Very good! I got it for fishing in the winter. I put an extra thermal insole ("aluminum") under the sole and you really don't feel anything. Of course, the two times I used it, it was not below 5°C, but compared to other shoes (insulated boots or winter sports shoes) it was like day and night. By accident, the sea covered it for a few seconds, but no water got in! Just if you plan to put an extra insole and thicker socks, definitely get one size bigger. I usually wear size 42 (I wear 42 2/3 in adidas), I got this in size 43 and it's just fine for long winter use. In general, I would say that the fit is rather narrow.
Πάρα πολύ καλό! Το πήρα για ψάρεμα το χειμώνα. Έβαλα κάτω από τον πάτο έξτρα ισοθερμικό πάτο ("αλουμινίου") και πραγματικά δε καταλαβαίνεις τίποτα. Βέβαια 2 φορές που το χρησιμοποίησα δεν είχε κάτω από 5c, αλλά συγκρινόμενο με άλλα παπούτσια (γαλότσες με επένδυση ή χειμωνιάτικα αθλητικά) ήταν μέρα με νύχτα. Κατα λάθος το σκέπασε η θάλασσα για κάποια δευτερόλεπτα, αλλά δε πέρασε νερό! Απλώς αν σκοπεύετε να βάλετε έξτρα πάτο και πιο χονδρές κάλτσες πάρτε Οπωσδήποτε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Κανονικά φοράω Νο42 (adidas φοράω 42 2/3), αυτό το πήρα Νο43 και είναι μια χαρά για πολύωρη χρήση χειμώνα. Γενικά, θα έλεγα ότι η φόρμα του είναι μάλλον στενή.
Very good! I got it for fishing in the winter. I put an extra thermal insole ("aluminum") under the sole and you really don't feel anything. Of course, the two times I used it, it was not below 5°C, but compared to other shoes (insulated boots or winter sports shoes) it was like day and night. By accident, the sea covered it for a few seconds, but no water got in! Just if you plan to put an extra insole and thicker socks, definitely get one size bigger. I usually wear size 42 (I wear 42 2/3 in adidas), I got this in size 43 and it's just fine for long winter use. In general, I would say that the fit is rather narrow.
Πάρα πολύ καλό! Το πήρα για ψάρεμα το χειμώνα. Έβαλα κάτω από τον πάτο έξτρα ισοθερμικό πάτο ("αλουμινίου") και πραγματικά δε καταλαβαίνεις τίποτα. Βέβαια 2 φορές που το χρησιμοποίησα δεν είχε κάτω από 5c, αλλά συγκρινόμενο με άλλα παπούτσια (γαλότσες με επένδυση ή χειμωνιάτικα αθλητικά) ήταν μέρα με νύχτα. Κατα λάθος το σκέπασε η θάλασσα για κάποια δευτερόλεπτα, αλλά δε πέρασε νερό! Απλώς αν σκοπεύετε να βάλετε έξτρα πάτο και πιο χονδρές κάλτσες πάρτε Οπωσδήποτε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Κανονικά φοράω Νο42 (adidas φοράω 42 2/3), αυτό το πήρα Νο43 και είναι μια χαρά για πολύωρη χρήση χειμώνα. Γενικά, θα έλεγα ότι η φόρμα του είναι μάλλον στενή.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good! I got it for fishing in the winter. I put an extra thermal insole ("aluminum") under the sole and you really don't feel anything. Of course, the two times I used it, it was not below 5°C, but compared to other shoes (insulated boots or winter sports shoes) it was like day and night. By accident, the sea covered it for a few seconds, but no water got in! Just if you plan to put an extra insole and thicker socks, definitely get one size bigger. I usually wear size 42 (I wear 42 2/3 in adidas), I got this in size 43 and it's just fine for long winter use. In general, I would say that the fit is rather narrow.
Πάρα πολύ καλό! Το πήρα για ψάρεμα το χειμώνα. Έβαλα κάτω από τον πάτο έξτρα ισοθερμικό πάτο ("αλουμινίου") και πραγματικά δε καταλαβαίνεις τίποτα. Βέβαια 2 φορές που το χρησιμοποίησα δεν είχε κάτω από 5c, αλλά συγκρινόμενο με άλλα παπούτσια (γαλότσες με επένδυση ή χειμωνιάτικα αθλητικά) ήταν μέρα με νύχτα. Κατα λάθος το σκέπασε η θάλασσα για κάποια δευτερόλεπτα, αλλά δε πέρασε νερό! Απλώς αν σκοπεύετε να βάλετε έξτρα πάτο και πιο χονδρές κάλτσες πάρτε Οπωσδήποτε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Κανονικά φοράω Νο42 (adidas φοράω 42 2/3), αυτό το πήρα Νο43 και είναι μια χαρά για πολύωρη χρήση χειμώνα. Γενικά, θα έλεγα ότι η φόρμα του είναι μάλλον στενή.
Very good! I got it for fishing in the winter. I put an extra thermal insole ("aluminum") under the sole and you really don't feel anything. Of course, the two times I used it, it was not below 5°C, but compared to other shoes (insulated boots or winter sports shoes) it was like day and night. By accident, the sea covered it for a few seconds, but no water got in! Just if you plan to put an extra insole and thicker socks, definitely get one size bigger. I usually wear size 42 (I wear 42 2/3 in adidas), I got this in size 43 and it's just fine for long winter use. In general, I would say that the fit is rather narrow.
Πάρα πολύ καλό! Το πήρα για ψάρεμα το χειμώνα. Έβαλα κάτω από τον πάτο έξτρα ισοθερμικό πάτο ("αλουμινίου") και πραγματικά δε καταλαβαίνεις τίποτα. Βέβαια 2 φορές που το χρησιμοποίησα δεν είχε κάτω από 5c, αλλά συγκρινόμενο με άλλα παπούτσια (γαλότσες με επένδυση ή χειμωνιάτικα αθλητικά) ήταν μέρα με νύχτα. Κατα λάθος το σκέπασε η θάλασσα για κάποια δευτερόλεπτα, αλλά δε πέρασε νερό! Απλώς αν σκοπεύετε να βάλετε έξτρα πάτο και πιο χονδρές κάλτσες πάρτε Οπωσδήποτε ένα νούμερο μεγαλύτερο. Κανονικά φοράω Νο42 (adidas φοράω 42 2/3), αυτό το πήρα Νο43 και είναι μια χαρά για πολύωρη χρήση χειμώνα. Γενικά, θα έλεγα ότι η φόρμα του είναι μάλλον στενή.