Greater screen surface and optimized workspace for easier use.
- Two new and exclusive watch dials.
- Redesigned case.
Almost 20% more screen surface and 40% thinner bezel compared to the Apple Watch Series 6.
Set the delivery location to see products according to your choice.
Η μεγαλύτερη, πιο προηγμένη Always-On Retina οθόνη κάνει τα πάντα να φαίνονται μεγαλύτερα και καλύτερα στο Apple Watch Series 7. Η νέα σειρά εισάγει το πιο ανθεκτικό Apple Watch που κατασκευάστηκε...
Η μεγαλύτερη, πιο προηγμένη Always-On Retina οθόνη κάνει τα πάντα να φαίνονται μεγαλύτερα και καλύτερα στο Apple Watch Series 7. Η νέα σειρά εισάγει το πιο ανθεκτικό Apple Watch που κατασκευάστηκε ποτέ με έναν ακόμα πιο ισχυρό κρύσταλλο. Οι προηγμένες λειτουργίες που ενσωματώνει, σού επιτρέπουν να μετράς το επίπεδο οξυγόνου στο αίμα σου, να πραγματοποιείς...
Η μεγαλύτερη, πιο προηγμένη Always-On Retina οθόνη κάνει τα πάντα να φαίνονται μεγαλύτερα και καλύτερα στο Apple Watch Series 7. Η νέα σειρά εισάγει το πιο ανθεκτικό Apple Watch που κατασκευάστηκε ποτέ με έναν ακόμα πιο ισχυρό κρύσταλλο. Οι προηγμένες λειτουργίες που ενσωματώνει, σού επιτρέπουν να μετράς το επίπεδο οξυγόνου στο αίμα σου, να πραγματοποιείς ΗΚΓ οποιαδήποτε στιγμή, και να έχεις πρόσβαση σε εφαρμογές παρακολούθησης της υγείας σου. Μπορείς επίσης να παρακολουθείς δεκάδες προπονήσεις, όπως των νέων tai chi και pilates.
Το Apple Watch Series 7 απευθύνεται σε αυτούς που επιθυμούν ένα έξυπνο ρολόι με πολλαπλές λειτουργίες, όπως παρακολούθηση της υγείας και της φυσικής κατάστασης και επικοινωνία με άλλους χρήστες.
Greater screen surface and optimized workspace for easier use.
Almost 20% more screen surface and 40% thinner bezel compared to the Apple Watch Series 6.
Front crystal with the highest crack resistance. Certified dust resistance with IP6X rating. Suitable for swimming in the sea or pool with water resistance rating of WR50.
Measure your blood oxygen level. Take an electrocardiogram. Monitor your sleep. Stay safe with Emergency SOS. Relax with the Mindfulness app.
Track all the ways you move with Activity Rings. Share your progress and compete with friends.
Measure and maximize your workout
Whether you're cycling, running, lifting weights, or almost any type of exercise.
Make calls and send messages directly from your wrist. Get directions with Maps. Use Wallet as a boarding pass or payment method. And find thousands of apps on the App Store.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good watch and very beautiful. It is very good especially for sports with its functions. Negatives are the battery that doesn't last as long as I would expect and the screen that scratches very easily. It definitely needs a screen protector along with the purchase
Πολύ καλό ρολοι και πολύ όμορφο. Είναι πολύ καλό ειδικά για άθληση με τις λειτουργίες του. Αρνητικά είναι η μπαταρία που δε διαρκει όσο θα περίμενα και η οθόνη που γρατζουνιεται πανεύκολα. Σίγουρα χρειάζεται τζαμακι μαζί με την αγορά του
Positives
1. The battery lasts exactly 24 hours after 1.5 years of use.
2. Beautiful.
3. Quality microphone that withstands the test of time as long as you don't expose it to showers/seawater.
Unfortunately, this is where the positives end.
Negatives
1. Extremely expensive; I bought it for 350 euros used, and I believe that is way too much for what it offers. 250 would be a reasonable price! Imagine that 2 of these watches are equivalent to an iPhone 16, which is a regular phone that you can use for calls, photos, etc. Apple has gone overboard with the price here. I deduct 1 star purely for this.
2. Very few watch faces and shockingly limited customization options with fonts, numbers, etc. On one watch face, you have a choice of 2 or 3 fonts. In contrast, Samsung/Huawei offers countless free options to tailor it to your tastes.
3. The Watch App messages do not come through, and to see and respond to them, you have to pay for a third-party app.
4. The strap that comes with it can unclip when you take off a jacket, and you might find the watch on the floor if you feel it slip off. Therefore, you are forced to spend an additional 15 euros on a strap for a 450 euro watch.
5. The screen is excessively small for the average male wrist. Even the 44mm version is borderline small in my opinion. It should have been 45mm or larger; what a shame.
In conclusion, it is not worth it
Θετικά
1. Μπαταρία στον 1,5 χρόνο χρήσης βγάζει 24 ώρες ακριβώς.
2. Όμορφο.
3. Ποιοτικό μικρόφωνο που αντέχει στο χρόνο αρκεί να μην το βάλετε ντουζ/θάλασσα.
Κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά του δηστυχώς.
Αρνητικά
1. Πανάκριβο, το πήρα 350 ευρώ μεταχειρισμένο και πιστεύω είναι πάρα πολλά για αυτά που προσφέρει. 250 θα ήταν μια λογική τιμή! Φανταστείτε ότι 2 τέτοια ρολόγια ισοδυναμούν σε ένα iPhone 16 που είναι κανονικό κινητό και παίρνεις τηλέφωνο, φωτογραφίες κ.τλ ξέφυγε η Apple σε τιμή εδώ. Αφαιρώ 1 αστέρι καθαρά και μόνο για αυτό.
2. Ελάχιστα watch faces και τρομακτικά μικρή παραμετροποίηση τους με γραμματοσειρές, αριθμούς κ.τλ. Σε ένα watch face έχεις επιλογή 2 ή 3 γραμματοσειρών. Σε αντίστοιχα Samsung/Huawei έχεις άπειρες επιλογές δωρεάν να το φέρεις στα γούστα σου.
3. Δεν έρχονται τα μηνύματα Watch App και για να τα δεις και να απαντήσεις πρέπει να πληρώσεις 3η εφαρμογή.
4. Το λουράκι με το οποίο έρχεται όταν βγάζεις μπουφάν μπορεί να ξεκουμπώσει και να βρεις το ρολόι στο πάτωμα - αν νιώσεις ότι σου έφυγε. Αναγκαστικά +15 ευρώ λουράκι λοιπόν στο 450 ευρώ ρολόι.
5. Υπερβολικά μικρή οθόνη για το μέσο ανδρικό χέρι. Ακόμη και το 44mm κατά τη γνώμη μου είναι οριακά μικρή. Από 45mm και πάνω θα έπρεπε να ήταν, κρίμα.
Συμπερένοντας, δεν αξίζει το συγκεκριμένο
The glass scratches more easily than Chinese smartwatches from TEMU.. Terrible battery.. In general, you waste your money no matter which version you get... Good shopping!!
Το τζαμακι γρατζουνιεται πιο ευκολα κι απο κινεζθκα smartwatches απ το TEMU.. Μπαταρία ελεεινή.. Γενικά λετατε τα λεφτα σας οποιαδηποτε εκδοση κι αν παρετε... Καλες αγορες.!!
I have never been disappointed by an Apple product, not even with this one. It is very useful and I use it constantly. I have tried several cheap Android smartwatches that I now consider useless, as I switched to the expensive side with the Series 7 and saw its true capabilities! Apps, messages, calls!! I can even scroll through Instagram from the watch!
It performs everything instantly and never lags, I haven't encountered any bugs either. Although the Series 9 will be released soon, I believe that the Series 7 holds up very well and is the last watch that truly deserves its price and offers, as it is the same as the Series 8 but with the largest screen that can fit a keyboard (which doesn't support Greek, it immediately goes to voice command). It will receive updates for at least 4 more years!
It is a very useful tool for health measurements, fitness, sleep, etc. And I can say that everything works so smoothly and automatically sometimes that I simply trust it and it actually works! Of course, I should add that sometimes when I sit still for a while, it thinks I'm standing or walking and tells me "Well done."
It scratches easily, especially on the corners of the curved glass, and I have bumped it several times, thinking I could pass through easily. And in general, I'm afraid of its durability because if something breaks, it's gone...
The battery is a huge downside as it only lasts for 1 day. From the morning when you wake up until the evening when you return home and have to charge it again. I have never run out of battery, but sometimes I have that fear. On one hand, it has many functions and I often play with it, so it's logical, but still. It has fast charging and somewhat balances things out.
Generally, I don't like wearing things on my wrist, but sometimes I forget that I'm wearing it as it doesn't bother me much! One downside is that not all the types of straps that Apple sells are available in Greece (which shows how third world we are), and the more comfortable ones are only found from third-party sellers, which I see reviews saying they break quickly...
Δεν έχω ποτέ απογοητευτεί από Apple προϊόν, ούτε με το συγκεκριμένο, είναι πολύ χρήσιμο και το λειτουργώ συνέχεια. Έχω δοκιμάσει αρκετά φθηνά android smartwatches που πραγματικά τα θεωρώ άχρηστα πλέον καθώς πέρασα στην ακριβή μεριά με το Series 7 είδα ποιες είναι πραγματικά οι δυνατότητες! Εφαρμογές, μηνύματα, κλήσεις!! μέχρι και instagram μπορώ να σκρολλάρω απο το ρολόι!
Όλα τα κάνει άμεσα και δεν κολλάει πουθενά, ούτε κάποιο bug δεν έχω αντιμετωπίσει. Παρόλο που σε λίγο καιρό βγαίνει το Series 9, πιστεύω πως το 7 κρατάει πολύ γερά και είναι το τελευταίο ρολόι που όντως αξίζει και σε τιμή και στο τι προσφέρει καθώς είναι το ίδιο και με το 8 από την στιγμή που έχει την μεγαλύτερη οθόνη που χωράει και πληκτρολόγιο (το οποίο δεν υποστηρίζει Ελληνικά, πάει αμέσως σε φωνητική εντολή.) θα παίρνει updates για τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμα!
Είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και για μετρήσεις σχετικά με την υγεία σου, γυμναστική, ύπνος κτλ. Και μπορώ να πω πως δουλεύουν όλα τόσο ομαλά και αυτόματα μερικές φορές που απλά έχω εμπιστοσύνη και όντως δουλεύει! Βέβαια να προσθέσω ότι μερικές φορές που κάθομαι και λίγο θα έχω κίνηση στο χέρι, νομίζει πως είμαι όρθιος ή ότι περπατάω και μου λέει Μπράβο.
Γρατζουνίζεται εύκολα και κυρίως στις γωνίες της κούρβας που κάνει το τζαμάκι και το έχω χτυπήσει αρκετές φορές σε γωνίες, νομίζοντας πως περνάω άνετα. Και γενικά φοβάμαι σε θέμα αντοχής γιατί άμα σπάσει κάτι πάει...
Η μπαταρία είναι ένα τεράστιο μείον καθώς διαρκεί μόνο 1 μέρα. Από το πρωί που ξυπνάς μέχρι το βράδυ που θα γυρίσεις σπίτι και θα βάλεις πάλι για φόρτιση. Δεν έχω ξεμείνει ποτέ αλλά μερικές φορές ήμουν με τον φόβο αυτόν. Από την μια έχει πολλές λειτουργίες και παίζω μαζί του συχνά οπότε λογικό αλλά και πάλι. Έχει γρήγορη φόρτιση και κάπως ισορροπεί τα πράγματα.
Γενικά δεν μου αρέσει να φοράω πράγματα στον καρπό μου αλλά μερικές φορές ξεχνάω ότι το φοράω καθώς δεν ενοχλεί αρκετά! Ένα μείον είναι πως δεν υπάρχουν όλα τα είδη λουράκια που πουλάει η Apple στην Ελλάδα (που αυτό αφορά το πόσο τριτοκοσμικοί είμαστε) και τα πιο άνετα τα βρίσκεις μόνο third party που βλέπω αξιολογήσεις πως χαλάνε άμεσα...
No matter what we say, if you have an iPhone, it is the only way in terms of its functions. I use it a lot because of work (sales). The battery runs out in a day, but I don't mind, I charge it every day while I'm at the office or at home, and in a few minutes it's fully charged, so the battery is not an excuse due to fast charging.
Οτι και να λεμε αν εχεις iphone ειναι μονοδρομος ως προς τις λειτουργιες του. Εγω το χρησιμοποιω παρα πολυ λογω δουλειας . (Πωλησεις) Η μπαταρια τελειωνει στην ημερα , αλλα δεν με νοιαζει το φορτιζω καθε μερα ενω ειμαι γραφειο η στο σπιτι και σε λιγα λεπτα ειναι φορτισμένο , οποτε δεν ειναι δικαιολογια η μπαταρια του λογω της γρηγορης φορτισης .
Before I bought it, I was afraid that it wouldn't be useful to me, but I made a big mistake. After 1 year of use, I can't do anything without it. Besides the immediacy it offers in calls, messages, payments, etc.... it has also improved the quality of my life. I sleep properly, walk, etc. If you're still wondering if it's worth the money and if you need it, the answer is YES!
Πριν το αγοράσω φοβόμουν ότι δεν θα μου ήταν χρήσιμο, αλλά έκανα μεγάλο λάθος μετά από 1 χρόνο χρήσης δεν μπορώ να κάνω τίποτα χωρίς αυτό. Πέρα της αμεσότητας που προσφέρει σε κλήσεις, μηνύματα, πληρωμές κτλ.... βελτίωσε και την ποιότητα ζωής μου , κοιμάμαι σωστά, περπατάω κτλ. Αν αναρωτιέσαι ακόμη αν αξίζει τα λεφτά του και αν το χρειάζεσαι η απάντηση είναι ΝΑΙΙ!
I love it!! Essential accessory for iPhone! The battery lasts 1 1/2 days with full use, charges quickly, and the screen is very clear! It fits nicely in the hand, not too heavy or too big! Just right!
I got a case for the watch so it doesn't get scratched because I'm clumsy ?
I got extra accessories like other hand bands and cases from SHEIN, it's not worth paying so much money for something you can find elsewhere in the same quality.
But the watch is worth every penny!
If someone doesn't want to spend the equivalent money for the 7, the SE is almost the same.
Το λατρεύω!! Απαραίτητο αξεσουάρ για iPhone! Η μπαταρία με φουλ χρήση κρατάει 1 1/2 μέρα, φορτίζει γρήγορα και η οθονη είναι πολύ ευκρινής! Κάθεται όμορφα στο χέρι, δεν είναι ούτε πολύ βαρύ ούτε πολύ μεγάλο! Όσο πρέπει!
Πήρα μια θηκη για το ρολόι για να μην γρατσουνιστεί επειδή ειμαι και ατσούμπαλη ?
Έξτρα αξεσουάρ όπως άλλα hand bands και θήκες τα πήρα από το SHEIN, δεν αξίζει να πληρώσεις τόσα λεφτά για κάτι που το βρίσκεις στην ίδια ποιότητα αλλού.
Όμως το ρολόι είναι όλα τα λεφτά!
Αν δε θέλει κάποιος να δώσει τα ανάλογα χρήματα για το 7, και το SE είναι σχεδόν το ίδιο.
