε πάλι ρύθμιση.
Hello! I just received it today, but through skroutz point, which I recommend! Regarding the watch, the watch is fine for now, there is no problem. As for the packaging, there is no issue, but if anything changes, I will update my review
Καλησπέρα! Μόλις το παρέλαβα σήμερα αλλά μέσω skroutz point, που το προτείνω! Σχετικά με το ρολοι το ρολοι προς το παρόν είναι μια χαρά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα όσο αναφορά την συσκευασία αλλά άμα αλλάξει κάτι θα ενημερώσω την αξιολόγηση μου
+ Price, number of functions
- Ringing intensity, ringing time of 2 minutes without the ability to change it,
temperature and humidity indications are different from the thermometer I have
If I knew that it only rings for 2 minutes, I wouldn't have bought it.
+ Τιμή , πλήθος λειτουργιών
- Ένταση κουδουνίσματος , χρόνος κουδουνίσματος 2 λεπτά χωρίς να μπορεί να αλλάξει ,
οι ενδείξεις θερμοκρασίας και υγρασίας είναι διαφορετικές από θερμόμετρο που έχω
Αν ήξερα ότι κουδουνίζει μόνο για 2 λεπτά δεν θα το αγόραζα.
Recently I bought the Bruno and I have to say that I am thoroughly impressed with its performance, versatility, and features.
Positives:
Multiple Alarms: The three independent alarm settings are a lifesaver. I appreciate the ability to set alarms for different purposes without confusion.
Personalized Notifications: The ability to set notifications for weekdays or weekends is a noteworthy thought. It helps me customize the clock's notifications to my schedule, ensuring that I am always on track.
Snooze Function: The snooze function is a blessing for those who need an extra minute to wake up. It is easy to use and very useful.
Clear Backlit Display: The white LED backlight provides excellent visibility, even in poorly lit areas. It adds a touch of elegance to the clock's design.
Date and Day Display: The clock's ability to display the date and day of the week is convenient, especially when planning ahead.
Temperature and Humidity Measurement (Not precise but very close to reality): The built-in temperature and humidity measurement is a bonus.
Negatives:
I would like the sound to be a bit louder or have volume control. So far, this is the only negative aspect
Πρόσφατα αγόρασα το Bruno και πρέπει να πω πως είμαι απόλυτα εντυπωσιασμένος με την απόδοσή του, την πολυμορφία του και τα χαρακτηριστικά του.
Θετικά:
Πολλαπλοί Ξυπνητήριοι: Οι τρεις ανεξάρτητες ρυθμίσεις ξυπνητηριού είναι σαν σωτήριος. Εκτιμώ τη δυνατότητα να ρυθμίζω ξυπνητήρια για διαφορετικούς σκοπούς χωρίς σύγχυση.
Εξατομικευμένες Ειδοποιήσεις: Η δυνατότητα ρύθμισης ειδοποιήσεων για καθημερινές ή Σαββατοκύριακα είναι μια σκέψη αξιοσημείωτη. Με βοηθά να προσαρμόζω τις ειδοποιήσεις του ρολογιού στο πρόγραμμά μου, βεβαιωνόμενος ότι είμαι πάντα στο πρόγραμμα.
Λειτουργία Αναβολής: Η λειτουργία αναβολής είναι μια ευλογία για όσους χρειάζονται ένα επιπλέον λεπτό για να ξυπνήσουν. Είναι εύκολο να τη χρησιμοποιείς και πολύ χρήσιμη.
Καθαρή Οπίσθια Οθόνη: Ο λευκός οπίσθιος φωτισμός LED παρέχει εξαιρετική ορατότητα, ακόμη και σε χώρους με ασθενή φωτισμό. Προσθέτει μια πινελιά κομψότητας στον σχεδιασμό του ρολογιού.
Εμφάνιση Ημερομηνίας και Ημέρας: Η δυνατότητα του ρολογιού να εμφανίζει την ημερομηνία και την ημέρα της εβδομάδας είναι βολική, ειδικά όταν προγραμματίζεις εκ των προτέρων.
