Mobile Phones

Samsung Single SIM (158MB)

Main Camera , Screen: 3.5" , Manufacturer:

This product does not exist at Skroutz anymore

Specifications

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2011
Weight
113 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Capacity
0.158 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
3.5 "
Analysis
480 x 320 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
-
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Dimensions

Length
112.4 mm
Width
59.9 mm
Thickness
11.5 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

See all specifications

Reviews (21)

Reviews

  1. 1
  2. 6
  3. 7
  4. 2
  5. 5
Review this product
  • AIMILIA GLYMENAKH
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    όπως μπήκες βγες!!! Δε ψάχνεις να βρεις κινητό στο συγκεκριμένο μοντέλο παρά μόνο πως να μάθεις να μην έχεις επικοινωνία με τον έξω κόσμο (λόγω χείριστου σήματος), πως να ανακαλύψεις νέα είδη σιχτιρίσματος (εξαιτίας του ότι κολλάει απίστευτα) αλλά και πως κάθε τρεις και λίγο σου υπενθυμίζει τη φρικτή αδυναμία του με τη Ram...Αν είναι για τον μπαμπά σου/τη μάνα σου/ κανά θειό-ά τότε πάρε το.... Τουλάχιστον δε θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου και θα χει το κεφάλι σου ήσυχο...!!!

    Did you find this review helpful?
  • mariakr_1984
    1
    0 out of 1 members found this review helpful

    Aπορώ που είναι ακόμα προς πώληση... Τρομερά κακής ποιότητας κινητό. Έχει απειροελάχιστη μνήμη, πολύ μέτρια κάμερα, χάνει συχνά το σήμα, αργεί να βγάλει κλήση και κολλάει πολύ συχνά. Μακριά.

    Did you find this review helpful?
  • stratos221
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    πολυ καλο δυνατή μπαταρία καταπληκτικό ακουστικό δυνατό και καθαρό μεγάφωνο. μειονεκτεί στην RAM και την εσωτερική μνήμη.

    Did you find this review helpful?
  • Sofia Tsirambidou
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    Στην αρχή ήταν μια χαρά ,αλλά πολύ σύντομα η μπαταρία άρχισε να μην κρατάει ,ώσπου τώρα μετά από 1,5 χρόνο ξαφνικά κλείνει ,εκεί που δείχνει 100% όταν το φορτίζω σε 5 λεπτά μπορεί να δείξει 50% και σε ένα τέταρτο μπορεί απλά να κλείσει ,επειδή μίλησα στο τηλέφωνο και πήγε 3% !!! Εκτός από τη μπαταρία δεν έχω άλλο παράπονο .

    Did you find this review helpful?
  • petrostylianopoulos
    1
    0 out of 1 members found this review helpful

    Ουτε για πλακα.. η εσωτερικη μνημη του 278Mb ειναι απλα τιποτα... θα κολαει συνεχως με κανα δυο εφαρμογες... απο τα χειροτερα αν οχι το χειροτερο κιν. Που περασε απο τα χερια μου..!!

    Did you find this review helpful?
  • Το εχω εδω κι 1,5 χρονο αλλα τους τελευταίους μήνες κολλάει πολυ .Η μπαταρία του κρατάει γύρο στις δύο ημέρες αλλα αν χρησιμοποιώ το Internet κρατάει λιγότερο.Η μνήμη του ειναι μικρή.Η καμερα είναι αρκετά καλή και η οθόνη μέτρια.

    Did you find this review helpful?
  • koilopos
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Δεν αξιζει τα λεφτα του, το ειχα παρει πριν απο δυο μηνες και συνεχεια κολλουσε και εκλεινε η οθονη του!

    Did you find this review helpful?
  • το πείρα απο το ίντερνετ με 133ε και είναι πολύ καλό! φυσικά γι'αυτούς που ψάχνουν ένα απλό καλό smartphone με το ίντερνετ του, με την καμεριτσα του, με τις καλές του εφαρμογές κτλ... γιατί όποιοι ψάχνουν ένα καλό κινητό τηλέφωνο-υπολογιστή-φωτογραφική-βιντεοκάμερα-παιχνιδομηχανή απο 200 και πάνω.
    Θετικά: καλή μπαταρία, καλός ήχος, 3,5 οθόνη η ιδανικότερη κατ΄εμέ(ούτε μεγάλη ούτε μικρή), πολύ καλή η ανάλυση της οθόνης και τα χρώματά της, η κάμερα αρκετά καλή, ωραίο εξωτερικά και εμφανίσημο.
    Αρνητικά: δεν έχει ακουστικά(άρα επιπλέον λεφτά για να πάρεις), μόνο 190mb μνήμη(επίσης επιπλέον λεφτά για μεγαλύτερη) , ορισμένες φορές κολλάει λόγο του επεξεργαστή.

