Excellent... I threw away my slippers this summer and only had these. Incredible walking, completely silent and comfortable, thanks to the rubber sole. They are a lifesaver on beaches with thick pebbles and sea urchins, and you don't care about anything.
P.S. Attention!! They require two sizes smaller than your athletic shoes.
Εξαιρετικα... Πεταξα τις παντοφλες αυτο το καλοκαιρι και ειχα μονο αυτα. Απιθανο περπατημα, εντελως αθορυβο και αναπαυτικο, που οφειλετε στη σολα απο καουτσουκ. Στις παραλιες με χοντρο βοτσαλο και αχινους ειναι σωτηρια και δε σε νοιαζει τιποτα.
υ.γ. Προσοχη!! θελει δυο νουμερα μικροτερο μεγεθος απο τα αθλητικα σας.
Damn the hour and the moment I paid attention to the comments like "take at least two sizes smaller".
I took them one - not two - sizes smaller and my foot doesn't fit.
They have an insole. Which, if you take them smaller, cuts your heel!
They are like socks. Even though they have a non-elastic insole and sole, buy your size and don't listen to nonsense.
As for construction, no problem for the moment, although I have used them very little due to the above problem!!
Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που έδωσα βάση στα σχόλια του τύπου «πάρτε τα τουλάχιστον δυο νούμερα μικρότερα».
Τα πήρα ένα - όχι δυο - νούμερα μικρότερα και δε χωράει το πόδι.
Μέσα έχουν πάτο. Ο οποίος εάν τα πάρεις μικρότερα σου κόβει τη φτέρνα!
Είναι σαν κάλτσες. Τη στιγμή που έχουν μη ελαστικό πάτο και σόλα όμως, αγοράστε το μέγεθος σας και μην ακούτε βλακείες .
Σαν κατασκευή προς στιγμην κανένα πρόβλημα αν και τα έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα λόγω του παραπάνω προβλήματος !!
While they are nice and comfortable to wear, the sole is not that soft for an adult weighing 95 kg (1.90 m tall). My daughters, on the other hand, have found them very convenient. So I believe that for someone with a few extra kilos, it would be good to look for something with a firmer sole. The use I have made is exclusively for water slides.
Ενω ειναι ωραια και ανετα να τα φορας η σολα δεν ειναι και τοσο μαλακη για εναν ενηλικα των 95 κιλων,(1,90 υψος) Οι κορες μου απο την αλλη τα εχουν βολευτει πολυ. αρα θεωρω οτι για καποιον με λιγα εξτρα κιλα καλο θα ειναι να κοιταξει να βρει κατι με πιο σκληρη σολα. Η χρηση που εχω κανει ειναι αποκλειστικα για νεροτσουληθρες.
Very good application and very beautiful. Up to that point, though. I wore them five times on the sup board and a hole opened only in one. Corresponding cressi that I had previously lasted four years.
Πολύ καλή εφαρμογή και πολύ όμορφα. Μέχρι εκεί όμως. Τα φόρεσα πέντε φορές πάνω στη σανίδα sup και άνοιξε τρύπα μόνο στο ένα. Αντίστοιχα cressi που είχα παλαιότερα κράτησαν τέσσερα χρόνια.
They dry very quickly and because the insoles come out, they are very easy to clean. Their sole, despite being soft, has good grip and showed no wear after 3 weeks of use on a pebble beach. Very good purchase.
Στεγνώνουν πολύ γρήγορα και επειδή βγαίνουν οι πάτοι, καθαρίζεται πανεύκολα. Η σόλα τους παρά το ότι είναι μαλακή, έχει καλή πρόσφυση και δεν έδειξε καμμία φθορά μετά από 3 εβδομάδες χρήση σε παραλία με βότσαλα. Πολύ καλή αγορά.
Overall as a product it is what you expect. It looks quality and worth its money. Reading the rest of the reviews, I ordered size 40-42 while I normally wear 42.5. Unfortunately the size was small and I had to return them and order size 42-43. So I would suggest to order your normal size and ignore some comments talking about a smaller size.