Μέτρηση Θερμοκρασίας και Υγρασίας (Όχι ακριβής αλλά πολύ κοντά στην πραγματική): Η ενσωματωμένη μέτρηση θερμοκρασίας και υγρασίας είναι ένα μπόνους.
Αρνητικά:
Θα ήθελα ο ήχος να ήταν λίγο πιο δυνατός ή να είχε επιλογή έντασης. Μέχρι στιγμής αυτό είναι το μόνο αρνητικό
I bought it today because it is a good phone, but many times it "acts up" and when it comes to work, I don't want to take any risks. I will only mention the negatives that I found, which is why I gave it 3 stars even though I bought it for 13 euros. Firstly, the time is not displayed well in the morning, or not at all, especially if your gaze is not exactly aligned with the alarm clock. This means that it only applies to those who want to see the time while lying down at night or during the day. And secondly, the number one flaw. It is not audible. It is extremely quiet. Yes, I understand it costs 13 euros, but come on guys, enough is enough. It's like the first step of a mobile phone as an alarm clock. And unfortunately, it does not have a volume adjustment. A big disappointment. They gave it all for temperature and humidity, but reduced the viewing angle and of course the volume. Would I recommend it? Not yet, especially for 13 euros. Because you want the alarm clock to have volume, and if it doesn't, at least you should be able to adjust it. I hope I helped, happy shopping, and it's a shame that not many comments mention its negatives.
To αγόρασα σήμερα καθώς καλό και το κινητό αλλά πολλές φορές τα "παίζει" και όταν πρόκειται για δουλειά δεν θέλω να ρισκάρω. Να πω μόνο τα αρνητικά που βρήκα και γιαυτό 3 αστέρια παρότι το πήρα στα 13 ευρώ. 1ον η ώρα δεν φαίνεται καλά τις πρωινές ώρες εώς καθόλου ειδικά εάν το βλέμμα σας δεν είναι ακριβώς στην ίδια ευθεία με το ξυπνητήρι . Που σημαίνει οτι αφορά μόνο όσους θέλουν να βλεπουν την ώρα ξαπλωμένοι το βράδυ ή κατά τη διάρκεια της ημέρας. Και δεύτερον και το νούμερο ένα κακό . ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. Ειναι εξαιρετικά σιγανό. Ναι καταλαβαίνω 13 ευρώ αλλα ρε παιδιά έλεος .Είναι σαν τη πρώτη σκάλα κινητού σε ξυπνητήρι . Και δυστυχώς δεν έχει ρύθμιση για την ένταση. Μεγάλη απογοήτευση. Δώσανε τις φαμφάρες για θερμοκρασία και υγρασία και μειώσανε απο την γωνία θέασης και φυσικά την ένταση. Θα το πρότεινα? Οχι ακόμακαι για 13 ευρώ. Γιατί το ξυπνητηρι θες να εχει ένταση και εαν δεν εχει εστω να την τροποποιείς. Ελπίζω να βοήθησα καλές αγορές και κρίμα που δεν αναφέρουν πολλά σχόλια τα αρνητικά του.
It works with two AA batteries that don't seem to run out quickly (I will come back if there is anything else).
It has three alarms that sound good.
The light it has is okay for the night.
The thermometer and hygrometer are 'quite accurate'.
The main downside I would say is the 'slightly strange menu for alarm settings that are a bit "incomprehensible" in the era of android 13-14-15 ....
Δουλεύει με δύο ΑΑ μπαταρίες που δεν μοιάζουν να εξαντλούνται γρήγορα (θα επανέλθω εάν ισχύει κάτι άλλο).
Έχει τρία ξυπνητήρια που ακούγονται καλά.
Το φως που διαθέτει είναι ΟΚ για τη νύχτα.
Το θερμόμετρο και υγρασιόμετρο είναι 'αρκετά ακριβή'
Το κύριο μείον θα έλεγα ότι είναι το 'λίγο περίεργο μενού για τις ρυθμίσεις των ξυπνητηριών που είναι λίγο "ακατανόητα" στην εποχή του android 13-14-15 ....