    Did you find this review helpful?
  • Αρκετα καλο.το εχω 1,5 χρονο τωρα και ειμαι αρκετα ικανοποιημνος.βασικα τωρα τελευταια(εδω και 2 μηνες)αρχισε και κολλαει και η μπαταρια του πεφτει απιστευτα γρηγορα οταν το χρησιμοποιεις,συγκεκριμενα στο internet.

    Did you find this review helpful?
  • Μέτριο κινητό και πολύ αργό. Μου κολλάει πολλές φορές λόγω μικρής μνήμης και επεξεργαστή.Μου έρχεται να το σπάσω μερικές φορές γιατι μέχρι να ανοίξει τις επάφες ή το μενού ή κατι αλλό αργεί απίστευτα...
    Πιστευώ πως δεν αξίζει τα λεφτά του....
    Αρνητικά: επεξεργαστής 800mhz - Εσωτερική Μνήμη 158 MB - οχι flash player
    Θετικά: flash camera, 3.5 οθόνη, καλή μπαταρία

    Did you find this review helpful?
  • το κινητό είναι για απλή χρήση μονό που δεν πάει σε πιο extreme πράγματα και πάντα RooT..!!
    Θετικά: android 2.3.5(by Vodafone GR) - εμφάνιση
    Αρνητικά: επεξεργαστής 800mhz - Εσωτερική Μνήμη 158 MB - δεν παίρνει flash player - δεν έχει hands free

    Did you find this review helpful?
  • g.margaritis1
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    αυτό το κινητό εγώ το βρίσκω τέλειο!
    μου αρέσουν τα πάντα σε αυτό!

    Θετικά: ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ (ΑΦΗΣ)
    Αρνητικά: ΤΙΠΟΤΑ!

    Did you find this review helpful?
  • δεν αξίζει ούτε 160 ευρώ και μονό που έχει επεξεργαστή 800ΜΗz θα έπρεπε να ντρέποντε
    γιατί να αγοράσω με 263 ευρώ αυτό ενώ με τα ίδια λεφτά και καλύτερο επεξεργαστή στα 1GHz να αγοράσω το xperia mini που κάνει και 199
    Θετικά: όλα εκτός από τα αρνητικά
    Αρνητικά: 800ΜΗz , tft οθόνη , πολυ μεγαλο και χάλια απόδοση σχεδόν παντού εκτός της εφαρμογές , εντάξει είναι πολύ καλώ κινητό μα δεν αξίζει τα λεφτά και μόνο που ξεκίνησε με 329 ευρώ

    Did you find this review helpful?
  • Πολύ καλό κινητό, αξίζει σίγουρα τα χρήματα του. Μην σας πουλάνε κινητά των 500-600 ευρώ, με αυτό το κινητό μπορείς να κάνεις πραγματικά τα πάντα...
    Θετικά: froyo 2.2, flash camera, 3.5 οθόνη, καλή μπαταρία, καλός επεξεργαστής, αρκετά καλή η τιμή...
    Αρνητικά: η οθόνη θα μπορούσε να έχει λιγάκι καλύτερη ανάλυση, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα.

    Did you find this review helpful?
  • 3
    1 out of 1 members found this review helpful

    ενα αξιοπρεπές κινητό, το οποιο αποτελει τη μεση λυση της samsung ! το μεγαλο αρνητικο ειναι η πολυ χαμηλη ποιοτητα βεντεο! παρολαυτα αξιζει για τα λευτα του!

    Did you find this review helpful?
  • 1
    0 out of 1 members found this review helpful

    μακρια,πραγματικος μπελας αυτο το κινητο

    Did you find this review helpful?
  • 1
    0 out of 1 members found this review helpful

    το κινητο δεν ειναι καθολου καλο δεν αχιζει δεκαρα

    Did you find this review helpful?
  • Mολις το παρελαβα!!! πολυ καλο εμφανση αριστη και τα παντα καλα!

    Did you find this review helpful?
  • 4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Πιστεύω είναι ένα καλό και άνετο κινητό που αξιζει τα λεφτα του,καθώς δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλά άλλα ισάξια ,σε ανάλογη τιμή..

