Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good appearance
Very good construction
Very accurate
Overall, out of the 4 guns I have from this specific brand, I am very satisfied with its quality and I believe that ACG, even in its cheap airsoft models like the spring ones, does not do fake work and you can trust it
πολύ καλή εμφάνιση
πολυ καλη κατασκευή
πολυ ευθυβολο
γενικά από τα 4 πιστόλια που έχω από το συγκεκριμένο έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα του και θεωρώ γενικά ότι η acg ακόμα και στα φθηνά μοντέλα airsoft όπως είναι αυτά του ελατήριου δεν κάνει ψευτοδουλειά και μπορείς να τη εμπιστευτείς
This is a very good airsoft spring for someone who wants to get involved and start with something cheap and quality. I have had it for 3 days and it is completely beyond what I expected. The weight it has is quite nice to the touch, as well as the grips and the details it has externally and internally provide excellent construction and a spring that is worth its money. Of course, some may read in the description that the material is plastic... But believe me, it is quite sturdy and strong all around and there is no fear of breakage or scratches because it is quite hard in construction. Additionally, the power of this airsoft is quite strong - especially with metal balls - and requires great caution, as there is a serious risk of injury if someone is hit in the face. In conclusion, I would like to say that if someone is interested in a sturdy, solid, and powerful airsoft spring, I believe that this is what is needed for a beginner. Personally, it has not caused me any mechanical problems no matter how many times I hit (fast or slow), so there is no fear that it will break from sudden loading. Furthermore, regarding the range that the balls travel:
1) plastic straight shot without air at 40 meters
2) metal balls straight shot almost at 60 meters.
! These conclusions are from my personal use and I cannot say with certainty that it will be the same for everyone.
Πρόκειται περί πολύ καλού airsoft ελατηρίου για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί και να ξεκινήσει με κάτι φθηνό και ποιοτικό.Το έχω 3 ημέρες και πραγματικά είναι τελείως έξω από αυτό που περίμενα Το βάρος το οποίο έχει είναι αρκετά ωραίο στην αίσθηση καθώς και οι λαβές και οι λεπτομέρειες τις οποίες έχει εξωτερικά και εσωτερικά προσφέρουν μια άριστη κατασκευή και ένα airsoft ελατηρίου εκ'τον όποιον αξίζει για τα χρήματα του.Βέβαια θα διαβάσετε κάποιοι στη περιγραφή πως ότι το υλικό είναι πλαστικό... Αλλά πιστέψτε με είναι αρκετά στιβαρό και δυνατό περιμετρικά και δεν υπάρχει φόβος για σπασίματα οι γρατσουνιές διότι κατασκευαστικά είναι αρκετά σκληρό.Επιπλέον η δύναμη αυτού του airsoft είναι αρκετά δυνατή - ειδικά με τις σιδερένιες μπίλιες-και απαιτεί μεγάλη προσοχή!, διότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος τραυματισμού εάν χτυπηθεί κάποιος στο πρόσωπο Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως ό,τι εάν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα γερό, στιβαρό και δυνατό airsoft ελατηρίου πιστεύω πως ότι αυτό εδώ είναι ότι πρέπει για έναν αρχάριο.Εμένα προσωπικά δε μου έχει βγάλει κάποιο μηχανικό πρόβλημα όσες φορές κι'αν βάρεσα (γρήγορα κι' αργά), οπότε δεν υπάρχει φόβος πως ότι θα χαλάσει από απότομο όπλισμα.Επιπλεον σχετικά με την εμβέλεια που φεύγουν οι μπίλιες είναι:
1) πλαστικές ευθεία βολή χωρίς αέρα στα 40 μέτρα
2) μεταλλικές μπίλιες ευθεία βολή σχεδόν στα 60 μέτρα.
! Αυτά τα συμπεράσματα είναι από προσωπική μου χρήση και δε λέω με σιγουριά πως ότι σε όλους θα είναι το ίδιο.