I have had it for 1 month in product(RED). It is good, it is quite accurate in measuring heart rate, oxygen saturation (I have no opinion on ECG, I need to compare it to a machine that a doctor has...). Clear, bright, and beautiful screen, with a 45mm dial. Of course, it is relatively easy to scratch. It has a microphone and speaker for calls and notifications, convenient when doing activities and you cannot, for example, take your phone out of your pocket, and responding to messages with voice dictation. In terms of battery, it is so-so for me because I was used to charging another watch every 2 weeks, while now it lasts for 2 days (depending on usage, of course). I would like it to last at least 6 days. The strap is okay, but if the hand sweats, it can irritate and cause redness and pain in that area. One of my favorite features is that it has Apple Pay and allows you to make payments with the watch without taking out your phone. It has a wide variety of watch faces, many of which are customizable. And of course, seamless integration with iPhone. I am satisfied (and still am) with the watch, and I would recommend it to others (if they also had an iPhone).
Το έχω 1 μήνα σε product(RED). Είναι καλό, είναι αρκετά ακριβής στις μετρήσεις καρδιακών παλμών, κορεσμό οξυγονου (Για το ΗΚΓ δεν εχω αποψη, πρέπει να το συγκρίνω με μηχάνημα που έχει γιατρός…). Ευκρινής, φωτεινή και όμορφη οθόνη, έχοντας των 45mm καντράν. Βεβαια, ειναι σχετικά εύκολο να γίνει γρατζουνιά. Έχει μικρόφωνο και ηχείο για τις κλήσεις και ειδοποιήσεις, βολικό όταν κάνεις δραστηριότητες και δεν μπορείς, πχ, να βγάλεις το κινητό από τη τσέπη, και απαντώντας στα μηνύματα με υπαγόρευση κειμένου. Από θέμα μπαταρίας, μου είναι έτσι και έτσι, γιατί είχα συνηθίσει με άλλο ρολόι να το φορτίζω κάθε 2 εβδομάδες, ενώ τώρα 2 μέρες (ανάλογα με τη χρήση πάντα). Θα ήθελα να κρατάει τουλάχιστον 6 μέρες. Το λουράκι είναι οκ, αλλά αν ιδρώνει το χέρι, μπορεί να ερεθιστεί, και στο σημείο να έχεις κοκκινίλες και να πονάνε. Από τα αγαπημένα μου χαρακτηριστικά είναι του ότι έχει Apple Pay, και δίνει την δυνατότητα να πληρώνεις με το ρολόι χωρίς να βγάζεις το κινητό. Έχει αρκετά μεγάλη ποικιλία από προσόψεις, που αρκετά είναι παραμετροποιήσιμα. Και βεβαίως, άψογη συνεργασία με iPhone. Έμεινα ευχαριστημένος (και είμαι) με το ρολόι, και θα το πρότεινα σε άλλους (αν είχαν iPhone επίσης).
Great inconvenience the need for daily charging! If something comes up and you can't charge it every 24 hours, you're left without a watch! Unacceptable for its cost
μεγαλη ταλαιπωρεία η αναγκη καθημερινης φορτισης ! αν κατι σου προκυψει και δεν μπορεσεις να το φορτισεις καθε 24 ωρες , μενεις χωρις ρολοι ! απαραδεκτο για το κοστος του
After the SE as the first of the company, I went to the flagship because I loved the watch. I have had it for about 5 months. First of all, from the unboxing experience, you understand that you are dealing with a premium product when the packaging is so well-crafted. Design-wise, it is sturdy and of high quality, it has taken a few hits and it holds up well. The strap is very good, I have also bought another one and it doesn't feel heavy visually. I like how easy it is to put on and take off the strap, which is a bit of a science with other brands (I'm talking about Huawei). The screen is excellent. Top-notch. The colors and especially the brightness, you can see everything even when the sun is shining directly on the watch. It responds exceptionally well, no issues with speed no matter what I have asked of it. Endless applications, the software, as we know, is light and very smooth. The measurements, although I'm not an expert, I believe are very close to reality. I finally love the sleep tracking stages. Heart rate, oxygen, calories, steps, and many more, everything is great. I love the integration with the iPhone and I like that the company pays attention to its ecosystem. All notifications come to the watch, and I can control them from there, reply to messages and calls. It's very convenient when driving to have the driving mode and always have the screen active. Finally, the battery, with all the functions on and if you use it throughout the day, 2 days strictly, no more. We know it and accept it. If we want something better and we have the budget, we go for the ULTRA. However, we have noticed an improvement in charging from the SE, now it reaches 90% in about an hour, ready to use, very good in this area. Conclusion: It's worth getting it without a doubt, and even better if it's pre-owned in good condition. It has nothing to envy from the 8. The ULTRA is in a different category and is the King. But yes, I definitely recommend the 7 with its smaller bezels compared to the 6.
Μετά το SE σαν πρώτο της εταιρείας, πήγα σε ναυαρχίδα επειδή λάτρεψα τα watch. Το έχω στην κατοχή μου 5 μήνες περίπου. Καταρχάς από την εμπειρία unboxing καταλαβαίνεις, ότι έχεις να κάνεις με ένα premium προιόν, όταν η συσκευασία είναι τόσο προσεγμένη. Σχεδίαση, στιβαρότατο, ποιοτικότατο ρολόι, έχει φάει και λίγο ξύλο και όντως αντέχει καλά. Το λουράκι πολύ καλό, έχω πάρει και άλλο φυσικά και έτσι δεν το βαριέσαι καν εμφανισιακά. Μου αρέσει το πόσο εύκολα μπορείς να βάζεις - βγάζεις το λουράκι που στους άλλους (μιλώ Huawei) είναι λίγο σαν επιστήμη. Οθόνη, εξαιρετική. Top. Χρώματα και κυρίως φωτεινότητα, τα βλέπεις όλα, όσο και ήλιος να χτυπάει πάνω στο ρολόι. Ανταποκρίνεται εξαιρετικά, από ταχύτητα κανένα απολύτως θέμα ότι και να του έχω ζητήσει. Εφαρμογές ατελείωτες, λογισμικό, όπως ξέρουμε, ελαφρύ και πολύ smooth. Οι μετρήσεις αν και όχι ειδικός, πιστεύω είναι πάρα πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Λατρεύω επιτέλους τα στάδια παρακολούθησης ύπνου. Καρδιά, οξυγόνο, θερμίδες, βήματα και άλλα πολλά, όλα μια χαρά. Λατρεύω την συνεργασία με το iPhone και αυτό μου αρέσει που δίνει βάση η εταιρεία στο οικοσύστημα της. Όλες οι ειδοποιήσεις έρχονται στο ρολόι, και τις ελέγχω από εκεί, απαντώ μηνύματα και σε κλήσεις, βολεύει και πολύ όταν οδηγάς, να έχεις την λειτουργία οδήγησης και να έχεις ενεργή πάντα την οθόνη. Τέλος, η μπαταρία, με όλες τις λειτουργίες ανοιχτές και άμα το χρησιμοποιείς μέσα στην μέρα, 2 μέρες, αυστηρά, παραπάνω όχι. Το ξέρουμε και το αποδεχόμαστε. Αν θέλουμε κάτι καλύτερο και έχουμε παράδες, πάμε στο ULTRA. Πάντως, έχουμε αισθητή βελτίωση στην φόρτιση από SE, τώρα σε μια ώρα περίπου έχει πάει 90%, έτοιμο για χρήση, πολύ καλά σε αυτό τον τομέα. Συμπεράσματα: Αξίζει να το πάρετε με τα χίλια, και ακόμη καλύτερα και μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση. Δεν έχει τίποτα πραγματικά να ζηλέψει από το 8αρι. Το ULTRA είναι μια κατηγορία άλλη και είναι ο King. Αλλά ναι το προτείνω σίγουρα το 7αρι με μικρότερα bezels κιόλας από το 6.
I have bought it a month ago. I wear it constantly all day and night. I really like it. I can't have my mobile phone with me at work, so I miss calls and important notifications. With the Apple Watch, I don't miss anything anymore! And the health app with the movement and posture goals is great! Its construction is excellent! It may be expensive, but it's worth its money!
Το έχω πάρει πριν ένα μήνα. Το φοράω συνέχεια όλη μέρα και νύχτα. Μου αρέσει πάρα πολύ. Στη δουλειά μου δεν μπορώ να έχω μαζί το κινητό μου με αποτέλεσμα να χάνω κλήσεις και σημαντικές ιδιοποιήσεις. Με το Apple Watch δεν χάνω πλέον τίποτα! Και η εφαρμογή υγείας με τους στόχους κίνησης και ορθοστασίας είναι σούπερ! Η κατασκευή του άριστη! Ακριβό μεν, αλλά αξίζει τα λεφτά του!
I have chosen the green one because the black one was not available, and I can say that it was the best choice. I highly recommend it
Έχω πάρει το πράσινο γιατί δεν είχε διαθεσιμότητα το μαύρο και μπορώ να πω ότι ήταν η καλύτερη επιλογή το συνιστώ ανεπιφύλακτα
The watch is amazing, with many reminders throughout the day, they work perfectly. Oximeter, Sleep Monitoring, Heart Rate Monitoring, display of health parameters, reminder for irregular heart rate alarm, emergency call, calorie consumption, notifications, etc. due to the fact that I had health problems (cardiac), I feel that it now protects me. Sleep monitoring is essential, the battery with the appropriate settings lasts 1.5 days. I also got a screen cover and I'm all set. You will need an iPhone from 8 and onwards with system 16+, below is a good review for initial settings for anyone who wants to start with it. I don't think the ultra is necessary but that depends on each individual! https://youtu.be/hMNeDJMA0eQ
Το ρολόι είναι υπέροχο, με πολλές υπενθυμίσεις στη διάρκεια της ημέρας, δουλεύουν άψογα Οξύμετρο, Παρακολούθηση Ύπνου, Έλεγχος καρδιακών παλμών, εμφάνιση παραμέτρων υγείας, υπενθύμιση συναγερμού για ακανόνιστο ρυθμό καρδιάς, , κλήση επείγουσας ανάγκης, κατανάλωση θερμίδων, ειδοποιήσεις κ.α. λόγο του ότι είχα προβλήματα με την υγεία (καρδιακά) αισθάνομαι ότι με προστατεύει πλέον, η παρακολούθηση στο ύπνο βασικό, η μπαταριά με τις ανάλογες ρυθμίσεις κρατάει 1.5 μέρα, πήρα και ένα κάλυμμα για την οθόνη και είμαι κομπλέ, θα χρειαστείτε iphone από το 8 και μετά με σύστημα 16+, από κάτω ένα καλό review για αρχικές ρυθμίσεις για οποίο θέλει να ξεκινήσει με αυτό, δεν νομίζω το ultra είναι απαραίτητο αλλά αυτό εξαρτάτε από τον καθένα! https://youtu.be/hMNeDJMA0eQ
As a long-time iPhone user, I decided to try the iWatch.
I am an amateur runner.
It is a beautiful smartwatch with amazing features.
Great screen, nice colors.
Ideal for an iPhone user looking for a smartwatch.
The only drawback is the short battery life that requires daily charging.
However, it lacks in measurements, options, and capabilities when it comes to workouts and sports.
If you want a fitness watch, don't choose it, in my opinion.
Prefer a different brand specialized in sport watches.
Ως χρόνια χρήστης iphone αποφάσισα να δοκιμάσω το iwatch.
Είμαι ερασιτέχνης δρομέας.
Είναι πανέμορφο smartwatch με φοβερές λειτουργίες.
Φοβερή οθόνη, ωραία χρώματα.
Ιδανικό για έναν χρήστη iphone που ψάχνει smartwatch.
Το μόνο μειονέκτημα η μικρή "ζωή" της μπαταρίας που θέλει κάθε μέρα φόρτιση.
Στο κομμάτι των προπονήσεων και της άθλησης όμως υστερεί αρκετά σε μετρήσεις, επιλογές και δυνατότητες.
Αν θέλετε ρολόι προπονήσεων μην το επιλέξετε, άποψη μου.
Προτιμήστε κάποια άλλη μάρκα ειδική σε sportwatches.
I am new to the smartwatch industry as I have not owned any models until now (neither Android nor Apple), so my review only covers this specific device. The positive aspects are:
1) Build quality. Excellent. Although the case is made of aluminum and not steel, it does not mean it lacks durability. After all, the majority of consumers will not use it for extreme activities such as climbing or hiking.
2) Functionality. If you have an iPhone, it is definitely worth investing in this watch as it is an extension of your phone in terms of various functions it offers (contactless payments, updates, notifications, etc.). The connection to the phone is effortless and seamless without any disconnections (even up to 10 meters away), and most of the time, you don't even need to open your phone to complete certain actions, such as answering calls, messages, emails, etc. Additionally, the heart rate monitoring functions are quite accurate and provide a good picture of your health status, although one should not solely rely on them to draw safe conclusions about their health.
3) User-friendliness. The menu and operation of the watch are within the framework of iOS, so Apple device users will find it quite familiar, while those coming from other operating systems will have no difficulty getting used to it.
The negative aspects are:
1) Price. Comparatively high compared to the competition.
2) Battery. The battery life could be considered, at best, average, as with normal usage (answering a few calls, checking notifications, responding to messages), it lasts almost 2 days. There is an option to activate the Always on Display feature, which, however, consumes a significant amount of battery and naturally reduces the watch's autonomy drastically.
Είμαι καινούργιος στο χώρο των smartwatch καθώς δεν είχα στην κατοχή μου κανένα μοντέλο μέχρι σήμερα (ούτε Android ούτε Apple) οπότε η κριτική μου καλύπτει μόνο τη συγκεκριμένη συσκευή. Στα θετικά στοιχεία:
1) Ποιότητα κατασκευής. Άψογη. Μπορεί η κάσα να είναι αλουμινίου και όχι από ατσάλι, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχει ανθεκτικότητα. Άλλωστε το μεγαλύτερο μέρος του αγοραστικού κοινού δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει σε ακραίες δραστηριότητες όπως αναρρίχηση, ορειβασία, κλπ.
2) Λειτουργικότητα. Αν έχεις τηλέφωνο iPhone τότε πραγματικά αξίζει με το παραπάνω να επενδύσεις στο συγκεκριμένο ρολόι καθώς είναι επέκταση του τηλεφώνου σου όσον αφορά τις διάφορες λειτουργίες που σου προσφέρει (ανέπαφες πληρωμές, ενημερώσεις, ειδοποιήσεις κλπ.). Η σύνδεση με το κινητό είναι πανεύκολη, και απροβλημάτιστη χωρίς αποσυνδέσεις (ακόμα και στα 10 μέτρα μακριά) ενώ τις περισσότερες φορές δε χρειάζεται καν να ανοίξεις το κινητό σου για να ολοκληρώσεις κάποια ενέργεια π.χ απάντηση σε κλήσεις, μηνύματα, email κλπ. Επίσης οι λειτουργίες καρδιογραφήματος και καρδιακών παλμών είναι αρκετά ακριβείς και παρέχουν μια καλή εικόνα για την κατάσταση της υγείας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα πρέπει κάποιος να βασιστεί απόλυτα σε αυτές για να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα που αφορούν την υγεία του.
3) Χρηστικότητα. Το μενού και ο χειρισμός του ρολογιού είναι στα πλαίσια του iOS οπότε οι μεν χρήστες συσκευών της Apple θα το βρουν αρκετά γνώριμο, ενώ οι προερχόμενοι από άλλα λειτουργικά συστήματα δεν θα δυσκολευτούν καθόλου μέχρι να το συνηθήσουν.
