Hair Clippers

Philips Rechargeable Hair Clipper Set QG3320/15

Set , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Dimensions

Professional
No
Colour
-
Target Area
Ears/Nose
Type
Kit
Power Supply
-
Mounting Base
-
Fully Waterproof
-
Detachable Head
-
Number of attachments
2

Operation & Charging

Charging Time
-
Operating Time
35 min

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (27)

Reviews

  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 6
  5. 6
Review this product
  • Settings / components
  • Cleaning requirement during use
  • Cleaning
  • Motor power
  • Value for money
  • Construction quality
  • Kostas_Stefanidis28
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • elias.charitopoulos
    1
    0 out of 3 members found this review helpful

    Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Xristos_C
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Cleaning
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • NiCkR21
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    Μακρια απο την συγκεκρημενη συσκευη ειναι προβληματικη..Εγω την εχω μονο για ξυρισμα! Μετα απο ενα χρονο χρησης επιβεβαιώνω το ιδιο ακριβως προβλημα που εχουν οι προλαλησαντες...Η κεφαλή δεν κουμπώνει καλα με αποτελεσμα να εχει πολλα κενα και μολις την βαζεις μπρος κουνιεται παρα πολυ και κανει σπαστικο θορυβο και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο....Και δεν καλυπτει αυτο το πραγμα η εγγυηση, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Εδωσα 40 ευρω ενω την προηγουμενη μηχανη που ειχα την πληρωσα 45 και μου ειχε παει 5 χρονια και ακομα δουλευει με πολυ βεβαια χαμηλη αποδοση! ΜΑΚΡΙΑ

    Did you find this review helpful?
  • George_Veloudos
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    Στον ένα χρόνο που την έχω η αυτονομία της έχει περιοριστεί πολύ και οι κεφαλές δεν κουμπώνουν εξίσου καλά όπως τις πρώτες μέρες. Δεν άξιζε τα λεφτά της.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • gabcdefg
    2
    6 out of 6 members found this review helpful

    Από θέμα απόδοσης άψογη ΑΛΛΑ η κεφαλή μετά από 1 χρόνο απλά δεν κουμπώνει και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο.... απάτη κανονική. Ελπίζω να είναι μόνο σε μένα και να μην τη πάτησαν κ αλλοι.

    Did you find this review helpful?
  • blacknikos
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το προϊόν είναι πολύ καλό για καθημερινή χρήση μέχρι 30-45 λεπτά χρήσης, δηλαδή η διαφορά είναι με τις πιο ακριβές στο μοτέρ. Το συγκεκριμένο είναι για οικιακή χρήση, έχει άλλες επαγγελματικές με μοτέρ που αντέχουν μέχρι και 4 ώρες με μπαταρία και με πρίζα 8-10 ώρες. Απλά να ξέρετε είναι μηχανή περιποίησης, αν θέλετε ξυριστική πάρτε αυτές με τα τρία στρογγυλά κοφτάκια.

    Did you find this review helpful?
  • glomboska
    1
    6 out of 9 members found this review helpful

    Μακριά από την εταιρεία και από την μηχανή έχει σπάσει εκεί που κουμπώνει η κεφαλές χωρίς λόγο και δεν αναγνωρίζει η εταιρεία τίποτα ούτε 6 μήνες δεν κρατάει μακριά από αυτούς, άσε που σε λίγο καιρό δεν κόβει

    Did you find this review helpful?
  • pwnos
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Την εχω κανενα εξαμηνο. Αρκετα ικανοποιημενος: σκαλες, εργαλειο για τη μυτη, καλη μπαταρια που με μια φορτιση βγαζει 7-8 ξυρισματα. Ως αρνητικο θα ελεγα οτι οντως θελει πολλες επαναληψεις για να παρει καποια απο τα γεννια του προσωπου το οποιο κουραζει...απ'την αλλη ισως φταινε και τα γεννια μου που σε καποια σημεια δε βοηθανε

    Did you find this review helpful?
  • thodoris5321
    2
    5 out of 5 members found this review helpful

    Την έχω πάνω από ένα χρόνο. Πολύ μέτρια μηχανή, θέλεις πολλά περάσματα για να πάρει τα γένια, και εγώ έχω σχετικά μαλακά γένια. Θέλεις μισή ώρα σίγουρα για να το κάνεις σωστά. Το ότι έχει πολλές σκάλες μου φάνηκε στην αρχή θετικό, αλλά τελικά είναι άχρηστο.