I have it for one day, the gun is very good for its price, accurate, powerful, with a good weight and a nice feel in the hand. Made of high-quality plastic with perfect assembly. The slide does not lock back when the magazine is empty, nor does the hammer stay back if manually pulled. When I received it, the slide was sticking a little during cocking, but I fixed it and applied some WD40 to the rails and the cocking mechanism, all good. The only negatives are that the hop-up sometimes makes the BB go higher than the target, and sometimes it shoots the BB out of the barrel during cocking.
Edit: 4 months later, it still works flawlessly, without any issues not mentioned in the initial review.
Edit No2: 2 years later, its function is perfect like the first day.
Το έχω μία μέρα, το πιστόλι είναι πολύ καλό για την τιμή του, εύστοχο, δυνατό, με πολύ καλό βάρος και ωραία αίσθηση στο χέρι. Φτιαγμένο απο άριστης ποιότητας πλαστικό με τέλεια συναρμογή. Το κλείστρο δεν κλειδώνει πίσω όταν αδειάσει ο γεμιστήρας ούτε και η σφύρα μένει πίσω αν τραβηχτεί χειροκίνητα. Όταν το παρέλαβα κολλούσε λίγο το κλείστρο στην όπλιση, το έλυσα και έριξα λίγο WD40 στις ράγες και στο μηχανισμό όπλισης, όλα καλά. Τα μόνα αρνητικά είναι ότι το hop up μερικές φορές κάνει τη μπίλια να πηγαίνει πιο ψηλά απο το στόχο και ότι κάποιες φορές στην όπλιση πετάει τη μπίλια απο την κάννη.
Edit: 4 μήνες μετά, λειτουργεί ακόμα απροβλημάτιστα, χωρίς κάποιο πρόβλημα που δεν αναφέρθηκε στην αρχική κριτική.
Edit No2: 2 χρόνια μετά, η λειτουργία του είναι άψογη σαν τη πρώτη μέρα.
Extremely realistic and accurate with a nice scope and feel. It does not require a sudden cocking because it will either shoot the pellet out of the barrel or jam it. The instructions also mention the possibility of jamming. It requires a strong and stable cocking. In mine, after minimal use, the cocking mechanism broke. It's a shame because it really is nice. I wouldn't buy it again.
Εξαιρετικά αληθοφανές και εύστοχο με ωραίο σκόπευτρο και αίσθηση. Δεν θέλει αποτομή όπλιση γιατί θα πετάξει το σφαιρίδιο έξω από την κάνη ή θα το μαγκώσει. Το μαγκωμα το αναφέρουν και οι οδηγίες χρήσεως. Θέλει δυνατή και σταθερή όπλιση. Στο δικό μου μετά από ελάχιστη χρήση έσπασε ο μηχανισμός όπλισης. Κρίμα γιατί πραγματικά είναι ωραίο. Δεν θα το έπαιρνα ξανά.
Very good appearance
Very good construction
Very accurate
Overall, out of the 4 guns I have from this specific brand, I am very satisfied with its quality and I believe that ACG, even in its cheap airsoft models like the spring ones, does not do fake work and you can trust it
πολύ καλή εμφάνιση
πολυ καλη κατασκευή
πολυ ευθυβολο
γενικά από τα 4 πιστόλια που έχω από το συγκεκριμένο έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα του και θεωρώ γενικά ότι η acg ακόμα και στα φθηνά μοντέλα airsoft όπως είναι αυτά του ελατήριου δεν κάνει ψευτοδουλειά και μπορείς να τη εμπιστευτείς
This is a very good airsoft spring for someone who wants to get involved and start with something cheap and quality. I have had it for 3 days and it is completely beyond what I expected. The weight it has is quite nice to the touch, as well as the grips and the details it has externally and internally provide excellent construction and a spring that is worth its money. Of course, some may read in the description that the material is plastic... But believe me, it is quite sturdy and strong all around and there is no fear of breakage or scratches because it is quite hard in construction. Additionally, the power of this airsoft is quite strong - especially with metal balls - and requires great caution, as there is a serious risk of injury if someone is hit in the face. In conclusion, I would like to say that if someone is interested in a sturdy, solid, and powerful airsoft spring, I believe that this is what is needed for a beginner. Personally, it has not caused me any mechanical problems no matter how many times I hit (fast or slow), so there is no fear that it will break from sudden loading. Furthermore, regarding the range that the balls travel:
1) plastic straight shot without air at 40 meters
2) metal balls straight shot almost at 60 meters.
