The VonHaus stand is placed on the edge of the desk with an adjustable clamp and can be used to support monitors up to 32 inches with a maximum weight of 8 kilograms.
Number of Monitors: 2
Type: Arm,...
The VonHaus stand is placed on the edge of the desk with an adjustable clamp and can be used to support monitors up to 32 inches with a maximum weight of 8 kilograms.
The VonHaus stand is placed on the edge of the desk with an adjustable clamp and can be used to support monitors up to 32 inches with a maximum weight of 8 kilograms.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have 2 monitors of different sizes, one 27" and the other 24", if I'm not mistaken. The only downside is that because of this, one is higher and the other is lower; they are not at the same height, and it's difficult to align them. But other than that, it's a sturdy stand, and with 2 identical monitors of the same size, it should be perfect
Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ
For her money, she is good, she has no margin to adjust screens that have different dimensions and she has a gamble at the point where the screen is pulled, resulting in playing and sitting crooked many times during movement.
Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.
Very sturdy construction, easy to assemble. It offers 2 options for placement, either with the clamp (as shown in the pictures) or with a hole in the desk. It comes with both Allen keys that you will need. In my case, because I had to remove the factory bases from both monitors, I also needed a very thin screwdriver (not included in the package)
Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)
I bought it to mount two 24" monitors. It is sturdy and mounted well on my desk. Relatively easy assembly. The arms need to be tightened once you find the right angle for your monitors. I highly recommend it for its price.
Detail - My quirk: The cable channels are nice and convenient, but I would prefer the central metal column to have a hole so that the cables can pass through from there and not just from the back. If the desk is against a wall, they are not visible. However, if you have it in a "free" space, then they are noticeable
Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της
Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι
Very sturdy construction. It was easily installed with a few screws and the screens are supported very well. I have placed 2 27-inch screens and they are held very well.
Πολύ στιβαρή κατασκευή. Τοποθετήθηκε εύκολα με λίγες βίδες και οι οθόνες στηρίζονται πολύ καλά. Εχω βάλει 2 οθόνες 27 ιντσών και τις κρατάει πολύ καλά.
I have the stand for 1 week and so far it is very good. As a construction, it is excellent, it fits perfectly on the desk and the assembly is easy. We still need to see its durability over time.
The only thing that bothers me is that the screens play a little on their base left and right.. I would like a better fit in the drawer part of the screen stand with the arm. Apart from that, it is excellent!
Έχω τη βάση 1 εβδομάδα και προς το παρών είναι πάρα πολύ καλή. Σαν κατασκευή είναι άριστη, πιάνει τέλεια πάνω στο γραφείο και ευκολή η συναρμολόγηση.. Μένει να δούμε την αντοχή στο χρόνο.
Το μόνο που με χαλάει ειναι οτι οι οθόνες παίζουν λίγο πανω στη βάση τους αριστερά δεξιά.. θα ήθελα λίγο καλύτερη εφαρμογή στο συρταροτό μέρος της βάσης της οθόνης με το βραχίονα. Πέρα απο αυτό, αιξερετική!
Ease of installation, ideal design for two screens, sturdy construction for durability. Lower cost compared to a similar product in a large store. Unlike anything else I've seen, I recommend it for this purpose. Ideal!
Ευκολία στην τοποθέτηση, ιδανική σχεδίαση για δυο οθόνες, στοιβαρή κατασκευή αντοχής. Κόστος χαμηλότερο από αντίστοιχο προιόν σε μεγάλο κατάστημα. Με διαφορά από ότι άλλο είδα, το προτείνω για τον σκοπό αυτό. Ιδανικό !!!
It is worth it and more... well now you can't create such an office but if I didn't have the foundation, I wouldn't be able to highlight its beauty... excellent foundation, don't look at anything else, I'm telling you it's worth it... and believe me, I am very curious and perfectionist...
αξιζει και με το παραπανω...καλα τωρα εσυ δεν μπορεσεις να φτιαξεις τετοιο γραφειο αλλα αν δεν ειχα τη βαση δεν θα μπορουσα να αναδειξω την ομορφια του....εξαιρετικη βαση μην κοιτασ κατι αλλο αξιζει σου λεω....και πιστεψε με ειμια πολυ περιεργος και τελειομανης...
Excellent construction. Very stable. Compared to other stands I have seen, the screens appear to be "hanging". That was the main reason I chose it. Additionally, the central stem is quite tall, allowing the screens to be raised to a great height. It includes plastic pieces for cable management. I highly recommend it. I consider the price (35€) to be satisfactory.
