Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Fair for the money it costs. Cheap construction... logical... not terribly powerful motor... also logical... but its main disadvantage is the short length of its mixer, which makes it difficult to reach tall glasses.
Τίμιο για τα χρήματα που κοστίζει. Φθηνή κατασκευή...λογικό...όχι φοβερά δυνατό μοτερ...επίσης λογικό... αλλά το κυρίως μειονέκτημα του είναι το μικρό σε μήκος αναδευτήρι του που δυσκολεύει το χτύπημα σε ψηλά ποτήρια.
It lasted me 6 whole years with almost daily use, so it more than paid for itself (4 €). In the end, the power cord got cut (it's sensitive at the point of contact with the mixer) and I threw it away. As for the individual points, the main drawback is that the motor is not powerful and you have to insist quite a bit for a good foam. Also, there is uncertainty in the feel of the operation button. A cheap solution for non-demanding users.
Μου κράτησε 6 ολόκληρα χρόνια με σχεδόν καθημερινή χρήση οπότε τα έβγαλε τα λεφτά του (4 €) και με το παραπάνω.Τελικά,κόπηκε το καλώδιο τροφοδοσίας (είναι ευαίσθητο στο σημείο επαφής με το μίξερ) και το πέταξα.Στα επι μέρους σημεία τώρα,το βασικό μειονέκτημα είναι οτι το μοτέρ δεν είναι δυνατό και πρέπει να επιμείνεις αρκετά για καλό αφρό.Επίσης,ασάφεια στην αίσθηση του κουμπιού λειτουργείας.Μια φθηνή λύση για μη απαιτητικούς χρήστες.
Fair for the money it costs. Cheap construction... logical... not terribly powerful motor... also logical... but its main disadvantage is the short length of its mixer, which makes it difficult to reach tall glasses.
Τίμιο για τα χρήματα που κοστίζει. Φθηνή κατασκευή...λογικό...όχι φοβερά δυνατό μοτερ...επίσης λογικό... αλλά το κυρίως μειονέκτημα του είναι το μικρό σε μήκος αναδευτήρι του που δυσκολεύει το χτύπημα σε ψηλά ποτήρια.
It lasted me 6 whole years with almost daily use, so it more than paid for itself (4 €). In the end, the power cord got cut (it's sensitive at the point of contact with the mixer) and I threw it away. As for the individual points, the main drawback is that the motor is not powerful and you have to insist quite a bit for a good foam. Also, there is uncertainty in the feel of the operation button. A cheap solution for non-demanding users.
Μου κράτησε 6 ολόκληρα χρόνια με σχεδόν καθημερινή χρήση οπότε τα έβγαλε τα λεφτά του (4 €) και με το παραπάνω.Τελικά,κόπηκε το καλώδιο τροφοδοσίας (είναι ευαίσθητο στο σημείο επαφής με το μίξερ) και το πέταξα.Στα επι μέρους σημεία τώρα,το βασικό μειονέκτημα είναι οτι το μοτέρ δεν είναι δυνατό και πρέπει να επιμείνεις αρκετά για καλό αφρό.Επίσης,ασάφεια στην αίσθηση του κουμπιού λειτουργείας.Μια φθηνή λύση για μη απαιτητικούς χρήστες.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Fair for the money it costs. Cheap construction... logical... not terribly powerful motor... also logical... but its main disadvantage is the short length of its mixer, which makes it difficult to reach tall glasses.
Τίμιο για τα χρήματα που κοστίζει. Φθηνή κατασκευή...λογικό...όχι φοβερά δυνατό μοτερ...επίσης λογικό... αλλά το κυρίως μειονέκτημα του είναι το μικρό σε μήκος αναδευτήρι του που δυσκολεύει το χτύπημα σε ψηλά ποτήρια.
It lasted me 6 whole years with almost daily use, so it more than paid for itself (4 €). In the end, the power cord got cut (it's sensitive at the point of contact with the mixer) and I threw it away. As for the individual points, the main drawback is that the motor is not powerful and you have to insist quite a bit for a good foam. Also, there is uncertainty in the feel of the operation button. A cheap solution for non-demanding users.
Μου κράτησε 6 ολόκληρα χρόνια με σχεδόν καθημερινή χρήση οπότε τα έβγαλε τα λεφτά του (4 €) και με το παραπάνω.Τελικά,κόπηκε το καλώδιο τροφοδοσίας (είναι ευαίσθητο στο σημείο επαφής με το μίξερ) και το πέταξα.Στα επι μέρους σημεία τώρα,το βασικό μειονέκτημα είναι οτι το μοτέρ δεν είναι δυνατό και πρέπει να επιμείνεις αρκετά για καλό αφρό.Επίσης,ασάφεια στην αίσθηση του κουμπιού λειτουργείας.Μια φθηνή λύση για μη απαιτητικούς χρήστες.
Fair for the money it costs. Cheap construction... logical... not terribly powerful motor... also logical... but its main disadvantage is the short length of its mixer, which makes it difficult to reach tall glasses.
Τίμιο για τα χρήματα που κοστίζει. Φθηνή κατασκευή...λογικό...όχι φοβερά δυνατό μοτερ...επίσης λογικό... αλλά το κυρίως μειονέκτημα του είναι το μικρό σε μήκος αναδευτήρι του που δυσκολεύει το χτύπημα σε ψηλά ποτήρια.
It lasted me 6 whole years with almost daily use, so it more than paid for itself (4 €). In the end, the power cord got cut (it's sensitive at the point of contact with the mixer) and I threw it away. As for the individual points, the main drawback is that the motor is not powerful and you have to insist quite a bit for a good foam. Also, there is uncertainty in the feel of the operation button. A cheap solution for non-demanding users.
Μου κράτησε 6 ολόκληρα χρόνια με σχεδόν καθημερινή χρήση οπότε τα έβγαλε τα λεφτά του (4 €) και με το παραπάνω.Τελικά,κόπηκε το καλώδιο τροφοδοσίας (είναι ευαίσθητο στο σημείο επαφής με το μίξερ) και το πέταξα.Στα επι μέρους σημεία τώρα,το βασικό μειονέκτημα είναι οτι το μοτέρ δεν είναι δυνατό και πρέπει να επιμείνεις αρκετά για καλό αφρό.Επίσης,ασάφεια στην αίσθηση του κουμπιού λειτουργείας.Μια φθηνή λύση για μη απαιτητικούς χρήστες.