! These conclusions are from my personal use and I cannot say with certainty that it will be the same for everyone.
Πρόκειται περί πολύ καλού airsoft ελατηρίου για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί και να ξεκινήσει με κάτι φθηνό και ποιοτικό.Το έχω 3 ημέρες και πραγματικά είναι τελείως έξω από αυτό που περίμενα Το βάρος το οποίο έχει είναι αρκετά ωραίο στην αίσθηση καθώς και οι λαβές και οι λεπτομέρειες τις οποίες έχει εξωτερικά και εσωτερικά προσφέρουν μια άριστη κατασκευή και ένα airsoft ελατηρίου εκ'τον όποιον αξίζει για τα χρήματα του.Βέβαια θα διαβάσετε κάποιοι στη περιγραφή πως ότι το υλικό είναι πλαστικό... Αλλά πιστέψτε με είναι αρκετά στιβαρό και δυνατό περιμετρικά και δεν υπάρχει φόβος για σπασίματα οι γρατσουνιές διότι κατασκευαστικά είναι αρκετά σκληρό.Επιπλέον η δύναμη αυτού του airsoft είναι αρκετά δυνατή - ειδικά με τις σιδερένιες μπίλιες-και απαιτεί μεγάλη προσοχή!, διότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος τραυματισμού εάν χτυπηθεί κάποιος στο πρόσωπο Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως ό,τι εάν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα γερό, στιβαρό και δυνατό airsoft ελατηρίου πιστεύω πως ότι αυτό εδώ είναι ότι πρέπει για έναν αρχάριο.Εμένα προσωπικά δε μου έχει βγάλει κάποιο μηχανικό πρόβλημα όσες φορές κι'αν βάρεσα (γρήγορα κι' αργά), οπότε δεν υπάρχει φόβος πως ότι θα χαλάσει από απότομο όπλισμα.Επιπλεον σχετικά με την εμβέλεια που φεύγουν οι μπίλιες είναι:
1) πλαστικές ευθεία βολή χωρίς αέρα στα 40 μέτρα
2) μεταλλικές μπίλιες ευθεία βολή σχεδόν στα 60 μέτρα.
! Αυτά τα συμπεράσματα είναι από προσωπική μου χρήση και δε λέω με σιγουριά πως ότι σε όλους θα είναι το ίδιο.
I have it for one day, the gun is very good for its price, accurate, powerful, with a good weight and a nice feel in the hand. Made of high-quality plastic with perfect assembly. The slide does not lock back when the magazine is empty, nor does the hammer stay back if manually pulled. When I received it, the slide was sticking a little during cocking, but I fixed it and applied some WD40 to the rails and the cocking mechanism, all good. The only negatives are that the hop-up sometimes makes the BB go higher than the target, and sometimes it shoots the BB out of the barrel during cocking.
Edit: 4 months later, it still works flawlessly, without any issues not mentioned in the initial review.
Edit No2: 2 years later, its function is perfect like the first day.
