I have had these headphones for 10 years (maybe even longer) to listen to music from my PC, laptop, mobile phone, and occasionally from the TV or 5.1 amplifier.
The positives
+ Overall, the sound is satisfactory. No one will say "wow, what am I hearing," but you will definitely not be disappointed. In my headphones, the plug is gold-plated, but I can't remember if I changed it myself or if it came that way, because in the new headphones, the plug is plastic.
+ The very long cable is very convenient, and if you don't need it, you can wrap it up with a tie. It's better to have extra cable than to be missing it!
+ They don't have enough volume on their own. They need help from an external amplifier. There is a big difference in volume and what you hear when they are directly plugged into the sound card/TV/mobile phone compared to an amplifier. Personally, I have them permanently plugged into a portable FiiO amplifier, and they have no problems or distortions even at 100% volume with or without bass boost. Especially with the FiiO's bass boost activated, the headphones "rock" with a moderate dry "rumble" that is not annoying. You can feel your earlobe vibrating to the beat of the music!
+ They fit very well on the head, even on large heads like mine. They are quite lightweight and don't cause fatigue. The pads embrace the entire ear without pressing on the lobes or wings.
+ Durability! After so many years, they still work perfectly! They haven't cracked, broken, or malfunctioned. Excellent!
The negatives
- They are made of cheap plastic! You can hear them creak with the slightest movement (literally) of the head or jaw! You can hear them creak even at high volumes. It's disappointing to annoying.
- They lack very high frequencies. I couldn't manage to make the highs stand out, at least with Spotify's EQ (where I listen to music). I didn't really try too hard because personally, I'm not crazy about high frequencies, and I prefer the low-mid frequencies with a "pinch of highs." However, this will bother those who have the opposite preference from mine.
- After so many years, I had to replace the pads. Unfortunately, they cost as much as buying new headphones. From China, they cost 11.5 euros + 3.5 euros for shipping. So, you might as well get new ones!
Conclusion
They are value for money. They won't amaze you, but for their price, they are more than decent. However, don't expect them to work well when plugged directly into a laptop or mobile phone. The volume will be lacking. Phillips, on the other hand, is honest about this. They sell them as "Balanced Sound for TV listening," and for "TV listening," you don't need high volume. However, when plugged into an amplifier, they do a decent job. For those who are not interested in high volume, they will find them very satisfactory out of the box.
Έχω τα ακουστικά 10 χρόνια (ίσως και περισσότερο) για να ακούω μουσική από το PC, Laptop, κινητό και πιο σπάνια από την τηλεόραση ή τον 5.1 ενισχυτή.
Τα θετικά
+ Ο ήχος τους σε γενικές γραμμές είναι ικανοποιητικός. Δεν θα πει κανένας "πω πω τί ακούω" αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα απογοητευτεί. Στα δικά μου ακουστικά το βύσμα είναι επίχρυσο, αλλά δεν θυμάμαι αν το άλλαξα εγώ ή είχε έρθει έτσι, γιατί στα νέα ακουστικά το βύσμα είναι πλαστικό.
+ Το πολύ μακρύ καλώδιο είναι πολύ βολικό και αν δεν το χρειάζεσαι το μαζεύεις με ένα δετικό. Καλύτερα να περισσεύει, παρά να σου λείπει!
+ Ένταση δεν έχουν από μόνα μους. Θέλουν βοήθεια από εξωτερικό ενισχυτή. Έχει μεγάλη διαφορά η ένταση αλλά και το τί ακούς όταν είναι "καρφωμένα" απ'ευθείας στην κάρτα ήχου/τηλεόραση/κινητό σε σύγκριση με έναν ενισχυτή. Προσωπικά τα έχω "μόνιμα καρφωμένα" πίσω από έναν φορητό ενισχυτή της FiiO και δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα ή παραμορφώσεις ακόμα και στο 100% με ή χωρίς bass boost. Ειδικά με το bass boost του FiiO ενεργοποιημένο τα ακουστικά "τα σπάνε" με ένα μέτριο ξερό "γαργάρισμα" που δεν είναι όμως ενοχλητικό. Νιώθεις το λοβό του αυτιού σου να δονείται στη μπότα της μουσικής!
+ Κάθονται πολύ καλά στο κεφάλι, ακόμα και σε μεγάλα κεφάλια σαν το δικό μου. Είναι αρκετά ελαφριά και δεν κουράζουν. Τα δε pads, αγκαλιάζουν ολόκληρο το αυτί, χωρίς να πιέζουν λοβούς ή φτερά.
+ Σκυλιά! Μετά από τόσα χρόνια και ακόμα παίζουν μια χαρά! Δεν έχουν ραγίσει, σπάσει, χαλάσει. Μια χαρά!
Τα αρνητικά
- Πλαστικούρα του κερατα! Ακούς να τρίζουν με την παραμικρή κίνηση (κυριολεκτικά) του κεφαλιού ή του σαγονιού!. Τα ακούς να τρίζουν ακόμα και σε μεγάλες εντάσεις. Απογοητευτικό εώς ενοχλητικό.
- Τους λείπουν οι πολύ υψηλές συχνότητες. Δεν κατάφερα, τουλάχιστον με το EQ του Spotify (απ'όπου και ακούω μουσική) να κάνω τις υψηλές να ξεχωρίσουν. Δεν το πολυέψαξα όμως, γιατί προσωπικά δεν με τρελαίνουν οι ψηλές συχνότητες και προτιμώ τις χαμηλομεσαίες συχνότητες με "μία πρέζα υψηλών". Θα ενοχλήσει όμως όσους τις αντίθετες προτιμήσεις από τις δικές μου.
- Μετά από τόσα χρόνια έπρεπε ν'αλλάξω τα pads. Δυστυχώς κοστίζουν όσο κάνουν τα ακουστικά καινούργια. Από Κίνα 11,5 ευρώ + 3,5 ευρώ μεταφορικά. Οπότε παίρνεις καινούργια!
Συμπέρασμα
Είναι value for money. Δεν θα σε ενθουσιάσουν, αλλά στα λεφτά τους είναι κάτι παραπάνω από τίμια. Μην περιμένετε όμως να τα "καρφώσετε" στο laptop ή στο κινητό και να δουλέψουν καλά. Η ένταση θα λείπει. H Phillips βέβαια είναι τίμια σε αυτό. Τα πουλάει ως "Balanced Sound for TV listening" και για "TV listening" δεν χρειάζεσαι μεγάλη ένταση. Πίσως, όμως από έναν ενισχυτή, κάνουν αξιοπρεπή δουλειά. Σε όσους, όμως, δεν τους ενδιαφέρει η μεγάλη ένταση, θα τα βρουν πολύ ικανοποιητικά out of the box.