Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
This particular cooktop is the top choice for anyone who can afford it. It has a built-in extractor in the center with a stainless steel air filter, which is removable and can be washed in the dishwasher. I must inform you that the cooktop can be installed in two ways. Either through the kit to allow air to pass through the internal odor filter (activated carbon) and exit hot through a special grille at the bottom of the cabinet, and every 2 years the odor filter must be replaced, costing between 250 - 400 euros, or as a second option (which I have also chosen) is through a kit (special grille + ventilation pipe) to direct the air from the cooktop directly outside the house via a pipe and protective grille outside the house with a hole that will be made in the wall where the corresponding grille from Miele will be installed. The second method, which is the best and does not require spending money every two years for the odor filter, requires from Miele itself that the maximum distance between the cooktop and the exhaust (pipe) for gas extraction does not exceed 1.80 meters. Because the farther the distance, the more the motors will struggle to expel the cooking gases. Personally, I have the cooktop exactly next to the exhaust at 0.5 meters and I am comfortable. Depending on the temperature you set, it adjusts the suction level (0-3) with setting 3 sucking everything, without it being mandatory to cook with the lid always open, as some other manufacturers emphasize. Due to Miele's 125th anniversary, I also opted for an extended warranty for an additional 8 years, so I have a total of 10 years warranty for anything that happens to the kitchen. It is induction and heats only where you place the cooking vessel. Cleaning it is very easy and can be done with commercial cleaning cream for extractor cooktops (from supermarkets) and not necessarily Miele's. Although I have also purchased the genuine Miele scraper, so far in one year of operation, we have only needed to use it 2 times. Almost every time it cleans with a simple commercial cream and paper, and finally a wipe with a microfiber cloth. Therefore, I recommend it to those who want an excellent induction cooktop, with a built-in extractor and the reliability of Miele, even though it is a bit expensive compared to cheaper options on the market. The suction power of the motors is double compared to similar extractor cooktops from other companies. And I say this because my wife and I, before deciding to buy this specific one, explored the market by looking at and trying out other cooktops from different companies and comparing the operational characteristics of each one separately. The only one that can compete with this cooktop is the expensive series from Bora (not the basic series), which, however, costs around or exceeds 5000 euros. For anyone who buys it and installs it with the kit for direct gas extraction outside (outside the house) and not recirculation inside through an odor filter, they will have peace of mind forever, without spending money every 2 years for the replacement of the internal odor filter (activated carbon) costing 250-400 euros, and essentially over the years, it is like buying the cooktop again. So direct extraction outside and you relax forever, without unnecessary expenses for buying activated carbon odor filters.
Η συγκεκριμένη εστία για,όποιον μπορεί να διαθέσει τα χρήματα,αποτελεί την κορυφαία επιλογή. Έχει ενσωματωμένο απορροφητήρα στο κέντρο με ανοξείδωτο φίλτρο αέρα, αποσπώμενο το οποίο πλένετε και στο πλυντήριο πιάτων.. Οφείλω να ενημερώσω πως η εστία, μπορεί να τοποθετηθεί με δύο τρόπους. Είτε μέσω του κιτ για να περνάει ο αέρας μέσω του φίλτρου εσωτερικά από φίλτρο οσμών (ενεργού άνθρακα) και να βγαίνει θερμός μέσα από περσίδα ειδική στο κάτω μέρος του ντουλαπιού και κάθε 2 χρόνια θα πρέπει να αλλάζεται το φίλτρο οσμών το οποίο κοστίζει από 250 -400 ευρώ, είτε σαν δεύτερη επιλογή (την οποία έχω κάνει και εγω) είναι μέσω κιτ (ειδική περσίδα + σωλήνας εξαερισμού) να οδηγείται ο αέρας από την εστία απευθείας εκτός σπιτιού μέσω σωλήνας και προστατευτικής περσίδας εξωτερικά του σπιτιού με τρύπα η οποία θα γίνει στον τοίχο και θα τοποθετηθεί η αντίστοιχη περσίδα της Miele.