Γενικά σαν προϊόν είναι αυτό που περιμένεις. Φαίνεται ποιοτικό και ότι αξίζει τα λεφτά του. Διαβάζοντας τις υπόλοιπες αξιολογήσεις, παράγγειλα νο 40-42 ενώ φοράω κανονικά 42,5. Δυστυχώς το νούμερο ήταν μικρό και αναγκάστηκα να τα επιστρέψω και να παραγγείλω νούμερο 42-43. Θα πρότεινα λοιπόν να παραγγείλετε το κανονικό σας νούμερο και να αγνοήσετε κάποια σχόλια που μιλάνε για μικρότερο νούμερο.
While they are intended for the sea, I bought them for home gym (Calisthenics) and they served me greatly. They do not slip and it feels like you're not wearing shoes.
Ενώ προορίζονται για την θάλασσα, εγώ τα αγόρασα για γυμναστική (Calisthenics) στο σπίτι και με βόλεψαν άπειρα. Δεν γλιστράνε και είναι σαν να μην φοράς παπούτσι.
Very good shoes. I wore them almost every day at the beach for almost 3 months and I had no issues. They are easy to put on, have a very good grip, even outside the beach they are comfortable, they don't slip at all (although I didn't try them on rocks, mainly on pebble beaches), they are comfortable, overall a very positive experience. If they also have durability over time, they will be an excellent choice.
P.S. I had read the reviews and got them one size smaller and they fit perfectly! I don't think they would have fit me if I had gotten them two sizes smaller. However, definitely if I had gotten my regular size, they would have been too big, so yes, I agree that you need to go down a size/sizes to have the best possible fit.
Πολύ καλά παπούτσια. Τα φόρεσα σχεδόν 3 μήνες κάθε μέρα στη θάλασσα και δεν είχα κανένα θέμα. Μπαίνουν εύκολα, έχουν πολύ καλό πάτημα, ακόμα και εκτός παραλίας είναι άνετα, δε γλιστράνε καθόλου (δεν τα δοκίμασα βέβαια σε βράχια, κυρίως σε παραλίες με πέτρες), είναι άνετα, γενικά πολύ θετική εμπειρία. Αν έχουν και αντοχή στο χρόνο, θα είναι μια εξαιρετική επιλογή.
Υγ. Είχα διαβάσει τις κριτικές και τα πήρα ένα νούμερο μικρότερο και εφάρμοσε εξαιρετικά! Για δυο νούμερα μικρότερα, δε νομίζω ότι θα μου έκαναν. Πάντως σίγουρα αν είχα πάρει το κανονικό μου νούμερο θα ήταν μεγάλο, οπότε ναι προσυπογράφω πως χρειάζεται να κατέβετε νούμερο/α για να έχετε την καλύτερη δυνατή εφαρμογή.
I wear size 44 in athletic shoes and the size that fit me comfortably without my foot moving around is 42-43. Size 44-45 also fit comfortably, but it had too much room for my foot to move, which made swimming particularly difficult. They hug nicely and didn't hurt my toes on beaches with rocks and stones, but the yellow fabric is not particularly resistant to sharp rocks (I assume compared to a shoe that is entirely plastic), as it already has a small tear.
Φοράω νούμερο 44 σε αθλητικό παπούτσι και το νούμερο που μου εφάρμοζε άνετα χωρίς να κινείται πέρα-δώθε η πατούσα είναι το 42-43. Το νούμερο 44-45 εφάρμοζε επίσης άνετα, αλλά είχε πολύ χώρο για να μετακινηθεί το πόδι, πράγμα που κάνει τη κολύμβηση ιδιαίτερα δύσκολη. Αγκαλιάζουν ευχάριστα, και δε χτύπησαν τα δάχτυλά μου σε παραλίες με βράχια και πέτρες, αλλά το κίτρινο ύφασμα δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό σε μυτερά βράχια (υποθέτω σε σύγκριση με ένα παπούτσι που είναι εξ ολοκλήρου πλαστικό), καθώς έκανε ήδη μία μικρή σχισμή.
