The HD camera with truly high definition offers you vivid and colorful videos and the ability to easily publish them on your favorite social networking sites
16:9 widescreen display
To enjoy cinematic quality in the videos you shoot
TrueColor Technology
Offers bright and clear colors under almost any lighting conditions
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Mediocre things, you just look. For me, the image on one side becomes a little bluer, there seems to be some problem. I bought it for around 40 euros during covid just to be able to give some lessons during the exam period. The 150 euros that I see they are selling it for now is a huge rip-off. With 150 euros, you can find something with 1080p and 60 fps, what can I say now. It's not even worth 50 euros, come on.
μετρια πραγματα, απλά φαίνεσαι. Εμενα η εικονα στην μια ακρη γινεται λιγο πιο μπλε, καποιο προβλημα υπαρχει. Εγω την ειχα παρει γυρω στα 40 ευρώ εν καιρώ covid ισα ισα για να μπορω να δωσω καποια μαθηματα στην εξεταστικη. Τα 150 ευρω που βλεπω οτι την πουλανε τωρα είναι τεράστια κλεψιά. Με 150 ευρω μπορεις να βρεις και με 1080p και με 60 fps, τι να λεμε τωρα. Ουτε 50 ευρώ δεν αξίζει, ελεος.
For the 32 euros I bought it for, it's relatively good with a 3-year warranty. -2 stars because even though the packaging was sealed, the cable was scratched in one spot. Over 33€ that it cost last year, obviously don't buy it.
Για τα 32 ευρώ που την αγορασα είναι σχετικά καλή με 3ετη εγγύηση.-2 αστέρια γιατί ενώ η συσκευασία ήταν σφραγισμένη,το καλώδιο ήταν γδαρμένο σε 1 σημειο.Πάνω από 33€ που κόστιζε πέρυσι,εννοείται μην την πάρετε.
I got it when it first came out (without Autofocus obviously..) in 2011. It is still excellent with absolutely no issues. I have now given it to my father because I wanted 1080p but I miss my baby
Την είχα πάρει όταν είχε πρωτοβγεί (χωρίς Autofocus προφανώς..) το 2011. Είναι ακόμα άριστη χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Την έχω δώσει πλέον στον πατέρα μου γιατί εγώ ήθελα 1080p αλλά μου λείπει το μωρό μου
For its price, it's fine. Don't expect amazing quality, of course. For simple video calls that I use it for, it does its job. It's also convenient that it has a long cable and a flexible and adjustable stand.
Για τα λεφτά της είναι μια χαρά. Μην περιμένετε βέβαια φοβερή ποιότητα. Για τις απλές τηλεδιασκέψεις που τη χρησιμοποιώ εγώ την κάνει τη δουλειά της. Επίσης βολεύει το ότι έχει μακρύ καλώδιο και ότι έχει ευέλικτη και ευπροσάρμοστη βάση.
A camera that you simply connect to the USB on your PC and it works! You can see them and they can see you.... satisfactory!
Good image movement with lower clarity than your screen, which is at least 1080p!
For its price, it is flawless... now anything more than that, you forget about this camera and these money.
You choose..... do you want to be seen with 25 euros or with 125? Because with 25, you get this one. And it is also the best for its price.
If we start, I add another 10 and get the creative one that is 1080 and I add another 10 and I add another 10..... okay!
μία κάμερα που απλά συνδέστε το usb στο PC και παίζει! σε βλέπουν και τους βλέπεις.... ικανοποιητικά!
καλή κίνηση της εικόνας με χαμηλότερη ευκρίνεια από την οθόνη σου που είναι τουλάχιστον 1080p!
για την τιμή της είναι άψογη... τώρα οτιδήποτε παραπάνω από αυτό θέλεις ξεχνάς αυτή την κάμερα και αυτά τα χρήματα.
διαλέγεις..... θες να σε βλέπουν με 25 ευρώ η με 125?. γιατί με 25 αυτή παίρνεις. και είναι και η καλύτερη στην τιμή της.
αν ξεκινήσουμε, βάζω άλλα 10 και παίρνω την creative που είναι 1080 και βάζω κι άλλα 10 και βάζω κι άλλα 10..... okay!
Anyone who has a problem with the camera has a different kind of problem that has nothing to do with the camera. I have been using it for over five years in various systems with different lighting, whether low or from LED bulbs, and it is flawless. The same goes for the microphone.
Όποιος έχει πρόβλημα με την κάμερα έχει άλλου είδους πρόβλημα το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την κάμερα. Την χρησιμοποιώ πάνω από πέντε χρόνια σε διάφορα συστήματα με φωτισμό είτε χαμηλό ή από λάμπες led και είναι άψογη. Το ίδιο και το μικρόφωνο.
Sometimes at the beginning, it would produce a buzzing sound. Over time, this disappeared, maybe some update fixed it. I wouldn't buy it again, I would prefer Logitech from now on.
κάποιες φορές στην αρχή έβγαζε έναν βόμβο στον ήχο. Με τον καιρό εξαφανιστηκε αυτο, ισως καποιο update να το διορθωσε. Δεν θα την ξανααγοραζα, θα προτιμούσα Logitech απο εδώ και πέρα.