The only negative, as I read in other comments, is the assembly instructions, which could be paid more attention to. They caused me anxiety about whether I have purchased the right product.
Εξαιρετική κατασκευή. Σταθερότατη. Σε αντίστοιχες βάσεις που έχω δει, οι οθόνες φαίνεται σαν να "κρεμάνε". Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που την προτίμησα. Επιπλέον, έχει αρκετά ψηλό το κεντρικό στέλεχος, ώστε οι οθόνες να μπορούν να σηκωθούν σε μεγάλο ύψος. Περιλαμβάνει πλαστικά κομμάτια για cable management. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θεωρώ ότι η τιμή (35€) είναι ικανοποιητική.
Μόνο αρνητικό, όπως διάβασα και σε άλλα σχόλια, είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης οι οποίες θα μπορούσαν να προσεχθούν περισσότερο. Εμένα μου προκάλεσαν ένα άγχος για το αν έχω αγοράσει το σωστό προϊόν.
Solid construction that doesn't make you insecure that something will break from the weight of the screen.
The arm provides a wide range of adjustments. Nice touch with the cable management on top of it so that cables don't hang.
The space in the office really opened up as soon as the base was removed!
I believe it offers value for money as it doesn't lack anything and its price is affordable.
The manual could be a little better as in some cases it requires a bit of imagination, but it's okay.
Στιβαρή κατασκευή που δεν σου δημιουργεί ανασφαλειες οτι κάτι θα τσακίσει από το βάρος της οθόνης.
Ο βραχίονας δίνει μεγάλο περιθώριο ρυθμίσεων. Ωραία πινελιά το cable management επάνω του για να μην κρέμονται καλώδια.
Άνοιξε όντως ο χώρος στο γραφείο με το που έφυγε η βάση!
Value for money πιστευω καθώς δεν του λείπει τίποτα και η τιμή του είναι προσιτή.
Το manual θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερο καθώς κατά περιπτώσεις θέλει και λίγη φαντασία αλλά οκ.
I have already had it for two weeks, I have a 27-inch and a 24-inch screen. It helps me a lot with cable management, wherever I place the screen it stays firm. It is very high-quality and durable, and it is definitely worth the price. I highly recommend it
Πολύ ποιοτική και ανθεκτική την έχω ήδη δύο βδομάδες έχω μία 27 άρα και μία 24 οθόνη Με βοηθάει πολύ στο cable management των καλωδίων όπου και να αφήσεις την οθόνη κοκαλώνει και για την τιμή της αξίζει την προτείνω ανεπιφύλακτα
I think it is the best gadget I have bought for my computer/office. The original stands of the monitors that were sitting on the desk not only took up a lot of space but also collected dust in areas that were difficult to clean constantly.
Also, compared to the original stands, the arm offers greater ease of movement and adjustment of the screens as you prefer, resulting in a better posture at the desk.
The price is very reasonable at 36 euros and the construction seems very sturdy. The only reasons I don't give it 5 stars are the instructions, which are unacceptable, and the fact that some screws needed a little lubrication otherwise they wouldn't screw in for any reason and caused me some inconvenience during installation.
Νομιζω οτι ειναι το καλυτερο gadget που εχω αγορασει για τον υπολογιστη/γραφειο μου. Οι original βασεις των οθονων που καθοντουσαν πανω στο γραφειο οχι μονο επιαναν παρα πολυ χωρο αλλα μαζευαν και σκονη σε σημεια που ηταν δυσκολο να καθαριζονται συνεχεια.
Επισης σε σχεση με τις original βασεις, ο βραχιονας προσφερει μεγαλυτερη ευχερεια μετακινησης και ρυθμισης των οθονων οπως σε βολευουν με αποτελεσμα καλυτερη σταση στο γραφειο.
Η τιμη πολυ τιμια στα 36 ευρω και η κατασκευη φαινεται πολυ στιβαρη. Μονοι λογοι που δεν βαζω 5 αστερακια, οι οδηγιες που ειναι απαραδεκτες και οτι καποιες βιδες ηθελαν λιγο λαδωμα αλλιως δεν βιδωναν για κανενα λογο και με ταλαιπωρησαν λιγο στην εγκατασταση.
Very good base! I have it in the office, easy installation and really helps a lot with body posture. Worth the purchase for anyone who wants space in the office and has dual monitors.
Πολύ καλή βάση! Την έχω στο γραφειο, εύκολη εγκατάσταση και πραγματικά βοηθάει πολυ στη στάση του σώματος. Αξίζει η αγορά για οποιον θέλει χώρο στο γραφείο και εχει διπλα monitors.