Ο δεύτερος τρόπος που είναι και ο καλύτερος και δεν ξοδεύεις κάθε δύο χρόνια χρήματα για φίλτρο οσμών,προϋποθέτει από την ίδια την miele, ότι η μέγιστη απόσταση μεταξύ εστίας και εξαγωγής (σωλήνας) για εξαγωγή τον αερίων, δεν θα ξεπερνάει τα 1.80 mtrs. Γιατί όσο πιο μακριά είναι η απόσταση, τόσο ποιο πολύ θα ζορίζει μέσω των μοτέρ να γίνει εξαγωγή των αερίων από το μαγείρεμα. Εγώ προσωπικά το έχω την εστία ακριβώς δίπλα 0.5 mtrs από την εξαγωγή προς τα έξω και είμαι άνετος.
Ανάλογα την θερμοκρασία που θα ορίσεις προσαρμόζει και το επίπεδο αναρρόφησης (0-3) με την επιλογή 3 να ρουφάει τα πάντα, χωρίς να είναι υποχρεωτικό να μαγειρεύεις με ανοικτό πάντα καπάκι, όπως τονίζουν κάποιοι άλλοι κατασκευαστές. Λόγω των 125 χρόνων που γιορτάζει η miele, προχώρησα και σε επέκταση εγγύησης για επιπλέον 8 χρόνια, οπότε συνολικά έχω 10 χρόνια εγγύηση για ότι πάθει η κουζίνα.
Είναι επαγωγική και ζεσταίνεται μόνο εκεί που θα ακουμπήσεις το μαγειρικό σκεύος
Ο καθαρισμός της είναι πολύ εύκολος και με κρέμα για εξαγωγικές εστίες του εμπορίου (από supermarket) και όχι υποχρεωτικά της miele. Αν και έχω πάρει και την γνήσια ξύστρα της miele, μέχρι τώρα χρειάστηκε στον ένα χρόνο λειτουργίας, να την χρησιμοποιήσουμε μόνο 2 φορές. Σχεδόν όλες τις φορές καθαρίζει με μια απλή κρέμα του εμπορίου και χαρτί και στο τέλος πέρασμα με πανάκι από μικροοίνες.
Οπότε την προτείνω σε όσους θέλουν μια εξαιρετική επαγωγική εστία,με ενσωματωμένο απορροφητήρα και με την αξιοπιστία της miele, παρ' ότι είναι λίγο ακριβή σε σχέση με φτηνότερες του εμπορίου. Η ισχύς αναρρόφησης των μοτέρ, είναι η διπλάσια,σε σχέση με αντίστοιχες εξαγωγικές,εστίες άλλων εταιρειών. Και το λέω αυτό γιατί και εγώ πριν καταλήξουμε με την σύζυγο στην αγορά της,συγκεκριμένης, ψαχτήκαμε στην αγορά βλέποντας και δοκιμάζοντας όπου υπήρχε η δυνατότητα και άλλες εστίες, διαφορετικών εταιρειών και συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά λειτουργίας για κάθε μία ξεχωριστά.
Η μόνη που μπορεί να συναγωνιστεί την αντίστοιχη εστία, είναι η ακριβή σειρά της bora ( όχι η απλή σειρά) που όμως το κόστος σε τέτοια περίπτωση φτάνει η ξεπερνάει τα 5000 ευρώ.
Για όποιον την αγοράσει και την τοποθέτηση με το kit για απευθείας εξαγωγή των αερίων προς τα έξω ( έξω από το σπίτι) και όχι επανακυκλοφορία εντός μέσω φίλτρου οσμών, θα έχει το κεφάλι του ήσυχο για πάντα, χωρίς να ξοδεύει κάθε 2 χρόνια χρήματα για αντικατάσταση του εσωτερικού φίλτρου οσμών (ενεργού άνθρακα) δίνοντας 250-400 ευρώ και ουσιαστικά είναι με την πάροδο των χρόνων, σαν να ξαναπαίρνει την εστία του. Οπότε απευθείας εξαγωγή εκτός και ησυχάζεις για πάντα, χωρίς περιττά έξοδα για αγορά φίλτρων οσμών ενεργού άνθρακα.