It is a pretty good camera, I don't have any particular issue with its handling. The only negative thing I would say is its base, but I don't have any major problems. Maybe I would have liked it to be a little more affordable, but other than that, it does its job well. I use it to attend classes via Skype.
Είναι αρκετά καλή κάμερα, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τον χειρισμό της. Το μόνο αρνητικό θα έλεγα πως είναι η βάση της, αλλά δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Ίσως να την ήθελα λίγο πιο οικονομική, κατά τ'αλλα κάνει καλά την δουλειά της. Εγώ, την χρησιμοποιώ για να παρακολουθήσω μαθήματα μέσω Skype.
I have had it for a very long time, tested with various systems and operating systems, and it is simply excellent.
Whether someone does not know how to use it or has some other problem to not be satisfied, it is really so cheap and such good quality with the guarantee of the company... I don't think it can be easily found.
Την έχω πάρα πολύ καιρό, δοκιμασμένη με διάφορα συστήματα και λειτουργικά και είναι απλά εξαιρετική.
Είτε δεν ξέρει κάποιος να τη χρησιμοποιήσει είτε έχει κάποιο άλλο πρόβλημα για να μην είναι ικανοποιημένος, πραγματικά τόσο φτηνή και τόσο καλή ποιότητα με την εγγύηση της εταιρίας της.. δε νομίζω να βρίσκεται εύκολα.
For 30 it was excellent compared to other cheaper ones I had. Unfortunately, due to Covid, prices skyrocketed but it works satisfactorily and the microphone and the base are quite convenient.
Για 30 ήταν άψογη σε σχέση με κατι αλλες φθηνοτερες που ειχα.
Δυστυχως λογω covid οι τιμες εκτοξευθηκαν αλλα δουλευει ικανοποιητικα και το μικροφωνο και αρκετα βολικη η βαση.
The camera was purchased for teleconferences, however, I occasionally use it as a handcam for streams. The image quality is acceptable for the price it asks for, however, at night you will need extra lighting or the room light turned on. Unfortunately, it does not have any software other than a typical Windows driver. For its price, I can say it is a fairly good choice.
Η κάμερα αγοράστηκε για τηλεδιασκέψεις, ωστόσο την χρησιμοποιώ καμιά φορά σαν handcam σε streams. Η ποιότητα εικόνας είναι αποδεκτή για τα χρήματα που ζητάει, ωστόσο το βράδυ θα χρειαστείτε έξτρα φωτισμό ή αναμμένο το φως του δωματίου. Δυστυχώς δεν έχει κάποιο software παρά μόνο έναν τυπικό driver των windows. Στην τιμή της μπορώ να πω πως είναι μία αρκετά καλή επιλογή.
I have had it for about 6 years. It has done everything from streaming to video calls. I think I bought it for around 25 euros back then. It has a decent picture for anyone who just wants to get the job done, without any software, it's just plug & play. Its microphone picks up even the neighbor who is whispering, which is not good, but I didn't buy it for the microphone anyway. Now, those 80-90 euros it claims to cost is a rip-off. But for basic things, it is ideal at 30 euros
την εχω περιπου 6 χρονια ? Έχει κάνει τα πάντα απο streaming μεχρι και βιντεοκλησης. Νομιζω την ειχα παρει γυρω στα 25 ευρω τοτε. Αρκετά καλή εικόνα για όποιον θέλει απλα να κάνει την δουλεια του, χωρις λογισμικο ειναι απλα plug & play . Το μικρόφωνο της πιανει μεχρι και τον γειτονα που φτερνίζετε , πραγμα που δεν ειναι καλό, αλλα δεν την πηρα και για το μικροφωνο. Τωρα αυτα τα 80-90 ευρω που λεει ειναι κοροϊδία . Αλλα για τα βασικα πραγματα στα 30 ευρω ειναι ιδανικη
YANNIS.
I have had it since 2016. I bought it for about 29 euros. It is definitely not worth the 80 and 90 that it is now due to the circumstances. It does not come with drivers, but it works fine on Windows 10. The image quality is satisfactory, but it is definitely not HD as stated. The sound is quite good.
Conclusion.
A very good camera for 29 euros, but definitely not worth the 80 and 90 that it is now.
ΓΙΑΝΝΗΣ.
Εγώ την έχω από το 2016 .Την είχα πάρει περίπου στα 29 ευρώ .Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα 80 και τα 90 που την έχουν τώρα λόγω των συνθηκών.Δεν συνοδεύεται με drivers αλλά σε windows 10 δουλεύει μια χαρά.Η εικόνα της είναι πολύ ικανοποιητική αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι hd όπως αναγράφεται. Ο ήχος αρκετά καλός.
Συμπέρασμα.
Μία πολύ καλή κάμερα για τα 29 ευρώ αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση τα 80και τα 90 που την έχουν τώρα .
I have had it since 2012 and it is still in excellent condition! Good purchase for its price. If I remember correctly, I bought it for about 60 Euros back then.