Excellent! It accurately measures temperature and humidity and doesn't waste time! It is also quite beautiful and very easy to use and practical! I had bought two and will buy more!
Εξαιρετικό! Μετράει σωστά τη θερμοκρασία και την υγρασία και δε χάνει την ώρα! Είναι επίσης αρκετά όμορφο και πολύ εύκολο στη χρήση και πρακτικό! Είχα αγοράσει δύο και θα αγοράσω κι άλλα!
The ultimate value for money! In terms of construction materials, it doesn't say much, but it doesn't bother me, it does its job and more. The sound from the alarm clock is annoying, but it wakes you up on the first try. The thermometer works perfectly, with a small deviation of about 1°C - 0.5°C. Easy to set up, I did it in 5 minutes, the instructions are in Greek and I had no issues.
Το απόλυτο vfm! Από θέμα υλικών κατασκευής δεν λέει κ πολλά πράματα αλλά δεν με απασχολεί,την δουλειά του την κάνει κ με το παραπάνω. Ο ήχος από το ξυπνητήρι φουλ σπαστικός αλλά σε ξυπνάει με την πρώτη.Το θερμόμετρο δουλεύει άψογα, έχει μια μικρή απόκλιση της τάξεως του 1°C - 0,5°C. Εύκολο να το ρυθμίσεις, εγώ το έκανα σε 5 λεπτά,οι οδηγίες είναι στα ελληνικά κ δεν είχα κανένα θέμα.
The only negative thing that was mentioned below is that you cannot individually select a day for the alarm clock (it only gives you the option for weekdays or weekends) and that mine specifically automatically chose Thursday as the date that it cycles and I cannot change it, a minor inconvenience. Something else was also mentioned about the unreadable dial during the day. This is not true, the time on the dial is still visible even if you have 9 degrees of myopia... For the money, it is a top purchase.
Το μόνο αρνητικό που επισημάνθηκε και πιο κάτω είναι ότι δε μπορείς να επιλέξεις μεμονωμένα μια μέρα για ξυπνητήρι( σου δίνει επιλογή καθημερινής ή σκ) και ότι το δικό μου συγκεκριμένα έχει επιλέξει αυτόματα την ημέρα Πέμπτη σαν ημερομηνία που κυκλώνει και δε μπορώ να το αλλάξω, μικρό το κακό. Αναφέρθηκε και κάτι ακόμα σχετικά με το δυσανάγνωστο καντράν εν ώρα ημέρας. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο, η ώρα στο καντράν φαίνεται ακόμα και αν έχεις 9 βαθμούς μυωπίας...
Για τα χρήματα του top αγορά.
The plastic looks cheap and the buttons have a small play, but everything is within normal limits.
The strong point is the screen and the large numbers, the temperature is accurate because I checked it with a remote control from the air conditioning. The LED is also very strong.
Overall, it is worth its money, I just give it a 4 out of 5 because it is not excellent
Τα πλαστικά φαίνονται φθηνά και τα κουμπάκια έχουν μικρό τζόγο αλλά όλο μέσα στα φυσιολογικά
το δυνατό του κομμάτι είναι η οθόνη και οι μεγάλοι αριθμοί, η θερμοκρασία είναι ακριβείας γιατι το τσέκαρα με τηλεκοντρολ από ερκοντισιον
επίσης το led πολύ δυνατό
σε γενικές γραμμές αξίζει τα λεφτά του απλα βάζω 4 στα 5 γιατι δεν είναι αριστο
It works with the same batteries for a year and a half. It hasn't lost a minute, and the temperature is more accurate than the Sonoff sensor that I bought for free in the end...
One of the best value for money things I have purchased.
Δουλεύει με τις ίδιες μπαταρίες εδώ κι ενάμιση χρόνο. Δεν έχει χάσει ούτε λεπτό, κι η θερμοκρασία είναι ακριβέστερη απο τον σένσορα της Sonoff που πηγα κ αγόρασα τζάμπα εν τέλει...
Απο τα πλέον value for money πράγματα που έχω αγοράσει.