This particular cooktop is the top choice for anyone who can afford it. It has a built-in extractor in the center with a stainless steel air filter, which is removable and can be washed in the dishwasher. I must inform you that the cooktop can be installed in two ways. Either through the kit to allow air to pass through the internal odor filter (activated carbon) and exit hot through a special grille at the bottom of the cabinet, and every 2 years the odor filter must be replaced, costing between 250 - 400 euros, or as a second option (which I have also chosen) is through a kit (special grille + ventilation pipe) to direct the air from the cooktop directly outside the house via a pipe and protective grille outside the house with a hole that will be made in the wall where the corresponding grille from Miele will be installed. The second method, which is the best and does not require spending money every two years for the odor filter, requires from Miele itself that the maximum distance between the cooktop and the exhaust (pipe) for gas extraction does not exceed 1.80 meters. Because the farther the distance, the more the motors will struggle to expel the cooking gases. Personally, I have the cooktop exactly next to the exhaust at 0.5 meters and I am comfortable. Depending on the temperature you set, it adjusts the suction level (0-3) with setting 3 sucking everything, without it being mandatory to cook with the lid always open, as some other manufacturers emphasize. Due to Miele's 125th anniversary, I also opted for an extended warranty for an additional 8 years, so I have a total of 10 years warranty for anything that happens to the kitchen. It is induction and heats only where you place the cooking vessel. Cleaning it is very easy and can be done with commercial cleaning cream for extractor cooktops (from supermarkets) and not necessarily Miele's. Although I have also purchased the genuine Miele scraper, so far in one year of operation, we have only needed to use it 2 times. Almost every time it cleans with a simple commercial cream and paper, and finally a wipe with a microfiber cloth. Therefore, I recommend it to those who want an excellent induction cooktop, with a built-in extractor and the reliability of Miele, even though it is a bit expensive compared to cheaper options on the market. The suction power of the motors is double compared to similar extractor cooktops from other companies. And I say this because my wife and I, before deciding to buy this specific one, explored the market by looking at and trying out other cooktops from different companies and comparing the operational characteristics of each one separately. The only one that can compete with this cooktop is the expensive series from Bora (not the basic series), which, however, costs around or exceeds 5000 euros. For anyone who buys it and installs it with the kit for direct gas extraction outside (outside the house) and not recirculation inside through an odor filter, they will have peace of mind forever, without spending money every 2 years for the replacement of the internal odor filter (activated carbon) costing 250-400 euros, and essentially over the years, it is like buying the cooktop again. So direct extraction outside and you relax forever, without unnecessary expenses for buying activated carbon odor filters.
Η συγκεκριμένη εστία για,όποιον μπορεί να διαθέσει τα χρήματα,αποτελεί την κορυφαία επιλογή. Έχει ενσωματωμένο απορροφητήρα στο κέντρο με ανοξείδωτο φίλτρο αέρα, αποσπώμενο το οποίο πλένετε και στο πλυντήριο πιάτων.. Οφείλω να ενημερώσω πως η εστία, μπορεί να τοποθετηθεί με δύο τρόπους. Είτε μέσω του κιτ για να περνάει ο αέρας μέσω του φίλτρου εσωτερικά από φίλτρο οσμών (ενεργού άνθρακα) και να βγαίνει θερμός μέσα από περσίδα ειδική στο κάτω μέρος του ντουλαπιού και κάθε 2 χρόνια θα πρέπει να αλλάζεται το φίλτρο οσμών το οποίο κοστίζει από 250 -400 ευρώ, είτε σαν δεύτερη επιλογή (την οποία έχω κάνει και εγω) είναι μέσω κιτ (ειδική περσίδα + σωλήνας εξαερισμού) να οδηγείται ο αέρας από την εστία απευθείας εκτός σπιτιού μέσω σωλήνας και προστατευτικής περσίδας εξωτερικά του σπιτιού με τρύπα η οποία θα γίνει στον τοίχο και θα τοποθετηθεί η αντίστοιχη περσίδα της Miele.