The downside of this specific camera is that there is no compatibility of its software with Windows 10, although it still works, you just lose the extra features it provides.
It works flawlessly on Windows 7. Its image quality is satisfactory and its base is really convenient because it takes the shape you give it, like clay!
Την έχω πάρει απο το 2012 και ακόμα είναι ακμαιότατη! Καλή αγορά για τα χρήματά της. Αν θυμαμαι καλα την είχα αγοράσει περιπου 60 Ευρώ τότε.
Το κακό με την συγκεκριμένη κάμερα είναι οτι δεν υπάρχει συμβατότητα του λογισμικού της με τα windows 10 παρόλα αυτά δουλέυει απλα χάνεις τα εξτραδάκια που σου παρέχουν.
Στα Windows 7 δουλεύει αψεγάδιαστα. Η εικόνα της είναι ικανοποιητική και η βάση της είναι πραγματικά πολύ βολική γιατί πέρνει το σχήμα που της δίνεις, σαν πλαστελίνι!
For teleconferences and communication, it is excellent. For streaming, it is not recommended as a primary option, unless you set up good lighting, etc.
Για τηλεδιασκέψεις και επικοινωνία είναι εξαιρετική. Για stream δεν προτείνεται ως βασική τουλάχιστον, εκτός και αν στήσεις καλό φωτισμό κλπ.
Without being anything special, I will say that it simply does its job just fine. It is definitely not professional and does not claim any accolades in the field of image and sound, but it is decent, especially now that the price has dropped to around €25. I bought it 8 years ago (and it still works perfectly) for about €40.
I have two laptops with an i5 processor worth about €550 each. One is from last year, and the other is brand new (April 2020). Both have much worse image quality (their webcams) compared to the camera we are talking about (LifeCam HD-3000).
I don't think anyone would expect anything more from this camera, considering its price (€25).
Edit: Sunday, November 22, 2020
To my great surprise, I see that the camera now costs over €90... during a lockdown/remote learning period!!!
Edit 2: Monday, January 11, 2021
I bought a second camera and installed it on Windows 10 PRO 20H2 Ver (Release Date October 2020).
So, I confirm that it works and is recognized as "Microsoft LifeCam HD-3000" on Win 10, as long as the computer is updated. I make this note for someone who said it doesn't work on Win 10. Of course, now it's worth it since I bought it again for €28!!!.
Χωρίς να αποτελεί κάτι το ιδιαίτερο, θα πω οτι απλά κάνει την δουλεία της μια χαρά. Σίγουρα δεν είναι επαγγελματική και δεν διεκδικεί "δάφνες" στο τομέα της εικόνας και του ήχου, αλλά είναι τίμια, ειδικά τώρα που έχει πέσει η τιμή, της και έχει περίπου 25€. Εγώ την είχα πάρει πριν 8 χρόνια (και δουλεύει άψογα ακόμα) ... περίπου 40€.
Εχω δυο Laptop με i5 αξίας περίπου 550€ (έκαστο). Το ένα είναι περσινό, και το άλλο καινούργιο (Απρ 2020). Και τα δύο έχουν πολύ χειρότερη εικόνα (WebCam τους), σε σχέση με την κάμερα για την οποία μιλάμε (LifeCam HD-3000).
Δεν νομίζω κάποιος να ζητήσει κάτι περισσότερο απο αυτά που σου προσφέρει αυτή η κάμερα, σε αυτήν την τιμή (25€).
Επεξεργασία : Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020
Βλέπω με μεγάλη μου έκπληξη οτι πλέον η κάμερα έφτασε τα 90€+ ... σε περίοδο καραντίνας/τηλεκπαίδευσης !!!.
Επεξεργασία 2η: Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021
Αγοράστηκε και 2η κάμερα και τοποθετήθηκε σε Windows 10 PRO 20H2 Ver (Release Date October 2020).
Οπότε επιβεβαιώνω οτι σε Win 10 δουλεύει και αναγνωρίζεται κανονικά ως "Microsoft LifeCam HD-3000",
αρκεί αυτός (υπολογιστής), να είναι ενημερωμένος. Αυτή την επισήμανση την κάνω για κάποιον που είπε οτι δεν δουλεύει σε Win10. Ασφαλώς τώρα αξίζει που την (ξανα)-πήρα με 28€ !!!.
This camera does not have drivers for Windows 10 and is recognized with the Windows 10 Legacy Camera Driver.
From version 1703 (Creators Update) of Windows 10, all cameras with the Legacy driver are automatically locked by the system. You need to go to Start > PC settings > Privacy > Camera > and enable "Allow apps to use your camera" and "Allow Desktop apps to use your camera" and enable the applications you want to use the camera.
Meanwhile, there is no control software for the camera to correct image imperfections (color, focus, etc.). Normally, this camera should not be sold in stores.
Η καμερα αυτη δεν εχει drivers για Windows 10 και αναγνωριζεται με το Windows 10 Legacy Camera Driver.