    Did you find this review helpful?
  • ειναι πολυ καλω θα συμφονησω με το user απο πανω να ειχε amoled οθονη

    Did you find this review helpful?
  • όπως μπήκες βγες!!! Δε ψάχνεις να βρεις κινητό στο συγκεκριμένο μοντέλο παρά μόνο πως να μάθεις να μην έχεις επικοινωνία με τον έξω κόσμο (λόγω χείριστου σήματος), πως να ανακαλύψεις νέα είδη σιχτιρίσματος (εξαιτίας του ότι κολλάει απίστευτα) αλλά και πως κάθε τρεις και λίγο σου υπενθυμίζει τη φρικτή αδυναμία του με τη Ram...Αν είναι για τον μπαμπά σου/τη μάνα σου/ κανά θειό-ά τότε πάρε το.... Τουλάχιστον δε θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου και θα χει το κεφάλι σου ήσυχο...!!!

    1
  • Aπορώ που είναι ακόμα προς πώληση... Τρομερά κακής ποιότητας κινητό. Έχει απειροελάχιστη μνήμη, πολύ μέτρια κάμερα, χάνει συχνά το σήμα, αργεί να βγάλει κλήση και κολλάει πολύ συχνά. Μακριά.

    0
  • πολυ καλο δυνατή μπαταρία καταπληκτικό ακουστικό δυνατό και καθαρό μεγάφωνο. μειονεκτεί στην RAM και την εσωτερική μνήμη.

    1
  • Στην αρχή ήταν μια χαρά ,αλλά πολύ σύντομα η μπαταρία άρχισε να μην κρατάει ,ώσπου τώρα μετά από 1,5 χρόνο ξαφνικά κλείνει ,εκεί που δείχνει 100% όταν το φορτίζω σε 5 λεπτά μπορεί να δείξει 50% και σε ένα τέταρτο μπορεί απλά να κλείσει ,επειδή μίλησα στο τηλέφωνο και πήγε 3% !!! Εκτός από τη μπαταρία δεν έχω άλλο παράπονο .

    1
  • See all

Specifications

Main Specifications

Mobile Phone Type
SmartPhone
Operating System
Android
SIM
Single
Release Year
2011
Weight
113 gr
Package Contents
-

Processor & Memory

Capacity
0.158 GB
Card Slot
Yes

Display

Size
3.5 "
Analysis
480 x 320 pixels
Refresh Rate
-
Maximum Brightness
-
Handling
Touch screen
Definition
-

Camera

Rear Camera Flash
Yes

Network & Connectivity

Network Connection
-
Connectivity
Micro USB, Wi-Fi
NFC
-

Dimensions

Length
112.4 mm
Width
59.9 mm
Thickness
11.5 mm

Energy Label

Energy Class
-

AI Features

AI Photo Editing
-
AI Text Generation
-
AI Call/Speech Translation
-
AI Image Search
-

Important information

Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.

Reviews (21)

  1. 1
  2. 6
  3. 7
  4. 2
  5. 5
Review this product
  • AIMILIA GLYMENAKH
    1
    1 out of 1 members found this review helpful

    όπως μπήκες βγες!!! Δε ψάχνεις να βρεις κινητό στο συγκεκριμένο μοντέλο παρά μόνο πως να μάθεις να μην έχεις επικοινωνία με τον έξω κόσμο (λόγω χείριστου σήματος), πως να ανακαλύψεις νέα είδη σιχτιρίσματος (εξαιτίας του ότι κολλάει απίστευτα) αλλά και πως κάθε τρεις και λίγο σου υπενθυμίζει τη φρικτή αδυναμία του με τη Ram...Αν είναι για τον μπαμπά σου/τη μάνα σου/ κανά θειό-ά τότε πάρε το.... Τουλάχιστον δε θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου και θα χει το κεφάλι σου ήσυχο...!!!

    Did you find this review helpful?
  • mariakr_1984
    1
    0 out of 1 members found this review helpful

    Aπορώ που είναι ακόμα προς πώληση... Τρομερά κακής ποιότητας κινητό. Έχει απειροελάχιστη μνήμη, πολύ μέτρια κάμερα, χάνει συχνά το σήμα, αργεί να βγάλει κλήση και κολλάει πολύ συχνά. Μακριά.

    Did you find this review helpful?
  • stratos221
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    πολυ καλο δυνατή μπαταρία καταπληκτικό ακουστικό δυνατό και καθαρό μεγάφωνο. μειονεκτεί στην RAM και την εσωτερική μνήμη.