This is the picture of the shoes in the third bathroom on a pebble beach. Both shoes got a hole in the same spot. This is the first time I review a product online but the world needs to know. We pay a lot of money for them to last... pure disappointment.
Αυτή είναι η εικόνα των παπουτσιών στο τρίτο μπάνιο σε παραλία με βότσαλο. Τρύπησαν και τα δύο παπούτσια στο ίδιο σημείο. Είναι η πρώτη φορά που αξιολογώ προϊόν στο διαδίκτυο αλλά ο κόσμος πρέπει να ξέρει. Τα ακριβό πληρώνουμε για να κρατήσουν... σκέτη απογοήτευση.
Absolutely satisfied so far, I will come back in the future. Until now, I used to wear much more expensive and branded beach shoes, which would come off very quickly for no reason. I made this purchase, taking into account the reviews regarding the size, and they fit me perfectly. It's like I'm not wearing anything and they don't bother me while swimming in open sea. To be more clear, I wear size 47 in athletic shoes and 44-45 in this particular model. I highly recommend buying it.
Απόλυτα ικανοποιημένος προς το παρόν, θα επανέλθω και στο μέλλον, μέχρι τώρα χρησιμοποιουσα παπουτσια θαλασσης πολύ πιο ακριβά και επώνυμα και ξεκολλαγαν πολύ σύντομα αδικαιολογητα. Έκανα αυτήν την αγορά, πήρα υπόψη μου τις κριτικές ως προς το νούμερο και μου εφαρμόζουν τέλεια. Είναι σαν μην φοράω τίποτα και δεν ενοχλούν στην κολύμβηση σε ανοιχτή θάλασσα. Για να γίνω πιο σαφής 47 φοράω σε αθλητικό παπούτσι 44-45 στο συγκεκριμένο μοντέλο. Συνιστώ ανεπιφύλακτα την αγορά του.
Very comfortable and of very good quality. I suggest ordering approximately 2 sizes smaller than what you wear in regular shoes (I also followed the above advice before placing my order).
Πολύ άνετα και πολύ καλής ποιότητας. Πρόταση να παραγγέλνετε 2 περίπου νούμερα μικρότερα από ότι φοράτε σε κανονικό παπούτσι ( ακολούθησα και εγώ την παραπάνω συμβουλή πριν την παραγγελία μου).
Flawless, I have had them for 2 weeks and I have thoroughly enjoyed them. I bought them because I usually hold my little one in my arms at the beach and I want to step firmly where there are rocks.
Fortunately, I read the comment about a smaller size and searching on the company's page where they have size correspondences with centimeters of the foot, I realized that I indeed had to get two sizes smaller.
Άψογα, τα έχω 2 εβδομάδες και τα έχω καταευχαριστηθεί. Τα πήρα επειδή κρατάω συνήθως τη μικρή αγκαλιά στην θάλασσα και θέλω να πατάω σταθερά όπου υπάρχουν πέτρες.
Ευτυχώς διάβασα το σχόλιο για μικρότερο νούμερο και ψάχνοντας στη σελίδα της εταιρίας όπου έχουν αντιστοιχίες νούμερου με εκατοστά ποδιού, διαπίστωσα πως έπρεπε όντως να πάρω δύο μικρότερα.
My size is 45, as mentioned by SMpow, I got a smaller size, they were right!!!
I have tried everything over the years, I have been cut, this year on vacation I wear them even for my night out (just kidding)
In a few words... WORTH IT!!!!
Το μέγεθος μου είναι 45 ,όπως αναφέρθηκε από τον SMpow ,πήρα ένα νούμερο μικρότερο ,είχε δίκιο !!!
Τόσα χρόνια έχω πατήσει τα πάντα έχω κοπεί ,Φέτος στις διακοπές τα φοράω και για την νυχτερινή μου έξοδο (πλάκα κάνω )
Με λίγα λόγια ….ΑΞΙΖΕΙ!!!!