Aπο την εκδοση 1703 (Creators Update) των Windows 10 ολες οι καμερες με το Legacy driver ειναι αυτοματα κλειδωμενες απ το συστημα. Πρεπει να πατε Start > PC settings > Privacy > Camera > και να ενεργοποιήσετε το "Allow apps to use your camera" και το "Allow Desktop apps to use your camera" και να ενεργοποιήσετε τις εφαρμογες που θελετε να χρησιμοποιουν την καμερα.
Στο μεταξυ δεν υπαρχει κανενα software ελεγχου για την καμερα ωστε να διορθωνει τις ατελειες της εικόνας (χρωμα, focus κλπ).
Κανονικα αυτη η καμερα δε θα επρεπε να πωλειται στα καταστηματα.
Although the overall image quality is mediocre, the microphone is absolutely terrible. When I speak, I hear the beep sound all the time when I check the recording, and the funny thing is that the beep is louder than my voice!! I returned it to the store and Microsoft took two weeks to give me a new one, please!!! And the camera is just as bad. Absolutely terrible. Buy the c270, it's the same price and when I had it, it worked perfectly for three and a half years...
Αν και η εικόνα γενικά είναι μέτρια,το μικρόφωνο έχει τα μαύρα του τα χάλια.Όταν μιλάω ακούω το μπιιιιιιιιιιιιιπ όλη την ώρα όταν τσεκάρω το recording,και η πλάκα είναι ότι ακούγεται το μπιπ περισσότερο απ' ότι η φωνή μου!!Την έστειλα πίσω στο κατάστημα και η microsoft καθυστέρησε να μου δώσει την καινούργια 2 εβδομάδες παρακαλώ!!!Και η κάμερα τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου!Χάλια μαύρα.Αγοράστε την c270,στα ίδια λεφτά κυμαίνεται η τιμή της και όταν την είχα δούλευε τέλεια για 3μιση χρόνια...
The camera is everything you expect at this price in everything except for Skype for Business and Skype from the store (not the classic). There, the lighting is simply non-existent and you can't do anything to fix it. If you use Skype, choose anything else.
Η κάμερα είναι ότι περιμένεις σε αυτή την τιμή σε όλα εκτός από το Skype for business και το Skype από το store (όχι το classic). Εκεί απλά ο φωτισμός είναι ανύπαρκτος και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να τον φτιάξεις. Αν χρησιμοποιήτε skype επιλέξτε οτιδήποτε άλλο.
I bought the camera for the microphone, which I don't know if I'm doing something wrong, but it's very loud and there is background noise. In the Windows settings, I don't have the option for Mic boost, only the microphone volume, which if I lower, I can't be heard on the other side due to the noise. I try to download the driver for Windows, but it won't install, I don't know what's happening. If I find something, I will do an update, but overall, I'm very disappointed. P.S. It has a very nice image quality though, considering its price
Αγόσα την κάμερα για το μικροφωνο το οποιο δεν ξερω αν κανω κατι λαθος αλλα ειναι πολυ δυνατα και ακουγονται παρασιτα απο πισω. Στις ρυθμισεις των windows δεν μου εχει την επιλογη για το Mic boost μονο την ενταση του μικροφωνου οπου αν την κατεβασω δεν ακουγομαι στην αλλη μερια λογω παρασιτων. Παω να κατεβασω τo driver για windows δεν μου το κανει Install, δεν ξερω τι γινεται, αν βρω κατι θα κανω Update αλλα ξενερα μεγαλη γενικα. Υ.Γ. έχει πολύ ωραια εικονα παντως για τα λεφτα της
I never liked it, I have it since 2010 and it always had terrible image quality, it's an ancient camera, let's be honest. Even if you have plenty of light in front of the camera, including the room's lamp, it's still terrible. I tried all the settings and none of them impressed me. I tried to make a video with remote control in the living room and the colors and lighting of the camera are awful. Truly, you get what you pay for. When you buy something much more expensive than something else in the same category, it's usually better, not always but many times it's true. If you have the money for something more expensive, you will definitely be much more satisfied with the pricier option. And no, I don't recommend it unless you have low expectations.
Δεν μου αρεσε ποτέ την εχω απο το 2010 ειχε παντα χαλια εικονα ειναι αρχαια καμερα εδω που τα λεμε. Ακομα και αρκετο φως να εχεις μπροστα απο την καμερα συν το φως της λαμπας του δωματιου παλι χαλια ειναι. Οσες ρυθμισεις δοκιμασα καμια δεν με ενθουσιασε. Δοκιμασα να κανω βιντεο με τηλεκατευθυηνομενο μεσα στο σαλονι και τα χρωματα και ο φωτισμος της καμερας ειναι χαλια. Πραγματικα το οτι πληρωνεις παιρνεις ισχυει. Πραγματικα οταν αγοραζεις κατι πολυ πιο ακριβο απο κατι αλλο στην ιδια κατηγορια αγορας ισχυει οτι ειναι καλυτερο το πιο ακριβο, οχι παντα αλλα ισχυει παρα πολλες φορες. Αν εχετε λεφτα για κατι ακριβοτερο σιγουρα θα καλυφθειτε πολυ περισοτερο με το ακριβοτερο. Και οχι δεν την προτεινω εκτος και αν δεν εχετε απαιτησεις.