    Did you find this review helpful?
  • J0ker21
    1
    10 out of 11 members found this review helpful

    Χαλαει το πλαστικο π αλλαζεις την κεφαλη κ τρίζει πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο να μην σου σπαει τα νευρα αλλα στα σπαει οτι πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο.... Λιγα λεφτα αλλα δν το συνιστώ μετα απο 5 μηνες μ το εκανε αυτο,εχει πολυ τζόγο η κεφαλη

    Did you find this review helpful?
  • foudou80
    2
    2 out of 2 members found this review helpful

    Η τιμή της(λίγο πάνω από €20 την αγόρασα) είναι τόσο δελεαστική που φαντάζει πολύ έξυπνη αγορά. Στην πράξη όμως, δεν είναι και ότι καλύτερο..... Το εξάρτημα για τη μύτη είναι μια χαρά, αλλά η κεφαλή για τα γένια δεν κόβει και τόσο καλά.... Θέλει τόσα πολλά περάσματα που καταντά κουραστικό...... Για το σώμα, όπου οι τρίχες δεν είναι τόσο σκληρές ή πυκνές όπως στο πρόσωπο, ίσως να είναι εντάξει. Δεν έκανα τέτοια χρήση, οπότε δεν έχω γνώμη.
    Ένα χρόνο μετά και με μια πτώση από μισό μέτρο, χάλασε το κούμπωμα της κεφαλής, με συνέπεια να μη κόβει σωστά με το "χτενάκι" που ρυθμίζει το μήκος. Τώρα δουλεύει μόνο χωρίς χτενάκι, κρατώντας την κεφαλή με το δάχτυλο στη θέση της...
    "Ψεύτικη" κατασκευή, αλλά σε χαμηλή τιμή. Δίνεις το 20ρικο και αν βγάλει ένα χρόνο, έκανε απόσβεση.

    • Settings / components
    • Motor power
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • Marich23
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την επιλογη μου για τα λεφτα της αξιζει και με το παραπανω..Επισης η δυνατοτητα προσαρμογης του μηκους κοπης ειναι πολυ καλη ! Φυσικα αδιαβροχη.. νομιζω ηταν η καλυτερη επιλογη και παντα με την αξιοπιστια της Philips

    Did you find this review helpful?
  • Charidimos Vasilikakis
    2
    2 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από μέρες ψαξίματος κατέληξα σε αυτή και νομίζω πως πλέον δικαιώνομαι!
    Άριστη σχέση τιμής ποιότητας! Φαίνεται να μην κολλάει πουθενά! Η δυνατότητα να ρυθμίσεις το μήκος σου λύνει τα χέρια και σου προσφέρει ομοιόμορφο αποτέλεσμα σε ελάχιστο χρόνο!
    Θα δοκιμαστεί και σε σώμα σύντομα..

    edit: μετά από 1.5 χρόνο με μέτρια χρήση δεν κουμπώνει καλά και πρέπει να την κρατάς. Επίσης οι λεπίδες σταμάτησαν να κόβουν καλά και σου τραβάνε τις τρίχες.

    Did you find this review helpful?
  • kolovos176
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Μικρο μεγεθος, πολυ πρακτικη.
    Κανει εξαιρετικα τη δουλεια της.
    Μεγαλο συν τα αξεσουαρ που εχει (κεφαλη για μυτη-αυτια και ρυθμιζομενη σκαλα απο 1 εως 18 χιλιοστα)
    Διαρκεια μπαταριας δε νομιζω να χρειαστει κανεις παραπανω, ενω ειναι και αδιαβροχη.
    Την πηρα και σωθηκα!

    Did you find this review helpful?
  • Μπουκωνει στο κούρεμα.

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Χάλασε το μοτέρ μετά απο ελάχιστο χρόνο λειτουργίας.

    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • πολυ μετρια ειδικα για ξυρισμα...

    • Cleaning requirement during use
    • Cleaning
    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • Ότι χειρότερο υπάρχει τσάμπα τα λεφτά που έδωσα

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 3
    2 out of 4 members found this review helpful

    Μετα απο 1 χρονο λειτουργιας ξελασκαρουν οι κεφαλες και φυσικα ποναει. γενικα φθηνη αισθηση.