What is needed for the sea. They are easy to wear, comfortable, have Anti-UV fabric, dry easily and I really enjoy their purchase. Thank you to friend SMpow who mentioned the size and so I chose the right one. He is absolutely right and deserves a "thank you" from all of us.
Ο,τι πρέπει για τη θάλασσα. Φοριούνται εύκολα, είναι αναπαυτικά, έχουν Anti-UV ύφασμα, στεγνώνουν εύκολα και πραγματικά χαίρομαι την αγορά τους. Ευχαριστώ το φίλο SMpow που έκανε αναφορά στο μέγεθος και έτσι επέλεξα το σωστό. Έχει απόλυτο δίκιο και δικαιούται ένα «ευχαριστώ» από όλους μας.
While they are nice and comfortable to wear, the sole is not that soft for an adult weighing 95 kg (1.90 m tall). My daughters, on the other hand, have found them very convenient. So I believe that for someone with a few extra kilos, it would be good to look for something with a firmer sole. The use I have made is exclusively for water slides.
Ενω ειναι ωραια και ανετα να τα φορας η σολα δεν ειναι και τοσο μαλακη για εναν ενηλικα των 95 κιλων,(1,90 υψος) Οι κορες μου απο την αλλη τα εχουν βολευτει πολυ. αρα θεωρω οτι για καποιον με λιγα εξτρα κιλα καλο θα ειναι να κοιταξει να βρει κατι με πιο σκληρη σολα. Η χρηση που εχω κανει ειναι αποκλειστικα για νεροτσουληθρες.
Very good application and very beautiful. Up to that point, though. I wore them five times on the sup board and a hole opened only in one. Corresponding cressi that I had previously lasted four years.
Πολύ καλή εφαρμογή και πολύ όμορφα. Μέχρι εκεί όμως. Τα φόρεσα πέντε φορές πάνω στη σανίδα sup και άνοιξε τρύπα μόνο στο ένα. Αντίστοιχα cressi που είχα παλαιότερα κράτησαν τέσσερα χρόνια.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Excellent... I threw away my slippers this summer and only had these. Incredible walking, completely silent and comfortable, thanks to the rubber sole. They are a lifesaver on beaches with thick pebbles and sea urchins, and you don't care about anything.
P.S. Attention!! They require two sizes smaller than your athletic shoes.
Εξαιρετικα... Πεταξα τις παντοφλες αυτο το καλοκαιρι και ειχα μονο αυτα. Απιθανο περπατημα, εντελως αθορυβο και αναπαυτικο, που οφειλετε στη σολα απο καουτσουκ. Στις παραλιες με χοντρο βοτσαλο και αχινους ειναι σωτηρια και δε σε νοιαζει τιποτα.
υ.γ. Προσοχη!! θελει δυο νουμερα μικροτερο μεγεθος απο τα αθλητικα σας.
Damn the hour and the moment I paid attention to the comments like "take at least two sizes smaller".
I took them one - not two - sizes smaller and my foot doesn't fit.
They have an insole. Which, if you take them smaller, cuts your heel!
They are like socks. Even though they have a non-elastic insole and sole, buy your size and don't listen to nonsense.
As for construction, no problem for the moment, although I have used them very little due to the above problem!!
Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που έδωσα βάση στα σχόλια του τύπου «πάρτε τα τουλάχιστον δυο νούμερα μικρότερα».
Τα πήρα ένα - όχι δυο - νούμερα μικρότερα και δε χωράει το πόδι.
Μέσα έχουν πάτο. Ο οποίος εάν τα πάρεις μικρότερα σου κόβει τη φτέρνα!
Είναι σαν κάλτσες. Τη στιγμή που έχουν μη ελαστικό πάτο και σόλα όμως, αγοράστε το μέγεθος σας και μην ακούτε βλακείες .
Σαν κατασκευή προς στιγμην κανένα πρόβλημα αν και τα έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστα λόγω του παραπάνω προβλήματος !!