For the price, it is a very good webcam. In terms of image quality at 720p, it is quite satisfactory. It surpasses laptop cameras without, however, providing perfect image quality. The 30 fps limit it and in low light, it illuminates what needs to be illuminated, I expected it to not show anything. In terms of the microphone, it is terrible. It is manageable for Skype calls. In online games, when I was talking on Discord or in the in-game voice chat, everyone would tell me that I sounded like an alien and when someone pressed my voice, it sounded garbled. The price, of course, justifies all of the above. Even with an additional +10 euros, it is difficult to find a better option, so they are recommended for casual use.
Για την τιμη του πολυ καλη webcam. Απο θεμα εικονας σε 720p ειναι αρκετα ικανοποιητικη. Ξεπερναει καμερες λαπτοπ χωρις ομως να δινει και την τελεια εικονα. τα 30 fps την περιοριζουν και στο σκοταδι φωτιζει οτι χρειαζεται να φωτιζει, περιμενα να μην φαινεται τιποτα. Απο θεμα μικροφωνου ειναι μαυρα χαλια. για κανα skype παλευεται. Σε online games που επαιζα και μιλαγα discord και στο in game voice chat μου λεγανε ολοι οτι ακουγωμουν σαν εξωγηινος και οταν παταγε καποιος την φωνη μου ακουγοταν βαβουρα. Η τιμη της βεβαια δικαιολογει ολα τα παραπανω. Μεχρι και +10 ευρω δυσικολο να βρειτε καλυτερη επιλογη, οποτε προτεινονται για casual χρηση.
The image quality is tragic. I had 2 Logitech C270 (the main competitor of the HD-3000) but because Logitech doesn't care to release proper drivers, OBS was going crazy with BSOD, and I almost burned my motherboard from all the hard resets. The solution to replace one C270 with another NON-Logitech was the only way. In the end, it worked but the quality of the C270 compared to the HD-3000 is much higher... What a shame.. Also, the software (God bless it) is a joke. It never saves the settings and after every restart/shutdown, it needs to be reconfigured from scratch.
Η ποιότητα εικόνας είναι τραγική. είχα 2 logitech C270 (o κύριος ανταγωνιστής της HD-3000) αλλά επειδή η Logitech δεν ενδιαφέρεται να βγάλει drivers της προκοπής, το OBS είχε τρελλαθεί στα BSOD, και κόντευα να κάψω μητρική από τα πολλά hard reset. Η λύση να αντικαταστήσω την μία C270 με μία άλλη ΕΚΤΟΣ logitech ήταν μονόδρομος. Τελικά δουλειά έκανα αλλά η ποιότητα της C270 σε σχέση με την HD-3000 είναι πολύ ανώτερη... Κρίμα.. Επίσης το software (ο θεός να το κάνει) είναι αστείο. Δεν σώζει ποτέ τις ρυθμίσεις και μετά από κάθε restart/shutdown πρέπει να ξαναρυθμιστεί από την αρχή.
For this money, I don't think there is a better one, it is the best for video calls, etc. Its stand is really awesome, you can put it anywhere. It was worth its money!
Σε αυτά τα χρήματα δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη, για βιντεοκλήσεις κτλπ είναι ότι καλύτερο. Η βάση της πραγματικά φοβερή, μπορείς να την βάλεις παντού. Άξιζε τα χρήματα της!!!
Mediocre things, you just look. For me, the image on one side becomes a little bluer, there seems to be some problem. I bought it for around 40 euros during covid just to be able to give some lessons during the exam period. The 150 euros that I see they are selling it for now is a huge rip-off. With 150 euros, you can find something with 1080p and 60 fps, what can I say now. It's not even worth 50 euros, come on.
μετρια πραγματα, απλά φαίνεσαι. Εμενα η εικονα στην μια ακρη γινεται λιγο πιο μπλε, καποιο προβλημα υπαρχει. Εγω την ειχα παρει γυρω στα 40 ευρώ εν καιρώ covid ισα ισα για να μπορω να δωσω καποια μαθηματα στην εξεταστικη. Τα 150 ευρω που βλεπω οτι την πουλανε τωρα είναι τεράστια κλεψιά. Με 150 ευρω μπορεις να βρεις και με 1080p και με 60 fps, τι να λεμε τωρα. Ουτε 50 ευρώ δεν αξίζει, ελεος.
For the 32 euros I bought it for, it's relatively good with a 3-year warranty. -2 stars because even though the packaging was sealed, the cable was scratched in one spot. Over 33€ that it cost last year, obviously don't buy it.
Για τα 32 ευρώ που την αγορασα είναι σχετικά καλή με 3ετη εγγύηση.-2 αστέρια γιατί ενώ η συσκευασία ήταν σφραγισμένη,το καλώδιο ήταν γδαρμένο σε 1 σημειο.Πάνω από 33€ που κόστιζε πέρυσι,εννοείται μην την πάρετε.