I have 2 monitors of different sizes, one 27" and the other 24", if I'm not mistaken. The only downside is that because of this, one is higher and the other is lower; they are not at the same height, and it's difficult to align them. But other than that, it's a sturdy stand, and with 2 identical monitors of the same size, it should be perfect
Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ
For her money, she is good, she has no margin to adjust screens that have different dimensions and she has a gamble at the point where the screen is pulled, resulting in playing and sitting crooked many times during movement.
Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.
Very sturdy construction, easy to assemble. It offers 2 options for placement, either with the clamp (as shown in the pictures) or with a hole in the desk. It comes with both Allen keys that you will need. In my case, because I had to remove the factory bases from both monitors, I also needed a very thin screwdriver (not included in the package)
Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)
I bought it to mount two 24" monitors. It is sturdy and mounted well on my desk. Relatively easy assembly. The arms need to be tightened once you find the right angle for your monitors. I highly recommend it for its price.
Detail - My quirk: The cable channels are nice and convenient, but I would prefer the central metal column to have a hole so that the cables can pass through from there and not just from the back. If the desk is against a wall, they are not visible. However, if you have it in a "free" space, then they are noticeable
Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της
Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι
The VonHaus stand is placed on the edge of the desk with an adjustable clamp and can be used to support monitors up to 32 inches with a maximum weight of 8 kilograms.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
I have 2 monitors of different sizes, one 27" and the other 24", if I'm not mistaken. The only downside is that because of this, one is higher and the other is lower; they are not at the same height, and it's difficult to align them. But other than that, it's a sturdy stand, and with 2 identical monitors of the same size, it should be perfect
Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ
For her money, she is good, she has no margin to adjust screens that have different dimensions and she has a gamble at the point where the screen is pulled, resulting in playing and sitting crooked many times during movement.
Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.
Very sturdy construction, easy to assemble. It offers 2 options for placement, either with the clamp (as shown in the pictures) or with a hole in the desk. It comes with both Allen keys that you will need. In my case, because I had to remove the factory bases from both monitors, I also needed a very thin screwdriver (not included in the package)
Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)
I bought it to mount two 24" monitors. It is sturdy and mounted well on my desk. Relatively easy assembly. The arms need to be tightened once you find the right angle for your monitors. I highly recommend it for its price.
Detail - My quirk: The cable channels are nice and convenient, but I would prefer the central metal column to have a hole so that the cables can pass through from there and not just from the back. If the desk is against a wall, they are not visible. However, if you have it in a "free" space, then they are noticeable
Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της
Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι
Very sturdy construction. It was easily installed with a few screws and the screens are supported very well. I have placed 2 27-inch screens and they are held very well.
Πολύ στιβαρή κατασκευή. Τοποθετήθηκε εύκολα με λίγες βίδες και οι οθόνες στηρίζονται πολύ καλά. Εχω βάλει 2 οθόνες 27 ιντσών και τις κρατάει πολύ καλά.
I have the stand for 1 week and so far it is very good. As a construction, it is excellent, it fits perfectly on the desk and the assembly is easy. We still need to see its durability over time.
The only thing that bothers me is that the screens play a little on their base left and right.. I would like a better fit in the drawer part of the screen stand with the arm. Apart from that, it is excellent!
Έχω τη βάση 1 εβδομάδα και προς το παρών είναι πάρα πολύ καλή. Σαν κατασκευή είναι άριστη, πιάνει τέλεια πάνω στο γραφείο και ευκολή η συναρμολόγηση.. Μένει να δούμε την αντοχή στο χρόνο.
Το μόνο που με χαλάει ειναι οτι οι οθόνες παίζουν λίγο πανω στη βάση τους αριστερά δεξιά.. θα ήθελα λίγο καλύτερη εφαρμογή στο συρταροτό μέρος της βάσης της οθόνης με το βραχίονα. Πέρα απο αυτό, αιξερετική!
Ease of installation, ideal design for two screens, sturdy construction for durability. Lower cost compared to a similar product in a large store. Unlike anything else I've seen, I recommend it for this purpose. Ideal!
Ευκολία στην τοποθέτηση, ιδανική σχεδίαση για δυο οθόνες, στοιβαρή κατασκευή αντοχής. Κόστος χαμηλότερο από αντίστοιχο προιόν σε μεγάλο κατάστημα. Με διαφορά από ότι άλλο είδα, το προτείνω για τον σκοπό αυτό. Ιδανικό !!!
