Well, I didn't need anything special. DVD playback and HDMI connection. I bought the DVP SR-760 HB model. Average image/sound quality. Cheap plastic, very small size, lack of screen. Okay if you spend a little time learning to adjust it from the TV screen. Bought it for 45 euros, 10 days ago. The problem it presented from the first moment is that it works for 20-30 minutes, and then its function stops. I tried about 10 discs on 2 TVs, same thing. After 2-3 hours, it starts working again for 20-30 minutes. No comparison to Sony devices we used to buy. I reported the problem over the phone to the purchasing store, they gave me a Sony phone number. There they tell me, we are only for TVs and Playstations. They gave me the phone number of AV service in Glyfada. Of course, all this with a 10-minute wait on the phone, charged to me. AV service told me that I have to bring it to them myself to see it. Meaning, I have to lose a day to bring it, plus the expenses, and another day to pick it up, plus the expenses. No, this is not after-sales service for me. They should have sent a technician to check it, if it's a device problem to replace it, or if it's my problem to pay for the technician and replacement. Okay, they took 45 euros. Never again Sony products.
Λοιπον δεν χρειαζομουν κατι ιδιαιτερο. Αναπαραγωγη dvd και συνδεση HDMI. Πηρα το μοντελο DVP SR-760 HB.. Mετριας ποιοτητας εικονα/ηχος. Φτηνο πλαστικο, πολυ μικρο μεγεθος, ελλειψη οθονης. Ενταξει αν ασχολιθεις λιγο μαθαινεις να το ρυθμιζεις απο την οθονη της TV. Aγοραστηκε στα 45 Ε, πριν 10 ημερες. Το προβλημα που παρουσιασε απο την πρωτη στιγμη ειναι οτι δουλευει 20-30 λεπτα, και σταματα η λειτουργια του. Δοκιμασα καμια 10ρια, δισκακια σε 2 τηλεορασεις, το ιδιο. Μετα απο 2-3 ωρες ξαναλειτουργει και παλι για 20-30 λεπτα. Καμια σχεση με Sony συσκευες που αγοραζαμε καποτε. Αναφερω τηλεφωνικα το προβλημα στο κατ/μα αγορας, μου εδωσαν καποιο τηλεφωνο της Sony. Εκει μου λενε, εμεις ειμαστε μονο για τηλεορασεις και playstation. Moυ εδωσαν τηλεφωνο της AV service στην Γλυφαδα. Αυτα βεβαια με 10λεπτη αναμονη στο τηλεφωνο, με χρεωση μου. Απο την AV service μου ειπαν οτι πρεπει να τους το παω ο ιδιος να το δουν. Δηλαδη να χασω μια μερα να το παω συν τα εξοδα κι αλλη μια μερα να παω να το παρω συν τα εξοδα. Οχι δεν ειναι after sale service αυτο για μενα. Επρεπε να στειλουν τεχνικο να το ελενξει, αν ειναι προβλημα συσκευης να το αντικαταστησει η αν ειναι δικο μου προβλημα να πληρωσω εξοδα τεχνικου και αντικαταστασης. ΟΚ πηραν 45 Ε. Ποτε πια προιοντα Sony.