Το έχω μία μέρα, το πιστόλι είναι πολύ καλό για την τιμή του, εύστοχο, δυνατό, με πολύ καλό βάρος και ωραία αίσθηση στο χέρι. Φτιαγμένο απο άριστης ποιότητας πλαστικό με τέλεια συναρμογή. Το κλείστρο δεν κλειδώνει πίσω όταν αδειάσει ο γεμιστήρας ούτε και η σφύρα μένει πίσω αν τραβηχτεί χειροκίνητα. Όταν το παρέλαβα κολλούσε λίγο το κλείστρο στην όπλιση, το έλυσα και έριξα λίγο WD40 στις ράγες και στο μηχανισμό όπλισης, όλα καλά. Τα μόνα αρνητικά είναι ότι το hop up μερικές φορές κάνει τη μπίλια να πηγαίνει πιο ψηλά απο το στόχο και ότι κάποιες φορές στην όπλιση πετάει τη μπίλια απο την κάννη.
Edit: 4 μήνες μετά, λειτουργεί ακόμα απροβλημάτιστα, χωρίς κάποιο πρόβλημα που δεν αναφέρθηκε στην αρχική κριτική.
Edit No2: 2 χρόνια μετά, η λειτουργία του είναι άψογη σαν τη πρώτη μέρα.
Extremely realistic and accurate with a nice scope and feel. It does not require a sudden cocking because it will either shoot the pellet out of the barrel or jam it. The instructions also mention the possibility of jamming. It requires a strong and stable cocking. In mine, after minimal use, the cocking mechanism broke. It's a shame because it really is nice. I wouldn't buy it again.
Εξαιρετικά αληθοφανές και εύστοχο με ωραίο σκόπευτρο και αίσθηση. Δεν θέλει αποτομή όπλιση γιατί θα πετάξει το σφαιρίδιο έξω από την κάνη ή θα το μαγκώσει. Το μαγκωμα το αναφέρουν και οι οδηγίες χρήσεως. Θέλει δυνατή και σταθερή όπλιση. Στο δικό μου μετά από ελάχιστη χρήση έσπασε ο μηχανισμός όπλισης. Κρίμα γιατί πραγματικά είναι ωραίο. Δεν θα το έπαιρνα ξανά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good appearance
Very good construction
Very accurate
Overall, out of the 4 guns I have from this specific brand, I am very satisfied with its quality and I believe that ACG, even in its cheap airsoft models like the spring ones, does not do fake work and you can trust it
πολύ καλή εμφάνιση
πολυ καλη κατασκευή
πολυ ευθυβολο
γενικά από τα 4 πιστόλια που έχω από το συγκεκριμένο έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα του και θεωρώ γενικά ότι η acg ακόμα και στα φθηνά μοντέλα airsoft όπως είναι αυτά του ελατήριου δεν κάνει ψευτοδουλειά και μπορείς να τη εμπιστευτείς
This is a very good airsoft spring for someone who wants to get involved and start with something cheap and quality. I have had it for 3 days and it is completely beyond what I expected. The weight it has is quite nice to the touch, as well as the grips and the details it has externally and internally provide excellent construction and a spring that is worth its money. Of course, some may read in the description that the material is plastic... But believe me, it is quite sturdy and strong all around and there is no fear of breakage or scratches because it is quite hard in construction. Additionally, the power of this airsoft is quite strong - especially with metal balls - and requires great caution, as there is a serious risk of injury if someone is hit in the face. In conclusion, I would like to say that if someone is interested in a sturdy, solid, and powerful airsoft spring, I believe that this is what is needed for a beginner. Personally, it has not caused me any mechanical problems no matter how many times I hit (fast or slow), so there is no fear that it will break from sudden loading. Furthermore, regarding the range that the balls travel:
1) plastic straight shot without air at 40 meters
2) metal balls straight shot almost at 60 meters.
! These conclusions are from my personal use and I cannot say with certainty that it will be the same for everyone.