Ο δεύτερος τρόπος που είναι και ο καλύτερος και δεν ξοδεύεις κάθε δύο χρόνια χρήματα για φίλτρο οσμών,προϋποθέτει από την ίδια την miele, ότι η μέγιστη απόσταση μεταξύ εστίας και εξαγωγής (σωλήνας) για εξαγωγή τον αερίων, δεν θα ξεπερνάει τα 1.80 mtrs. Γιατί όσο πιο μακριά είναι η απόσταση, τόσο ποιο πολύ θα ζορίζει μέσω των μοτέρ να γίνει εξαγωγή των αερίων από το μαγείρεμα. Εγώ προσωπικά το έχω την εστία ακριβώς δίπλα 0.5 mtrs από την εξαγωγή προς τα έξω και είμαι άνετος.
Ανάλογα την θερμοκρασία που θα ορίσεις προσαρμόζει και το επίπεδο αναρρόφησης (0-3) με την επιλογή 3 να ρουφάει τα πάντα, χωρίς να είναι υποχρεωτικό να μαγειρεύεις με ανοικτό πάντα καπάκι, όπως τονίζουν κάποιοι άλλοι κατασκευαστές. Λόγω των 125 χρόνων που γιορτάζει η miele, προχώρησα και σε επέκταση εγγύησης για επιπλέον 8 χρόνια, οπότε συνολικά έχω 10 χρόνια εγγύηση για ότι πάθει η κουζίνα.
Είναι επαγωγική και ζεσταίνεται μόνο εκεί που θα ακουμπήσεις το μαγειρικό σκεύος
Ο καθαρισμός της είναι πολύ εύκολος και με κρέμα για εξαγωγικές εστίες του εμπορίου (από supermarket) και όχι υποχρεωτικά της miele. Αν και έχω πάρει και την γνήσια ξύστρα της miele, μέχρι τώρα χρειάστηκε στον ένα χρόνο λειτουργίας, να την χρησιμοποιήσουμε μόνο 2 φορές. Σχεδόν όλες τις φορές καθαρίζει με μια απλή κρέμα του εμπορίου και χαρτί και στο τέλος πέρασμα με πανάκι από μικροοίνες.
Οπότε την προτείνω σε όσους θέλουν μια εξαιρετική επαγωγική εστία,με ενσωματωμένο απορροφητήρα και με την αξιοπιστία της miele, παρ' ότι είναι λίγο ακριβή σε σχέση με φτηνότερες του εμπορίου. Η ισχύς αναρρόφησης των μοτέρ, είναι η διπλάσια,σε σχέση με αντίστοιχες εξαγωγικές,εστίες άλλων εταιρειών. Και το λέω αυτό γιατί και εγώ πριν καταλήξουμε με την σύζυγο στην αγορά της,συγκεκριμένης, ψαχτήκαμε στην αγορά βλέποντας και δοκιμάζοντας όπου υπήρχε η δυνατότητα και άλλες εστίες, διαφορετικών εταιρειών και συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά λειτουργίας για κάθε μία ξεχωριστά.
Η μόνη που μπορεί να συναγωνιστεί την αντίστοιχη εστία, είναι η ακριβή σειρά της bora ( όχι η απλή σειρά) που όμως το κόστος σε τέτοια περίπτωση φτάνει η ξεπερνάει τα 5000 ευρώ.
