Λοιπον, το συγκεκριμενο πληκτρολογιο το εχω κανα μηνα αγορασμενο απο την ιδια την εταιρια. Δεν εχω παρει το numpad καθως εχω ενα τις motorspeed rgp και κανω τη δουλεια μου τελεια. Το ειχα παρει Barebones χωρις διακοπτες δηλαδη + το Media Dock το οποιο ειναι φοβερο.
Δε θα καθίσω να γραψω περιττά πραγματα παρα μονο τα θετικα και τα αρνητικα τα οποια ειναι αυτα που μετρανε σε ενα review.
ΘΕΤΙΚΑ:
+ Φοβερη κατασκευη με μεταλικο σασι. Αμεσως καταλαβαινεις οτι μιλας για ενα ποιοτικο μηχανικο οταν το πιανεις στα χερια σου.
+ Hot swap, Βαζεις οτι διακοπτες θελεις οπου θελεις, οποτε θελεις πανευκολα. Γενικα εχω δοκιμασει πολλους αλλα ειμαι ερωτευμενος με τους Kailh Box Red.
+ Αποσπομενο καλωδιο type-c. Μπορεις να το βγαλεις οποτε θελεις και να καθαρισεις το πληκτρολογιο ευκολα, η απλα να αντικαταστησεις το καλωδιο με ενα δικο σου, αν εχεις τετοια γουστα. Το δικο του παντως ειναι braided , και ποιοτικοτατο.
+ Εχει USB Passthrou θυρα, χωρις να χρειαζεται να βαλεις δευτερο καλωδιο usb στο tower. Μεγαλο + αυτο καθως πιανει μια θυρα μονο.
+ Ειναι σχετικα low profile οποτε μπορεις να πληκτρολογεις σχετικα ανετα χωρις rist rest
+ Τεραστιο θετικο ειναι οτι εχει και υλικο ηχομονοσης στη βαση του πληκτρολογιου , ΑΛΛΑ εχει και υλικο απομωνονσης αναμεσα απο το metal plate και το pcb. Οπως δηλαδη το gmmk pro. Και αυτο φενεται οταν ξεκινας να πληκτρολογεις, ο ηχος ειναι πολυ αθορυβος και στιβαρος. Επαθα πλακα με αυτο. Μπραβο τους.
+ Software, παρα πολυ καλο με δυνατοτητα macros και αλλα πραματα. Επισης κανεις τις ρυθμισεις σου, τις αποθηκευεις και δε χρειαζεται να το ξανα ανοιξεις το προγραμμα.
+ Media Dock, πολυ ωραιο και αρκετα χρησιμο θα ελεγα. Μπορεις να βαλεις φωτο, logo η απλα να βαλεις να σου δειχει πληροφοριες απο το pc σου. Λογικα σε μελλοντικα updates θα δουμε και αλλα πραγματα, οπως θερμοκρασιες και αλλα.
+ Πλαινο περιγραμμα rbg με πολλες ζωνες. Το κανει οσο νανε πολυ ομορφο. Επισεις το εχουν κανει ετσι ωστε να μην βγαζει ματια και ενοχλει κατα το gaming.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
- Ισως η τιμη του, αλλα και παλι δε ξερω, καθως βλεπω αλλες εταιριες στη ιδια τιμη και δεν εχουνε τοσα πολλα να προσφερουνε.
- RGB, ισως θα το ηθελα λιγο ποιο φωτεινο. Οχι οτι ειναι λιγο, αλλα ερχομενος απο Apex pro, οπου ο φωτισμος του ειναι πολυ δυνατος,.
- θα ηθελα το media dock να μπορεις να γυριζεις τη ροδελα δεξια - αριστερα και να αυξομειωνει την ενταση. Ενταξει γινεται να το κανεις αλλα πρεπει καθε φορα να επιλεγεις την ενταση απο το μενου του Dock και μετα να την αλλαζεις. Πιστευω οτι θα γινει καποια στιγμη με καποιο software update.
Γενικα εχω ειναι αξιζει να πουμε ενα μπραβο στην εταιρια, καθως για πρωτο της προιον τα εχει κανει ολα σωστα.