Στα αρνητικά στοιχεία:
1) Τιμή. Αρκετά υψηλή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
2) Μπαταρία. Η διάρκεια της μπαταρίας θα μπορούσε να θεωρηθεί στην καλύτερη των περιπτώσεων ως μέτρια, καθώς με νορμάλ χρήση (απάντηση σε μερικές κλήσεις, έλεγχος ειδοποιήσεων, απάντηση σε μηνύματα) βγάζει σχεδόν 2 ημέρες. Υπάρχει η δυνατότητα για ενεργοποίηση της λειτουργίας Always on Display η οποία όμως καταναλώνει αρκετή μπαταρία και φυσικά μειώνει την αυτονομία του ρολογιού κατακόρυφα.
Unacceptable in relation to the reputation it carries and the acquisition cost. I am the owner of the iPhone 11 and previous experience with what they call a smart watch, I acquired the Huawei GT 2 Pro in June 22 when I decided to buy one. An excellent watch, easy to connect with the iPhone, durable, beautiful, and with great autonomy. However, I decided to sell it because I was interested in the reliability of the Apple Watch's biometric measurements, specifically the electrocardiogram, heart rate, etc. Big mistake... I regret the money I spent. Specifically:
Durability: You spend 450 euros and the first thing you look for is to put a protective glass in case you scratch it (it doesn't have sapphire crystal like other much cheaper ones).
Accuracy in measurements: Laughable. From the bed in the morning to the bathroom, 98 steps (I live in a three-room apartment, not in a palace), ridiculous.
Electrocardiogram: Literally laughable.
Heart rate: Approximate.
Durability: I mentioned it above. Protective glass and make the sign of the cross. Apple does not use sapphire and titanium for the case like other much cheaper watches.
Connectivity: The only positive, but on the other hand, I had no problem with the humble Huawei.
I don't know what else to say except that I finally fell for it. The only thing left is that I wear an Apple Watch... to "show off" and that's it.
I hope that with the above, I was able to help others not make the same mistake as me... because objectively, it is a mistake because there are many other smartwatches, much more beautiful, durable, with the same or even better capabilities, and most importantly... much cheaper.
Απαράδεκτο σε σχέση με την φήμη που το συνοδεύει και την τιμή απόκτησης . Είμαι κάτοχος του iPhone 11 και προηγούμενη εμπειρία με αυτό που αποκαλούν smart watch απέκτησα το Ιούνιο του 22 όταν αποφάσισα να αγοράσω ένα huawei gt 2 pro . Ένα εξαιρετικό ρολόι , εύκολο στην σύνδεση με το iPhone, ανθεκτικό . όμορφο και με τεράστια αυτονομία . Αποφάσισα όμως να το πουλήσω γιατί με ενδιέφερε η αξιοπιστία στις βιομετρικές μετρήσεις του Apple Watch και συγκεκριμένα το καρδιογράφημα , οι παλμοί κλπ. Μεγάλο λάθος .....κλαίω τα χρήματα που έδωσα . Συγκεκριμένα :
Αντοχή : Σκάζεις 450 ευρώ και το πρώτο πράγμα που ψάχνεις είναι να βάλεις τζαμάκι προστασίας μήπως και το γρατζουνίσεις ( δεν έχει βλέπετε ζαφείρι κρύσταλλο όπως άλλα πολύ πιο φτηνά ).
Ακρίβεια στις μετρήσεις : Εδώ γελάμε . Από το κρεβάτι το πρωί μέχρι το μπάνιο 98 βήματα ( σε τριάρι μένω όχι στα ανάκτορα ) έλεος .
Καρδιογράφημα : κυριολεκτικά για γέλια .
Παλμούς : Κατά προσέγγιση
Αντοχή : Τα είπα πιο πάνω . Τζαμάκι και κάντε τον σταυρό σας . Η apple δεν χρησιμοποιεί ζαφείρι και τιτάνιο για κάσα όπως αλλά πολύ πιο φτηνά ρολόγια .
Συνδεσιμότητα : Το μόνο θετικό αλλά από την άλλη και με το ταπεινό Huawei δεν είχα θέμα .
Δεν ξέρω τι άλλο να πω πέραν του ότι τελικά την πάτησα . Το μόνο που μένει ....είναι το ότι φοράω Apple Watch....για να " πουλάω μούρη" και καλά .
Ελπίζω με τα παραπάνω να μπόρεσα να βοηθήσω να μην κάνουν άλλοι το δικό μου λάθος .... γιατί αντικειμενικά για λάθος πρόκειται γιατί υπάρχουν πολλά αλλά smart watch, πολύ πιο όμορφα , ανθεκτικά , με τις ίδιες ή και καλύτερες δυνατότητες και το κυριότερο ....πολύ πιο φτηνά .
Unmatched build quality and stunning display. Together with the iPhone, they complement each other. Regarding the battery, yes, it doesn't have the longest duration, BUT it charges really fast, in half an hour it has charged 40%. With the usage I have, after a day and a half, I still have 25%. Very satisfied.
Ασυναγώνιστη ποιότητα κατασκευής και υπέροχη οθόνη. Μαζί με το iPhone συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Σχετικά με τη μπαταρία, ναι δεν έχει και την πιο μεγάλη διάρκεια, ΑΛΛΑ φορτίζει όντως γρήγορα, σε μισή ώρα έχει φορτίσει 40%. Με τη χρήση που κάνω μετά από μιάμιση μέρα έχω ακόμα 25%. Πολύ ευχαριστημένος.
3 stars from me.
As the owner of the SE 44mm and now the 7 .......... the only change is in the chipset, which practically you don't notice any difference.
Now, some cardiac oxygen and stories it has, we could talk about.
If you plan to buy, get the SE, there is no reason to spend an extra 130 euros.
And the size is almost the same, you don't notice any difference.
3 αστερια απο μενα.
Ως κατοχος του se 44mm και τωρα του 7 ..........η αλλαγη ειναι μονο στο chipset που πρακτικα δεν καταλαβαινεις καποια διαφορα
Τωρα κατι καρδιολογικα οξυγονα κ ιστοριες που εχει ειναι να χαμε να λεγαμε.
Αν εχετε σκοπο να αγορασετε παρτε το se δεν υπαρχει λογος να δωσετε 130 ευρω παραπανω.
Και το μεγεθος ειναι ιδιο σχεδον δεν καταλαβαινεις καμία διαφορά.
If it had sufficient battery autonomy, it would be an excellent tool.
2. Very fast connection. Beautiful design.
Αν είχε και επαρκή αυτονομία στη μπαταρία του θα ήταν εξαιρετικό εργαλέιο.
Πολύ γρήγορη σύνδεση. Όμορφο design.
Nice device! If you have an iPhone, it is an evolution of its capabilities. Its functions are very good, the build quality is excellent, and overall you discover it gradually and it constantly surprises you. Its battery lasted 1 day with the always-on function, which is a bit irrelevant, so I deactivated it and now it lasts me 2 days. It is truly a SMART watch. Okay, the price hurts, to tell the truth, but it's like having a small mobile phone on your wrist. If Apple finally added Greek to the voice options and Siri, the game would go to another level and literally solve your problems.
Ωραία συσκευή! Αν έχεις iPhone είναι μια εξέλιξη των δυνατοτήτων του. Οι λειτουργίες του είναι πολύ καλές, η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική και γενικά το ανακαλύπτεις σιγά σιγά και όλο σε εκπλήσσει. Η μπαταρία του κρατούσε 1 μέρα με την λειτουργία always on, η οποία είναι λίγο αδιάφορη όποτε την απενεργοποίησα και τώρα μου κρατάει 2 μέρες. Είναι πραγματικά ένα SMART ρολόι. Εντάξει η τιμή πονάει για να λέμε την αλήθεια αλλά είναι σαν να έχεις ένα μικρό κινητό πάνω κάτω. Αν η apple έβαζε επιτέλους κάποτε τα ελληνικά στις φωνητικές επιλογές και στην Siri το παιχνίδι θα πήγαινε αλλού και θα σου έλυνε τα χέρια κυριολεκτικά.
Kids objectively the construction of it is not good simple glass in front aluminum and the battery lasts 1 day... It filled with scratches in 2 months and the screen and the frame... I sold it and bought the watch 3 pro no comparison titanium with sapphire glass and cheaper... And I use it with a Xiaomi mobile.
Παιδιά αντικειμενικά η κατασκευή του δεν είναι καλή απλό τζάμι μπροστά αλουμίνιο και η μπαταρία κρατάει 1 μέρα... Γέμισε γρατσουνιές σε 2 μήνες και η οθόνη και το πλαίσιο... Το πούλησα και πήρα το watch 3 pro καμία σχέση τιτάνιο με ζαφείρι γυαλί και φθηνότερο... Και το δουλεύω με xioami κινητό ..
High-quality construction is easily connected. The applications work very well, it has high-quality sound, comfortable to hold, and very lightweight. Regarding the battery, it needs to be charged every one and a half days, just like the iPhone. 30 to 40 minutes max. Also, another complaint is that it doesn't have a very long range with the mobile, meaning the connection is lost at 10m. Overall, it is nice and fits well in the hand. It came to me without a battery and it took almost 1 hour to turn on when plugged into the power. This happens sometimes from what I have researched. It is worth it. As for the brightness that I read in the comments below, it also adjusts automatically at night from the circular button it has on the sides, and can be manually increased or decreased.
Ποιοτική κατασκευή συνδέεται εύκολα Οι εφαρμογές δουλεύουν πολύ καλά έχει ποιοτικό ήχο κλήσης άνετο στο χέρι και πολύ ελαφρύ..Σχετικά με την μπαταρία ανά μία μιάμιση μέρα χρειάζεται φόρτιση όπως και το iPhone. 30 με 40 λεπτά Max. Επίσης ένα ακόμα παράπονο δεν έχει και πολύ μεγάλη εμβέλεια με το κινητό δηλαδή στα 10 m χάνεται η σύνδεση αποσυνδέεται. Γενικά σε καλές γραμμές είναι ωραίο και κάθεται και στο χέρι ωραία. Σε μένα ήρθε χωρίς μπαταρία και ήθελε σχεδόν 1 h στο ρεύμα για να ανάψει Συμβαίνει κι αυτό μερικές φορές από ότι έχω ψάξει. ..Αξίζει. Όσο για την φωτεινότητα που διάβασα στο παρακάτω σχόλια,
Ρυθμίζει αυτόματα επίσης το βράδυ από το κυκλικό κουμπί που έχει στα πλάγια αυξάνεται και μειώνεται χειροκίνητα.
For those who have both small and large problems with their eyes, there is a factory setting that does not automatically change brightness, so at night you can't see anything. Fortunately, now in the summer, the day is long, so when the sun sets, it stays on the shelf until dawn. Unacceptable for Apple
Για όσους έχουν πρόβλημα μικρό και μεγάλο με τα μάτια μακριά υπάρχει εργοστάσιακη ρύθμιση που δεν αλλάζει αυτόματη φωτεινότητα άρα νύχτα δεν βλέπεις τίποτα ευτυχώς τώρα το καλοκαίρι είναι μεγάλη η μέρα όταν πέφτει ο ήλιος στο ράφι μέχρι να ξημερώσει Απαράδεκτο γθα Apple
Most of the time it is plugged in for charging and not on the hand. Heavy, compared to other smartwatches. It does not have particular accuracy in measurements. It would be good for 100 euros.
Την περισσοτερη ωρα ειναι στη πριζα για φορτιση και οχι στο χερι.Βαρυ,σε συγκριση με άλλα smartwatches.Δεν εχει ιδιαιτερη ακριβεια στις μετρησεις.Για 100 ευρω θαταν καλο.
The only reason I bought it is because my Garmin Forerunner didn't sync with my iPhone. And of course, it's also good for the smartwatch, you can read messages on Instagram and Messenger, unfortunately you can't reply because it doesn't have a Greek keyboard. You can answer calls and pay with NFC. Everything is fine until here, if you're running and interested in times, just don't get it, there is a big difference in times and heart rate compared to my Garmin, which I also have a heart rate monitor for, so I was able to compare. It's not a sportwatch, it's a smartwatch. If you're an athlete, get something more specialized. Also, the battery is very small
Ο μόνος λόγος που το πήρα είναι γιατί το garmin forerruner που είχα δεν συγχρόνιζε με το iphone. Και εντάξει φυσικά και για το smartwatch που ομολογουμένως είναι πολύ καλό, μπορείς να διαβάσεις μηνύματα στο ινσταγκραμ και στο μεσεντζερ, δυστυχώς δεν μπορείς να απαντήσεις γιατί δεν έχει πληκτρολόγιο ελληνικό. Απαντάς σε κλήσεις και πληρώνεις με NFC. Όλα καλά μέχρι εδώ, αν τρέχετε και σας ενδιαφέρουν οι χρόνοι απλά μην το πάρετε, υπάρχει μεγάλη απόκλιση χρόνων και παλμών με το Garmin μου στο οποίο έχω και ζώνη καρδιακών παλμών οπότε μπόρεσα να συγκρίνω. Δεν είναι sportwatch είναι smartwatch. Αν είστε αθλητές πάρτε κάτι άλλο πιο εξειδικευμένο. Επίσης μπαταρία πολύ μικρή
Μετάβαση από huawei watch 3 pro σε apple watch λόγω μη σωστού συγχρονισμού με iphone 13 pro max.
Αν εξαιρέσεις την μπαταρία που στο Huawei κρατούσε τουλάχιστον μια βδομάδα, το apple watch είναι μίλια μπροστά!
Άλλη ποιότητα στο χέρι σου!!!
It is a mobile in the shape of a watch with several extra functions, the best, the most premium impressive and beautiful. Quite expensive but worth it fully.
Είναι ένα κινητό σε σχήμα ρολογιού με αρκετές έξτρα λειτουργίες , ότι καλύτερο ,ότι πιο premium εντυπωσιακο και ομορφο. Αρκετα λεφτα αλλα παρτε το αξιζει φουλ.
I have had an iPhone for 10 years and I have never been in the process of buying the watch.
Well, for those of you who have an iPhone, it is a must-buy.
If you are one of those who change iPhones every year, keep the same phone for a year and invest in the watch!
The experience of using the phone-watch and their interaction is such that you will wonder what you have been missing all these years.
I have had it for a week and I am completely satisfied with everything EXCEPT for the battery, which is a particular issue.
By buying it, you add an additional "problem" to your life, which is the almost daily charging, as you use the watch as it should be used with everything open, including during exercise.
You can have a battery life of two days IF you have the always-on feature turned off and generally do not use it much during the day.
As I mentioned before, the collaboration with the iPhone is excellent, their interaction is immediate, and it is impressive that you can respond to messages by dictating without missing a word, even in Greek!
It is annoying that the Viber application, which many people in Greece use, is not available.
The quality is very good, the screen is clear under all lighting conditions, and it is slightly larger than previous models from the iPhone 4 onwards.
Beyond that, there are the measurements that we all know and may prove useful.
A positive aspect is that it has fast charging, but it is annoying that you can only charge it exclusively with the fast charger, as there is no reason to burden the battery with additional heat when you do not immediately need battery life.
I hope I helped.
P.S. From the first moment, it has the special Spigen membrane. It is a bit expensive, but it fits perfectly and looks as if it is not wearing anything. Pay attention to the placement! In the photos I provide, it is with the membrane placed and with the screen on, always on and closed.
Edit: The Spigen membrane, although quite expensive, affects the accuracy and immediacy of touch. I did not know how immediate and accurate the touch on the Apple Watch was, so as soon as I unboxed it, I placed it on top. However, as soon as I tried using it without the membrane, I realized that something was missing. It is not a big problem as there is the Digital Crown that helps with navigation, but I have to mention it
10 χρόνια έχω I phone ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να αγοράσω το ρολόι .