While they are nice and comfortable to wear, the sole is not that soft for an adult weighing 95 kg (1.90 m tall). My daughters, on the other hand, have found them very convenient. So I believe that for someone with a few extra kilos, it would be good to look for something with a firmer sole. The use I have made is exclusively for water slides.
Ενω ειναι ωραια και ανετα να τα φορας η σολα δεν ειναι και τοσο μαλακη για εναν ενηλικα των 95 κιλων,(1,90 υψος) Οι κορες μου απο την αλλη τα εχουν βολευτει πολυ. αρα θεωρω οτι για καποιον με λιγα εξτρα κιλα καλο θα ειναι να κοιταξει να βρει κατι με πιο σκληρη σολα. Η χρηση που εχω κανει ειναι αποκλειστικα για νεροτσουληθρες.
Very good application and very beautiful. Up to that point, though. I wore them five times on the sup board and a hole opened only in one. Corresponding cressi that I had previously lasted four years.
Πολύ καλή εφαρμογή και πολύ όμορφα. Μέχρι εκεί όμως. Τα φόρεσα πέντε φορές πάνω στη σανίδα sup και άνοιξε τρύπα μόνο στο ένα. Αντίστοιχα cressi που είχα παλαιότερα κράτησαν τέσσερα χρόνια.
They dry very quickly and because the insoles come out, they are very easy to clean. Their sole, despite being soft, has good grip and showed no wear after 3 weeks of use on a pebble beach. Very good purchase.
Στεγνώνουν πολύ γρήγορα και επειδή βγαίνουν οι πάτοι, καθαρίζεται πανεύκολα. Η σόλα τους παρά το ότι είναι μαλακή, έχει καλή πρόσφυση και δεν έδειξε καμμία φθορά μετά από 3 εβδομάδες χρήση σε παραλία με βότσαλα. Πολύ καλή αγορά.
Overall as a product it is what you expect. It looks quality and worth its money. Reading the rest of the reviews, I ordered size 40-42 while I normally wear 42.5. Unfortunately the size was small and I had to return them and order size 42-43. So I would suggest to order your normal size and ignore some comments talking about a smaller size.
Γενικά σαν προϊόν είναι αυτό που περιμένεις. Φαίνεται ποιοτικό και ότι αξίζει τα λεφτά του. Διαβάζοντας τις υπόλοιπες αξιολογήσεις, παράγγειλα νο 40-42 ενώ φοράω κανονικά 42,5. Δυστυχώς το νούμερο ήταν μικρό και αναγκάστηκα να τα επιστρέψω και να παραγγείλω νούμερο 42-43. Θα πρότεινα λοιπόν να παραγγείλετε το κανονικό σας νούμερο και να αγνοήσετε κάποια σχόλια που μιλάνε για μικρότερο νούμερο.
While they are intended for the sea, I bought them for home gym (Calisthenics) and they served me greatly. They do not slip and it feels like you're not wearing shoes.
Ενώ προορίζονται για την θάλασσα, εγώ τα αγόρασα για γυμναστική (Calisthenics) στο σπίτι και με βόλεψαν άπειρα. Δεν γλιστράνε και είναι σαν να μην φοράς παπούτσι.
Very good shoes. I wore them almost every day at the beach for almost 3 months and I had no issues. They are easy to put on, have a very good grip, even outside the beach they are comfortable, they don't slip at all (although I didn't try them on rocks, mainly on pebble beaches), they are comfortable, overall a very positive experience. If they also have durability over time, they will be an excellent choice.
P.S. I had read the reviews and got them one size smaller and they fit perfectly! I don't think they would have fit me if I had gotten them two sizes smaller. However, definitely if I had gotten my regular size, they would have been too big, so yes, I agree that you need to go down a size/sizes to have the best possible fit.
Πολύ καλά παπούτσια. Τα φόρεσα σχεδόν 3 μήνες κάθε μέρα στη θάλασσα και δεν είχα κανένα θέμα. Μπαίνουν εύκολα, έχουν πολύ καλό πάτημα, ακόμα και εκτός παραλίας είναι άνετα, δε γλιστράνε καθόλου (δεν τα δοκίμασα βέβαια σε βράχια, κυρίως σε παραλίες με πέτρες), είναι άνετα, γενικά πολύ θετική εμπειρία. Αν έχουν και αντοχή στο χρόνο, θα είναι μια εξαιρετική επιλογή.
