Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The positives are quite a few, their sound does not distort at all, and the midrange does not dive with a very good flat sound, the sound isolation from external sounds is good, the 60mm drivers have very good performance in music, and although I tested them directly with a jack on the motherboard they had quite good volume and good bass in the lows as they should, the microphone was quite good with moderate noise canceling, the headphones have a very large stage, although they are closed and have 2 drivers that you can distinguish the sounds relatively comfortably, the only downside is their appearance which seems fake and is greatly underestimated since they are much superior in performance compared to Razer blackshark, etc. At the price of 45 euros that they were bought new, I consider that I stole them.
Τα θετικα ειναι αρκετά,ο ηχος τους δεν παραμορφωνει καθολου,και οι μεσαιες δεν κανουν βουτια με πολυ καλο flat ηχο,η ηχομόνωση από τους εξωτερικούς ήχους είναι καλή,οι 60mm οδηγοι έχουν πολύ καλή απόδοση στην μουσική,και παρολο που τα τεσταρα απευθειας με jack στην μητρική ειχαν αρκετα καλη ενταση και καλο μπασο στα χαμηλα όσο πρέπει,το μικρόφωνο ήταν αρκετά καλό με μέτριο noise canceling,τα ακουστικά έχουν πολύ μεγάλο stage,παρόλο που είναι κλειστά και έχουν 2 driver's που ξεχωρίζεις σχετικά άνετα τους ήχους,το μόνο κακό είναι το σουλουπι τους που φαίνεται ψεύτικο και αδικείται πολύ αφού είναι πολύ ανώτερα σε απόδοση από Razer blackshark κτλ.Στα 45 ευρώ που αγοράστηκαν καινούργια, θεωρώ ότι τους εκλεψα .
The positives are quite a few, their sound does not distort at all, and the midrange does not dive with a very good flat sound, the sound isolation from external sounds is good, the 60mm drivers have very good performance in music, and although I tested them directly with a jack on the motherboard they had quite good volume and good bass in the lows as they should, the microphone was quite good with moderate noise canceling, the headphones have a very large stage, although they are closed and have 2 drivers that you can distinguish the sounds relatively comfortably, the only downside is their appearance which seems fake and is greatly underestimated since they are much superior in performance compared to Razer blackshark, etc. At the price of 45 euros that they were bought new, I consider that I stole them.
Τα θετικα ειναι αρκετά,ο ηχος τους δεν παραμορφωνει καθολου,και οι μεσαιες δεν κανουν βουτια με πολυ καλο flat ηχο,η ηχομόνωση από τους εξωτερικούς ήχους είναι καλή,οι 60mm οδηγοι έχουν πολύ καλή απόδοση στην μουσική,και παρολο που τα τεσταρα απευθειας με jack στην μητρική ειχαν αρκετα καλη ενταση και καλο μπασο στα χαμηλα όσο πρέπει,το μικρόφωνο ήταν αρκετά καλό με μέτριο noise canceling,τα ακουστικά έχουν πολύ μεγάλο stage,παρόλο που είναι κλειστά και έχουν 2 driver's που ξεχωρίζεις σχετικά άνετα τους ήχους,το μόνο κακό είναι το σουλουπι τους που φαίνεται ψεύτικο και αδικείται πολύ αφού είναι πολύ ανώτερα σε απόδοση από Razer blackshark κτλ.Στα 45 ευρώ που αγοράστηκαν καινούργια, θεωρώ ότι τους εκλεψα .
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
The positives are quite a few, their sound does not distort at all, and the midrange does not dive with a very good flat sound, the sound isolation from external sounds is good, the 60mm drivers have very good performance in music, and although I tested them directly with a jack on the motherboard they had quite good volume and good bass in the lows as they should, the microphone was quite good with moderate noise canceling, the headphones have a very large stage, although they are closed and have 2 drivers that you can distinguish the sounds relatively comfortably, the only downside is their appearance which seems fake and is greatly underestimated since they are much superior in performance compared to Razer blackshark, etc. At the price of 45 euros that they were bought new, I consider that I stole them.
Τα θετικα ειναι αρκετά,ο ηχος τους δεν παραμορφωνει καθολου,και οι μεσαιες δεν κανουν βουτια με πολυ καλο flat ηχο,η ηχομόνωση από τους εξωτερικούς ήχους είναι καλή,οι 60mm οδηγοι έχουν πολύ καλή απόδοση στην μουσική,και παρολο που τα τεσταρα απευθειας με jack στην μητρική ειχαν αρκετα καλη ενταση και καλο μπασο στα χαμηλα όσο πρέπει,το μικρόφωνο ήταν αρκετά καλό με μέτριο noise canceling,τα ακουστικά έχουν πολύ μεγάλο stage,παρόλο που είναι κλειστά και έχουν 2 driver's που ξεχωρίζεις σχετικά άνετα τους ήχους,το μόνο κακό είναι το σουλουπι τους που φαίνεται ψεύτικο και αδικείται πολύ αφού είναι πολύ ανώτερα σε απόδοση από Razer blackshark κτλ.Στα 45 ευρώ που αγοράστηκαν καινούργια, θεωρώ ότι τους εκλεψα .
The positives are quite a few, their sound does not distort at all, and the midrange does not dive with a very good flat sound, the sound isolation from external sounds is good, the 60mm drivers have very good performance in music, and although I tested them directly with a jack on the motherboard they had quite good volume and good bass in the lows as they should, the microphone was quite good with moderate noise canceling, the headphones have a very large stage, although they are closed and have 2 drivers that you can distinguish the sounds relatively comfortably, the only downside is their appearance which seems fake and is greatly underestimated since they are much superior in performance compared to Razer blackshark, etc. At the price of 45 euros that they were bought new, I consider that I stole them.
Τα θετικα ειναι αρκετά,ο ηχος τους δεν παραμορφωνει καθολου,και οι μεσαιες δεν κανουν βουτια με πολυ καλο flat ηχο,η ηχομόνωση από τους εξωτερικούς ήχους είναι καλή,οι 60mm οδηγοι έχουν πολύ καλή απόδοση στην μουσική,και παρολο που τα τεσταρα απευθειας με jack στην μητρική ειχαν αρκετα καλη ενταση και καλο μπασο στα χαμηλα όσο πρέπει,το μικρόφωνο ήταν αρκετά καλό με μέτριο noise canceling,τα ακουστικά έχουν πολύ μεγάλο stage,παρόλο που είναι κλειστά και έχουν 2 driver's που ξεχωρίζεις σχετικά άνετα τους ήχους,το μόνο κακό είναι το σουλουπι τους που φαίνεται ψεύτικο και αδικείται πολύ αφού είναι πολύ ανώτερα σε απόδοση από Razer blackshark κτλ.Στα 45 ευρώ που αγοράστηκαν καινούργια, θεωρώ ότι τους εκλεψα .