Λοιπόν όσοι έχετε I phone είναι must αγορά .
Αν είστε από αυτούς που αλλάζετε I phone κάθε χρόνο ,κρατήστε μια χρόνια το ίδιο τηλέφωνο και επενδύστε στο ρολόι !
Η εμπειρία χρήσης τηλεφώνου-ρολογιού και η αλληλεπίδραση τους είναι τέτοια που θα αναρωτιέστε τι χάνετε τόσα χρονια .
Το έχω μια βδομάδα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα ΕΚΤΟΣ από την μπαταρία του και είναι ένα κομμάτι που θα σταθώ ιδιαίτερα .
Με την αγορά του βάζεις ένα επιπλέον «πρόβλημα» στη ζωή σου και αυτό είναι η σχεδόν καθημερινή φόρτιση του εφόσον το ρολόι το χρησιμοποιείς όπως πρέπει με τα πάντα ανοιχτά δηλαδή και αθλείσαι.
Μπορείς να έχεις και αυτονομία δυο ημερών ΑΝ έχεις κλειστό το always on και γενικά δεν το χρησιμοποιείς τόσο κατά τη διάρκεια της μέρας .
Όπως προείπα η συνεργασία με το I phone είναι άριστη, η αλληλεπίδραση τους άμεση , ενώ εντυπωσιακό είναι πως μπορείς να απαντήσεις σε μήνυμα υπαγορεύοντας χωρίς να χάνει λέξη και μάλιστα στα ελληνικά !
Ενοχλητικό που δεν υπάρχει η εφαρμογή του Viber που χρησιμοποιείτε από πολλούς στην Ελλάδα .
Η ποιότητα του είναι πολύ καλή ,η οθόνη ευκρινέστατη κάτω από όλες τις συνθήκες φωτισμού και ελαφρός μεγαλύτερη από τα προηγούμενα μοντέλα από το 4 και μετά .
Από κει και πέρα υπάρχουν οι μετρήσεις που όλοι ξέρουμε και μπορεί να φανούν χρήσιμες .
Θετικό που έχει γρήγορη φόρτιση , ενοχλητικό όμως που πρέπει αποκλειστικά να φορτίζεις με τον ταχύ φορτιστή από την άποψη πως όταν δεν χρειάζεσαι άμεσα μπαταρία δεν υπάρχει λόγος να επιβαρύνεις την μπαταρία του με επιπλέον θερμότητα .
Ελπίζω να βοήθησα .
Υ.Γ Από την πρώτη στιγμή φοράει την ειδική μεμβράνη της Spigen. Είναι λίγο ακριβή αλλά εφαρμόζει τέλεια και φαίνεται λες και δεν φοράει τίποτα .Προσοχή στην τοποθέτηση ! Στις φωτο που παραθέτω είναι με την μεμβράνη τοποθετημένη . Και με ανοιχτή οθόνη ,always on και κλειστή .
Edit: Η μεμβράνη της Spigen αν και αρκετά ακριβή έχετε υπόψη πως χαλάει λίγο την ακρίβεια και την αμεσότητα της αφής .
ΔΕΝ το ήξερα πόσο άμεση και ακριβής ήταν η αφή στο Apple Watch καθότι με το που το ξεσφραγισα την τοποθέτησα και πάνω .
Μόλις έπιασα όμως ένα χωρίς,κατάλαβα πως κάτι χάνεις τοποθετώντας την .
Δεν είναι μεγάλο πρόβλημα καθότι υπάρχει το Digital Crown και βοηθάει στην πλοήγηση όμως οφείλω να το αναφέρω
I had been thinking about buying this particular watch for a while, as it is my first one. It truly is an incredible device that, combined with the entire ecosystem that Apple has created, manages to impress me every day. Accuracy, beauty, comfort! The battery is certainly a concern, but I charge it every night and I'm fine. Besides, it charges faster with the new charger. I chose the 45mm size as it fits better on my wrist (I'm 180cm tall and weigh 70kg). The 41mm seemed too small. Nevertheless, I have the font size at the minimum as it suits me. It's worth it!
Σκεφτόμουν αρκετό καιρό την αγορά του συγκεκριμένου καθώς είναι το πρώτο μου ρολόι. Πραγματικά πρόκειται για μια απίστευτη συσκευή η οποία σε συνδυασμό με όλο το οικοσύστημα που έχει στήσει η Apple καταφέρνει να εκπλήσσει καθημερινώς. Ακρίβεια, ομορφιά, άνεση! Η μπαταρία ασφαλώς είναι ένα θέμα αλλά εγώ το φορτίζω κάθε βράδυ και είμαι κομπλέ. Με τον νέο φορτιστή φορτίζει και ταχύτερα άλλωστε. Επέλεξα το 45αρι καθώς κάθεται καλύτερα στο χέρι μου (180 ύψος στα 70 κιλά). Το 41αρι φαινόταν πολύ μικρό. Παρόλα αυτά, έχω την γραμματοσειρά στο ελάχιστο καθώς με βολεύει. Αξίζει!
Coming from a Samsung watch that is 3-4 years old (with 15 days of battery life) and a Garmin 3hr, I can say that I was completely disappointed with the Apple watch. Sometimes it doesn't connect immediately. You can't search contacts directly to make a call. You can't respond to messages immediately. Only in English, and with limitations. After 10 days of having it, I have put it up for sale to get the Garmin 7. Truly one of the worst products from Apple, I forgot to mention that its battery doesn't even last a day.
Προερχόμενος από Samsung watch 3-4 ετών (15 μέρες αυτονομία ) και garmin 3hr , Μπορώ να πω ότι με το Apple, απογοητεύτηκα πλήρως. Καμιά φορά δε συνδέεται αμέσως. Δεν μπορείς να κάνεις αναζήτηση άμεσα στις επαφές, για να πάρεις τηλέφωνο. Δεν μπορείς να απαντήσεις άμεσα στα μηνύματα. Μόνο στα αγγλικά, και με περιορισμούς. Μετά από 10 μέρες Που το έχω στην κατοχή μου, το έχω βάλει προς πώληση, για να πάρω Garmin 7. Πραγματικά από τα χειρότερα προϊόντα της Apple, ξέχασα να αναφέρω ότι η μπαταρία του δε βγάζει ούτε μία μέρα.
Very good watch and very beautiful. It is very good especially for sports with its functions. Negatives are the battery that doesn't last as long as I would expect and the screen that scratches very easily. It definitely needs a screen protector along with the purchase
Πολύ καλό ρολοι και πολύ όμορφο. Είναι πολύ καλό ειδικά για άθληση με τις λειτουργίες του. Αρνητικά είναι η μπαταρία που δε διαρκει όσο θα περίμενα και η οθόνη που γρατζουνιεται πανεύκολα. Σίγουρα χρειάζεται τζαμακι μαζί με την αγορά του
Positives
1. The battery lasts exactly 24 hours after 1.5 years of use.
2. Beautiful.
3. Quality microphone that withstands the test of time as long as you don't expose it to showers/seawater.
Unfortunately, this is where the positives end.
Negatives
1. Extremely expensive; I bought it for 350 euros used, and I believe that is way too much for what it offers. 250 would be a reasonable price! Imagine that 2 of these watches are equivalent to an iPhone 16, which is a regular phone that you can use for calls, photos, etc. Apple has gone overboard with the price here. I deduct 1 star purely for this.
2. Very few watch faces and shockingly limited customization options with fonts, numbers, etc. On one watch face, you have a choice of 2 or 3 fonts. In contrast, Samsung/Huawei offers countless free options to tailor it to your tastes.
3. The Watch App messages do not come through, and to see and respond to them, you have to pay for a third-party app.
4. The strap that comes with it can unclip when you take off a jacket, and you might find the watch on the floor if you feel it slip off. Therefore, you are forced to spend an additional 15 euros on a strap for a 450 euro watch.
5. The screen is excessively small for the average male wrist. Even the 44mm version is borderline small in my opinion. It should have been 45mm or larger; what a shame.
In conclusion, it is not worth it
Θετικά
1. Μπαταρία στον 1,5 χρόνο χρήσης βγάζει 24 ώρες ακριβώς.
2. Όμορφο.
3. Ποιοτικό μικρόφωνο που αντέχει στο χρόνο αρκεί να μην το βάλετε ντουζ/θάλασσα.
Κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά του δηστυχώς.
Αρνητικά
1. Πανάκριβο, το πήρα 350 ευρώ μεταχειρισμένο και πιστεύω είναι πάρα πολλά για αυτά που προσφέρει. 250 θα ήταν μια λογική τιμή! Φανταστείτε ότι 2 τέτοια ρολόγια ισοδυναμούν σε ένα iPhone 16 που είναι κανονικό κινητό και παίρνεις τηλέφωνο, φωτογραφίες κ.τλ ξέφυγε η Apple σε τιμή εδώ. Αφαιρώ 1 αστέρι καθαρά και μόνο για αυτό.
2. Ελάχιστα watch faces και τρομακτικά μικρή παραμετροποίηση τους με γραμματοσειρές, αριθμούς κ.τλ. Σε ένα watch face έχεις επιλογή 2 ή 3 γραμματοσειρών. Σε αντίστοιχα Samsung/Huawei έχεις άπειρες επιλογές δωρεάν να το φέρεις στα γούστα σου.
3. Δεν έρχονται τα μηνύματα Watch App και για να τα δεις και να απαντήσεις πρέπει να πληρώσεις 3η εφαρμογή.
4. Το λουράκι με το οποίο έρχεται όταν βγάζεις μπουφάν μπορεί να ξεκουμπώσει και να βρεις το ρολόι στο πάτωμα - αν νιώσεις ότι σου έφυγε. Αναγκαστικά +15 ευρώ λουράκι λοιπόν στο 450 ευρώ ρολόι.
5. Υπερβολικά μικρή οθόνη για το μέσο ανδρικό χέρι. Ακόμη και το 44mm κατά τη γνώμη μου είναι οριακά μικρή. Από 45mm και πάνω θα έπρεπε να ήταν, κρίμα.
Συμπερένοντας, δεν αξίζει το συγκεκριμένο
The glass scratches more easily than Chinese smartwatches from TEMU.. Terrible battery.. In general, you waste your money no matter which version you get... Good shopping!!
Το τζαμακι γρατζουνιεται πιο ευκολα κι απο κινεζθκα smartwatches απ το TEMU.. Μπαταρία ελεεινή.. Γενικά λετατε τα λεφτα σας οποιαδηποτε εκδοση κι αν παρετε... Καλες αγορες.!!
I have never been disappointed by an Apple product, not even with this one. It is very useful and I use it constantly. I have tried several cheap Android smartwatches that I now consider useless, as I switched to the expensive side with the Series 7 and saw its true capabilities! Apps, messages, calls!! I can even scroll through Instagram from the watch!
It performs everything instantly and never lags, I haven't encountered any bugs either. Although the Series 9 will be released soon, I believe that the Series 7 holds up very well and is the last watch that truly deserves its price and offers, as it is the same as the Series 8 but with the largest screen that can fit a keyboard (which doesn't support Greek, it immediately goes to voice command). It will receive updates for at least 4 more years!
It is a very useful tool for health measurements, fitness, sleep, etc. And I can say that everything works so smoothly and automatically sometimes that I simply trust it and it actually works! Of course, I should add that sometimes when I sit still for a while, it thinks I'm standing or walking and tells me "Well done."
It scratches easily, especially on the corners of the curved glass, and I have bumped it several times, thinking I could pass through easily. And in general, I'm afraid of its durability because if something breaks, it's gone...
The battery is a huge downside as it only lasts for 1 day. From the morning when you wake up until the evening when you return home and have to charge it again. I have never run out of battery, but sometimes I have that fear. On one hand, it has many functions and I often play with it, so it's logical, but still. It has fast charging and somewhat balances things out.
Generally, I don't like wearing things on my wrist, but sometimes I forget that I'm wearing it as it doesn't bother me much! One downside is that not all the types of straps that Apple sells are available in Greece (which shows how third world we are), and the more comfortable ones are only found from third-party sellers, which I see reviews saying they break quickly...
Δεν έχω ποτέ απογοητευτεί από Apple προϊόν, ούτε με το συγκεκριμένο, είναι πολύ χρήσιμο και το λειτουργώ συνέχεια. Έχω δοκιμάσει αρκετά φθηνά android smartwatches που πραγματικά τα θεωρώ άχρηστα πλέον καθώς πέρασα στην ακριβή μεριά με το Series 7 είδα ποιες είναι πραγματικά οι δυνατότητες! Εφαρμογές, μηνύματα, κλήσεις!! μέχρι και instagram μπορώ να σκρολλάρω απο το ρολόι!
Όλα τα κάνει άμεσα και δεν κολλάει πουθενά, ούτε κάποιο bug δεν έχω αντιμετωπίσει. Παρόλο που σε λίγο καιρό βγαίνει το Series 9, πιστεύω πως το 7 κρατάει πολύ γερά και είναι το τελευταίο ρολόι που όντως αξίζει και σε τιμή και στο τι προσφέρει καθώς είναι το ίδιο και με το 8 από την στιγμή που έχει την μεγαλύτερη οθόνη που χωράει και πληκτρολόγιο (το οποίο δεν υποστηρίζει Ελληνικά, πάει αμέσως σε φωνητική εντολή.) θα παίρνει updates για τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμα!
Είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και για μετρήσεις σχετικά με την υγεία σου, γυμναστική, ύπνος κτλ. Και μπορώ να πω πως δουλεύουν όλα τόσο ομαλά και αυτόματα μερικές φορές που απλά έχω εμπιστοσύνη και όντως δουλεύει! Βέβαια να προσθέσω ότι μερικές φορές που κάθομαι και λίγο θα έχω κίνηση στο χέρι, νομίζει πως είμαι όρθιος ή ότι περπατάω και μου λέει Μπράβο.
Γρατζουνίζεται εύκολα και κυρίως στις γωνίες της κούρβας που κάνει το τζαμάκι και το έχω χτυπήσει αρκετές φορές σε γωνίες, νομίζοντας πως περνάω άνετα. Και γενικά φοβάμαι σε θέμα αντοχής γιατί άμα σπάσει κάτι πάει...
Η μπαταρία είναι ένα τεράστιο μείον καθώς διαρκεί μόνο 1 μέρα. Από το πρωί που ξυπνάς μέχρι το βράδυ που θα γυρίσεις σπίτι και θα βάλεις πάλι για φόρτιση. Δεν έχω ξεμείνει ποτέ αλλά μερικές φορές ήμουν με τον φόβο αυτόν. Από την μια έχει πολλές λειτουργίες και παίζω μαζί του συχνά οπότε λογικό αλλά και πάλι. Έχει γρήγορη φόρτιση και κάπως ισορροπεί τα πράγματα.
Γενικά δεν μου αρέσει να φοράω πράγματα στον καρπό μου αλλά μερικές φορές ξεχνάω ότι το φοράω καθώς δεν ενοχλεί αρκετά! Ένα μείον είναι πως δεν υπάρχουν όλα τα είδη λουράκια που πουλάει η Apple στην Ελλάδα (που αυτό αφορά το πόσο τριτοκοσμικοί είμαστε) και τα πιο άνετα τα βρίσκεις μόνο third party που βλέπω αξιολογήσεις πως χαλάνε άμεσα...
No matter what we say, if you have an iPhone, it is the only way in terms of its functions. I use it a lot because of work (sales). The battery runs out in a day, but I don't mind, I charge it every day while I'm at the office or at home, and in a few minutes it's fully charged, so the battery is not an excuse due to fast charging.