Everything is good, it does what it should but the time is not visible many times and I have to press the button on top to illuminate the screen. Good value for money.
Όλα καλά , κάνει αυτό που πρέπει αλλά δεν φαίνεται η ώρα πολλές φορές και πρέπει να πατήσω το κουμπί από πάνω για να φωτιστεί η οθόνη. Καλό για τα λεφτά του.
It is what it shows, very beautiful with nice lighting, large numbers that are convenient for seeing the time from afar, and beautiful lighting. It is worth its money. The alarm clock is fine, it wakes me up perfectly
ειναι αυτο που δειχνει πολυ ομορφο με ωραιο φωτισμο μεγαλους αριθμους που βολευει ωστε να βλεπεις την ωρα και απο μακρια και ομορφο φωτισμο αξιζει τα χρηματα του , το ξυπνητηρι ειναι ενταξει εμενα με ξυπναει μια χαρα
One of the best with strong light.
Don't expect to make sense of the instructions. It has three buttons, that's all. Play with the buttons and you'll understand. It's like a digital wristwatch. It's not difficult to set it up.
Από τα καλύτερα με δυνατό φως.
Μην περιμένετε από τις οδηγίες να βγάλετε άκρη. Τρία κουμπιά έχει όλα και όλα. Παίξτε με τα κουμπιά και θα καταλάβετε. Είναι σαν το ψηφιακό ρολόι χεριού. Δεν είναι δύσκολο για να το ρυθμίσετε.
Although it is a cheap product, it is quite good as long as you use it in the dark!... because the lighting only lasts for five seconds and then it's dark again!
Now, if you need it for the daytime, it's fine.
What impressed me is that none of the comments addressed the issue of lighting correctly, so it can be understood that the lighting it has only lasts for 5 seconds, resulting in you searching for it at night
Αν και πρόκειται για φτηνό προϊόν είναι αρκετά καλό αρκεί να βλέπετε στο σκοτάδι!... γιατί ο φωτισμός είναι μόνο για πέντε δευτερόλεπτα μετά σκοτάδι πάλι!
τώρα αν το χρειάζεστε για την ημέρα είναι μια χαρά
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι κανένας από τα σχόλια δεν σχολίασε το ζήτημα του φωτισμού ορθά ώστε να γίνει κατανοητό ότι ο φωτισμός που έχει είναι μόνο για 5 δευτ. με αποτέλεσμα το βράδυ να το ψάχνεις να το βρεις
It's great for its price. I bought 2 for my sons 3 months ago, and even though they have dropped them on the floor a couple of times, they still work fine. The option for more than 1 alarm clock has been very convenient for us. It took some reading of the instructions at first to set them up, but now the kids have learned how to change the time and alarm easily.
Μια χαρά για τα λεφτά του. Αγόρασα 2 για τους γιούς μου πριν 3 μήνες, και παρόλο που τα έχουν ρίξει στο πάτωμα κανά δυο φορές, συνεχίζουν και λειτουργούν κανονικά. Η επιλογή για παραπάνω από 1 ξυπνητήρι, μας βόλεψε πάρα πολύ. Χρειάστηκε αρκετό διάβασμα των οδηγιών στην αρχή για να τα ρυθμίσουμε, αλλά τώρα τα παιδιά το έχουν μάθει και αλλάζουν ώρα και ξυπνητήρι με ευκολία.
Positive:
It is very good, practical, doesn't take up much space, and easy to use. The lighting is very good. At first, I thought the sound wouldn't wake me up, but if you are the type of person who wakes up relatively easily and doesn't sleep too heavily, it will be fine for you. Especially in the quietness that prevails in the morning, it will sound great. It was worth its price!!!
Negative: In the time setting, you can't choose just one day, but you can only choose weekdays (Monday-Friday) and weekends or both (the whole week)
Θετικά:
Είναι πολύ καλό, πρακτικό, δεν πιάνει πολύ χώρο και εύκολο στην χρήση του. Ο φωτισμός πολύ καλός. Στην αρχή ο ήχος πίστευα ότι δεν θα με ξυπνάει, αλλά αν είστε από τους τύπους που ξυπνάτε σχετικά με ευκολία, δεν κοιμάστε πολύ βαριά, θα σας είναι εντάξει. Ειδικά στην ησυχία που επικρατεί το πρωί θα ακούγεται μια χαρά. Άξιζε την τιμή του!!!
