Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
A decent set of bottles for the 3.5 euros I paid for them. However, while they have the appropriate shape to be stacked, they are not sturdy enough to withstand the weight on top. I bought 6 and stacked them in 2 sets vertically. In both sets, the bottom bottles cracked and opened, luckily with minor leaks, and I avoided a major flood. This happened within 1 month, so they cannot handle much weight and therefore can only be stacked empty or maybe up to 2 bottles. Definitely not 3.
Μια χαρά μπιτόνια για τα 3,5 ευρώ που τα πήρα. Αλλά ενώ έχουν το κατάλληλο σχήμα για να στοιβαχτούν, δεν είναι αρκετά γερά για να αντέξουν το βάρος των από πάνω. Πήρα 6 και τα στοίβαξα σε 2 τριάδες καθ' ύψος. Και στις 2, τα κάτω μπιτόνια κακοφόρμισαν και άνοιξαν, ευτυχώς με μικρές διαρροές και γλίτωσα την μεγάλη πλημμύρα. Αυτό έγινε μέσα σε 1 μήνα, άρα δεν αντέχουν πολύ βάρος και συνεπώς μπορούν να στοιβαχτούν μόνο άδεια ή ίσως μέχρι 2. Σίγουρα όχι 3.
It is sturdy and easily stackable. The only negative is that it does not have a second lid (an extra hole for air to enter as the water comes out). However, for its price, it is very good.
Είναι γερό και σε σχήμα που στιβαζεται εύκολα.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει ένα δεύτερο πώμα (μια έξτρα τρύπα για να μπαίνει αέρας όσο βγαίνει το νερό). Για την τιμή του όμως είναι πολύ καλό.
A decent set of bottles for the 3.5 euros I paid for them. However, while they have the appropriate shape to be stacked, they are not sturdy enough to withstand the weight on top. I bought 6 and stacked them in 2 sets vertically. In both sets, the bottom bottles cracked and opened, luckily with minor leaks, and I avoided a major flood. This happened within 1 month, so they cannot handle much weight and therefore can only be stacked empty or maybe up to 2 bottles. Definitely not 3.
Μια χαρά μπιτόνια για τα 3,5 ευρώ που τα πήρα. Αλλά ενώ έχουν το κατάλληλο σχήμα για να στοιβαχτούν, δεν είναι αρκετά γερά για να αντέξουν το βάρος των από πάνω. Πήρα 6 και τα στοίβαξα σε 2 τριάδες καθ' ύψος. Και στις 2, τα κάτω μπιτόνια κακοφόρμισαν και άνοιξαν, ευτυχώς με μικρές διαρροές και γλίτωσα την μεγάλη πλημμύρα. Αυτό έγινε μέσα σε 1 μήνα, άρα δεν αντέχουν πολύ βάρος και συνεπώς μπορούν να στοιβαχτούν μόνο άδεια ή ίσως μέχρι 2. Σίγουρα όχι 3.
It is sturdy and easily stackable. The only negative is that it does not have a second lid (an extra hole for air to enter as the water comes out). However, for its price, it is very good.
Είναι γερό και σε σχήμα που στιβαζεται εύκολα.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει ένα δεύτερο πώμα (μια έξτρα τρύπα για να μπαίνει αέρας όσο βγαίνει το νερό). Για την τιμή του όμως είναι πολύ καλό.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
A decent set of bottles for the 3.5 euros I paid for them. However, while they have the appropriate shape to be stacked, they are not sturdy enough to withstand the weight on top. I bought 6 and stacked them in 2 sets vertically. In both sets, the bottom bottles cracked and opened, luckily with minor leaks, and I avoided a major flood. This happened within 1 month, so they cannot handle much weight and therefore can only be stacked empty or maybe up to 2 bottles. Definitely not 3.
Μια χαρά μπιτόνια για τα 3,5 ευρώ που τα πήρα. Αλλά ενώ έχουν το κατάλληλο σχήμα για να στοιβαχτούν, δεν είναι αρκετά γερά για να αντέξουν το βάρος των από πάνω. Πήρα 6 και τα στοίβαξα σε 2 τριάδες καθ' ύψος. Και στις 2, τα κάτω μπιτόνια κακοφόρμισαν και άνοιξαν, ευτυχώς με μικρές διαρροές και γλίτωσα την μεγάλη πλημμύρα. Αυτό έγινε μέσα σε 1 μήνα, άρα δεν αντέχουν πολύ βάρος και συνεπώς μπορούν να στοιβαχτούν μόνο άδεια ή ίσως μέχρι 2. Σίγουρα όχι 3.
It is sturdy and easily stackable. The only negative is that it does not have a second lid (an extra hole for air to enter as the water comes out). However, for its price, it is very good.
Είναι γερό και σε σχήμα που στιβαζεται εύκολα.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει ένα δεύτερο πώμα (μια έξτρα τρύπα για να μπαίνει αέρας όσο βγαίνει το νερό). Για την τιμή του όμως είναι πολύ καλό.
A decent set of bottles for the 3.5 euros I paid for them. However, while they have the appropriate shape to be stacked, they are not sturdy enough to withstand the weight on top. I bought 6 and stacked them in 2 sets vertically. In both sets, the bottom bottles cracked and opened, luckily with minor leaks, and I avoided a major flood. This happened within 1 month, so they cannot handle much weight and therefore can only be stacked empty or maybe up to 2 bottles. Definitely not 3.
Μια χαρά μπιτόνια για τα 3,5 ευρώ που τα πήρα. Αλλά ενώ έχουν το κατάλληλο σχήμα για να στοιβαχτούν, δεν είναι αρκετά γερά για να αντέξουν το βάρος των από πάνω. Πήρα 6 και τα στοίβαξα σε 2 τριάδες καθ' ύψος. Και στις 2, τα κάτω μπιτόνια κακοφόρμισαν και άνοιξαν, ευτυχώς με μικρές διαρροές και γλίτωσα την μεγάλη πλημμύρα. Αυτό έγινε μέσα σε 1 μήνα, άρα δεν αντέχουν πολύ βάρος και συνεπώς μπορούν να στοιβαχτούν μόνο άδεια ή ίσως μέχρι 2. Σίγουρα όχι 3.
It is sturdy and easily stackable. The only negative is that it does not have a second lid (an extra hole for air to enter as the water comes out). However, for its price, it is very good.
Είναι γερό και σε σχήμα που στιβαζεται εύκολα.
Το μόνο αρνητικό είναι ότι δεν έχει ένα δεύτερο πώμα (μια έξτρα τρύπα για να μπαίνει αέρας όσο βγαίνει το νερό). Για την τιμή του όμως είναι πολύ καλό.