Για όποιον την αγοράσει και την τοποθέτηση με το kit για απευθείας εξαγωγή των αερίων προς τα έξω ( έξω από το σπίτι) και όχι επανακυκλοφορία εντός μέσω φίλτρου οσμών, θα έχει το κεφάλι του ήσυχο για πάντα, χωρίς να ξοδεύει κάθε 2 χρόνια χρήματα για αντικατάσταση του εσωτερικού φίλτρου οσμών (ενεργού άνθρακα) δίνοντας 250-400 ευρώ και ουσιαστικά είναι με την πάροδο των χρόνων, σαν να ξαναπαίρνει την εστία του. Οπότε απευθείας εξαγωγή εκτός και ησυχάζεις για πάντα, χωρίς περιττά έξοδα για αγορά φίλτρων οσμών ενεργού άνθρακα.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
This particular cooktop is the top choice for anyone who can afford it. It has a built-in extractor in the center with a stainless steel air filter, which is removable and can be washed in the dishwasher. I must inform you that the cooktop can be installed in two ways. Either through the kit to allow air to pass through the internal odor filter (activated carbon) and exit hot through a special grille at the bottom of the cabinet, and every 2 years the odor filter must be replaced, costing between 250 - 400 euros, or as a second option (which I have also chosen) is through a kit (special grille + ventilation pipe) to direct the air from the cooktop directly outside the house via a pipe and protective grille outside the house with a hole that will be made in the wall where the corresponding grille from Miele will be installed. The second method, which is the best and does not require spending money every two years for the odor filter, requires from Miele itself that the maximum distance between the cooktop and the exhaust (pipe) for gas extraction does not exceed 1.80 meters. Because the farther the distance, the more the motors will struggle to expel the cooking gases. Personally, I have the cooktop exactly next to the exhaust at 0.5 meters and I am comfortable. Depending on the temperature you set, it adjusts the suction level (0-3) with setting 3 sucking everything, without it being mandatory to cook with the lid always open, as some other manufacturers emphasize. Due to Miele's 125th anniversary, I also opted for an extended warranty for an additional 8 years, so I have a total of 10 years warranty for anything that happens to the kitchen. It is induction and heats only where you place the cooking vessel. Cleaning it is very easy and can be done with commercial cleaning cream for extractor cooktops (from supermarkets) and not necessarily Miele's. Although I have also purchased the genuine Miele scraper, so far in one year of operation, we have only needed to use it 2 times. Almost every time it cleans with a simple commercial cream and paper, and finally a wipe with a microfiber cloth. Therefore, I recommend it to those who want an excellent induction cooktop, with a built-in extractor and the reliability of Miele, even though it is a bit expensive compared to cheaper options on the market. The suction power of the motors is double compared to similar extractor cooktops from other companies. And I say this because my wife and I, before deciding to buy this specific one, explored the market by looking at and trying out other cooktops from different companies and comparing the operational characteristics of each one separately. The only one that can compete with this cooktop is the expensive series from Bora (not the basic series), which, however, costs around or exceeds 5000 euros. For anyone who buys it and installs it with the kit for direct gas extraction outside (outside the house) and not recirculation inside through an odor filter, they will have peace of mind forever, without spending money every 2 years for the replacement of the internal odor filter (activated carbon) costing 250-400 euros, and essentially over the years, it is like buying the cooktop again. So direct extraction outside and you relax forever, without unnecessary expenses for buying activated carbon odor filters.
Η συγκεκριμένη εστία για,όποιον μπορεί να διαθέσει τα χρήματα,αποτελεί την κορυφαία επιλογή. Έχει ενσωματωμένο απορροφητήρα στο κέντρο με ανοξείδωτο φίλτρο αέρα, αποσπώμενο το οποίο πλένετε και στο πλυντήριο πιάτων.. Οφείλω να ενημερώσω πως η εστία, μπορεί να τοποθετηθεί με δύο τρόπους. Είτε μέσω του κιτ για να περνάει ο αέρας μέσω του φίλτρου εσωτερικά από φίλτρο οσμών (ενεργού άνθρακα) και να βγαίνει θερμός μέσα από περσίδα ειδική στο κάτω μέρος του ντουλαπιού και κάθε 2 χρόνια θα πρέπει να αλλάζεται το φίλτρο οσμών το οποίο κοστίζει από 250 -400 ευρώ, είτε σαν δεύτερη επιλογή (την οποία έχω κάνει και εγω) είναι μέσω κιτ (ειδική περσίδα + σωλήνας εξαερισμού) να οδηγείται ο αέρας από την εστία απευθείας εκτός σπιτιού μέσω σωλήνας και προστατευτικής περσίδας εξωτερικά του σπιτιού με τρύπα η οποία θα γίνει στον τοίχο και θα τοποθετηθεί η αντίστοιχη περσίδα της Miele.