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 3
    1 out of 1 members found this review helpful

    Δεν καθαρίζετε εύκολα.

    • Motor power
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Construction quality
    • Settings / components
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Verified purchase

    Μπράβο πολύ καλή επιλογή για χαμηλής τιμή μηχανή , έπειτα από 4,5 χρόνια !!! χρήσης ακόμα λειτουργεί πλήρως και η μπαταρία είναι πολύ καλή για τα χρόνια της ..... την καθαρίζω κάτω από νερό και δεν έχει κανένα θέμα ! Τα
    έχει βγάλει τα λεφτά της με το παραπάνω ! Απίστευτη ....... αγορά 2016... 2021 και ακόμα προχωρά ακάθεκτη

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
    • Settings / components
    • Motor power
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Construction quality
    • Value for money
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning requirement during use
  • Verified purchase

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
  • Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    0
  • Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    0
  • Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    2
  • See all

Specifications

Dimensions

Professional
No
Colour
-
Target Area
Ears/Nose
Type
Kit
Power Supply
-
Mounting Base
-
Fully Waterproof
-
Detachable Head
-
Number of attachments
2

Operation & Charging

Charging Time
-
Operating Time
35 min

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (27)

  1. 4
  2. 5
  3. 6
  4. 6
  5. 6
Review this product
  • Settings / components
  • Cleaning requirement during use
  • Cleaning
  • Motor power
  • Value for money
  • Construction quality
  • Kostas_Stefanidis28
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • elias.charitopoulos
    1
    0 out of 3 members found this review helpful

    Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Xristos_C
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Cleaning
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • NiCkR21
    1
    3 out of 4 members found this review helpful

    Μακρια απο την συγκεκρημενη συσκευη ειναι προβληματικη..Εγω την εχω μονο για ξυρισμα! Μετα απο ενα χρονο χρησης επιβεβαιώνω το ιδιο ακριβως προβλημα που εχουν οι προλαλησαντες...Η κεφαλή δεν κουμπώνει καλα με αποτελεσμα να εχει πολλα κενα και μολις την βαζεις μπρος κουνιεται παρα πολυ και κανει σπαστικο θορυβο και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο....Και δεν καλυπτει αυτο το πραγμα η εγγυηση, ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!! Εδωσα 40 ευρω ενω την προηγουμενη μηχανη που ειχα την πληρωσα 45 και μου ειχε παει 5 χρονια και ακομα δουλευει με πολυ βεβαια χαμηλη αποδοση! ΜΑΚΡΙΑ

    Did you find this review helpful?
  • George_Veloudos
    3
    1 out of 2 members found this review helpful

    Στον ένα χρόνο που την έχω η αυτονομία της έχει περιοριστεί πολύ και οι κεφαλές δεν κουμπώνουν εξίσου καλά όπως τις πρώτες μέρες. Δεν άξιζε τα λεφτά της.

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • gabcdefg
    2
    6 out of 6 members found this review helpful

    Από θέμα απόδοσης άψογη ΑΛΛΑ η κεφαλή μετά από 1 χρόνο απλά δεν κουμπώνει και πρέπει να την κραταω με το δάχτυλο.... απάτη κανονική. Ελπίζω να είναι μόνο σε μένα και να μην τη πάτησαν κ αλλοι.

    Did you find this review helpful?
  • blacknikos
    5
    3 out of 4 members found this review helpful

    Το προϊόν είναι πολύ καλό για καθημερινή χρήση μέχρι 30-45 λεπτά χρήσης, δηλαδή η διαφορά είναι με τις πιο ακριβές στο μοτέρ. Το συγκεκριμένο είναι για οικιακή χρήση, έχει άλλες επαγγελματικές με μοτέρ που αντέχουν μέχρι και 4 ώρες με μπαταρία και με πρίζα 8-10 ώρες. Απλά να ξέρετε είναι μηχανή περιποίησης, αν θέλετε ξυριστική πάρτε αυτές με τα τρία στρογγυλά κοφτάκια.