Πρόκειται περί πολύ καλού airsoft ελατηρίου για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί και να ξεκινήσει με κάτι φθηνό και ποιοτικό.Το έχω 3 ημέρες και πραγματικά είναι τελείως έξω από αυτό που περίμενα Το βάρος το οποίο έχει είναι αρκετά ωραίο στην αίσθηση καθώς και οι λαβές και οι λεπτομέρειες τις οποίες έχει εξωτερικά και εσωτερικά προσφέρουν μια άριστη κατασκευή και ένα airsoft ελατηρίου εκ'τον όποιον αξίζει για τα χρήματα του.Βέβαια θα διαβάσετε κάποιοι στη περιγραφή πως ότι το υλικό είναι πλαστικό... Αλλά πιστέψτε με είναι αρκετά στιβαρό και δυνατό περιμετρικά και δεν υπάρχει φόβος για σπασίματα οι γρατσουνιές διότι κατασκευαστικά είναι αρκετά σκληρό.Επιπλέον η δύναμη αυτού του airsoft είναι αρκετά δυνατή - ειδικά με τις σιδερένιες μπίλιες-και απαιτεί μεγάλη προσοχή!, διότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος τραυματισμού εάν χτυπηθεί κάποιος στο πρόσωπο Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως ό,τι εάν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα γερό, στιβαρό και δυνατό airsoft ελατηρίου πιστεύω πως ότι αυτό εδώ είναι ότι πρέπει για έναν αρχάριο.Εμένα προσωπικά δε μου έχει βγάλει κάποιο μηχανικό πρόβλημα όσες φορές κι'αν βάρεσα (γρήγορα κι' αργά), οπότε δεν υπάρχει φόβος πως ότι θα χαλάσει από απότομο όπλισμα.Επιπλεον σχετικά με την εμβέλεια που φεύγουν οι μπίλιες είναι:
1) πλαστικές ευθεία βολή χωρίς αέρα στα 40 μέτρα
2) μεταλλικές μπίλιες ευθεία βολή σχεδόν στα 60 μέτρα.
! Αυτά τα συμπεράσματα είναι από προσωπική μου χρήση και δε λέω με σιγουριά πως ότι σε όλους θα είναι το ίδιο.
I have it for one day, the gun is very good for its price, accurate, powerful, with a good weight and a nice feel in the hand. Made of high-quality plastic with perfect assembly. The slide does not lock back when the magazine is empty, nor does the hammer stay back if manually pulled. When I received it, the slide was sticking a little during cocking, but I fixed it and applied some WD40 to the rails and the cocking mechanism, all good. The only negatives are that the hop-up sometimes makes the BB go higher than the target, and sometimes it shoots the BB out of the barrel during cocking.
Edit: 4 months later, it still works flawlessly, without any issues not mentioned in the initial review.
Edit No2: 2 years later, its function is perfect like the first day.
Το έχω μία μέρα, το πιστόλι είναι πολύ καλό για την τιμή του, εύστοχο, δυνατό, με πολύ καλό βάρος και ωραία αίσθηση στο χέρι. Φτιαγμένο απο άριστης ποιότητας πλαστικό με τέλεια συναρμογή. Το κλείστρο δεν κλειδώνει πίσω όταν αδειάσει ο γεμιστήρας ούτε και η σφύρα μένει πίσω αν τραβηχτεί χειροκίνητα. Όταν το παρέλαβα κολλούσε λίγο το κλείστρο στην όπλιση, το έλυσα και έριξα λίγο WD40 στις ράγες και στο μηχανισμό όπλισης, όλα καλά. Τα μόνα αρνητικά είναι ότι το hop up μερικές φορές κάνει τη μπίλια να πηγαίνει πιο ψηλά απο το στόχο και ότι κάποιες φορές στην όπλιση πετάει τη μπίλια απο την κάννη.
Edit: 4 μήνες μετά, λειτουργεί ακόμα απροβλημάτιστα, χωρίς κάποιο πρόβλημα που δεν αναφέρθηκε στην αρχική κριτική.
Edit No2: 2 χρόνια μετά, η λειτουργία του είναι άψογη σαν τη πρώτη μέρα.
