The handles it has are not useful because from the very first use, while I was cleaning it with water and holding it by the handle... it came off from one side... Therefore, to be able to use the handles, you can only do so when it is empty, and even then very carefully, because it came off when it was empty for me. Otherwise, take it to someone who can glue inox... to reinforce them.
When you load it, to carry it, you have to hold it by the neck from the thousand things it has under the lid... or from the bottom.
Aside from that, the lid is terrible, it's difficult every time to screw it on and off... It gets stuck every time until the thread fits into place. Of course, this problem may apply to all tanks with a metal lid, and a plastic 50lt that I have also has an issue with the lid.
Other than that, it does its job. Very important/useful that it has a tap.
Τα χερούλια που έχει δεν είναι χρήσιμα, γιατί εμένα απο την πρώτη χρήση κιόλας όπως το καθάριζα με νερό και το κράταγα απο το χερούλι... ξεκόλλησε απο τη μια μεριά... Επομένως για να μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε τα χερούλια, θα πρέπει μόνο όταν είναι άδειο, και πάλι πολύ προσεκτικά, γιατί εμένα άδειο ήταν όταν ξεκόλλησε. Αλλιώς να το πάτε σε έναν που κολλάει inox... να τα ενισχύσει.
Όταν του βάλετε φορτίο, για να το μεταφέρετε πρέπει να το κρατάτε απο τον λαιμό απο τα χίλια που έχει κάτω απο το καπάκι... η αλλιώς απο τον πάτο.
Εκτός απο αυτό και το καπάκι είναι άθλιο, δύσκολο κάθε φορά να το βιδώσεις και να το ξεβιδώσεις... Φρακάρει κάθε φορά μέχρι να μπει στη θέση του το σπείρωμα. Βέβαια μπορεί αυτό το πρόβλημα να ισχύει για όλες της δεξαμενές με μεταλλικό καπάκι, Και μια πλαστική 50lt που έχω και αυτή έχει θέμα με το καπάκι.
Κατά τα άλλα κάνεις τη δουλεία σου. Πάρα πολύ σημαντικό/χρήσιμο που έχει βρυσάκι.