Οτι και να λεμε αν εχεις iphone ειναι μονοδρομος ως προς τις λειτουργιες του. Εγω το χρησιμοποιω παρα πολυ λογω δουλειας . (Πωλησεις) Η μπαταρια τελειωνει στην ημερα , αλλα δεν με νοιαζει το φορτιζω καθε μερα ενω ειμαι γραφειο η στο σπιτι και σε λιγα λεπτα ειναι φορτισμένο , οποτε δεν ειναι δικαιολογια η μπαταρια του λογω της γρηγορης φορτισης .
Η μεγαλύτερη, πιο προηγμένη Always-On Retina οθόνη κάνει τα πάντα να φαίνονται μεγαλύτερα και καλύτερα στο Apple Watch Series 7. Η νέα σειρά εισάγει το πιο ανθεκτικό Apple Watch που κατασκευάστηκε ποτέ με έναν ακόμα πιο ισχυρό κρύσταλλο. Οι προηγμένες λειτουργίες που ενσωματώνει, σού επιτρέπουν να μετράς το επίπεδο οξυγόνου στο αίμα σου, να πραγματοποιείς ΗΚΓ οποιαδήποτε στιγμή, και να έχεις πρόσβαση σε εφαρμογές παρακολούθησης της υγείας σου. Μπορείς επίσης να παρακολουθείς δεκάδες προπονήσεις, όπως των νέων tai chi και pilates.
Το Apple Watch Series 7 απευθύνεται σε αυτούς που επιθυμούν ένα έξυπνο ρολόι με πολλαπλές λειτουργίες, όπως παρακολούθηση της υγείας και της φυσικής κατάστασης και επικοινωνία με άλλους χρήστες.
Greater screen surface and optimized workspace for easier use.
Almost 20% more screen surface and 40% thinner bezel compared to the Apple Watch Series 6.
Front crystal with the highest crack resistance. Certified dust resistance with IP6X rating. Suitable for swimming in the sea or pool with water resistance rating of WR50.
Measure your blood oxygen level. Take an electrocardiogram. Monitor your sleep. Stay safe with Emergency SOS. Relax with the Mindfulness app.
Track all the ways you move with Activity Rings. Share your progress and compete with friends.
Measure and maximize your workout
Whether you're cycling, running, lifting weights, or almost any type of exercise.
Make calls and send messages directly from your wrist. Get directions with Maps. Use Wallet as a boarding pass or payment method. And find thousands of apps on the App Store.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good watch and very beautiful. It is very good especially for sports with its functions. Negatives are the battery that doesn't last as long as I would expect and the screen that scratches very easily. It definitely needs a screen protector along with the purchase
Πολύ καλό ρολοι και πολύ όμορφο. Είναι πολύ καλό ειδικά για άθληση με τις λειτουργίες του. Αρνητικά είναι η μπαταρία που δε διαρκει όσο θα περίμενα και η οθόνη που γρατζουνιεται πανεύκολα. Σίγουρα χρειάζεται τζαμακι μαζί με την αγορά του
Positives
1. The battery lasts exactly 24 hours after 1.5 years of use.
2. Beautiful.
3. Quality microphone that withstands the test of time as long as you don't expose it to showers/seawater.
Unfortunately, this is where the positives end.
Negatives
1. Extremely expensive; I bought it for 350 euros used, and I believe that is way too much for what it offers. 250 would be a reasonable price! Imagine that 2 of these watches are equivalent to an iPhone 16, which is a regular phone that you can use for calls, photos, etc. Apple has gone overboard with the price here. I deduct 1 star purely for this.
2. Very few watch faces and shockingly limited customization options with fonts, numbers, etc. On one watch face, you have a choice of 2 or 3 fonts. In contrast, Samsung/Huawei offers countless free options to tailor it to your tastes.
3. The Watch App messages do not come through, and to see and respond to them, you have to pay for a third-party app.
4. The strap that comes with it can unclip when you take off a jacket, and you might find the watch on the floor if you feel it slip off. Therefore, you are forced to spend an additional 15 euros on a strap for a 450 euro watch.
5. The screen is excessively small for the average male wrist. Even the 44mm version is borderline small in my opinion. It should have been 45mm or larger; what a shame.
In conclusion, it is not worth it
Θετικά
1. Μπαταρία στον 1,5 χρόνο χρήσης βγάζει 24 ώρες ακριβώς.
2. Όμορφο.
3. Ποιοτικό μικρόφωνο που αντέχει στο χρόνο αρκεί να μην το βάλετε ντουζ/θάλασσα.
Κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά του δηστυχώς.
Αρνητικά
1. Πανάκριβο, το πήρα 350 ευρώ μεταχειρισμένο και πιστεύω είναι πάρα πολλά για αυτά που προσφέρει. 250 θα ήταν μια λογική τιμή! Φανταστείτε ότι 2 τέτοια ρολόγια ισοδυναμούν σε ένα iPhone 16 που είναι κανονικό κινητό και παίρνεις τηλέφωνο, φωτογραφίες κ.τλ ξέφυγε η Apple σε τιμή εδώ. Αφαιρώ 1 αστέρι καθαρά και μόνο για αυτό.
2. Ελάχιστα watch faces και τρομακτικά μικρή παραμετροποίηση τους με γραμματοσειρές, αριθμούς κ.τλ. Σε ένα watch face έχεις επιλογή 2 ή 3 γραμματοσειρών. Σε αντίστοιχα Samsung/Huawei έχεις άπειρες επιλογές δωρεάν να το φέρεις στα γούστα σου.
3. Δεν έρχονται τα μηνύματα Watch App και για να τα δεις και να απαντήσεις πρέπει να πληρώσεις 3η εφαρμογή.
4. Το λουράκι με το οποίο έρχεται όταν βγάζεις μπουφάν μπορεί να ξεκουμπώσει και να βρεις το ρολόι στο πάτωμα - αν νιώσεις ότι σου έφυγε. Αναγκαστικά +15 ευρώ λουράκι λοιπόν στο 450 ευρώ ρολόι.
5. Υπερβολικά μικρή οθόνη για το μέσο ανδρικό χέρι. Ακόμη και το 44mm κατά τη γνώμη μου είναι οριακά μικρή. Από 45mm και πάνω θα έπρεπε να ήταν, κρίμα.
Συμπερένοντας, δεν αξίζει το συγκεκριμένο
The glass scratches more easily than Chinese smartwatches from TEMU.. Terrible battery.. In general, you waste your money no matter which version you get... Good shopping!!
Το τζαμακι γρατζουνιεται πιο ευκολα κι απο κινεζθκα smartwatches απ το TEMU.. Μπαταρία ελεεινή.. Γενικά λετατε τα λεφτα σας οποιαδηποτε εκδοση κι αν παρετε... Καλες αγορες.!!
I have never been disappointed by an Apple product, not even with this one. It is very useful and I use it constantly. I have tried several cheap Android smartwatches that I now consider useless, as I switched to the expensive side with the Series 7 and saw its true capabilities! Apps, messages, calls!! I can even scroll through Instagram from the watch!
It performs everything instantly and never lags, I haven't encountered any bugs either. Although the Series 9 will be released soon, I believe that the Series 7 holds up very well and is the last watch that truly deserves its price and offers, as it is the same as the Series 8 but with the largest screen that can fit a keyboard (which doesn't support Greek, it immediately goes to voice command). It will receive updates for at least 4 more years!
It is a very useful tool for health measurements, fitness, sleep, etc. And I can say that everything works so smoothly and automatically sometimes that I simply trust it and it actually works! Of course, I should add that sometimes when I sit still for a while, it thinks I'm standing or walking and tells me "Well done."
It scratches easily, especially on the corners of the curved glass, and I have bumped it several times, thinking I could pass through easily. And in general, I'm afraid of its durability because if something breaks, it's gone...
The battery is a huge downside as it only lasts for 1 day. From the morning when you wake up until the evening when you return home and have to charge it again. I have never run out of battery, but sometimes I have that fear. On one hand, it has many functions and I often play with it, so it's logical, but still. It has fast charging and somewhat balances things out.
Generally, I don't like wearing things on my wrist, but sometimes I forget that I'm wearing it as it doesn't bother me much! One downside is that not all the types of straps that Apple sells are available in Greece (which shows how third world we are), and the more comfortable ones are only found from third-party sellers, which I see reviews saying they break quickly...
Δεν έχω ποτέ απογοητευτεί από Apple προϊόν, ούτε με το συγκεκριμένο, είναι πολύ χρήσιμο και το λειτουργώ συνέχεια. Έχω δοκιμάσει αρκετά φθηνά android smartwatches που πραγματικά τα θεωρώ άχρηστα πλέον καθώς πέρασα στην ακριβή μεριά με το Series 7 είδα ποιες είναι πραγματικά οι δυνατότητες! Εφαρμογές, μηνύματα, κλήσεις!! μέχρι και instagram μπορώ να σκρολλάρω απο το ρολόι!
Όλα τα κάνει άμεσα και δεν κολλάει πουθενά, ούτε κάποιο bug δεν έχω αντιμετωπίσει. Παρόλο που σε λίγο καιρό βγαίνει το Series 9, πιστεύω πως το 7 κρατάει πολύ γερά και είναι το τελευταίο ρολόι που όντως αξίζει και σε τιμή και στο τι προσφέρει καθώς είναι το ίδιο και με το 8 από την στιγμή που έχει την μεγαλύτερη οθόνη που χωράει και πληκτρολόγιο (το οποίο δεν υποστηρίζει Ελληνικά, πάει αμέσως σε φωνητική εντολή.) θα παίρνει updates για τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμα!
Είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και για μετρήσεις σχετικά με την υγεία σου, γυμναστική, ύπνος κτλ. Και μπορώ να πω πως δουλεύουν όλα τόσο ομαλά και αυτόματα μερικές φορές που απλά έχω εμπιστοσύνη και όντως δουλεύει! Βέβαια να προσθέσω ότι μερικές φορές που κάθομαι και λίγο θα έχω κίνηση στο χέρι, νομίζει πως είμαι όρθιος ή ότι περπατάω και μου λέει Μπράβο.
Γρατζουνίζεται εύκολα και κυρίως στις γωνίες της κούρβας που κάνει το τζαμάκι και το έχω χτυπήσει αρκετές φορές σε γωνίες, νομίζοντας πως περνάω άνετα. Και γενικά φοβάμαι σε θέμα αντοχής γιατί άμα σπάσει κάτι πάει...
Η μπαταρία είναι ένα τεράστιο μείον καθώς διαρκεί μόνο 1 μέρα. Από το πρωί που ξυπνάς μέχρι το βράδυ που θα γυρίσεις σπίτι και θα βάλεις πάλι για φόρτιση. Δεν έχω ξεμείνει ποτέ αλλά μερικές φορές ήμουν με τον φόβο αυτόν. Από την μια έχει πολλές λειτουργίες και παίζω μαζί του συχνά οπότε λογικό αλλά και πάλι. Έχει γρήγορη φόρτιση και κάπως ισορροπεί τα πράγματα.
Γενικά δεν μου αρέσει να φοράω πράγματα στον καρπό μου αλλά μερικές φορές ξεχνάω ότι το φοράω καθώς δεν ενοχλεί αρκετά! Ένα μείον είναι πως δεν υπάρχουν όλα τα είδη λουράκια που πουλάει η Apple στην Ελλάδα (που αυτό αφορά το πόσο τριτοκοσμικοί είμαστε) και τα πιο άνετα τα βρίσκεις μόνο third party που βλέπω αξιολογήσεις πως χαλάνε άμεσα...
No matter what we say, if you have an iPhone, it is the only way in terms of its functions. I use it a lot because of work (sales). The battery runs out in a day, but I don't mind, I charge it every day while I'm at the office or at home, and in a few minutes it's fully charged, so the battery is not an excuse due to fast charging.
Οτι και να λεμε αν εχεις iphone ειναι μονοδρομος ως προς τις λειτουργιες του. Εγω το χρησιμοποιω παρα πολυ λογω δουλειας . (Πωλησεις) Η μπαταρια τελειωνει στην ημερα , αλλα δεν με νοιαζει το φορτιζω καθε μερα ενω ειμαι γραφειο η στο σπιτι και σε λιγα λεπτα ειναι φορτισμένο , οποτε δεν ειναι δικαιολογια η μπαταρια του λογω της γρηγορης φορτισης .
Before I bought it, I was afraid that it wouldn't be useful to me, but I made a big mistake. After 1 year of use, I can't do anything without it. Besides the immediacy it offers in calls, messages, payments, etc.... it has also improved the quality of my life. I sleep properly, walk, etc. If you're still wondering if it's worth the money and if you need it, the answer is YES!
Πριν το αγοράσω φοβόμουν ότι δεν θα μου ήταν χρήσιμο, αλλά έκανα μεγάλο λάθος μετά από 1 χρόνο χρήσης δεν μπορώ να κάνω τίποτα χωρίς αυτό. Πέρα της αμεσότητας που προσφέρει σε κλήσεις, μηνύματα, πληρωμές κτλ.... βελτίωσε και την ποιότητα ζωής μου , κοιμάμαι σωστά, περπατάω κτλ. Αν αναρωτιέσαι ακόμη αν αξίζει τα λεφτά του και αν το χρειάζεσαι η απάντηση είναι ΝΑΙΙ!
I love it!! Essential accessory for iPhone! The battery lasts 1 1/2 days with full use, charges quickly, and the screen is very clear! It fits nicely in the hand, not too heavy or too big! Just right!
I got a case for the watch so it doesn't get scratched because I'm clumsy ?
I got extra accessories like other hand bands and cases from SHEIN, it's not worth paying so much money for something you can find elsewhere in the same quality.
But the watch is worth every penny!
If someone doesn't want to spend the equivalent money for the 7, the SE is almost the same.
Το λατρεύω!! Απαραίτητο αξεσουάρ για iPhone! Η μπαταρία με φουλ χρήση κρατάει 1 1/2 μέρα, φορτίζει γρήγορα και η οθονη είναι πολύ ευκρινής! Κάθεται όμορφα στο χέρι, δεν είναι ούτε πολύ βαρύ ούτε πολύ μεγάλο! Όσο πρέπει!
Πήρα μια θηκη για το ρολόι για να μην γρατσουνιστεί επειδή ειμαι και ατσούμπαλη ?
Έξτρα αξεσουάρ όπως άλλα hand bands και θήκες τα πήρα από το SHEIN, δεν αξίζει να πληρώσεις τόσα λεφτά για κάτι που το βρίσκεις στην ίδια ποιότητα αλλού.
Όμως το ρολόι είναι όλα τα λεφτά!
Αν δε θέλει κάποιος να δώσει τα ανάλογα χρήματα για το 7, και το SE είναι σχεδόν το ίδιο.
I have had it for 1 month in product(RED). It is good, it is quite accurate in measuring heart rate, oxygen saturation (I have no opinion on ECG, I need to compare it to a machine that a doctor has...). Clear, bright, and beautiful screen, with a 45mm dial. Of course, it is relatively easy to scratch. It has a microphone and speaker for calls and notifications, convenient when doing activities and you cannot, for example, take your phone out of your pocket, and responding to messages with voice dictation. In terms of battery, it is so-so for me because I was used to charging another watch every 2 weeks, while now it lasts for 2 days (depending on usage, of course). I would like it to last at least 6 days. The strap is okay, but if the hand sweats, it can irritate and cause redness and pain in that area. One of my favorite features is that it has Apple Pay and allows you to make payments with the watch without taking out your phone. It has a wide variety of watch faces, many of which are customizable. And of course, seamless integration with iPhone. I am satisfied (and still am) with the watch, and I would recommend it to others (if they also had an iPhone).