Ο δεύτερος τρόπος που είναι και ο καλύτερος και δεν ξοδεύεις κάθε δύο χρόνια χρήματα για φίλτρο οσμών,προϋποθέτει από την ίδια την miele, ότι η μέγιστη απόσταση μεταξύ εστίας και εξαγωγής (σωλήνας) για εξαγωγή τον αερίων, δεν θα ξεπερνάει τα 1.80 mtrs. Γιατί όσο πιο μακριά είναι η απόσταση, τόσο ποιο πολύ θα ζορίζει μέσω των μοτέρ να γίνει εξαγωγή των αερίων από το μαγείρεμα. Εγώ προσωπικά το έχω την εστία ακριβώς δίπλα 0.5 mtrs από την εξαγωγή προς τα έξω και είμαι άνετος.
Ανάλογα την θερμοκρασία που θα ορίσεις προσαρμόζει και το επίπεδο αναρρόφησης (0-3) με την επιλογή 3 να ρουφάει τα πάντα, χωρίς να είναι υποχρεωτικό να μαγειρεύεις με ανοικτό πάντα καπάκι, όπως τονίζουν κάποιοι άλλοι κατασκευαστές. Λόγω των 125 χρόνων που γιορτάζει η miele, προχώρησα και σε επέκταση εγγύησης για επιπλέον 8 χρόνια, οπότε συνολικά έχω 10 χρόνια εγγύηση για ότι πάθει η κουζίνα.
Είναι επαγωγική και ζεσταίνεται μόνο εκεί που θα ακουμπήσεις το μαγειρικό σκεύος
Ο καθαρισμός της είναι πολύ εύκολος και με κρέμα για εξαγωγικές εστίες του εμπορίου (από supermarket) και όχι υποχρεωτικά της miele. Αν και έχω πάρει και την γνήσια ξύστρα της miele, μέχρι τώρα χρειάστηκε στον ένα χρόνο λειτουργίας, να την χρησιμοποιήσουμε μόνο 2 φορές. Σχεδόν όλες τις φορές καθαρίζει με μια απλή κρέμα του εμπορίου και χαρτί και στο τέλος πέρασμα με πανάκι από μικροοίνες.
Οπότε την προτείνω σε όσους θέλουν μια εξαιρετική επαγωγική εστία,με ενσωματωμένο απορροφητήρα και με την αξιοπιστία της miele, παρ' ότι είναι λίγο ακριβή σε σχέση με φτηνότερες του εμπορίου. Η ισχύς αναρρόφησης των μοτέρ, είναι η διπλάσια,σε σχέση με αντίστοιχες εξαγωγικές,εστίες άλλων εταιρειών. Και το λέω αυτό γιατί και εγώ πριν καταλήξουμε με την σύζυγο στην αγορά της,συγκεκριμένης, ψαχτήκαμε στην αγορά βλέποντας και δοκιμάζοντας όπου υπήρχε η δυνατότητα και άλλες εστίες, διαφορετικών εταιρειών και συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά λειτουργίας για κάθε μία ξεχωριστά.
Η μόνη που μπορεί να συναγωνιστεί την αντίστοιχη εστία, είναι η ακριβή σειρά της bora ( όχι η απλή σειρά) που όμως το κόστος σε τέτοια περίπτωση φτάνει η ξεπερνάει τα 5000 ευρώ.
Για όποιον την αγοράσει και την τοποθέτηση με το kit για απευθείας εξαγωγή των αερίων προς τα έξω ( έξω από το σπίτι) και όχι επανακυκλοφορία εντός μέσω φίλτρου οσμών, θα έχει το κεφάλι του ήσυχο για πάντα, χωρίς να ξοδεύει κάθε 2 χρόνια χρήματα για αντικατάσταση του εσωτερικού φίλτρου οσμών (ενεργού άνθρακα) δίνοντας 250-400 ευρώ και ουσιαστικά είναι με την πάροδο των χρόνων, σαν να ξαναπαίρνει την εστία του. Οπότε απευθείας εξαγωγή εκτός και ησυχάζεις για πάντα, χωρίς περιττά έξοδα για αγορά φίλτρων οσμών ενεργού άνθρακα.
