It is really difficult to say whether it is worth it as a product or not. Personally, it does not satisfy me at all, it is one of those products that make you wonder why they exist and are not withdrawn. It is relatively elegant although bulky, it has two different alarms, one for the 5 days of the week and one for the weekend. That's where the good things end. The bad things are that it has a very poor screen. Especially the version with the black background on the screen cannot be read at all (I had bought it in silver/black and exchanged it for white/orange which at least shows something because the screen has white backlighting with black letters). The clarity of the screen becomes even worse when we press Snooze to turn on the backlight which practically is how we see the time, with low lighting in the room where the screen needs to be illuminated. Second flaw, the buttons that activate and deactivate the alarm, the ON/OFF. The switch is so small and hard that it takes skill and many attempts to change its position. Third flaw, and perhaps a bit subjective, is the alarm itself. It consists of two metal bells that do wake you up for sure, but their sound is excessive, it is terrifying. The bells ring fast and very loudly. Very loudly! My heart would skip a beat every time I heard it! In the end, I took it to work just to see the time and that's it, it is not suitable as an alarm clock and I do not recommend buying it, not even as a toy.
Πραγματικά δύσκολο να πει κανείς αν αξίζει σαν προϊόν ή όχι. Προσωπικά δε με ικανοποιεί καθόλου, είναι από εκείνα τα προϊόντα που απορείς γιατί υπάρχουν και δεν αποσύρονται. Είναι σχετικά κομψό αν και ογκώδες, έχει δύο διαφορετικά ξυπνητήρια, ένα για τις 5 ημέρες της εβδομάδας και ένα για τις 2 του σαββατοκύριακου. Εδώ τελειώνουν τα καλά. Τα κακά είναι ότι έχει πολύ κακή οθόνη. Ειδικά η έκδοση με το μαύρο φόντο στην οθόνη δεν διαβάζεται με τίποτα (το είχα αγοράσει σε ασημί/μαύρο και το άλλαξα με το άσπρο/πορτοκαλί που τουλάχιστον φαίνεται κάτι γιατί η οθόνη έχει λευκό φωτισμό με μαύρα γράμματα.). Η ευκρίνεια της οθόνης γίνεται ακόμη χειρότερη όταν πατήσουμε το Snooze για να ανάψει ο οπίσθιος φωτισμός που πρακτικά σχεδόν πάντα έτσι βλέπουμε την ώρα, με χαμηλό φωτισμό στο δωμάτιο όπου τότε απαιτείται να φωτιστεί η οθόνη. Δεύτερο ελάττωμα, τα κουμπιά που ενεργοποιούν και απενεργοποιούν το ξυπνητήρι, το ON/OFF. Είναι τόσο μικρός και σκληρός ο διακόπτης που χρειάζεται μαεστρία και πολλές προσπάθειες για να του αλλάξεις θέση. Τρίτο ελάττωμα και λίγο υποκειμενικό ίσως, το ίδιο το ξυπνητήρι. Αποτελείται από δύο μεταλλικές καμπάνες που ναι μεν σε ξυπνούν σίγουρα αλλά ο ήχος τους είναι υπερβολικός, είναι τρομακτικός. Οι καμπανούλες χτυπάνε γρήγορα και πολύ δυνατά. Πολύ δυνατά! Εμένα πιανόταν η καρδιά μου κάθε που το άκουγα! Τελικά το πήρα στην δουλειά για να βλέπω την ώρα και τέλος, για ξυπνητήρι δε κάνει και δε προτείνω την αγορά του ούτε για παιχνίδι.