Υγ. Είχα διαβάσει τις κριτικές και τα πήρα ένα νούμερο μικρότερο και εφάρμοσε εξαιρετικά! Για δυο νούμερα μικρότερα, δε νομίζω ότι θα μου έκαναν. Πάντως σίγουρα αν είχα πάρει το κανονικό μου νούμερο θα ήταν μεγάλο, οπότε ναι προσυπογράφω πως χρειάζεται να κατέβετε νούμερο/α για να έχετε την καλύτερη δυνατή εφαρμογή.
I wear size 44 in athletic shoes and the size that fit me comfortably without my foot moving around is 42-43. Size 44-45 also fit comfortably, but it had too much room for my foot to move, which made swimming particularly difficult. They hug nicely and didn't hurt my toes on beaches with rocks and stones, but the yellow fabric is not particularly resistant to sharp rocks (I assume compared to a shoe that is entirely plastic), as it already has a small tear.
Φοράω νούμερο 44 σε αθλητικό παπούτσι και το νούμερο που μου εφάρμοζε άνετα χωρίς να κινείται πέρα-δώθε η πατούσα είναι το 42-43. Το νούμερο 44-45 εφάρμοζε επίσης άνετα, αλλά είχε πολύ χώρο για να μετακινηθεί το πόδι, πράγμα που κάνει τη κολύμβηση ιδιαίτερα δύσκολη. Αγκαλιάζουν ευχάριστα, και δε χτύπησαν τα δάχτυλά μου σε παραλίες με βράχια και πέτρες, αλλά το κίτρινο ύφασμα δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό σε μυτερά βράχια (υποθέτω σε σύγκριση με ένα παπούτσι που είναι εξ ολοκλήρου πλαστικό), καθώς έκανε ήδη μία μικρή σχισμή.
This is the picture of the shoes in the third bathroom on a pebble beach. Both shoes got a hole in the same spot. This is the first time I review a product online but the world needs to know. We pay a lot of money for them to last... pure disappointment.
Αυτή είναι η εικόνα των παπουτσιών στο τρίτο μπάνιο σε παραλία με βότσαλο. Τρύπησαν και τα δύο παπούτσια στο ίδιο σημείο. Είναι η πρώτη φορά που αξιολογώ προϊόν στο διαδίκτυο αλλά ο κόσμος πρέπει να ξέρει. Τα ακριβό πληρώνουμε για να κρατήσουν... σκέτη απογοήτευση.
Absolutely satisfied so far, I will come back in the future. Until now, I used to wear much more expensive and branded beach shoes, which would come off very quickly for no reason. I made this purchase, taking into account the reviews regarding the size, and they fit me perfectly. It's like I'm not wearing anything and they don't bother me while swimming in open sea. To be more clear, I wear size 47 in athletic shoes and 44-45 in this particular model. I highly recommend buying it.
Απόλυτα ικανοποιημένος προς το παρόν, θα επανέλθω και στο μέλλον, μέχρι τώρα χρησιμοποιουσα παπουτσια θαλασσης πολύ πιο ακριβά και επώνυμα και ξεκολλαγαν πολύ σύντομα αδικαιολογητα. Έκανα αυτήν την αγορά, πήρα υπόψη μου τις κριτικές ως προς το νούμερο και μου εφαρμόζουν τέλεια. Είναι σαν μην φοράω τίποτα και δεν ενοχλούν στην κολύμβηση σε ανοιχτή θάλασσα. Για να γίνω πιο σαφής 47 φοράω σε αθλητικό παπούτσι 44-45 στο συγκεκριμένο μοντέλο. Συνιστώ ανεπιφύλακτα την αγορά του.