This particular cooktop is the top choice for anyone who can afford it. It has a built-in extractor in the center with a stainless steel air filter, which is removable and can be washed in the dishwasher. I must inform you that the cooktop can be installed in two ways. Either through the kit to allow air to pass through the internal odor filter (activated carbon) and exit hot through a special grille at the bottom of the cabinet, and every 2 years the odor filter must be replaced, costing between 250 - 400 euros, or as a second option (which I have also chosen) is through a kit (special grille + ventilation pipe) to direct the air from the cooktop directly outside the house via a pipe and protective grille outside the house with a hole that will be made in the wall where the corresponding grille from Miele will be installed. The second method, which is the best and does not require spending money every two years for the odor filter, requires from Miele itself that the maximum distance between the cooktop and the exhaust (pipe) for gas extraction does not exceed 1.80 meters. Because the farther the distance, the more the motors will struggle to expel the cooking gases. Personally, I have the cooktop exactly next to the exhaust at 0.5 meters and I am comfortable. Depending on the temperature you set, it adjusts the suction level (0-3) with setting 3 sucking everything, without it being mandatory to cook with the lid always open, as some other manufacturers emphasize. Due to Miele's 125th anniversary, I also opted for an extended warranty for an additional 8 years, so I have a total of 10 years warranty for anything that happens to the kitchen. It is induction and heats only where you place the cooking vessel. Cleaning it is very easy and can be done with commercial cleaning cream for extractor cooktops (from supermarkets) and not necessarily Miele's. Although I have also purchased the genuine Miele scraper, so far in one year of operation, we have only needed to use it 2 times. Almost every time it cleans with a simple commercial cream and paper, and finally a wipe with a microfiber cloth. Therefore, I recommend it to those who want an excellent induction cooktop, with a built-in extractor and the reliability of Miele, even though it is a bit expensive compared to cheaper options on the market. The suction power of the motors is double compared to similar extractor cooktops from other companies. And I say this because my wife and I, before deciding to buy this specific one, explored the market by looking at and trying out other cooktops from different companies and comparing the operational characteristics of each one separately. The only one that can compete with this cooktop is the expensive series from Bora (not the basic series), which, however, costs around or exceeds 5000 euros. For anyone who buys it and installs it with the kit for direct gas extraction outside (outside the house) and not recirculation inside through an odor filter, they will have peace of mind forever, without spending money every 2 years for the replacement of the internal odor filter (activated carbon) costing 250-400 euros, and essentially over the years, it is like buying the cooktop again. So direct extraction outside and you relax forever, without unnecessary expenses for buying activated carbon odor filters.
Η συγκεκριμένη εστία για,όποιον μπορεί να διαθέσει τα χρήματα,αποτελεί την κορυφαία επιλογή. Έχει ενσωματωμένο απορροφητήρα στο κέντρο με ανοξείδωτο φίλτρο αέρα, αποσπώμενο το οποίο πλένετε και στο πλυντήριο πιάτων.. Οφείλω να ενημερώσω πως η εστία, μπορεί να τοποθετηθεί με δύο τρόπους. Είτε μέσω του κιτ για να περνάει ο αέρας μέσω του φίλτρου εσωτερικά από φίλτρο οσμών (ενεργού άνθρακα) και να βγαίνει θερμός μέσα από περσίδα ειδική στο κάτω μέρος του ντουλαπιού και κάθε 2 χρόνια θα πρέπει να αλλάζεται το φίλτρο οσμών το οποίο κοστίζει από 250 -400 ευρώ, είτε σαν δεύτερη επιλογή (την οποία έχω κάνει και εγω) είναι μέσω κιτ (ειδική περσίδα + σωλήνας εξαερισμού) να οδηγείται ο αέρας από την εστία απευθείας εκτός σπιτιού μέσω σωλήνας και προστατευτικής περσίδας εξωτερικά του σπιτιού με τρύπα η οποία θα γίνει στον τοίχο και θα τοποθετηθεί η αντίστοιχη περσίδα της Miele.