Extremely realistic and accurate with a nice scope and feel. It does not require a sudden cocking because it will either shoot the pellet out of the barrel or jam it. The instructions also mention the possibility of jamming. It requires a strong and stable cocking. In mine, after minimal use, the cocking mechanism broke. It's a shame because it really is nice. I wouldn't buy it again.
Εξαιρετικά αληθοφανές και εύστοχο με ωραίο σκόπευτρο και αίσθηση. Δεν θέλει αποτομή όπλιση γιατί θα πετάξει το σφαιρίδιο έξω από την κάνη ή θα το μαγκώσει. Το μαγκωμα το αναφέρουν και οι οδηγίες χρήσεως. Θέλει δυνατή και σταθερή όπλιση. Στο δικό μου μετά από ελάχιστη χρήση έσπασε ο μηχανισμός όπλισης. Κρίμα γιατί πραγματικά είναι ωραίο. Δεν θα το έπαιρνα ξανά.
Very good appearance
Very good construction
Very accurate
Overall, out of the 4 guns I have from this specific brand, I am very satisfied with its quality and I believe that ACG, even in its cheap airsoft models like the spring ones, does not do fake work and you can trust it
πολύ καλή εμφάνιση
πολυ καλη κατασκευή
πολυ ευθυβολο
γενικά από τα 4 πιστόλια που έχω από το συγκεκριμένο έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένος από την ποιότητα του και θεωρώ γενικά ότι η acg ακόμα και στα φθηνά μοντέλα airsoft όπως είναι αυτά του ελατήριου δεν κάνει ψευτοδουλειά και μπορείς να τη εμπιστευτείς
This is a very good airsoft spring for someone who wants to get involved and start with something cheap and quality. I have had it for 3 days and it is completely beyond what I expected. The weight it has is quite nice to the touch, as well as the grips and the details it has externally and internally provide excellent construction and a spring that is worth its money. Of course, some may read in the description that the material is plastic... But believe me, it is quite sturdy and strong all around and there is no fear of breakage or scratches because it is quite hard in construction. Additionally, the power of this airsoft is quite strong - especially with metal balls - and requires great caution, as there is a serious risk of injury if someone is hit in the face. In conclusion, I would like to say that if someone is interested in a sturdy, solid, and powerful airsoft spring, I believe that this is what is needed for a beginner. Personally, it has not caused me any mechanical problems no matter how many times I hit (fast or slow), so there is no fear that it will break from sudden loading. Furthermore, regarding the range that the balls travel:
1) plastic straight shot without air at 40 meters
2) metal balls straight shot almost at 60 meters.
! These conclusions are from my personal use and I cannot say with certainty that it will be the same for everyone.
Πρόκειται περί πολύ καλού airsoft ελατηρίου για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί και να ξεκινήσει με κάτι φθηνό και ποιοτικό.Το έχω 3 ημέρες και πραγματικά είναι τελείως έξω από αυτό που περίμενα Το βάρος το οποίο έχει είναι αρκετά ωραίο στην αίσθηση καθώς και οι λαβές και οι λεπτομέρειες τις οποίες έχει εξωτερικά και εσωτερικά προσφέρουν μια άριστη κατασκευή και ένα airsoft ελατηρίου εκ'τον όποιον αξίζει για τα χρήματα του.Βέβαια θα διαβάσετε κάποιοι στη περιγραφή πως ότι το υλικό είναι πλαστικό... Αλλά πιστέψτε με είναι αρκετά στιβαρό και δυνατό περιμετρικά και δεν υπάρχει φόβος για σπασίματα οι γρατσουνιές διότι κατασκευαστικά είναι αρκετά σκληρό.Επιπλέον η δύναμη αυτού του airsoft είναι αρκετά δυνατή - ειδικά με τις σιδερένιες μπίλιες-και απαιτεί μεγάλη προσοχή!, διότι υπάρχει σοβαρός κίνδυνος τραυματισμού εάν χτυπηθεί κάποιος στο πρόσωπο Κλείνοντας θα ήθελα να πω πως ό,τι εάν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα γερό, στιβαρό και δυνατό airsoft ελατηρίου πιστεύω πως ότι αυτό εδώ είναι ότι πρέπει για έναν αρχάριο.Εμένα προσωπικά δε μου έχει βγάλει κάποιο μηχανικό πρόβλημα όσες φορές κι'αν βάρεσα (γρήγορα κι' αργά), οπότε δεν υπάρχει φόβος πως ότι θα χαλάσει από απότομο όπλισμα.Επιπλεον σχετικά με την εμβέλεια που φεύγουν οι μπίλιες είναι:
1) πλαστικές ευθεία βολή χωρίς αέρα στα 40 μέτρα
2) μεταλλικές μπίλιες ευθεία βολή σχεδόν στα 60 μέτρα.
