Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
32 euros.... I bought another anaplasis for 9 euros which also works for the hair on the head, unlike this one which is only for the beard, and I didn't notice any difference in quality. Exactly the same. If this store justifies the tripled price of the roller for an extra wooden box that they include with some ampoules, then what can I say... it's our fault as customers for falling into their trap.
32 ευρω.... πηρα ενα αλλο anaplasis στα 9 ευρω το οποιο κανει και για το τριχωτο της κεφαλης σε αντιθεση με αυτο που ειναι μονο για τα μουσια και δεν παρατηρησα και καμια διαφορα στην ποιοτητα. Ακριβως τα ιδια. Αν δικαιολογει την τριπλασια τιμη του roller το συγκεκριμενο καταστημα για ενα εξτρα ξυλινο κουτακι που βαζει μαζι με κατι αμπουλες τοτε τι να πω... οι πελατες φταιμε που πεσαμε στην παγιδα τους.
Good for its use, I don't know how much it helped me in 1-2 months, but it's definitely not worth its money. It has a simple average derma roller 0.5mm that you can find for 5 euros, and 4 ampoules for one and a half euro (1.5) each, which you can easily find here as replacements. However, yes, I am satisfied with the product even though I paid a premium for it, if I knew, I would have paid around 10 euros for these 2 (4 ampoules and derma roller).
The ampoules, for those who don't know, break at the top by pulling/pushing it with your hand above the white/gray line that you will see slightly below its "head".
Καλο για την χρηση του, δεν ξερω ποσο με βοηθησε σε 1-2 μηνες, αλλα με τιποτα δεν αξιζει τα λεφτα του. Εχει ενα απλό μέτριο derma roller 0.5mm που ουτε με 5 ευρω το βρισκεις, και 4 αμπουλες με ενα μιση ευρω (1.5) η μια, που τις βρισκεις πανευκολα εδω ως ανταλλακτικα. Παρολα αυτα, ναι ειμαι ευχαριστιμενος με το προιον αν και το χρυσοπληρωσα, αν ηξερα θα εδινα για αυτα τα 2 ( 4 αμπουλες και derma roller) γυρω στα 10 ευρω.
Οι αμπουλες, για οσους δεν ξερουν, σπανε στην κορυφη με το να της τραβηξεις/σπρωξεις με το χερι σου πανω απο την ασπρη/γκρι γραμμη που θα την δειτε λιγο πιο κατω απο την "κεφαλή" της.
The product seems to be of good quality and the ampoules inside the box have a large quantity and smell wonderful. It is too early to draw conclusions about whether the product will work.
Το προϊόν φαίνεται ποιοτικό και οι αμπούλες που έχει μεσα το κουτι εχουν πολυ ποσότητα και μυρίζουν υπέροχα. Για το αν θα δουλέψει το προϊόν είναι νωρίς για βγάλω συμπεράσματα .
32 euros.... I bought another anaplasis for 9 euros which also works for the hair on the head, unlike this one which is only for the beard, and I didn't notice any difference in quality. Exactly the same. If this store justifies the tripled price of the roller for an extra wooden box that they include with some ampoules, then what can I say... it's our fault as customers for falling into their trap.
32 ευρω.... πηρα ενα αλλο anaplasis στα 9 ευρω το οποιο κανει και για το τριχωτο της κεφαλης σε αντιθεση με αυτο που ειναι μονο για τα μουσια και δεν παρατηρησα και καμια διαφορα στην ποιοτητα. Ακριβως τα ιδια. Αν δικαιολογει την τριπλασια τιμη του roller το συγκεκριμενο καταστημα για ενα εξτρα ξυλινο κουτακι που βαζει μαζι με κατι αμπουλες τοτε τι να πω... οι πελατες φταιμε που πεσαμε στην παγιδα τους.
Good for its use, I don't know how much it helped me in 1-2 months, but it's definitely not worth its money. It has a simple average derma roller 0.5mm that you can find for 5 euros, and 4 ampoules for one and a half euro (1.5) each, which you can easily find here as replacements. However, yes, I am satisfied with the product even though I paid a premium for it, if I knew, I would have paid around 10 euros for these 2 (4 ampoules and derma roller).
The ampoules, for those who don't know, break at the top by pulling/pushing it with your hand above the white/gray line that you will see slightly below its "head".
Καλο για την χρηση του, δεν ξερω ποσο με βοηθησε σε 1-2 μηνες, αλλα με τιποτα δεν αξιζει τα λεφτα του. Εχει ενα απλό μέτριο derma roller 0.5mm που ουτε με 5 ευρω το βρισκεις, και 4 αμπουλες με ενα μιση ευρω (1.5) η μια, που τις βρισκεις πανευκολα εδω ως ανταλλακτικα. Παρολα αυτα, ναι ειμαι ευχαριστιμενος με το προιον αν και το χρυσοπληρωσα, αν ηξερα θα εδινα για αυτα τα 2 ( 4 αμπουλες και derma roller) γυρω στα 10 ευρω.
Οι αμπουλες, για οσους δεν ξερουν, σπανε στην κορυφη με το να της τραβηξεις/σπρωξεις με το χερι σου πανω απο την ασπρη/γκρι γραμμη που θα την δειτε λιγο πιο κατω απο την "κεφαλή" της.
The product seems to be of good quality and the ampoules inside the box have a large quantity and smell wonderful. It is too early to draw conclusions about whether the product will work.
Το προϊόν φαίνεται ποιοτικό και οι αμπούλες που έχει μεσα το κουτι εχουν πολυ ποσότητα και μυρίζουν υπέροχα. Για το αν θα δουλέψει το προϊόν είναι νωρίς για βγάλω συμπεράσματα .
