As mentioned in a previous comment, I will copy/paste: "...The only complaint is that in its original size it is very long. For the use I wanted it for, as an extension in a child's seat, it did not suit me because the edge, when it was folded to its minimum length, almost reached the child's belly, resulting in the car seat belt not sitting properly."
I would like to add that even at its maximum length, it reaches the other side but still touches the child's leg with its hard part.
Also, the quality of the plastic is not comparable to that of the car, it is much worse.
3* for the quality of the plastic/seams and not because it didn't work for us, it may be okay in another seat/car.
It was returned.
Όπως ειπώθηκε και σε προηγούμενο σχόλιο, κάνω copy / paste: "...Μόνο παράπονο ότι στο αρχικό του μέγεθος είναι πολύ μακρύ.
Για την χρήση που το ήθελα για επέκταση σε παιδικό κάθισμα δεν με βόλεψε γιατί η άκρη του, όταν ήταν μαζεμένο στο ελάχιστο μήκος, έφτανε σχεδόν στην κοιλιά του παιδιού με αποτέλεσμα να μην κάθεται σωστά η ζώνη του αυτοκινήτου."
Συμπληρώνω ότι και στο μέγιστο μήκος φτάνει στην άλλη πλευρά αλλά πάλι ακουμπάει το σκληρό του μέρος στο πόδι του παιδιού.
Επίσης η ποιότητα του πλαστικού δεν έχει καμία σχέση με αυτή του αυτοκινήτου, είναι πολύ χειρότερη..
3* για την ποιότητα του πλαστικού/ραφές και όχι επειδή δεν μας έκανε, σε άλλο καθισματάκι / αυτοκίνητο μπορεί να είναι οκ.
Επιστράφηκε.