! Αυτά τα συμπεράσματα είναι από προσωπική μου χρήση και δε λέω με σιγουριά πως ότι σε όλους θα είναι το ίδιο.
I have it for one day, the gun is very good for its price, accurate, powerful, with a good weight and a nice feel in the hand. Made of high-quality plastic with perfect assembly. The slide does not lock back when the magazine is empty, nor does the hammer stay back if manually pulled. When I received it, the slide was sticking a little during cocking, but I fixed it and applied some WD40 to the rails and the cocking mechanism, all good. The only negatives are that the hop-up sometimes makes the BB go higher than the target, and sometimes it shoots the BB out of the barrel during cocking.
Edit: 4 months later, it still works flawlessly, without any issues not mentioned in the initial review.
Edit No2: 2 years later, its function is perfect like the first day.
Το έχω μία μέρα, το πιστόλι είναι πολύ καλό για την τιμή του, εύστοχο, δυνατό, με πολύ καλό βάρος και ωραία αίσθηση στο χέρι. Φτιαγμένο απο άριστης ποιότητας πλαστικό με τέλεια συναρμογή. Το κλείστρο δεν κλειδώνει πίσω όταν αδειάσει ο γεμιστήρας ούτε και η σφύρα μένει πίσω αν τραβηχτεί χειροκίνητα. Όταν το παρέλαβα κολλούσε λίγο το κλείστρο στην όπλιση, το έλυσα και έριξα λίγο WD40 στις ράγες και στο μηχανισμό όπλισης, όλα καλά. Τα μόνα αρνητικά είναι ότι το hop up μερικές φορές κάνει τη μπίλια να πηγαίνει πιο ψηλά απο το στόχο και ότι κάποιες φορές στην όπλιση πετάει τη μπίλια απο την κάννη.
Edit: 4 μήνες μετά, λειτουργεί ακόμα απροβλημάτιστα, χωρίς κάποιο πρόβλημα που δεν αναφέρθηκε στην αρχική κριτική.
Edit No2: 2 χρόνια μετά, η λειτουργία του είναι άψογη σαν τη πρώτη μέρα.
Extremely realistic and accurate with a nice scope and feel. It does not require a sudden cocking because it will either shoot the pellet out of the barrel or jam it. The instructions also mention the possibility of jamming. It requires a strong and stable cocking. In mine, after minimal use, the cocking mechanism broke. It's a shame because it really is nice. I wouldn't buy it again.
Εξαιρετικά αληθοφανές και εύστοχο με ωραίο σκόπευτρο και αίσθηση. Δεν θέλει αποτομή όπλιση γιατί θα πετάξει το σφαιρίδιο έξω από την κάνη ή θα το μαγκώσει. Το μαγκωμα το αναφέρουν και οι οδηγίες χρήσεως. Θέλει δυνατή και σταθερή όπλιση. Στο δικό μου μετά από ελάχιστη χρήση έσπασε ο μηχανισμός όπλισης. Κρίμα γιατί πραγματικά είναι ωραίο. Δεν θα το έπαιρνα ξανά.