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
32 euros.... I bought another anaplasis for 9 euros which also works for the hair on the head, unlike this one which is only for the beard, and I didn't notice any difference in quality. Exactly the same. If this store justifies the tripled price of the roller for an extra wooden box that they include with some ampoules, then what can I say... it's our fault as customers for falling into their trap.
32 ευρω.... πηρα ενα αλλο anaplasis στα 9 ευρω το οποιο κανει και για το τριχωτο της κεφαλης σε αντιθεση με αυτο που ειναι μονο για τα μουσια και δεν παρατηρησα και καμια διαφορα στην ποιοτητα. Ακριβως τα ιδια. Αν δικαιολογει την τριπλασια τιμη του roller το συγκεκριμενο καταστημα για ενα εξτρα ξυλινο κουτακι που βαζει μαζι με κατι αμπουλες τοτε τι να πω... οι πελατες φταιμε που πεσαμε στην παγιδα τους.
Good for its use, I don't know how much it helped me in 1-2 months, but it's definitely not worth its money. It has a simple average derma roller 0.5mm that you can find for 5 euros, and 4 ampoules for one and a half euro (1.5) each, which you can easily find here as replacements. However, yes, I am satisfied with the product even though I paid a premium for it, if I knew, I would have paid around 10 euros for these 2 (4 ampoules and derma roller).
The ampoules, for those who don't know, break at the top by pulling/pushing it with your hand above the white/gray line that you will see slightly below its "head".
Καλο για την χρηση του, δεν ξερω ποσο με βοηθησε σε 1-2 μηνες, αλλα με τιποτα δεν αξιζει τα λεφτα του. Εχει ενα απλό μέτριο derma roller 0.5mm που ουτε με 5 ευρω το βρισκεις, και 4 αμπουλες με ενα μιση ευρω (1.5) η μια, που τις βρισκεις πανευκολα εδω ως ανταλλακτικα. Παρολα αυτα, ναι ειμαι ευχαριστιμενος με το προιον αν και το χρυσοπληρωσα, αν ηξερα θα εδινα για αυτα τα 2 ( 4 αμπουλες και derma roller) γυρω στα 10 ευρω.
Οι αμπουλες, για οσους δεν ξερουν, σπανε στην κορυφη με το να της τραβηξεις/σπρωξεις με το χερι σου πανω απο την ασπρη/γκρι γραμμη που θα την δειτε λιγο πιο κατω απο την "κεφαλή" της.
The product seems to be of good quality and the ampoules inside the box have a large quantity and smell wonderful. It is too early to draw conclusions about whether the product will work.
Το προϊόν φαίνεται ποιοτικό και οι αμπούλες που έχει μεσα το κουτι εχουν πολυ ποσότητα και μυρίζουν υπέροχα. Για το αν θα δουλέψει το προϊόν είναι νωρίς για βγάλω συμπεράσματα .
32 euros.... I bought another anaplasis for 9 euros which also works for the hair on the head, unlike this one which is only for the beard, and I didn't notice any difference in quality. Exactly the same. If this store justifies the tripled price of the roller for an extra wooden box that they include with some ampoules, then what can I say... it's our fault as customers for falling into their trap.
32 ευρω.... πηρα ενα αλλο anaplasis στα 9 ευρω το οποιο κανει και για το τριχωτο της κεφαλης σε αντιθεση με αυτο που ειναι μονο για τα μουσια και δεν παρατηρησα και καμια διαφορα στην ποιοτητα. Ακριβως τα ιδια. Αν δικαιολογει την τριπλασια τιμη του roller το συγκεκριμενο καταστημα για ενα εξτρα ξυλινο κουτακι που βαζει μαζι με κατι αμπουλες τοτε τι να πω... οι πελατες φταιμε που πεσαμε στην παγιδα τους.
Good for its use, I don't know how much it helped me in 1-2 months, but it's definitely not worth its money. It has a simple average derma roller 0.5mm that you can find for 5 euros, and 4 ampoules for one and a half euro (1.5) each, which you can easily find here as replacements. However, yes, I am satisfied with the product even though I paid a premium for it, if I knew, I would have paid around 10 euros for these 2 (4 ampoules and derma roller).
The ampoules, for those who don't know, break at the top by pulling/pushing it with your hand above the white/gray line that you will see slightly below its "head".
Καλο για την χρηση του, δεν ξερω ποσο με βοηθησε σε 1-2 μηνες, αλλα με τιποτα δεν αξιζει τα λεφτα του. Εχει ενα απλό μέτριο derma roller 0.5mm που ουτε με 5 ευρω το βρισκεις, και 4 αμπουλες με ενα μιση ευρω (1.5) η μια, που τις βρισκεις πανευκολα εδω ως ανταλλακτικα. Παρολα αυτα, ναι ειμαι ευχαριστιμενος με το προιον αν και το χρυσοπληρωσα, αν ηξερα θα εδινα για αυτα τα 2 ( 4 αμπουλες και derma roller) γυρω στα 10 ευρω.
Οι αμπουλες, για οσους δεν ξερουν, σπανε στην κορυφη με το να της τραβηξεις/σπρωξεις με το χερι σου πανω απο την ασπρη/γκρι γραμμη που θα την δειτε λιγο πιο κατω απο την "κεφαλή" της.
The product seems to be of good quality and the ampoules inside the box have a large quantity and smell wonderful. It is too early to draw conclusions about whether the product will work.
Το προϊόν φαίνεται ποιοτικό και οι αμπούλες που έχει μεσα το κουτι εχουν πολυ ποσότητα και μυρίζουν υπέροχα. Για το αν θα δουλέψει το προϊόν είναι νωρίς για βγάλω συμπεράσματα .