    Did you find this review helpful?
  • Sofia Tsirambidou
    3
    1 out of 1 members found this review helpful

    Στην αρχή ήταν μια χαρά ,αλλά πολύ σύντομα η μπαταρία άρχισε να μην κρατάει ,ώσπου τώρα μετά από 1,5 χρόνο ξαφνικά κλείνει ,εκεί που δείχνει 100% όταν το φορτίζω σε 5 λεπτά μπορεί να δείξει 50% και σε ένα τέταρτο μπορεί απλά να κλείσει ,επειδή μίλησα στο τηλέφωνο και πήγε 3% !!! Εκτός από τη μπαταρία δεν έχω άλλο παράπονο .

    Did you find this review helpful?
  • petrostylianopoulos
    1
    0 out of 1 members found this review helpful

    Ουτε για πλακα.. η εσωτερικη μνημη του 278Mb ειναι απλα τιποτα... θα κολαει συνεχως με κανα δυο εφαρμογες... απο τα χειροτερα αν οχι το χειροτερο κιν. Που περασε απο τα χερια μου..!!

    Did you find this review helpful?
  • Το εχω εδω κι 1,5 χρονο αλλα τους τελευταίους μήνες κολλάει πολυ .Η μπαταρία του κρατάει γύρο στις δύο ημέρες αλλα αν χρησιμοποιώ το Internet κρατάει λιγότερο.Η μνήμη του ειναι μικρή.Η καμερα είναι αρκετά καλή και η οθόνη μέτρια.

    Did you find this review helpful?
  • koilopos
    2
    0 out of 1 members found this review helpful

    Δεν αξιζει τα λεφτα του, το ειχα παρει πριν απο δυο μηνες και συνεχεια κολλουσε και εκλεινε η οθονη του!

    Did you find this review helpful?
  • το πείρα απο το ίντερνετ με 133ε και είναι πολύ καλό! φυσικά γι'αυτούς που ψάχνουν ένα απλό καλό smartphone με το ίντερνετ του, με την καμεριτσα του, με τις καλές του εφαρμογές κτλ... γιατί όποιοι ψάχνουν ένα καλό κινητό τηλέφωνο-υπολογιστή-φωτογραφική-βιντεοκάμερα-παιχνιδομηχανή απο 200 και πάνω.
    Θετικά: καλή μπαταρία, καλός ήχος, 3,5 οθόνη η ιδανικότερη κατ΄εμέ(ούτε μεγάλη ούτε μικρή), πολύ καλή η ανάλυση της οθόνης και τα χρώματά της, η κάμερα αρκετά καλή, ωραίο εξωτερικά και εμφανίσημο.
    Αρνητικά: δεν έχει ακουστικά(άρα επιπλέον λεφτά για να πάρεις), μόνο 190mb μνήμη(επίσης επιπλέον λεφτά για μεγαλύτερη) , ορισμένες φορές κολλάει λόγο του επεξεργαστή.

    Did you find this review helpful?
  • Αρκετα καλο.το εχω 1,5 χρονο τωρα και ειμαι αρκετα ικανοποιημνος.βασικα τωρα τελευταια(εδω και 2 μηνες)αρχισε και κολλαει και η μπαταρια του πεφτει απιστευτα γρηγορα οταν το χρησιμοποιεις,συγκεκριμενα στο internet.

    Did you find this review helpful?
  • Μέτριο κινητό και πολύ αργό. Μου κολλάει πολλές φορές λόγω μικρής μνήμης και επεξεργαστή.Μου έρχεται να το σπάσω μερικές φορές γιατι μέχρι να ανοίξει τις επάφες ή το μενού ή κατι αλλό αργεί απίστευτα...
    Πιστευώ πως δεν αξίζει τα λεφτά του....
    Αρνητικά: επεξεργαστής 800mhz - Εσωτερική Μνήμη 158 MB - οχι flash player
    Θετικά: flash camera, 3.5 οθόνη, καλή μπαταρία

    Did you find this review helpful?
  • το κινητό είναι για απλή χρήση μονό που δεν πάει σε πιο extreme πράγματα και πάντα RooT..!!
    Θετικά: android 2.3.5(by Vodafone GR) - εμφάνιση
    Αρνητικά: επεξεργαστής 800mhz - Εσωτερική Μνήμη 158 MB - δεν παίρνει flash player - δεν έχει hands free

    Did you find this review helpful?
  • g.margaritis1
    4
    1 out of 1 members found this review helpful

    αυτό το κινητό εγώ το βρίσκω τέλειο!
    μου αρέσουν τα πάντα σε αυτό!

    Θετικά: ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ (ΑΦΗΣ)
    Αρνητικά: ΤΙΠΟΤΑ!