Το έχω 1 μήνα σε product(RED). Είναι καλό, είναι αρκετά ακριβής στις μετρήσεις καρδιακών παλμών, κορεσμό οξυγονου (Για το ΗΚΓ δεν εχω αποψη, πρέπει να το συγκρίνω με μηχάνημα που έχει γιατρός…). Ευκρινής, φωτεινή και όμορφη οθόνη, έχοντας των 45mm καντράν. Βεβαια, ειναι σχετικά εύκολο να γίνει γρατζουνιά. Έχει μικρόφωνο και ηχείο για τις κλήσεις και ειδοποιήσεις, βολικό όταν κάνεις δραστηριότητες και δεν μπορείς, πχ, να βγάλεις το κινητό από τη τσέπη, και απαντώντας στα μηνύματα με υπαγόρευση κειμένου. Από θέμα μπαταρίας, μου είναι έτσι και έτσι, γιατί είχα συνηθίσει με άλλο ρολόι να το φορτίζω κάθε 2 εβδομάδες, ενώ τώρα 2 μέρες (ανάλογα με τη χρήση πάντα). Θα ήθελα να κρατάει τουλάχιστον 6 μέρες. Το λουράκι είναι οκ, αλλά αν ιδρώνει το χέρι, μπορεί να ερεθιστεί, και στο σημείο να έχεις κοκκινίλες και να πονάνε. Από τα αγαπημένα μου χαρακτηριστικά είναι του ότι έχει Apple Pay, και δίνει την δυνατότητα να πληρώνεις με το ρολόι χωρίς να βγάζεις το κινητό. Έχει αρκετά μεγάλη ποικιλία από προσόψεις, που αρκετά είναι παραμετροποιήσιμα. Και βεβαίως, άψογη συνεργασία με iPhone. Έμεινα ευχαριστημένος (και είμαι) με το ρολόι, και θα το πρότεινα σε άλλους (αν είχαν iPhone επίσης).
Great inconvenience the need for daily charging! If something comes up and you can't charge it every 24 hours, you're left without a watch! Unacceptable for its cost
μεγαλη ταλαιπωρεία η αναγκη καθημερινης φορτισης ! αν κατι σου προκυψει και δεν μπορεσεις να το φορτισεις καθε 24 ωρες , μενεις χωρις ρολοι ! απαραδεκτο για το κοστος του
After the SE as the first of the company, I went to the flagship because I loved the watch. I have had it for about 5 months. First of all, from the unboxing experience, you understand that you are dealing with a premium product when the packaging is so well-crafted. Design-wise, it is sturdy and of high quality, it has taken a few hits and it holds up well. The strap is very good, I have also bought another one and it doesn't feel heavy visually. I like how easy it is to put on and take off the strap, which is a bit of a science with other brands (I'm talking about Huawei). The screen is excellent. Top-notch. The colors and especially the brightness, you can see everything even when the sun is shining directly on the watch. It responds exceptionally well, no issues with speed no matter what I have asked of it. Endless applications, the software, as we know, is light and very smooth. The measurements, although I'm not an expert, I believe are very close to reality. I finally love the sleep tracking stages. Heart rate, oxygen, calories, steps, and many more, everything is great. I love the integration with the iPhone and I like that the company pays attention to its ecosystem. All notifications come to the watch, and I can control them from there, reply to messages and calls. It's very convenient when driving to have the driving mode and always have the screen active. Finally, the battery, with all the functions on and if you use it throughout the day, 2 days strictly, no more. We know it and accept it. If we want something better and we have the budget, we go for the ULTRA. However, we have noticed an improvement in charging from the SE, now it reaches 90% in about an hour, ready to use, very good in this area. Conclusion: It's worth getting it without a doubt, and even better if it's pre-owned in good condition. It has nothing to envy from the 8. The ULTRA is in a different category and is the King. But yes, I definitely recommend the 7 with its smaller bezels compared to the 6.
Μετά το SE σαν πρώτο της εταιρείας, πήγα σε ναυαρχίδα επειδή λάτρεψα τα watch. Το έχω στην κατοχή μου 5 μήνες περίπου. Καταρχάς από την εμπειρία unboxing καταλαβαίνεις, ότι έχεις να κάνεις με ένα premium προιόν, όταν η συσκευασία είναι τόσο προσεγμένη. Σχεδίαση, στιβαρότατο, ποιοτικότατο ρολόι, έχει φάει και λίγο ξύλο και όντως αντέχει καλά. Το λουράκι πολύ καλό, έχω πάρει και άλλο φυσικά και έτσι δεν το βαριέσαι καν εμφανισιακά. Μου αρέσει το πόσο εύκολα μπορείς να βάζεις - βγάζεις το λουράκι που στους άλλους (μιλώ Huawei) είναι λίγο σαν επιστήμη. Οθόνη, εξαιρετική. Top. Χρώματα και κυρίως φωτεινότητα, τα βλέπεις όλα, όσο και ήλιος να χτυπάει πάνω στο ρολόι. Ανταποκρίνεται εξαιρετικά, από ταχύτητα κανένα απολύτως θέμα ότι και να του έχω ζητήσει. Εφαρμογές ατελείωτες, λογισμικό, όπως ξέρουμε, ελαφρύ και πολύ smooth. Οι μετρήσεις αν και όχι ειδικός, πιστεύω είναι πάρα πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Λατρεύω επιτέλους τα στάδια παρακολούθησης ύπνου. Καρδιά, οξυγόνο, θερμίδες, βήματα και άλλα πολλά, όλα μια χαρά. Λατρεύω την συνεργασία με το iPhone και αυτό μου αρέσει που δίνει βάση η εταιρεία στο οικοσύστημα της. Όλες οι ειδοποιήσεις έρχονται στο ρολόι, και τις ελέγχω από εκεί, απαντώ μηνύματα και σε κλήσεις, βολεύει και πολύ όταν οδηγάς, να έχεις την λειτουργία οδήγησης και να έχεις ενεργή πάντα την οθόνη. Τέλος, η μπαταρία, με όλες τις λειτουργίες ανοιχτές και άμα το χρησιμοποιείς μέσα στην μέρα, 2 μέρες, αυστηρά, παραπάνω όχι. Το ξέρουμε και το αποδεχόμαστε. Αν θέλουμε κάτι καλύτερο και έχουμε παράδες, πάμε στο ULTRA. Πάντως, έχουμε αισθητή βελτίωση στην φόρτιση από SE, τώρα σε μια ώρα περίπου έχει πάει 90%, έτοιμο για χρήση, πολύ καλά σε αυτό τον τομέα. Συμπεράσματα: Αξίζει να το πάρετε με τα χίλια, και ακόμη καλύτερα και μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση. Δεν έχει τίποτα πραγματικά να ζηλέψει από το 8αρι. Το ULTRA είναι μια κατηγορία άλλη και είναι ο King. Αλλά ναι το προτείνω σίγουρα το 7αρι με μικρότερα bezels κιόλας από το 6.
I have bought it a month ago. I wear it constantly all day and night. I really like it. I can't have my mobile phone with me at work, so I miss calls and important notifications. With the Apple Watch, I don't miss anything anymore! And the health app with the movement and posture goals is great! Its construction is excellent! It may be expensive, but it's worth its money!
Το έχω πάρει πριν ένα μήνα. Το φοράω συνέχεια όλη μέρα και νύχτα. Μου αρέσει πάρα πολύ. Στη δουλειά μου δεν μπορώ να έχω μαζί το κινητό μου με αποτέλεσμα να χάνω κλήσεις και σημαντικές ιδιοποιήσεις. Με το Apple Watch δεν χάνω πλέον τίποτα! Και η εφαρμογή υγείας με τους στόχους κίνησης και ορθοστασίας είναι σούπερ! Η κατασκευή του άριστη! Ακριβό μεν, αλλά αξίζει τα λεφτά του!
I have chosen the green one because the black one was not available, and I can say that it was the best choice. I highly recommend it
Έχω πάρει το πράσινο γιατί δεν είχε διαθεσιμότητα το μαύρο και μπορώ να πω ότι ήταν η καλύτερη επιλογή το συνιστώ ανεπιφύλακτα
The watch is amazing, with many reminders throughout the day, they work perfectly. Oximeter, Sleep Monitoring, Heart Rate Monitoring, display of health parameters, reminder for irregular heart rate alarm, emergency call, calorie consumption, notifications, etc. due to the fact that I had health problems (cardiac), I feel that it now protects me. Sleep monitoring is essential, the battery with the appropriate settings lasts 1.5 days. I also got a screen cover and I'm all set. You will need an iPhone from 8 and onwards with system 16+, below is a good review for initial settings for anyone who wants to start with it. I don't think the ultra is necessary but that depends on each individual! https://youtu.be/hMNeDJMA0eQ
Το ρολόι είναι υπέροχο, με πολλές υπενθυμίσεις στη διάρκεια της ημέρας, δουλεύουν άψογα Οξύμετρο, Παρακολούθηση Ύπνου, Έλεγχος καρδιακών παλμών, εμφάνιση παραμέτρων υγείας, υπενθύμιση συναγερμού για ακανόνιστο ρυθμό καρδιάς, , κλήση επείγουσας ανάγκης, κατανάλωση θερμίδων, ειδοποιήσεις κ.α. λόγο του ότι είχα προβλήματα με την υγεία (καρδιακά) αισθάνομαι ότι με προστατεύει πλέον, η παρακολούθηση στο ύπνο βασικό, η μπαταριά με τις ανάλογες ρυθμίσεις κρατάει 1.5 μέρα, πήρα και ένα κάλυμμα για την οθόνη και είμαι κομπλέ, θα χρειαστείτε iphone από το 8 και μετά με σύστημα 16+, από κάτω ένα καλό review για αρχικές ρυθμίσεις για οποίο θέλει να ξεκινήσει με αυτό, δεν νομίζω το ultra είναι απαραίτητο αλλά αυτό εξαρτάτε από τον καθένα! https://youtu.be/hMNeDJMA0eQ
As a long-time iPhone user, I decided to try the iWatch.
I am an amateur runner.
It is a beautiful smartwatch with amazing features.
Great screen, nice colors.
Ideal for an iPhone user looking for a smartwatch.
The only drawback is the short battery life that requires daily charging.
However, it lacks in measurements, options, and capabilities when it comes to workouts and sports.
If you want a fitness watch, don't choose it, in my opinion.
Prefer a different brand specialized in sport watches.
Ως χρόνια χρήστης iphone αποφάσισα να δοκιμάσω το iwatch.
Είμαι ερασιτέχνης δρομέας.
Είναι πανέμορφο smartwatch με φοβερές λειτουργίες.
Φοβερή οθόνη, ωραία χρώματα.
Ιδανικό για έναν χρήστη iphone που ψάχνει smartwatch.
Το μόνο μειονέκτημα η μικρή "ζωή" της μπαταρίας που θέλει κάθε μέρα φόρτιση.
Στο κομμάτι των προπονήσεων και της άθλησης όμως υστερεί αρκετά σε μετρήσεις, επιλογές και δυνατότητες.
Αν θέλετε ρολόι προπονήσεων μην το επιλέξετε, άποψη μου.
Προτιμήστε κάποια άλλη μάρκα ειδική σε sportwatches.
I am new to the smartwatch industry as I have not owned any models until now (neither Android nor Apple), so my review only covers this specific device. The positive aspects are:
1) Build quality. Excellent. Although the case is made of aluminum and not steel, it does not mean it lacks durability. After all, the majority of consumers will not use it for extreme activities such as climbing or hiking.
2) Functionality. If you have an iPhone, it is definitely worth investing in this watch as it is an extension of your phone in terms of various functions it offers (contactless payments, updates, notifications, etc.). The connection to the phone is effortless and seamless without any disconnections (even up to 10 meters away), and most of the time, you don't even need to open your phone to complete certain actions, such as answering calls, messages, emails, etc. Additionally, the heart rate monitoring functions are quite accurate and provide a good picture of your health status, although one should not solely rely on them to draw safe conclusions about their health.
3) User-friendliness. The menu and operation of the watch are within the framework of iOS, so Apple device users will find it quite familiar, while those coming from other operating systems will have no difficulty getting used to it.
The negative aspects are:
1) Price. Comparatively high compared to the competition.
2) Battery. The battery life could be considered, at best, average, as with normal usage (answering a few calls, checking notifications, responding to messages), it lasts almost 2 days. There is an option to activate the Always on Display feature, which, however, consumes a significant amount of battery and naturally reduces the watch's autonomy drastically.
Είμαι καινούργιος στο χώρο των smartwatch καθώς δεν είχα στην κατοχή μου κανένα μοντέλο μέχρι σήμερα (ούτε Android ούτε Apple) οπότε η κριτική μου καλύπτει μόνο τη συγκεκριμένη συσκευή. Στα θετικά στοιχεία:
1) Ποιότητα κατασκευής. Άψογη. Μπορεί η κάσα να είναι αλουμινίου και όχι από ατσάλι, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν έχει ανθεκτικότητα. Άλλωστε το μεγαλύτερο μέρος του αγοραστικού κοινού δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει σε ακραίες δραστηριότητες όπως αναρρίχηση, ορειβασία, κλπ.
2) Λειτουργικότητα. Αν έχεις τηλέφωνο iPhone τότε πραγματικά αξίζει με το παραπάνω να επενδύσεις στο συγκεκριμένο ρολόι καθώς είναι επέκταση του τηλεφώνου σου όσον αφορά τις διάφορες λειτουργίες που σου προσφέρει (ανέπαφες πληρωμές, ενημερώσεις, ειδοποιήσεις κλπ.). Η σύνδεση με το κινητό είναι πανεύκολη, και απροβλημάτιστη χωρίς αποσυνδέσεις (ακόμα και στα 10 μέτρα μακριά) ενώ τις περισσότερες φορές δε χρειάζεται καν να ανοίξεις το κινητό σου για να ολοκληρώσεις κάποια ενέργεια π.χ απάντηση σε κλήσεις, μηνύματα, email κλπ. Επίσης οι λειτουργίες καρδιογραφήματος και καρδιακών παλμών είναι αρκετά ακριβείς και παρέχουν μια καλή εικόνα για την κατάσταση της υγείας, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι θα πρέπει κάποιος να βασιστεί απόλυτα σε αυτές για να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα που αφορούν την υγεία του.
3) Χρηστικότητα. Το μενού και ο χειρισμός του ρολογιού είναι στα πλαίσια του iOS οπότε οι μεν χρήστες συσκευών της Apple θα το βρουν αρκετά γνώριμο, ενώ οι προερχόμενοι από άλλα λειτουργικά συστήματα δεν θα δυσκολευτούν καθόλου μέχρι να το συνηθήσουν.
Στα αρνητικά στοιχεία:
1) Τιμή. Αρκετά υψηλή συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.
2) Μπαταρία. Η διάρκεια της μπαταρίας θα μπορούσε να θεωρηθεί στην καλύτερη των περιπτώσεων ως μέτρια, καθώς με νορμάλ χρήση (απάντηση σε μερικές κλήσεις, έλεγχος ειδοποιήσεων, απάντηση σε μηνύματα) βγάζει σχεδόν 2 ημέρες. Υπάρχει η δυνατότητα για ενεργοποίηση της λειτουργίας Always on Display η οποία όμως καταναλώνει αρκετή μπαταρία και φυσικά μειώνει την αυτονομία του ρολογιού κατακόρυφα.