    Did you find this review helpful?
  • glomboska
    1
    6 out of 9 members found this review helpful

    Μακριά από την εταιρεία και από την μηχανή έχει σπάσει εκεί που κουμπώνει η κεφαλές χωρίς λόγο και δεν αναγνωρίζει η εταιρεία τίποτα ούτε 6 μήνες δεν κρατάει μακριά από αυτούς, άσε που σε λίγο καιρό δεν κόβει

    Did you find this review helpful?
  • pwnos
    4
    2 out of 2 members found this review helpful

    Την εχω κανενα εξαμηνο. Αρκετα ικανοποιημενος: σκαλες, εργαλειο για τη μυτη, καλη μπαταρια που με μια φορτιση βγαζει 7-8 ξυρισματα. Ως αρνητικο θα ελεγα οτι οντως θελει πολλες επαναληψεις για να παρει καποια απο τα γεννια του προσωπου το οποιο κουραζει...απ'την αλλη ισως φταινε και τα γεννια μου που σε καποια σημεια δε βοηθανε

    Did you find this review helpful?
  • thodoris5321
    2
    5 out of 5 members found this review helpful

    Την έχω πάνω από ένα χρόνο. Πολύ μέτρια μηχανή, θέλεις πολλά περάσματα για να πάρει τα γένια, και εγώ έχω σχετικά μαλακά γένια. Θέλεις μισή ώρα σίγουρα για να το κάνεις σωστά. Το ότι έχει πολλές σκάλες μου φάνηκε στην αρχή θετικό, αλλά τελικά είναι άχρηστο.

    Did you find this review helpful?
  • J0ker21
    1
    10 out of 11 members found this review helpful

    Χαλαει το πλαστικο π αλλαζεις την κεφαλη κ τρίζει πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο να μην σου σπαει τα νευρα αλλα στα σπαει οτι πρεπει να το κρατας με το δάχτυλο.... Λιγα λεφτα αλλα δν το συνιστώ μετα απο 5 μηνες μ το εκανε αυτο,εχει πολυ τζόγο η κεφαλη

    Did you find this review helpful?
  • foudou80
    2
    2 out of 2 members found this review helpful

    Η τιμή της(λίγο πάνω από €20 την αγόρασα) είναι τόσο δελεαστική που φαντάζει πολύ έξυπνη αγορά. Στην πράξη όμως, δεν είναι και ότι καλύτερο..... Το εξάρτημα για τη μύτη είναι μια χαρά, αλλά η κεφαλή για τα γένια δεν κόβει και τόσο καλά.... Θέλει τόσα πολλά περάσματα που καταντά κουραστικό...... Για το σώμα, όπου οι τρίχες δεν είναι τόσο σκληρές ή πυκνές όπως στο πρόσωπο, ίσως να είναι εντάξει. Δεν έκανα τέτοια χρήση, οπότε δεν έχω γνώμη.
    Ένα χρόνο μετά και με μια πτώση από μισό μέτρο, χάλασε το κούμπωμα της κεφαλής, με συνέπεια να μη κόβει σωστά με το "χτενάκι" που ρυθμίζει το μήκος. Τώρα δουλεύει μόνο χωρίς χτενάκι, κρατώντας την κεφαλή με το δάχτυλο στη θέση της...
    "Ψεύτικη" κατασκευή, αλλά σε χαμηλή τιμή. Δίνεις το 20ρικο και αν βγάλει ένα χρόνο, έκανε απόσβεση.

    • Settings / components
    • Motor power
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • Marich23
    4
    1 out of 2 members found this review helpful

    Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο την επιλογη μου για τα λεφτα της αξιζει και με το παραπανω..Επισης η δυνατοτητα προσαρμογης του μηκους κοπης ειναι πολυ καλη ! Φυσικα αδιαβροχη.. νομιζω ηταν η καλυτερη επιλογη και παντα με την αξιοπιστια της Philips

    Did you find this review helpful?
  • Charidimos Vasilikakis
    2
    2 out of 3 members found this review helpful

    Μετά από μέρες ψαξίματος κατέληξα σε αυτή και νομίζω πως πλέον δικαιώνομαι!
    Άριστη σχέση τιμής ποιότητας! Φαίνεται να μην κολλάει πουθενά! Η δυνατότητα να ρυθμίσεις το μήκος σου λύνει τα χέρια και σου προσφέρει ομοιόμορφο αποτέλεσμα σε ελάχιστο χρόνο!
    Θα δοκιμαστεί και σε σώμα σύντομα..

    edit: μετά από 1.5 χρόνο με μέτρια χρήση δεν κουμπώνει καλά και πρέπει να την κρατάς. Επίσης οι λεπίδες σταμάτησαν να κόβουν καλά και σου τραβάνε τις τρίχες.

