I have ADHD and recently went through a period where, after several years, I was stuck being able to only do the most basic needs. Going to work, going shopping, driving. But even those were very difficult. I fell into a deep psychological state, constantly sleeping, feeling sadness, not eating anything, and taking everything that happened with my loved ones so personally that it felt like the world was crumbling, even for simple disagreements or misunderstandings that happen every day.
I did some tests that were very good, except for D3 and B12, which were very low. I started taking some vitamins and felt somewhat better, my headaches subsided, and the general fog I had lifted. I decided to take 5HTP because the moments I felt better during the day were only half an hour after eating the morning banana and the evening one. So much so that I started experimenting with it. Whenever something stressed me out excessively, I would eat a banana.
Reading various things, I also read about serotonin. To be honest, I didn't believe it had any relation, I thought I was just convincing myself and that the 18.50€ I spent would be wasted. From the beginning, I took two pills, morning and evening, as my pharmacist told me. I saw results in very few days. In mood, in a calmer sleep, in general optimism and activity, and my appetite improved to the point where I wanted to cook again instead of eating something quick. Even a bigger argument that happened at home about a known issue, the way I handled it internally was completely different.
When my pharmacist showed me the available products, I chose Solgar because, on the one hand, the company has a very good reputation and I had no complaints in the past, and on the other hand, because of the other ingredients it contained.
The reason I give it 4 stars instead of 5 is because it makes me sleepy at times. I will continue taking it. At least for as long as I can't go back to cycling and other activities that improve my mood and give me the necessary distance from various situations.
Έχω ΡΑ και πρόσφατα πέρασα μια περίοδο όπου μετά από αρκετά χρόνια καθηλώθηκα στο να μπορώ να κάνω μόνο τις πολύ βασικές ανάγκες. Να πάω στη δουλειά, να πάω για κάποια ψώνια, να οδηγήσω. Αλλά και αυτά με μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Έπεσα πάρα πολύ ψυχολογικά, κοιμόμουν συνέχεια, ένιωθα λύπη, δεν έτρωγα τίποτα και οτιδήποτε συνέβαινε με τους οικείους μου ανθρώπους το έπαιρνα τόσο προσωπικά που ήταν σα να γκρεμιζόταν ο κόσμος, ακόμη και για απλές διαφωνίες ή παρεξηγήσεις που συμβαίνουν καθημερινά.
Έκανα εξετάσεις που ήταν πάρα πολύ καλές, με εξαίρεση τη D3 και τη B12 που ήταν στα πατώματα. Ξεκίνησα να παίρνω κάποιες βιταμίνες και ένιωσα κάπως καλύτερα, υποχώρησαν και κάποιοι πονοκέφαλοι κι έφυγε μια γενική θολούρα που είχα. Αποφάσισα να πάρω το 5HTP γιατί οι στιγμές που αισθανόμουν καλύτερα μέσα στην ημέρα, ήταν ένα μισάωρο αφού έτρωγα την πρωινή μπανάνα και τη βραδινή. Τόσο που άρχισα να πειραματίζομαι με αυτό. Όποτε κάτι με στρέσσαρε υπερβολικά, έτρωγα μια μπανάνα.
Διαβάζοντας διάφορα, διάβασα και για τη σεροτονίνη. Για να είμαι ειλικρινής δεν πίστευα πως έχει σχέση, πίστευα πως αυθυπέβαλλα τον εαυτό μου και πως τα 18,50€ που έδωσα θα πήγαιναν χαμένα. Εξ' αρχής έπαιρνα δυο χάπια, πρωί και απόγευμα, όπως μου είπε ο φαρμακοποιός μου. Είδα σε πολύ λίγες ημέρες αποτελέσματα. Και σε διάθεση και σε πιο ήρεμο ύπνο και σε γενικότερη αισιοδοξία και δραστηριοποίηση και έφτιαξε η όρεξη μου, σε βαθμό που να θέλω πάλι να μαγειρεύω κιόλας κι όχι να τρώω κάτι πρόχειρο. Ακόμη και ένας μεγαλύτερος καβγάς που συνέβη στο σπίτι για γνωστό ζήτημα, το πως το αντιμετώπισα μετά μέσα μου ήταν εντελώς διαφορετικό.
Όταν ο φαρμακοποιός μου έδειξε τα σκευάσματα που υπήρχαν επέλεξα το solgar αφ' ενός γιατί η εταιρία έχει πολύ καλό όνομα και δεν είχα παράπονο στο παρελθόν και αφ' ετέρου λόγω και των άλλων συστατικών που περιελάμβανε.
Ο λόγος που βάζω 4 αστέρια και όχι 5 είναι γιατί κατά διαστήματα με νυστάζει. Θα συνεχίσω να το παίρνω. Τουλάχιστον για όσο καιρό ακόμα δε θα μπορώ να επιστρέψω στο ποδήλατο και σε άλλες δραστηριότητες που μου φτιάχνουν τη διάθεση και μου δίνουν την απαραίτητη απόσταση απ' τις διάφορες καταστάσεις.