It is worth it and more... well now you can't create such an office but if I didn't have the foundation, I wouldn't be able to highlight its beauty... excellent foundation, don't look at anything else, I'm telling you it's worth it... and believe me, I am very curious and perfectionist...
αξιζει και με το παραπανω...καλα τωρα εσυ δεν μπορεσεις να φτιαξεις τετοιο γραφειο αλλα αν δεν ειχα τη βαση δεν θα μπορουσα να αναδειξω την ομορφια του....εξαιρετικη βαση μην κοιτασ κατι αλλο αξιζει σου λεω....και πιστεψε με ειμια πολυ περιεργος και τελειομανης...
Excellent construction. Very stable. Compared to other stands I have seen, the screens appear to be "hanging". That was the main reason I chose it. Additionally, the central stem is quite tall, allowing the screens to be raised to a great height. It includes plastic pieces for cable management. I highly recommend it. I consider the price (35€) to be satisfactory.
The only negative, as I read in other comments, is the assembly instructions, which could be paid more attention to. They caused me anxiety about whether I have purchased the right product.
Εξαιρετική κατασκευή. Σταθερότατη. Σε αντίστοιχες βάσεις που έχω δει, οι οθόνες φαίνεται σαν να "κρεμάνε". Αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που την προτίμησα. Επιπλέον, έχει αρκετά ψηλό το κεντρικό στέλεχος, ώστε οι οθόνες να μπορούν να σηκωθούν σε μεγάλο ύψος. Περιλαμβάνει πλαστικά κομμάτια για cable management. Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θεωρώ ότι η τιμή (35€) είναι ικανοποιητική.
Μόνο αρνητικό, όπως διάβασα και σε άλλα σχόλια, είναι οι οδηγίες συναρμολόγησης οι οποίες θα μπορούσαν να προσεχθούν περισσότερο. Εμένα μου προκάλεσαν ένα άγχος για το αν έχω αγοράσει το σωστό προϊόν.
Solid construction that doesn't make you insecure that something will break from the weight of the screen.
The arm provides a wide range of adjustments. Nice touch with the cable management on top of it so that cables don't hang.
The space in the office really opened up as soon as the base was removed!
I believe it offers value for money as it doesn't lack anything and its price is affordable.
The manual could be a little better as in some cases it requires a bit of imagination, but it's okay.
Στιβαρή κατασκευή που δεν σου δημιουργεί ανασφαλειες οτι κάτι θα τσακίσει από το βάρος της οθόνης.
Ο βραχίονας δίνει μεγάλο περιθώριο ρυθμίσεων. Ωραία πινελιά το cable management επάνω του για να μην κρέμονται καλώδια.
Άνοιξε όντως ο χώρος στο γραφείο με το που έφυγε η βάση!
Value for money πιστευω καθώς δεν του λείπει τίποτα και η τιμή του είναι προσιτή.
Το manual θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερο καθώς κατά περιπτώσεις θέλει και λίγη φαντασία αλλά οκ.
I have already had it for two weeks, I have a 27-inch and a 24-inch screen. It helps me a lot with cable management, wherever I place the screen it stays firm. It is very high-quality and durable, and it is definitely worth the price. I highly recommend it
Πολύ ποιοτική και ανθεκτική την έχω ήδη δύο βδομάδες έχω μία 27 άρα και μία 24 οθόνη Με βοηθάει πολύ στο cable management των καλωδίων όπου και να αφήσεις την οθόνη κοκαλώνει και για την τιμή της αξίζει την προτείνω ανεπιφύλακτα
I think it is the best gadget I have bought for my computer/office. The original stands of the monitors that were sitting on the desk not only took up a lot of space but also collected dust in areas that were difficult to clean constantly.
Also, compared to the original stands, the arm offers greater ease of movement and adjustment of the screens as you prefer, resulting in a better posture at the desk.
The price is very reasonable at 36 euros and the construction seems very sturdy. The only reasons I don't give it 5 stars are the instructions, which are unacceptable, and the fact that some screws needed a little lubrication otherwise they wouldn't screw in for any reason and caused me some inconvenience during installation.
Νομιζω οτι ειναι το καλυτερο gadget που εχω αγορασει για τον υπολογιστη/γραφειο μου. Οι original βασεις των οθονων που καθοντουσαν πανω στο γραφειο οχι μονο επιαναν παρα πολυ χωρο αλλα μαζευαν και σκονη σε σημεια που ηταν δυσκολο να καθαριζονται συνεχεια.
Επισης σε σχεση με τις original βασεις, ο βραχιονας προσφερει μεγαλυτερη ευχερεια μετακινησης και ρυθμισης των οθονων οπως σε βολευουν με αποτελεσμα καλυτερη σταση στο γραφειο.