I got it when it first came out (without Autofocus obviously..) in 2011. It is still excellent with absolutely no issues. I have now given it to my father because I wanted 1080p but I miss my baby
Την είχα πάρει όταν είχε πρωτοβγεί (χωρίς Autofocus προφανώς..) το 2011. Είναι ακόμα άριστη χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Την έχω δώσει πλέον στον πατέρα μου γιατί εγώ ήθελα 1080p αλλά μου λείπει το μωρό μου
For its price, it's fine. Don't expect amazing quality, of course. For simple video calls that I use it for, it does its job. It's also convenient that it has a long cable and a flexible and adjustable stand.
Για τα λεφτά της είναι μια χαρά. Μην περιμένετε βέβαια φοβερή ποιότητα. Για τις απλές τηλεδιασκέψεις που τη χρησιμοποιώ εγώ την κάνει τη δουλειά της. Επίσης βολεύει το ότι έχει μακρύ καλώδιο και ότι έχει ευέλικτη και ευπροσάρμοστη βάση.
A camera that you simply connect to the USB on your PC and it works! You can see them and they can see you.... satisfactory!
Good image movement with lower clarity than your screen, which is at least 1080p!
For its price, it is flawless... now anything more than that, you forget about this camera and these money.
You choose..... do you want to be seen with 25 euros or with 125? Because with 25, you get this one. And it is also the best for its price.
If we start, I add another 10 and get the creative one that is 1080 and I add another 10 and I add another 10..... okay!
μία κάμερα που απλά συνδέστε το usb στο PC και παίζει! σε βλέπουν και τους βλέπεις.... ικανοποιητικά!
καλή κίνηση της εικόνας με χαμηλότερη ευκρίνεια από την οθόνη σου που είναι τουλάχιστον 1080p!
για την τιμή της είναι άψογη... τώρα οτιδήποτε παραπάνω από αυτό θέλεις ξεχνάς αυτή την κάμερα και αυτά τα χρήματα.
διαλέγεις..... θες να σε βλέπουν με 25 ευρώ η με 125?. γιατί με 25 αυτή παίρνεις. και είναι και η καλύτερη στην τιμή της.
αν ξεκινήσουμε, βάζω άλλα 10 και παίρνω την creative που είναι 1080 και βάζω κι άλλα 10 και βάζω κι άλλα 10..... okay!
The HD camera with truly high definition offers you vivid and colorful videos and the ability to easily publish them on your favorite social networking sites
16:9 widescreen display
To enjoy cinematic quality in the videos you shoot
TrueColor Technology
Offers bright and clear colors under almost any lighting conditions
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Mediocre things, you just look. For me, the image on one side becomes a little bluer, there seems to be some problem. I bought it for around 40 euros during covid just to be able to give some lessons during the exam period. The 150 euros that I see they are selling it for now is a huge rip-off. With 150 euros, you can find something with 1080p and 60 fps, what can I say now. It's not even worth 50 euros, come on.
μετρια πραγματα, απλά φαίνεσαι. Εμενα η εικονα στην μια ακρη γινεται λιγο πιο μπλε, καποιο προβλημα υπαρχει. Εγω την ειχα παρει γυρω στα 40 ευρώ εν καιρώ covid ισα ισα για να μπορω να δωσω καποια μαθηματα στην εξεταστικη. Τα 150 ευρω που βλεπω οτι την πουλανε τωρα είναι τεράστια κλεψιά. Με 150 ευρω μπορεις να βρεις και με 1080p και με 60 fps, τι να λεμε τωρα. Ουτε 50 ευρώ δεν αξίζει, ελεος.
For the 32 euros I bought it for, it's relatively good with a 3-year warranty. -2 stars because even though the packaging was sealed, the cable was scratched in one spot. Over 33€ that it cost last year, obviously don't buy it.
Για τα 32 ευρώ που την αγορασα είναι σχετικά καλή με 3ετη εγγύηση.-2 αστέρια γιατί ενώ η συσκευασία ήταν σφραγισμένη,το καλώδιο ήταν γδαρμένο σε 1 σημειο.Πάνω από 33€ που κόστιζε πέρυσι,εννοείται μην την πάρετε.
I got it when it first came out (without Autofocus obviously..) in 2011. It is still excellent with absolutely no issues. I have now given it to my father because I wanted 1080p but I miss my baby
Την είχα πάρει όταν είχε πρωτοβγεί (χωρίς Autofocus προφανώς..) το 2011. Είναι ακόμα άριστη χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Την έχω δώσει πλέον στον πατέρα μου γιατί εγώ ήθελα 1080p αλλά μου λείπει το μωρό μου
For its price, it's fine. Don't expect amazing quality, of course. For simple video calls that I use it for, it does its job. It's also convenient that it has a long cable and a flexible and adjustable stand.
Για τα λεφτά της είναι μια χαρά. Μην περιμένετε βέβαια φοβερή ποιότητα. Για τις απλές τηλεδιασκέψεις που τη χρησιμοποιώ εγώ την κάνει τη δουλειά της. Επίσης βολεύει το ότι έχει μακρύ καλώδιο και ότι έχει ευέλικτη και ευπροσάρμοστη βάση.