Unacceptable in relation to the reputation it carries and the acquisition cost. I am the owner of the iPhone 11 and previous experience with what they call a smart watch, I acquired the Huawei GT 2 Pro in June 22 when I decided to buy one. An excellent watch, easy to connect with the iPhone, durable, beautiful, and with great autonomy. However, I decided to sell it because I was interested in the reliability of the Apple Watch's biometric measurements, specifically the electrocardiogram, heart rate, etc. Big mistake... I regret the money I spent. Specifically:
Durability: You spend 450 euros and the first thing you look for is to put a protective glass in case you scratch it (it doesn't have sapphire crystal like other much cheaper ones).
Accuracy in measurements: Laughable. From the bed in the morning to the bathroom, 98 steps (I live in a three-room apartment, not in a palace), ridiculous.
Electrocardiogram: Literally laughable.
Heart rate: Approximate.
Durability: I mentioned it above. Protective glass and make the sign of the cross. Apple does not use sapphire and titanium for the case like other much cheaper watches.
Connectivity: The only positive, but on the other hand, I had no problem with the humble Huawei.
I don't know what else to say except that I finally fell for it. The only thing left is that I wear an Apple Watch... to "show off" and that's it.
I hope that with the above, I was able to help others not make the same mistake as me... because objectively, it is a mistake because there are many other smartwatches, much more beautiful, durable, with the same or even better capabilities, and most importantly... much cheaper.
Απαράδεκτο σε σχέση με την φήμη που το συνοδεύει και την τιμή απόκτησης . Είμαι κάτοχος του iPhone 11 και προηγούμενη εμπειρία με αυτό που αποκαλούν smart watch απέκτησα το Ιούνιο του 22 όταν αποφάσισα να αγοράσω ένα huawei gt 2 pro . Ένα εξαιρετικό ρολόι , εύκολο στην σύνδεση με το iPhone, ανθεκτικό . όμορφο και με τεράστια αυτονομία . Αποφάσισα όμως να το πουλήσω γιατί με ενδιέφερε η αξιοπιστία στις βιομετρικές μετρήσεις του Apple Watch και συγκεκριμένα το καρδιογράφημα , οι παλμοί κλπ. Μεγάλο λάθος .....κλαίω τα χρήματα που έδωσα . Συγκεκριμένα :
Αντοχή : Σκάζεις 450 ευρώ και το πρώτο πράγμα που ψάχνεις είναι να βάλεις τζαμάκι προστασίας μήπως και το γρατζουνίσεις ( δεν έχει βλέπετε ζαφείρι κρύσταλλο όπως άλλα πολύ πιο φτηνά ).
Ακρίβεια στις μετρήσεις : Εδώ γελάμε . Από το κρεβάτι το πρωί μέχρι το μπάνιο 98 βήματα ( σε τριάρι μένω όχι στα ανάκτορα ) έλεος .
Καρδιογράφημα : κυριολεκτικά για γέλια .
Παλμούς : Κατά προσέγγιση
Αντοχή : Τα είπα πιο πάνω . Τζαμάκι και κάντε τον σταυρό σας . Η apple δεν χρησιμοποιεί ζαφείρι και τιτάνιο για κάσα όπως αλλά πολύ πιο φτηνά ρολόγια .
Συνδεσιμότητα : Το μόνο θετικό αλλά από την άλλη και με το ταπεινό Huawei δεν είχα θέμα .
Δεν ξέρω τι άλλο να πω πέραν του ότι τελικά την πάτησα . Το μόνο που μένει ....είναι το ότι φοράω Apple Watch....για να " πουλάω μούρη" και καλά .
Ελπίζω με τα παραπάνω να μπόρεσα να βοηθήσω να μην κάνουν άλλοι το δικό μου λάθος .... γιατί αντικειμενικά για λάθος πρόκειται γιατί υπάρχουν πολλά αλλά smart watch, πολύ πιο όμορφα , ανθεκτικά , με τις ίδιες ή και καλύτερες δυνατότητες και το κυριότερο ....πολύ πιο φτηνά .
Unmatched build quality and stunning display. Together with the iPhone, they complement each other. Regarding the battery, yes, it doesn't have the longest duration, BUT it charges really fast, in half an hour it has charged 40%. With the usage I have, after a day and a half, I still have 25%. Very satisfied.
Ασυναγώνιστη ποιότητα κατασκευής και υπέροχη οθόνη. Μαζί με το iPhone συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Σχετικά με τη μπαταρία, ναι δεν έχει και την πιο μεγάλη διάρκεια, ΑΛΛΑ φορτίζει όντως γρήγορα, σε μισή ώρα έχει φορτίσει 40%. Με τη χρήση που κάνω μετά από μιάμιση μέρα έχω ακόμα 25%. Πολύ ευχαριστημένος.
3 stars from me.
As the owner of the SE 44mm and now the 7 .......... the only change is in the chipset, which practically you don't notice any difference.
Now, some cardiac oxygen and stories it has, we could talk about.
If you plan to buy, get the SE, there is no reason to spend an extra 130 euros.
And the size is almost the same, you don't notice any difference.
3 αστερια απο μενα.
Ως κατοχος του se 44mm και τωρα του 7 ..........η αλλαγη ειναι μονο στο chipset που πρακτικα δεν καταλαβαινεις καποια διαφορα
Τωρα κατι καρδιολογικα οξυγονα κ ιστοριες που εχει ειναι να χαμε να λεγαμε.
Αν εχετε σκοπο να αγορασετε παρτε το se δεν υπαρχει λογος να δωσετε 130 ευρω παραπανω.
Και το μεγεθος ειναι ιδιο σχεδον δεν καταλαβαινεις καμία διαφορά.
If it had sufficient battery autonomy, it would be an excellent tool.
2. Very fast connection. Beautiful design.
Αν είχε και επαρκή αυτονομία στη μπαταρία του θα ήταν εξαιρετικό εργαλέιο.
Πολύ γρήγορη σύνδεση. Όμορφο design.
Nice device! If you have an iPhone, it is an evolution of its capabilities. Its functions are very good, the build quality is excellent, and overall you discover it gradually and it constantly surprises you. Its battery lasted 1 day with the always-on function, which is a bit irrelevant, so I deactivated it and now it lasts me 2 days. It is truly a SMART watch. Okay, the price hurts, to tell the truth, but it's like having a small mobile phone on your wrist. If Apple finally added Greek to the voice options and Siri, the game would go to another level and literally solve your problems.
Ωραία συσκευή! Αν έχεις iPhone είναι μια εξέλιξη των δυνατοτήτων του. Οι λειτουργίες του είναι πολύ καλές, η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική και γενικά το ανακαλύπτεις σιγά σιγά και όλο σε εκπλήσσει. Η μπαταρία του κρατούσε 1 μέρα με την λειτουργία always on, η οποία είναι λίγο αδιάφορη όποτε την απενεργοποίησα και τώρα μου κρατάει 2 μέρες. Είναι πραγματικά ένα SMART ρολόι. Εντάξει η τιμή πονάει για να λέμε την αλήθεια αλλά είναι σαν να έχεις ένα μικρό κινητό πάνω κάτω. Αν η apple έβαζε επιτέλους κάποτε τα ελληνικά στις φωνητικές επιλογές και στην Siri το παιχνίδι θα πήγαινε αλλού και θα σου έλυνε τα χέρια κυριολεκτικά.
Kids objectively the construction of it is not good simple glass in front aluminum and the battery lasts 1 day... It filled with scratches in 2 months and the screen and the frame... I sold it and bought the watch 3 pro no comparison titanium with sapphire glass and cheaper... And I use it with a Xiaomi mobile.
Παιδιά αντικειμενικά η κατασκευή του δεν είναι καλή απλό τζάμι μπροστά αλουμίνιο και η μπαταρία κρατάει 1 μέρα... Γέμισε γρατσουνιές σε 2 μήνες και η οθόνη και το πλαίσιο... Το πούλησα και πήρα το watch 3 pro καμία σχέση τιτάνιο με ζαφείρι γυαλί και φθηνότερο... Και το δουλεύω με xioami κινητό ..
High-quality construction is easily connected. The applications work very well, it has high-quality sound, comfortable to hold, and very lightweight. Regarding the battery, it needs to be charged every one and a half days, just like the iPhone. 30 to 40 minutes max. Also, another complaint is that it doesn't have a very long range with the mobile, meaning the connection is lost at 10m. Overall, it is nice and fits well in the hand. It came to me without a battery and it took almost 1 hour to turn on when plugged into the power. This happens sometimes from what I have researched. It is worth it. As for the brightness that I read in the comments below, it also adjusts automatically at night from the circular button it has on the sides, and can be manually increased or decreased.
Ποιοτική κατασκευή συνδέεται εύκολα Οι εφαρμογές δουλεύουν πολύ καλά έχει ποιοτικό ήχο κλήσης άνετο στο χέρι και πολύ ελαφρύ..Σχετικά με την μπαταρία ανά μία μιάμιση μέρα χρειάζεται φόρτιση όπως και το iPhone. 30 με 40 λεπτά Max. Επίσης ένα ακόμα παράπονο δεν έχει και πολύ μεγάλη εμβέλεια με το κινητό δηλαδή στα 10 m χάνεται η σύνδεση αποσυνδέεται. Γενικά σε καλές γραμμές είναι ωραίο και κάθεται και στο χέρι ωραία. Σε μένα ήρθε χωρίς μπαταρία και ήθελε σχεδόν 1 h στο ρεύμα για να ανάψει Συμβαίνει κι αυτό μερικές φορές από ότι έχω ψάξει. ..Αξίζει. Όσο για την φωτεινότητα που διάβασα στο παρακάτω σχόλια,
Ρυθμίζει αυτόματα επίσης το βράδυ από το κυκλικό κουμπί που έχει στα πλάγια αυξάνεται και μειώνεται χειροκίνητα.
For those who have both small and large problems with their eyes, there is a factory setting that does not automatically change brightness, so at night you can't see anything. Fortunately, now in the summer, the day is long, so when the sun sets, it stays on the shelf until dawn. Unacceptable for Apple
Για όσους έχουν πρόβλημα μικρό και μεγάλο με τα μάτια μακριά υπάρχει εργοστάσιακη ρύθμιση που δεν αλλάζει αυτόματη φωτεινότητα άρα νύχτα δεν βλέπεις τίποτα ευτυχώς τώρα το καλοκαίρι είναι μεγάλη η μέρα όταν πέφτει ο ήλιος στο ράφι μέχρι να ξημερώσει Απαράδεκτο γθα Apple
Most of the time it is plugged in for charging and not on the hand. Heavy, compared to other smartwatches. It does not have particular accuracy in measurements. It would be good for 100 euros.
Την περισσοτερη ωρα ειναι στη πριζα για φορτιση και οχι στο χερι.Βαρυ,σε συγκριση με άλλα smartwatches.Δεν εχει ιδιαιτερη ακριβεια στις μετρησεις.Για 100 ευρω θαταν καλο.
The only reason I bought it is because my Garmin Forerunner didn't sync with my iPhone. And of course, it's also good for the smartwatch, you can read messages on Instagram and Messenger, unfortunately you can't reply because it doesn't have a Greek keyboard. You can answer calls and pay with NFC. Everything is fine until here, if you're running and interested in times, just don't get it, there is a big difference in times and heart rate compared to my Garmin, which I also have a heart rate monitor for, so I was able to compare. It's not a sportwatch, it's a smartwatch. If you're an athlete, get something more specialized. Also, the battery is very small
Ο μόνος λόγος που το πήρα είναι γιατί το garmin forerruner που είχα δεν συγχρόνιζε με το iphone. Και εντάξει φυσικά και για το smartwatch που ομολογουμένως είναι πολύ καλό, μπορείς να διαβάσεις μηνύματα στο ινσταγκραμ και στο μεσεντζερ, δυστυχώς δεν μπορείς να απαντήσεις γιατί δεν έχει πληκτρολόγιο ελληνικό. Απαντάς σε κλήσεις και πληρώνεις με NFC. Όλα καλά μέχρι εδώ, αν τρέχετε και σας ενδιαφέρουν οι χρόνοι απλά μην το πάρετε, υπάρχει μεγάλη απόκλιση χρόνων και παλμών με το Garmin μου στο οποίο έχω και ζώνη καρδιακών παλμών οπότε μπόρεσα να συγκρίνω. Δεν είναι sportwatch είναι smartwatch. Αν είστε αθλητές πάρτε κάτι άλλο πιο εξειδικευμένο. Επίσης μπαταρία πολύ μικρή
Μετάβαση από huawei watch 3 pro σε apple watch λόγω μη σωστού συγχρονισμού με iphone 13 pro max.
Αν εξαιρέσεις την μπαταρία που στο Huawei κρατούσε τουλάχιστον μια βδομάδα, το apple watch είναι μίλια μπροστά!
Άλλη ποιότητα στο χέρι σου!!!
It is a mobile in the shape of a watch with several extra functions, the best, the most premium impressive and beautiful. Quite expensive but worth it fully.
Είναι ένα κινητό σε σχήμα ρολογιού με αρκετές έξτρα λειτουργίες , ότι καλύτερο ,ότι πιο premium εντυπωσιακο και ομορφο. Αρκετα λεφτα αλλα παρτε το αξιζει φουλ.
I have had an iPhone for 10 years and I have never been in the process of buying the watch.
Well, for those of you who have an iPhone, it is a must-buy.
If you are one of those who change iPhones every year, keep the same phone for a year and invest in the watch!
The experience of using the phone-watch and their interaction is such that you will wonder what you have been missing all these years.
I have had it for a week and I am completely satisfied with everything EXCEPT for the battery, which is a particular issue.
By buying it, you add an additional "problem" to your life, which is the almost daily charging, as you use the watch as it should be used with everything open, including during exercise.
You can have a battery life of two days IF you have the always-on feature turned off and generally do not use it much during the day.
As I mentioned before, the collaboration with the iPhone is excellent, their interaction is immediate, and it is impressive that you can respond to messages by dictating without missing a word, even in Greek!
It is annoying that the Viber application, which many people in Greece use, is not available.
The quality is very good, the screen is clear under all lighting conditions, and it is slightly larger than previous models from the iPhone 4 onwards.
Beyond that, there are the measurements that we all know and may prove useful.
A positive aspect is that it has fast charging, but it is annoying that you can only charge it exclusively with the fast charger, as there is no reason to burden the battery with additional heat when you do not immediately need battery life.
I hope I helped.
P.S. From the first moment, it has the special Spigen membrane. It is a bit expensive, but it fits perfectly and looks as if it is not wearing anything. Pay attention to the placement! In the photos I provide, it is with the membrane placed and with the screen on, always on and closed.
Edit: The Spigen membrane, although quite expensive, affects the accuracy and immediacy of touch. I did not know how immediate and accurate the touch on the Apple Watch was, so as soon as I unboxed it, I placed it on top. However, as soon as I tried using it without the membrane, I realized that something was missing. It is not a big problem as there is the Digital Crown that helps with navigation, but I have to mention it
10 χρόνια έχω I phone ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να αγοράσω το ρολόι .
Λοιπόν όσοι έχετε I phone είναι must αγορά .
Αν είστε από αυτούς που αλλάζετε I phone κάθε χρόνο ,κρατήστε μια χρόνια το ίδιο τηλέφωνο και επενδύστε στο ρολόι !
Η εμπειρία χρήσης τηλεφώνου-ρολογιού και η αλληλεπίδραση τους είναι τέτοια που θα αναρωτιέστε τι χάνετε τόσα χρονια .
Το έχω μια βδομάδα και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος σε όλα ΕΚΤΟΣ από την μπαταρία του και είναι ένα κομμάτι που θα σταθώ ιδιαίτερα .