Αρνητικά: Στην ρύθμιση ώρας δεν μπορείς να επιλέξεις μία μόνο ημέρα, αλλά μπορείς να επιλέξεις μόνο καθημερινή (Δευτέρα-Παρασκευή) και Σαββατοκύριακα ή και τα δύο (όλη την εβδομάδα)
I have had it for three years. It is quite accurate and convenient in its functionality - it has completely replaced my phone as an alarm clock with reliability. The battery life is very good. The slightly annoying thing that happens is that when it falls on the floor or when you hit it, even relatively lightly, on some surface, it automatically does a full reset and you have to set it up from scratch (a process that takes about 1 minute). If it were more expensive and had the same problem, I would give it 3 stars.
Το έχω τρία χρόνια. Είναι αρκετά ακριβές και βολικό στη λειτουργικότητά του - έχει πλήρως αντικαταστήσει το κινητό ως ξυπνητήρι με αξιοπιστία. Η διάρκεια μπαταρίας είναι πολύ καλή. Το λίγο εκνευριστικό που συμβαίνει όταν πέσει στο πάτωμα ή όταν το χτυπήσεις, έστω και σχετικά ελαφρώς, σε κάποια επιφάνεια, γίνεται αυτόματα full reset και πρέπει να το σετάρεις από την αρχή (μια διαδικασία που παίρνει 1 λεπτό περίπου). Αν ήταν πιο ακριβό και είχε το ίδιο πρόβλημα, θα έβαζα 3 αστέρια.
I wasn't crazy about its quality as some others describe.
Positives:
- Beautiful with the right size (neither small nor large)
- Nice and large, easily readable digits on the screen
- Perfect screen lighting at night
- Long battery life
- Temperature and humidity measurements are quite accurate
Negatives:
- The buttons that need to be pressed to set the time don't always work on the first try.
- It loses about 2 minutes per month
- The alarm is relatively weak
Δεν τρελάθηκα για την ποιοτητα του όπως περιγράφουν κάποιοι άλλοι.
Στα θετικά του:
- Όμορφο με το σωστό μέγεθος (ούτε μικρο ουτε μεγαλο)
- Ωραία και μεγάλα, ευδιακριτα ψηφία στην οθόνη
- Τέλειος φωτισμός της οθόνης τη νύχτα
- Μεγάλη διάρκεια μπαταρίας
- Οι μετρήσεις θερμοκρασίας και υγρασίες είναι αρκετά ακριβείς
Στα αρνητικά:
- Τα κουμπιά που πρεπει να πατηθουν για τη ρύθμιση της ωρας δε λειτουργούν πάντα με την πρωτη.
- Χανει περίπου 2 λεπτά τον μήνα
- Το ξυπνητήρι είναι σχετικά αδύναμο
Good size and screen, easily readable characters. The alarm clock doesn't work no matter how many ways we tried, the shipping costs are as much as its value, so I didn't change it.
Καλό μέγεθος και οθόνη ,ευανάγνωστοι χαρακτήρες. Το ξυπνητήρι δεν δουλεύει με όσους τρόπους και αν προσπαθήσαμε , τα κόστη μεταφοράς είναι όσο η αξία του, οπότε δεν το άλλαξα.
I bought two, one for the living room and one for the bedroom. Compared to the Siemens thermostat, which is an excellent thermostat, the temperature is the same, so it does not deviate from the actual temperature. At the time I took the photo, the dehumidifier had just stopped, I set it to reduce the humidity in the room to 50%, here I see a deviation of 2% to 3%, so it also measures humidity well. It pleasantly surprised me, I did not expect such a cheap product to work so well. As for setting the time and alarm clock, it is very easy, it also has instructions in Greek.