Very comfortable and of very good quality. I suggest ordering approximately 2 sizes smaller than what you wear in regular shoes (I also followed the above advice before placing my order).
Πολύ άνετα και πολύ καλής ποιότητας. Πρόταση να παραγγέλνετε 2 περίπου νούμερα μικρότερα από ότι φοράτε σε κανονικό παπούτσι ( ακολούθησα και εγώ την παραπάνω συμβουλή πριν την παραγγελία μου).
Flawless, I have had them for 2 weeks and I have thoroughly enjoyed them. I bought them because I usually hold my little one in my arms at the beach and I want to step firmly where there are rocks.
Fortunately, I read the comment about a smaller size and searching on the company's page where they have size correspondences with centimeters of the foot, I realized that I indeed had to get two sizes smaller.
Άψογα, τα έχω 2 εβδομάδες και τα έχω καταευχαριστηθεί. Τα πήρα επειδή κρατάω συνήθως τη μικρή αγκαλιά στην θάλασσα και θέλω να πατάω σταθερά όπου υπάρχουν πέτρες.
Ευτυχώς διάβασα το σχόλιο για μικρότερο νούμερο και ψάχνοντας στη σελίδα της εταιρίας όπου έχουν αντιστοιχίες νούμερου με εκατοστά ποδιού, διαπίστωσα πως έπρεπε όντως να πάρω δύο μικρότερα.
My size is 45, as mentioned by SMpow, I got a smaller size, they were right!!!
I have tried everything over the years, I have been cut, this year on vacation I wear them even for my night out (just kidding)
In a few words... WORTH IT!!!!
Το μέγεθος μου είναι 45 ,όπως αναφέρθηκε από τον SMpow ,πήρα ένα νούμερο μικρότερο ,είχε δίκιο !!!
Τόσα χρόνια έχω πατήσει τα πάντα έχω κοπεί ,Φέτος στις διακοπές τα φοράω και για την νυχτερινή μου έξοδο (πλάκα κάνω )
Με λίγα λόγια ….ΑΞΙΖΕΙ!!!!
What is needed for the sea. They are easy to wear, comfortable, have Anti-UV fabric, dry easily and I really enjoy their purchase. Thank you to friend SMpow who mentioned the size and so I chose the right one. He is absolutely right and deserves a "thank you" from all of us.
Ο,τι πρέπει για τη θάλασσα. Φοριούνται εύκολα, είναι αναπαυτικά, έχουν Anti-UV ύφασμα, στεγνώνουν εύκολα και πραγματικά χαίρομαι την αγορά τους. Ευχαριστώ το φίλο SMpow που έκανε αναφορά στο μέγεθος και έτσι επέλεξα το σωστό. Έχει απόλυτο δίκιο και δικαιούται ένα «ευχαριστώ» από όλους μας.
While they are nice and comfortable to wear, the sole is not that soft for an adult weighing 95 kg (1.90 m tall). My daughters, on the other hand, have found them very convenient. So I believe that for someone with a few extra kilos, it would be good to look for something with a firmer sole. The use I have made is exclusively for water slides.
Ενω ειναι ωραια και ανετα να τα φορας η σολα δεν ειναι και τοσο μαλακη για εναν ενηλικα των 95 κιλων,(1,90 υψος) Οι κορες μου απο την αλλη τα εχουν βολευτει πολυ. αρα θεωρω οτι για καποιον με λιγα εξτρα κιλα καλο θα ειναι να κοιταξει να βρει κατι με πιο σκληρη σολα. Η χρηση που εχω κανει ειναι αποκλειστικα για νεροτσουληθρες.
Very good application and very beautiful. Up to that point, though. I wore them five times on the sup board and a hole opened only in one. Corresponding cressi that I had previously lasted four years.
Πολύ καλή εφαρμογή και πολύ όμορφα. Μέχρι εκεί όμως. Τα φόρεσα πέντε φορές πάνω στη σανίδα sup και άνοιξε τρύπα μόνο στο ένα. Αντίστοιχα cressi που είχα παλαιότερα κράτησαν τέσσερα χρόνια.