For use by elderly people, it is perfect. Large font, loud speaker, good battery life, good signal. You open the lid, you talk, you close the lid, it closes, just what is needed for elderly people. The only thing I would like is to be able to adjust the volume of the messages. Advertising SMS come in, etc., and if it's night, it's not the best.
Για χρήση από ηλικιωμένους είναι τέλειο. Μεγάλη γραμματοσειρά, δυνατό ηχείο, καλή διάρκεια μπαταρίας, καλό σήμα. Ανοίγεις καπάκι μιλάς, κλείνεις καπάκι κλείνει, ό,τι πρέπει για ηλικιωμένους. Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν να μπορείς να ρυθμίσεις την ένταση ήχου στα μηνύματα. Έρχονται sms διαφημιστικά κλπ και αν είναι βράδυ δεν είναι ότι καλύτερο.