Αγόρασα δύο, ένα για το σαλόνι και είναι για την κρεβατοκάμαρα. Σε σύγκριση με το θερμοστάτη του καλοριφέρ ο οποίος είναι Siemens ένας εξαιρετικός θερμοστάτης, η θερμοκρασία είναι ίδια άρα δεν παρεκκλίνει από την πραγματική θερμοκρασία, την ώρα που τραβούσα την φωτογραφία ο αφυγραντήρας μόλις είχε σταματήσει, τον ρύθμισα να κατεβάσει την υγρασία στο χώρο 50% εδώ βλέπω μια απόκλιση 2% με 3% άρα και στην μέτρηση της υγρασίας πάει καλά, με εξέπληξε ευχάριστα, δεν το περίμενα ένα τόσο φθηνό προϊόν να λειτουργεί τόσο καλά. Όσο για την ρύθμιση της ώρας και στο ξυπνητήρι είναι πάρα πολύ εύκολη έχει και οδηγίες στα Ελληνικά.
I don't know if I have received a defective product, but it functions strangely!! The menu, if you understand how it works, is easy! The characters are large and legible! The light, when you press the button, is quite satisfactory when you need it in the dark. What bothers me a bit is the very short duration it stays on (5 seconds). I would have liked it a little longer, but that is purely a personal opinion. Now.... Setting the alarm works fine. When I set the time/12hr-24hr/year, everything continues to be fine. HOWEVER... when I choose to set the month/day, that's when it starts to malfunction. Meaning: as I increase the digits for selecting the day or month from 9 onwards, the number 4 and onwards appear faintly on the left side, and as I increase the digits, it looks like "41", "42", etc. The same thing happens in any format I set the date. Whether as day/month or as month/day. Finally, when I finally select the correct date and press, let's say, "ok" to accept it, all the digits on the screen appear faint - with or without backlight. I changed the batteries in case there was an issue with them, but nothing. The problem still persists. Has anyone else experienced this issue?
EDIT 04/02/2024: Disappointing! Such a shame! The alarm clock refuses to go off no matter what!
Δεν ξέρω αν έχω πέσει σε ελλαττωματικό προϊόν αλλά λειτουργεί παράξενα!! Το μενού, αν κατανοήσεις πώς λειτουργεί, είναι εύκολο! Οι χαρακτήρες μεγάλοι και ευανάγνωστοι! Το φως, όταν πατάς το κουμπί, είναι αρκετά ικανοποιητικό όταν το χρειαστείς μέσα στο σκοτάδι. Αυτό που με ψιλοχαλάει είναι η πολύ σύντομη διάρκεια που μένει αναμένο (5 δευτερόλεπτα). Θα το ήθελα λίγο παραπάνω αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική άποψη. Τώρα.... Η ρύθμιση του ξυπνηριού γίνεται μια χαρά. Όταν ρυθμίζω ώρα/12hr-24hr/έτος όλα συνεχίζουν να είναι καλά. ΟΜΩΣ... όταν επιλέγω να ρυθμίσω μήνα/μέρα τότε είναι που αρχίζει και χαλάει. Δηλαδή: καθώς ανεβάζω τα ψηφία για την επιλογή της μέρας ή του μήνα από το 9 και μετά φαίνεται αχνά στην αριστερή μεριά το 4 και μετά καθώς ανεβαίνω ψηφία είναι σαν να φαίνεται "41", "42" κτλ. Το ίδιο συμβαίνει σε οποιαδήποτε μορφή ορίσω την ημερομηνία. Είτε ως ημέρα/μήνας είτε ως μήνας/ημέρα. Τέλος, όταν επιτέλους επιλέξω την σωστή ημερομηνία και πατήσω, ας πούμε, "οκ" για να τη δεχτεί τότε όλο τα ψηφία στην οθόνη φαίνονται αχνά - με ή χωρίς φωτισμό. Άλλαξα μπαταρίες μήπως υπήρχε κάποιο θέμα με αυτές αλλά τίποτα. Το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Το έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα;
EDIT 04/02/2024: απαγοήτευση! Κρίμα! Το ξυπνητήρι δεν λέει να χτυπήσει ποτέ και με τίποτα!