Η τιμη πολυ τιμια στα 36 ευρω και η κατασκευη φαινεται πολυ στιβαρη. Μονοι λογοι που δεν βαζω 5 αστερακια, οι οδηγιες που ειναι απαραδεκτες και οτι καποιες βιδες ηθελαν λιγο λαδωμα αλλιως δεν βιδωναν για κανενα λογο και με ταλαιπωρησαν λιγο στην εγκατασταση.
Very good base! I have it in the office, easy installation and really helps a lot with body posture. Worth the purchase for anyone who wants space in the office and has dual monitors.
Πολύ καλή βάση! Την έχω στο γραφειο, εύκολη εγκατάσταση και πραγματικά βοηθάει πολυ στη στάση του σώματος. Αξίζει η αγορά για οποιον θέλει χώρο στο γραφείο και εχει διπλα monitors.
I have 2 monitors of different sizes, one 27" and the other 24", if I'm not mistaken. The only downside is that because of this, one is higher and the other is lower; they are not at the same height, and it's difficult to align them. But other than that, it's a sturdy stand, and with 2 identical monitors of the same size, it should be perfect
Έχω 2 οθόνες διαφορετικής διάστασης η καθεμία 27" και 24" αν δεν κάνω λάθος το μόνο αρνητικό είναι ότι λόγο αυτού είναι η μία πιο πάνω και άλλη πιο κάτω δεν είναι στο ίδιο ύψος και είναι δύσκολο να τις ευθυγραμμίσεις αλλά κατά τα άλλα είναι στιβαρή βάση και με 2 ίδιες οθόνες η ίδια διάσταση λογικά θα είναι κομπλέ
For her money, she is good, she has no margin to adjust screens that have different dimensions and she has a gamble at the point where the screen is pulled, resulting in playing and sitting crooked many times during movement.
Για τα χρήματα της είναι καλή, δεν έχει περιθώρια να ρυθμίσεις οθόνες που έχουν διαφορετικές διαστάσεις και έχει τζόγο στο σημείο που συρταρωνει η οθόνη με αποτέλεσμα να παίζει και να κάθετε στραβά πολλές φορές κατά την μετακίνηση.
Very sturdy construction, easy to assemble. It offers 2 options for placement, either with the clamp (as shown in the pictures) or with a hole in the desk. It comes with both Allen keys that you will need. In my case, because I had to remove the factory bases from both monitors, I also needed a very thin screwdriver (not included in the package)
Πολύ στιβαρή κατασκευή, εύκολο στη συναρμολόγηση. Προσφέρει 2 επιλογές για τοποθέτηση, είτε με το σφικτήρα (όπως φαίνεται στις εικόνες) είτε με κάποια τρύπα στο γραφείο. Έχει μαζί και τα δύο κλειδάκια άλεν που θα χρειαστείτε. Στην περίπτωσή μου, επειδή έπρεπε να αφαιρέσω τις εργοστασιακές βάσεις από τις δύο οθόνες, χρειάστηκε και ένα πολύ λεπτό κατσαβιδάκι (δεν το έχει στη συσκευασία)
I bought it to mount two 24" monitors. It is sturdy and mounted well on my desk. Relatively easy assembly. The arms need to be tightened once you find the right angle for your monitors. I highly recommend it for its price.
Detail - My quirk: The cable channels are nice and convenient, but I would prefer the central metal column to have a hole so that the cables can pass through from there and not just from the back. If the desk is against a wall, they are not visible. However, if you have it in a "free" space, then they are noticeable
Την πήρα για να στερεώσω δύο 24" οθόνες. Ειναι στιβαρή και στερεώθηκε καλά στο ξύλο του γραφείου μου. Σχετικά εύκολη συναρμολόγηση. Θέλουν καλό σφίξιμο οι βραχίονες μόλις βρείτε τη σωστή γωνία που θέλετε τις οθόνες σας. Τη συστήνω ανεπιφύλακτα για τα λεφτά της
Λεπτομέρεια- Παραξενιά δική μου: Ωραία και βολίκα τα κανάλια των καλωδίων αλλά θα προτιμούσα η κεντρική μεταλλική στήλη να έχει τρύπα ώστε τα καλώδια να περνάνε κι απο κει μέσα και όχι μόνο απο πίσω. Αν το γραφείο κοιτάζει τοίχο, δεν φαίνονται, Αν όμως το έχετε σε κάποιο άλλο χώρο "ελευθερο", τότε χτυπανε στο μάτι