    Did you find this review helpful?
  • δεν αξίζει ούτε 160 ευρώ και μονό που έχει επεξεργαστή 800ΜΗz θα έπρεπε να ντρέποντε
    γιατί να αγοράσω με 263 ευρώ αυτό ενώ με τα ίδια λεφτά και καλύτερο επεξεργαστή στα 1GHz να αγοράσω το xperia mini που κάνει και 199
    Θετικά: όλα εκτός από τα αρνητικά
    Αρνητικά: 800ΜΗz , tft οθόνη , πολυ μεγαλο και χάλια απόδοση σχεδόν παντού εκτός της εφαρμογές , εντάξει είναι πολύ καλώ κινητό μα δεν αξίζει τα λεφτά και μόνο που ξεκίνησε με 329 ευρώ

    Did you find this review helpful?
  • Πολύ καλό κινητό, αξίζει σίγουρα τα χρήματα του. Μην σας πουλάνε κινητά των 500-600 ευρώ, με αυτό το κινητό μπορείς να κάνεις πραγματικά τα πάντα...
    Θετικά: froyo 2.2, flash camera, 3.5 οθόνη, καλή μπαταρία, καλός επεξεργαστής, αρκετά καλή η τιμή...
    Αρνητικά: η οθόνη θα μπορούσε να έχει λιγάκι καλύτερη ανάλυση, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα.

    Did you find this review helpful?
  • 3
    1 out of 1 members found this review helpful

    ενα αξιοπρεπές κινητό, το οποιο αποτελει τη μεση λυση της samsung ! το μεγαλο αρνητικο ειναι η πολυ χαμηλη ποιοτητα βεντεο! παρολαυτα αξιζει για τα λευτα του!

    Did you find this review helpful?
  • 1
    0 out of 1 members found this review helpful

    μακρια,πραγματικος μπελας αυτο το κινητο

    Did you find this review helpful?
  • 1
    0 out of 1 members found this review helpful

    το κινητο δεν ειναι καθολου καλο δεν αχιζει δεκαρα

    Did you find this review helpful?
  • Mολις το παρελαβα!!! πολυ καλο εμφανση αριστη και τα παντα καλα!

    Did you find this review helpful?
  • 4
    1 out of 1 members found this review helpful

    Πιστεύω είναι ένα καλό και άνετο κινητό που αξιζει τα λεφτα του,καθώς δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλά άλλα ισάξια ,σε ανάλογη τιμή..

    Did you find this review helpful?
  • ειναι πολυ καλω θα συμφονησω με το user απο πανω να ειχε amoled οθονη

    Did you find this review helpful?
  • όπως μπήκες βγες!!! Δε ψάχνεις να βρεις κινητό στο συγκεκριμένο μοντέλο παρά μόνο πως να μάθεις να μην έχεις επικοινωνία με τον έξω κόσμο (λόγω χείριστου σήματος), πως να ανακαλύψεις νέα είδη σιχτιρίσματος (εξαιτίας του ότι κολλάει απίστευτα) αλλά και πως κάθε τρεις και λίγο σου υπενθυμίζει τη φρικτή αδυναμία του με τη Ram...Αν είναι για τον μπαμπά σου/τη μάνα σου/ κανά θειό-ά τότε πάρε το.... Τουλάχιστον δε θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου και θα χει το κεφάλι σου ήσυχο...!!!

    1
  • Aπορώ που είναι ακόμα προς πώληση... Τρομερά κακής ποιότητας κινητό. Έχει απειροελάχιστη μνήμη, πολύ μέτρια κάμερα, χάνει συχνά το σήμα, αργεί να βγάλει κλήση και κολλάει πολύ συχνά. Μακριά.

    0
  • πολυ καλο δυνατή μπαταρία καταπληκτικό ακουστικό δυνατό και καθαρό μεγάφωνο. μειονεκτεί στην RAM και την εσωτερική μνήμη.

    1
  • Στην αρχή ήταν μια χαρά ,αλλά πολύ σύντομα η μπαταρία άρχισε να μην κρατάει ,ώσπου τώρα μετά από 1,5 χρόνο ξαφνικά κλείνει ,εκεί που δείχνει 100% όταν το φορτίζω σε 5 λεπτά μπορεί να δείξει 50% και σε ένα τέταρτο μπορεί απλά να κλείσει ,επειδή μίλησα στο τηλέφωνο και πήγε 3% !!! Εκτός από τη μπαταρία δεν έχω άλλο παράπονο .

    1
  • See all