    Did you find this review helpful?
  • kolovos176
    5
    0 out of 1 members found this review helpful

    Μικρο μεγεθος, πολυ πρακτικη.
    Κανει εξαιρετικα τη δουλεια της.
    Μεγαλο συν τα αξεσουαρ που εχει (κεφαλη για μυτη-αυτια και ρυθμιζομενη σκαλα απο 1 εως 18 χιλιοστα)
    Διαρκεια μπαταριας δε νομιζω να χρειαστει κανεις παραπανω, ενω ειναι και αδιαβροχη.
    Την πηρα και σωθηκα!

    Did you find this review helpful?
  • Μπουκωνει στο κούρεμα.

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Motor power
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • Χάλασε το μοτέρ μετά απο ελάχιστο χρόνο λειτουργίας.

    • Settings / components
    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • πολυ μετρια ειδικα για ξυρισμα...

    • Cleaning requirement during use
    • Cleaning
    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    Did you find this review helpful?
  • Ότι χειρότερο υπάρχει τσάμπα τα λεφτά που έδωσα

    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 3
    2 out of 4 members found this review helpful

    Μετα απο 1 χρονο λειτουργιας ξελασκαρουν οι κεφαλες και φυσικα ποναει. γενικα φθηνη αισθηση.

    • Settings / components
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Motor power
    • Construction quality
    • Value for money
    Did you find this review helpful?
  • 3
    1 out of 1 members found this review helpful

    Δεν καθαρίζετε εύκολα.

    • Motor power
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
    • Construction quality
    • Settings / components
    • Cleaning
    Did you find this review helpful?
  • 5
    1 out of 1 members found this review helpful

    Verified purchase

    Μπράβο πολύ καλή επιλογή για χαμηλής τιμή μηχανή , έπειτα από 4,5 χρόνια !!! χρήσης ακόμα λειτουργεί πλήρως και η μπαταρία είναι πολύ καλή για τα χρόνια της ..... την καθαρίζω κάτω από νερό και δεν έχει κανένα θέμα ! Τα
    έχει βγάλει τα λεφτά της με το παραπάνω ! Απίστευτη ....... αγορά 2016... 2021 και ακόμα προχωρά ακάθεκτη

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    Did you find this review helpful?
    • Settings / components
    • Motor power
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Construction quality
    • Value for money
    • Motor power
    • Settings / components
    • Cleaning
    • Construction quality
    • Value for money
    • Cleaning requirement during use
  • Verified purchase

    • Motor power
    • Settings / components
    • Construction quality
    • Cleaning
    • Cleaning requirement during use
    • Value for money
  • Μετά από ένα χρόνο που την χρησιμοποίησα χάλασε η πλαστική κεφαλή της. Και τις δυο φορές που την αγόρασα το ίδιο πρόβλημα. Πολύ κακή ποιότητα κατασκευής.

    0
  • Η προηγούμενη μηχανή ξυρίσματος που είχα....Το ίδιο πρόβλημα που είχε όλος ο κόσμος... Τσάμπα λεφτά.Φτανει πια με τα ονόματα..

    0
  • Ειμαι κάτοχος της μηχανής αυτής 7 μηνες. Εγω την χρησιμοποιώ για τριμςρισμα και ειναι πολυ καλή.
    Η κατασκευή για τα λεφτα της καλή, δύναμη εχει, μπαταρία ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ.( 2 μηνες με μια φόρτιση και χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 3 λεπτα )
    Για κούρεμα δεν ξερω αν ειναι καλή
    Για βάθη ξύρισμα να τα πάρει ολα και να μην φαίνεται τπτ δεν κανει.
    Άλλωστε και το κουτί τριμερ γράφει.
    Δεν μου εχει σπάσει καπου όπως διαβαζω στα σχόλια( δεν μου εχει πέσει ομως)

    2
  • See all