A camera that you simply connect to the USB on your PC and it works! You can see them and they can see you.... satisfactory!
Good image movement with lower clarity than your screen, which is at least 1080p!
For its price, it is flawless... now anything more than that, you forget about this camera and these money.
You choose..... do you want to be seen with 25 euros or with 125? Because with 25, you get this one. And it is also the best for its price.
If we start, I add another 10 and get the creative one that is 1080 and I add another 10 and I add another 10..... okay!
μία κάμερα που απλά συνδέστε το usb στο PC και παίζει! σε βλέπουν και τους βλέπεις.... ικανοποιητικά!
καλή κίνηση της εικόνας με χαμηλότερη ευκρίνεια από την οθόνη σου που είναι τουλάχιστον 1080p!
για την τιμή της είναι άψογη... τώρα οτιδήποτε παραπάνω από αυτό θέλεις ξεχνάς αυτή την κάμερα και αυτά τα χρήματα.
διαλέγεις..... θες να σε βλέπουν με 25 ευρώ η με 125?. γιατί με 25 αυτή παίρνεις. και είναι και η καλύτερη στην τιμή της.
αν ξεκινήσουμε, βάζω άλλα 10 και παίρνω την creative που είναι 1080 και βάζω κι άλλα 10 και βάζω κι άλλα 10..... okay!
Anyone who has a problem with the camera has a different kind of problem that has nothing to do with the camera. I have been using it for over five years in various systems with different lighting, whether low or from LED bulbs, and it is flawless. The same goes for the microphone.
Όποιος έχει πρόβλημα με την κάμερα έχει άλλου είδους πρόβλημα το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την κάμερα. Την χρησιμοποιώ πάνω από πέντε χρόνια σε διάφορα συστήματα με φωτισμό είτε χαμηλό ή από λάμπες led και είναι άψογη. Το ίδιο και το μικρόφωνο.
Sometimes at the beginning, it would produce a buzzing sound. Over time, this disappeared, maybe some update fixed it. I wouldn't buy it again, I would prefer Logitech from now on.
κάποιες φορές στην αρχή έβγαζε έναν βόμβο στον ήχο. Με τον καιρό εξαφανιστηκε αυτο, ισως καποιο update να το διορθωσε. Δεν θα την ξανααγοραζα, θα προτιμούσα Logitech απο εδώ και πέρα.
It is a pretty good camera, I don't have any particular issue with its handling. The only negative thing I would say is its base, but I don't have any major problems. Maybe I would have liked it to be a little more affordable, but other than that, it does its job well. I use it to attend classes via Skype.
Είναι αρκετά καλή κάμερα, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με τον χειρισμό της. Το μόνο αρνητικό θα έλεγα πως είναι η βάση της, αλλά δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Ίσως να την ήθελα λίγο πιο οικονομική, κατά τ'αλλα κάνει καλά την δουλειά της. Εγώ, την χρησιμοποιώ για να παρακολουθήσω μαθήματα μέσω Skype.
I have had it for a very long time, tested with various systems and operating systems, and it is simply excellent.
Whether someone does not know how to use it or has some other problem to not be satisfied, it is really so cheap and such good quality with the guarantee of the company... I don't think it can be easily found.
Την έχω πάρα πολύ καιρό, δοκιμασμένη με διάφορα συστήματα και λειτουργικά και είναι απλά εξαιρετική.
Είτε δεν ξέρει κάποιος να τη χρησιμοποιήσει είτε έχει κάποιο άλλο πρόβλημα για να μην είναι ικανοποιημένος, πραγματικά τόσο φτηνή και τόσο καλή ποιότητα με την εγγύηση της εταιρίας της.. δε νομίζω να βρίσκεται εύκολα.
For 30 it was excellent compared to other cheaper ones I had. Unfortunately, due to Covid, prices skyrocketed but it works satisfactorily and the microphone and the base are quite convenient.
Για 30 ήταν άψογη σε σχέση με κατι αλλες φθηνοτερες που ειχα.
Δυστυχως λογω covid οι τιμες εκτοξευθηκαν αλλα δουλευει ικανοποιητικα και το μικροφωνο και αρκετα βολικη η βαση.
The camera was purchased for teleconferences, however, I occasionally use it as a handcam for streams. The image quality is acceptable for the price it asks for, however, at night you will need extra lighting or the room light turned on. Unfortunately, it does not have any software other than a typical Windows driver. For its price, I can say it is a fairly good choice.
Η κάμερα αγοράστηκε για τηλεδιασκέψεις, ωστόσο την χρησιμοποιώ καμιά φορά σαν handcam σε streams. Η ποιότητα εικόνας είναι αποδεκτή για τα χρήματα που ζητάει, ωστόσο το βράδυ θα χρειαστείτε έξτρα φωτισμό ή αναμμένο το φως του δωματίου. Δυστυχώς δεν έχει κάποιο software παρά μόνο έναν τυπικό driver των windows. Στην τιμή της μπορώ να πω πως είναι μία αρκετά καλή επιλογή.