Με την αγορά του βάζεις ένα επιπλέον «πρόβλημα» στη ζωή σου και αυτό είναι η σχεδόν καθημερινή φόρτιση του εφόσον το ρολόι το χρησιμοποιείς όπως πρέπει με τα πάντα ανοιχτά δηλαδή και αθλείσαι.
Μπορείς να έχεις και αυτονομία δυο ημερών ΑΝ έχεις κλειστό το always on και γενικά δεν το χρησιμοποιείς τόσο κατά τη διάρκεια της μέρας .
Όπως προείπα η συνεργασία με το I phone είναι άριστη, η αλληλεπίδραση τους άμεση , ενώ εντυπωσιακό είναι πως μπορείς να απαντήσεις σε μήνυμα υπαγορεύοντας χωρίς να χάνει λέξη και μάλιστα στα ελληνικά !
Ενοχλητικό που δεν υπάρχει η εφαρμογή του Viber που χρησιμοποιείτε από πολλούς στην Ελλάδα .
Η ποιότητα του είναι πολύ καλή ,η οθόνη ευκρινέστατη κάτω από όλες τις συνθήκες φωτισμού και ελαφρός μεγαλύτερη από τα προηγούμενα μοντέλα από το 4 και μετά .
Από κει και πέρα υπάρχουν οι μετρήσεις που όλοι ξέρουμε και μπορεί να φανούν χρήσιμες .
Θετικό που έχει γρήγορη φόρτιση , ενοχλητικό όμως που πρέπει αποκλειστικά να φορτίζεις με τον ταχύ φορτιστή από την άποψη πως όταν δεν χρειάζεσαι άμεσα μπαταρία δεν υπάρχει λόγος να επιβαρύνεις την μπαταρία του με επιπλέον θερμότητα .
Ελπίζω να βοήθησα .
Υ.Γ Από την πρώτη στιγμή φοράει την ειδική μεμβράνη της Spigen. Είναι λίγο ακριβή αλλά εφαρμόζει τέλεια και φαίνεται λες και δεν φοράει τίποτα .Προσοχή στην τοποθέτηση ! Στις φωτο που παραθέτω είναι με την μεμβράνη τοποθετημένη . Και με ανοιχτή οθόνη ,always on και κλειστή .
Edit: Η μεμβράνη της Spigen αν και αρκετά ακριβή έχετε υπόψη πως χαλάει λίγο την ακρίβεια και την αμεσότητα της αφής .
ΔΕΝ το ήξερα πόσο άμεση και ακριβής ήταν η αφή στο Apple Watch καθότι με το που το ξεσφραγισα την τοποθέτησα και πάνω .
Μόλις έπιασα όμως ένα χωρίς,κατάλαβα πως κάτι χάνεις τοποθετώντας την .
Δεν είναι μεγάλο πρόβλημα καθότι υπάρχει το Digital Crown και βοηθάει στην πλοήγηση όμως οφείλω να το αναφέρω
I had been thinking about buying this particular watch for a while, as it is my first one. It truly is an incredible device that, combined with the entire ecosystem that Apple has created, manages to impress me every day. Accuracy, beauty, comfort! The battery is certainly a concern, but I charge it every night and I'm fine. Besides, it charges faster with the new charger. I chose the 45mm size as it fits better on my wrist (I'm 180cm tall and weigh 70kg). The 41mm seemed too small. Nevertheless, I have the font size at the minimum as it suits me. It's worth it!
Σκεφτόμουν αρκετό καιρό την αγορά του συγκεκριμένου καθώς είναι το πρώτο μου ρολόι. Πραγματικά πρόκειται για μια απίστευτη συσκευή η οποία σε συνδυασμό με όλο το οικοσύστημα που έχει στήσει η Apple καταφέρνει να εκπλήσσει καθημερινώς. Ακρίβεια, ομορφιά, άνεση! Η μπαταρία ασφαλώς είναι ένα θέμα αλλά εγώ το φορτίζω κάθε βράδυ και είμαι κομπλέ. Με τον νέο φορτιστή φορτίζει και ταχύτερα άλλωστε. Επέλεξα το 45αρι καθώς κάθεται καλύτερα στο χέρι μου (180 ύψος στα 70 κιλά). Το 41αρι φαινόταν πολύ μικρό. Παρόλα αυτά, έχω την γραμματοσειρά στο ελάχιστο καθώς με βολεύει. Αξίζει!
Coming from a Samsung watch that is 3-4 years old (with 15 days of battery life) and a Garmin 3hr, I can say that I was completely disappointed with the Apple watch. Sometimes it doesn't connect immediately. You can't search contacts directly to make a call. You can't respond to messages immediately. Only in English, and with limitations. After 10 days of having it, I have put it up for sale to get the Garmin 7. Truly one of the worst products from Apple, I forgot to mention that its battery doesn't even last a day.
Προερχόμενος από Samsung watch 3-4 ετών (15 μέρες αυτονομία ) και garmin 3hr , Μπορώ να πω ότι με το Apple, απογοητεύτηκα πλήρως. Καμιά φορά δε συνδέεται αμέσως. Δεν μπορείς να κάνεις αναζήτηση άμεσα στις επαφές, για να πάρεις τηλέφωνο. Δεν μπορείς να απαντήσεις άμεσα στα μηνύματα. Μόνο στα αγγλικά, και με περιορισμούς. Μετά από 10 μέρες Που το έχω στην κατοχή μου, το έχω βάλει προς πώληση, για να πάρω Garmin 7. Πραγματικά από τα χειρότερα προϊόντα της Apple, ξέχασα να αναφέρω ότι η μπαταρία του δε βγάζει ούτε μία μέρα.
Very good watch and very beautiful. It is very good especially for sports with its functions. Negatives are the battery that doesn't last as long as I would expect and the screen that scratches very easily. It definitely needs a screen protector along with the purchase
Πολύ καλό ρολοι και πολύ όμορφο. Είναι πολύ καλό ειδικά για άθληση με τις λειτουργίες του. Αρνητικά είναι η μπαταρία που δε διαρκει όσο θα περίμενα και η οθόνη που γρατζουνιεται πανεύκολα. Σίγουρα χρειάζεται τζαμακι μαζί με την αγορά του
Positives
1. The battery lasts exactly 24 hours after 1.5 years of use.
2. Beautiful.
3. Quality microphone that withstands the test of time as long as you don't expose it to showers/seawater.
Unfortunately, this is where the positives end.
Negatives
1. Extremely expensive; I bought it for 350 euros used, and I believe that is way too much for what it offers. 250 would be a reasonable price! Imagine that 2 of these watches are equivalent to an iPhone 16, which is a regular phone that you can use for calls, photos, etc. Apple has gone overboard with the price here. I deduct 1 star purely for this.
2. Very few watch faces and shockingly limited customization options with fonts, numbers, etc. On one watch face, you have a choice of 2 or 3 fonts. In contrast, Samsung/Huawei offers countless free options to tailor it to your tastes.
3. The Watch App messages do not come through, and to see and respond to them, you have to pay for a third-party app.
4. The strap that comes with it can unclip when you take off a jacket, and you might find the watch on the floor if you feel it slip off. Therefore, you are forced to spend an additional 15 euros on a strap for a 450 euro watch.
5. The screen is excessively small for the average male wrist. Even the 44mm version is borderline small in my opinion. It should have been 45mm or larger; what a shame.
In conclusion, it is not worth it
Θετικά
1. Μπαταρία στον 1,5 χρόνο χρήσης βγάζει 24 ώρες ακριβώς.
2. Όμορφο.
3. Ποιοτικό μικρόφωνο που αντέχει στο χρόνο αρκεί να μην το βάλετε ντουζ/θάλασσα.
Κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά του δηστυχώς.
Αρνητικά
1. Πανάκριβο, το πήρα 350 ευρώ μεταχειρισμένο και πιστεύω είναι πάρα πολλά για αυτά που προσφέρει. 250 θα ήταν μια λογική τιμή! Φανταστείτε ότι 2 τέτοια ρολόγια ισοδυναμούν σε ένα iPhone 16 που είναι κανονικό κινητό και παίρνεις τηλέφωνο, φωτογραφίες κ.τλ ξέφυγε η Apple σε τιμή εδώ. Αφαιρώ 1 αστέρι καθαρά και μόνο για αυτό.
2. Ελάχιστα watch faces και τρομακτικά μικρή παραμετροποίηση τους με γραμματοσειρές, αριθμούς κ.τλ. Σε ένα watch face έχεις επιλογή 2 ή 3 γραμματοσειρών. Σε αντίστοιχα Samsung/Huawei έχεις άπειρες επιλογές δωρεάν να το φέρεις στα γούστα σου.
3. Δεν έρχονται τα μηνύματα Watch App και για να τα δεις και να απαντήσεις πρέπει να πληρώσεις 3η εφαρμογή.
4. Το λουράκι με το οποίο έρχεται όταν βγάζεις μπουφάν μπορεί να ξεκουμπώσει και να βρεις το ρολόι στο πάτωμα - αν νιώσεις ότι σου έφυγε. Αναγκαστικά +15 ευρώ λουράκι λοιπόν στο 450 ευρώ ρολόι.
5. Υπερβολικά μικρή οθόνη για το μέσο ανδρικό χέρι. Ακόμη και το 44mm κατά τη γνώμη μου είναι οριακά μικρή. Από 45mm και πάνω θα έπρεπε να ήταν, κρίμα.
Συμπερένοντας, δεν αξίζει το συγκεκριμένο
The glass scratches more easily than Chinese smartwatches from TEMU.. Terrible battery.. In general, you waste your money no matter which version you get... Good shopping!!
Το τζαμακι γρατζουνιεται πιο ευκολα κι απο κινεζθκα smartwatches απ το TEMU.. Μπαταρία ελεεινή.. Γενικά λετατε τα λεφτα σας οποιαδηποτε εκδοση κι αν παρετε... Καλες αγορες.!!
I have never been disappointed by an Apple product, not even with this one. It is very useful and I use it constantly. I have tried several cheap Android smartwatches that I now consider useless, as I switched to the expensive side with the Series 7 and saw its true capabilities! Apps, messages, calls!! I can even scroll through Instagram from the watch!
It performs everything instantly and never lags, I haven't encountered any bugs either. Although the Series 9 will be released soon, I believe that the Series 7 holds up very well and is the last watch that truly deserves its price and offers, as it is the same as the Series 8 but with the largest screen that can fit a keyboard (which doesn't support Greek, it immediately goes to voice command). It will receive updates for at least 4 more years!
It is a very useful tool for health measurements, fitness, sleep, etc. And I can say that everything works so smoothly and automatically sometimes that I simply trust it and it actually works! Of course, I should add that sometimes when I sit still for a while, it thinks I'm standing or walking and tells me "Well done."
It scratches easily, especially on the corners of the curved glass, and I have bumped it several times, thinking I could pass through easily. And in general, I'm afraid of its durability because if something breaks, it's gone...
The battery is a huge downside as it only lasts for 1 day. From the morning when you wake up until the evening when you return home and have to charge it again. I have never run out of battery, but sometimes I have that fear. On one hand, it has many functions and I often play with it, so it's logical, but still. It has fast charging and somewhat balances things out.
Generally, I don't like wearing things on my wrist, but sometimes I forget that I'm wearing it as it doesn't bother me much! One downside is that not all the types of straps that Apple sells are available in Greece (which shows how third world we are), and the more comfortable ones are only found from third-party sellers, which I see reviews saying they break quickly...
Δεν έχω ποτέ απογοητευτεί από Apple προϊόν, ούτε με το συγκεκριμένο, είναι πολύ χρήσιμο και το λειτουργώ συνέχεια. Έχω δοκιμάσει αρκετά φθηνά android smartwatches που πραγματικά τα θεωρώ άχρηστα πλέον καθώς πέρασα στην ακριβή μεριά με το Series 7 είδα ποιες είναι πραγματικά οι δυνατότητες! Εφαρμογές, μηνύματα, κλήσεις!! μέχρι και instagram μπορώ να σκρολλάρω απο το ρολόι!
Όλα τα κάνει άμεσα και δεν κολλάει πουθενά, ούτε κάποιο bug δεν έχω αντιμετωπίσει. Παρόλο που σε λίγο καιρό βγαίνει το Series 9, πιστεύω πως το 7 κρατάει πολύ γερά και είναι το τελευταίο ρολόι που όντως αξίζει και σε τιμή και στο τι προσφέρει καθώς είναι το ίδιο και με το 8 από την στιγμή που έχει την μεγαλύτερη οθόνη που χωράει και πληκτρολόγιο (το οποίο δεν υποστηρίζει Ελληνικά, πάει αμέσως σε φωνητική εντολή.) θα παίρνει updates για τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμα!
Είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο και για μετρήσεις σχετικά με την υγεία σου, γυμναστική, ύπνος κτλ. Και μπορώ να πω πως δουλεύουν όλα τόσο ομαλά και αυτόματα μερικές φορές που απλά έχω εμπιστοσύνη και όντως δουλεύει! Βέβαια να προσθέσω ότι μερικές φορές που κάθομαι και λίγο θα έχω κίνηση στο χέρι, νομίζει πως είμαι όρθιος ή ότι περπατάω και μου λέει Μπράβο.
Γρατζουνίζεται εύκολα και κυρίως στις γωνίες της κούρβας που κάνει το τζαμάκι και το έχω χτυπήσει αρκετές φορές σε γωνίες, νομίζοντας πως περνάω άνετα. Και γενικά φοβάμαι σε θέμα αντοχής γιατί άμα σπάσει κάτι πάει...
Η μπαταρία είναι ένα τεράστιο μείον καθώς διαρκεί μόνο 1 μέρα. Από το πρωί που ξυπνάς μέχρι το βράδυ που θα γυρίσεις σπίτι και θα βάλεις πάλι για φόρτιση. Δεν έχω ξεμείνει ποτέ αλλά μερικές φορές ήμουν με τον φόβο αυτόν. Από την μια έχει πολλές λειτουργίες και παίζω μαζί του συχνά οπότε λογικό αλλά και πάλι. Έχει γρήγορη φόρτιση και κάπως ισορροπεί τα πράγματα.
Γενικά δεν μου αρέσει να φοράω πράγματα στον καρπό μου αλλά μερικές φορές ξεχνάω ότι το φοράω καθώς δεν ενοχλεί αρκετά! Ένα μείον είναι πως δεν υπάρχουν όλα τα είδη λουράκια που πουλάει η Apple στην Ελλάδα (που αυτό αφορά το πόσο τριτοκοσμικοί είμαστε) και τα πιο άνετα τα βρίσκεις μόνο third party που βλέπω αξιολογήσεις πως χαλάνε άμεσα...
No matter what we say, if you have an iPhone, it is the only way in terms of its functions. I use it a lot because of work (sales). The battery runs out in a day, but I don't mind, I charge it every day while I'm at the office or at home, and in a few minutes it's fully charged, so the battery is not an excuse due to fast charging.
Οτι και να λεμε αν εχεις iphone ειναι μονοδρομος ως προς τις λειτουργιες του. Εγω το χρησιμοποιω παρα πολυ λογω δουλειας . (Πωλησεις) Η μπαταρια τελειωνει στην ημερα , αλλα δεν με νοιαζει το φορτιζω καθε μερα ενω ειμαι γραφειο η στο σπιτι και σε λιγα λεπτα ειναι φορτισμένο , οποτε δεν ειναι δικαιολογια η μπαταρια του λογω της γρηγορης φορτισης .