Ο δεύτερος τρόπος που είναι και ο καλύτερος και δεν ξοδεύεις κάθε δύο χρόνια χρήματα για φίλτρο οσμών,προϋποθέτει από την ίδια την miele, ότι η μέγιστη απόσταση μεταξύ εστίας και εξαγωγής (σωλήνας) για εξαγωγή τον αερίων, δεν θα ξεπερνάει τα 1.80 mtrs. Γιατί όσο πιο μακριά είναι η απόσταση, τόσο ποιο πολύ θα ζορίζει μέσω των μοτέρ να γίνει εξαγωγή των αερίων από το μαγείρεμα. Εγώ προσωπικά το έχω την εστία ακριβώς δίπλα 0.5 mtrs από την εξαγωγή προς τα έξω και είμαι άνετος.
Ανάλογα την θερμοκρασία που θα ορίσεις προσαρμόζει και το επίπεδο αναρρόφησης (0-3) με την επιλογή 3 να ρουφάει τα πάντα, χωρίς να είναι υποχρεωτικό να μαγειρεύεις με ανοικτό πάντα καπάκι, όπως τονίζουν κάποιοι άλλοι κατασκευαστές. Λόγω των 125 χρόνων που γιορτάζει η miele, προχώρησα και σε επέκταση εγγύησης για επιπλέον 8 χρόνια, οπότε συνολικά έχω 10 χρόνια εγγύηση για ότι πάθει η κουζίνα.
Είναι επαγωγική και ζεσταίνεται μόνο εκεί που θα ακουμπήσεις το μαγειρικό σκεύος
Ο καθαρισμός της είναι πολύ εύκολος και με κρέμα για εξαγωγικές εστίες του εμπορίου (από supermarket) και όχι υποχρεωτικά της miele. Αν και έχω πάρει και την γνήσια ξύστρα της miele, μέχρι τώρα χρειάστηκε στον ένα χρόνο λειτουργίας, να την χρησιμοποιήσουμε μόνο 2 φορές. Σχεδόν όλες τις φορές καθαρίζει με μια απλή κρέμα του εμπορίου και χαρτί και στο τέλος πέρασμα με πανάκι από μικροοίνες.
Οπότε την προτείνω σε όσους θέλουν μια εξαιρετική επαγωγική εστία,με ενσωματωμένο απορροφητήρα και με την αξιοπιστία της miele, παρ' ότι είναι λίγο ακριβή σε σχέση με φτηνότερες του εμπορίου. Η ισχύς αναρρόφησης των μοτέρ, είναι η διπλάσια,σε σχέση με αντίστοιχες εξαγωγικές,εστίες άλλων εταιρειών. Και το λέω αυτό γιατί και εγώ πριν καταλήξουμε με την σύζυγο στην αγορά της,συγκεκριμένης, ψαχτήκαμε στην αγορά βλέποντας και δοκιμάζοντας όπου υπήρχε η δυνατότητα και άλλες εστίες, διαφορετικών εταιρειών και συγκρίνοντας τα χαρακτηριστικά λειτουργίας για κάθε μία ξεχωριστά.
Η μόνη που μπορεί να συναγωνιστεί την αντίστοιχη εστία, είναι η ακριβή σειρά της bora ( όχι η απλή σειρά) που όμως το κόστος σε τέτοια περίπτωση φτάνει η ξεπερνάει τα 5000 ευρώ.
Για όποιον την αγοράσει και την τοποθέτηση με το kit για απευθείας εξαγωγή των αερίων προς τα έξω ( έξω από το σπίτι) και όχι επανακυκλοφορία εντός μέσω φίλτρου οσμών, θα έχει το κεφάλι του ήσυχο για πάντα, χωρίς να ξοδεύει κάθε 2 χρόνια χρήματα για αντικατάσταση του εσωτερικού φίλτρου οσμών (ενεργού άνθρακα) δίνοντας 250-400 ευρώ και ουσιαστικά είναι με την πάροδο των χρόνων, σαν να ξαναπαίρνει την εστία του. Οπότε απευθείας εξαγωγή εκτός και ησυχάζεις για πάντα, χωρίς περιττά έξοδα για αγορά φίλτρων οσμών ενεργού άνθρακα.