Tragic! I bought it to replace a similar machine (Izzy at 700w) that broke down after 3 years and one month from the date of purchase! The issue, however, is that even though that machine broke down very quickly, while it was functioning, it could shred - finely chop EVERYTHING with ease, whereas the new one, despite being heavily advertised, cuts NOTHING! I put a frozen banana and the blades got stuck to the point where the motor started struggling! I had to stop to avoid causing damage. In the end, I had to cut it into 7 pieces myself with a knife! I thought that (although it shouldn't have been necessary!) it would just have difficulty with frozen items. The day before yesterday, I put in a carrot. One! The blades got stuck and it didn't turn at all. I had to cut it into many smaller pieces with a knife for it to be finely chopped. If I have to cut the food with a knife first in order for the multi to be able to cut it, then something is not right! The 40€ I spent, along with the shipping, were wasted. I used it only twice and now I'm trying to sell it for 25€ so I can buy the Izzy again! Even if it breaks down in 3 years again!!!
Τραγικό! Το πήρα για να αντικαταστήσω ένα αντίστοιχο μηχάνημα (Izzy στα 700w) που παρέδωσε πνεύμα στα 3 χρόνια και έναν μήνα από την ημερομηνία αγοράς του! Το θέμα όμως είναι πως παρόλο που εκείνο το μηχάνημα χάλασε υπερβολικά γρήγορα, όσο λειτουργούσε, μπορούσε να θρυμματίσει - ψιλοκόψει ΤΑ ΠΑΝΤΑ με χαρακτηριστική άνεση ενώ το καινούριο, αν και πολυδιαφημισμένο, δεν κόβει ΤΙΠΟΤΑ! Έβαλα παγωμένη μπανάνα και κόλλησαν οι λεπίδες σε σημείο που άρχισε να ζορίζεται το μοτέρ! Αναγκάστηκα να σταματήσω για να μην κάνω ζημιά. Για να την ψιλοκόψει τελικά έπρεπε να την κόψω πρώτα εγώ σε 7 κομμάτια με το μαχαίρι! Θεώρησα πως (αν και δεν θα έπρεπε!) απλά θα δυσκολεύεται στα παγωμένα. Προχθές έβαλα ένα καρότο. Ένα! Κόλλησαν οι λεπίδες και δεν γύριζε καθόλου. Για να το ψιλοκόψει έπρεπε να το κόψω με το μαχαίρι σε πολλά μικρότερα κομμάτια. Αν είναι να πρέπει να κόψω με μαχαίρι πρώτα τα τρόφιμα ώστε να μπορέσει να τα κόψει το multi τότε κάτι δεν πάει καλά! Τσάμπα τα 40€ που έδωσα, μαζί με τα ταχυδρομικά. Το δούλεψα αυτές τις 2 φορές και τώρα προσπαθώ να το δώσω στα 25€ για να ξαναπάρω το Izzy! Και ας χαλάσει και αυτό σε 3 χρόνια πάλι!!!