I have had it for about 6 years. It has done everything from streaming to video calls. I think I bought it for around 25 euros back then. It has a decent picture for anyone who just wants to get the job done, without any software, it's just plug & play. Its microphone picks up even the neighbor who is whispering, which is not good, but I didn't buy it for the microphone anyway. Now, those 80-90 euros it claims to cost is a rip-off. But for basic things, it is ideal at 30 euros
την εχω περιπου 6 χρονια ? Έχει κάνει τα πάντα απο streaming μεχρι και βιντεοκλησης. Νομιζω την ειχα παρει γυρω στα 25 ευρω τοτε. Αρκετά καλή εικόνα για όποιον θέλει απλα να κάνει την δουλεια του, χωρις λογισμικο ειναι απλα plug & play . Το μικρόφωνο της πιανει μεχρι και τον γειτονα που φτερνίζετε , πραγμα που δεν ειναι καλό, αλλα δεν την πηρα και για το μικροφωνο. Τωρα αυτα τα 80-90 ευρω που λεει ειναι κοροϊδία . Αλλα για τα βασικα πραγματα στα 30 ευρω ειναι ιδανικη
YANNIS.
I have had it since 2016. I bought it for about 29 euros. It is definitely not worth the 80 and 90 that it is now due to the circumstances. It does not come with drivers, but it works fine on Windows 10. The image quality is satisfactory, but it is definitely not HD as stated. The sound is quite good.
Conclusion.
A very good camera for 29 euros, but definitely not worth the 80 and 90 that it is now.
ΓΙΑΝΝΗΣ.
Εγώ την έχω από το 2016 .Την είχα πάρει περίπου στα 29 ευρώ .Σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τα 80 και τα 90 που την έχουν τώρα λόγω των συνθηκών.Δεν συνοδεύεται με drivers αλλά σε windows 10 δουλεύει μια χαρά.Η εικόνα της είναι πολύ ικανοποιητική αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι hd όπως αναγράφεται. Ο ήχος αρκετά καλός.
Συμπέρασμα.
Μία πολύ καλή κάμερα για τα 29 ευρώ αλλά ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση τα 80και τα 90 που την έχουν τώρα .
I have had it since 2012 and it is still in excellent condition! Good purchase for its price. If I remember correctly, I bought it for about 60 Euros back then.
The downside of this specific camera is that there is no compatibility of its software with Windows 10, although it still works, you just lose the extra features it provides.
It works flawlessly on Windows 7. Its image quality is satisfactory and its base is really convenient because it takes the shape you give it, like clay!
Την έχω πάρει απο το 2012 και ακόμα είναι ακμαιότατη! Καλή αγορά για τα χρήματά της. Αν θυμαμαι καλα την είχα αγοράσει περιπου 60 Ευρώ τότε.
Το κακό με την συγκεκριμένη κάμερα είναι οτι δεν υπάρχει συμβατότητα του λογισμικού της με τα windows 10 παρόλα αυτά δουλέυει απλα χάνεις τα εξτραδάκια που σου παρέχουν.
Στα Windows 7 δουλεύει αψεγάδιαστα. Η εικόνα της είναι ικανοποιητική και η βάση της είναι πραγματικά πολύ βολική γιατί πέρνει το σχήμα που της δίνεις, σαν πλαστελίνι!
For teleconferences and communication, it is excellent. For streaming, it is not recommended as a primary option, unless you set up good lighting, etc.
Για τηλεδιασκέψεις και επικοινωνία είναι εξαιρετική. Για stream δεν προτείνεται ως βασική τουλάχιστον, εκτός και αν στήσεις καλό φωτισμό κλπ.
Without being anything special, I will say that it simply does its job just fine. It is definitely not professional and does not claim any accolades in the field of image and sound, but it is decent, especially now that the price has dropped to around €25. I bought it 8 years ago (and it still works perfectly) for about €40.
I have two laptops with an i5 processor worth about €550 each. One is from last year, and the other is brand new (April 2020). Both have much worse image quality (their webcams) compared to the camera we are talking about (LifeCam HD-3000).
I don't think anyone would expect anything more from this camera, considering its price (€25).
Edit: Sunday, November 22, 2020
To my great surprise, I see that the camera now costs over €90... during a lockdown/remote learning period!!!
Edit 2: Monday, January 11, 2021
I bought a second camera and installed it on Windows 10 PRO 20H2 Ver (Release Date October 2020).
So, I confirm that it works and is recognized as "Microsoft LifeCam HD-3000" on Win 10, as long as the computer is updated. I make this note for someone who said it doesn't work on Win 10. Of course, now it's worth it since I bought it again for €28!!!.
Χωρίς να αποτελεί κάτι το ιδιαίτερο, θα πω οτι απλά κάνει την δουλεία της μια χαρά. Σίγουρα δεν είναι επαγγελματική και δεν διεκδικεί "δάφνες" στο τομέα της εικόνας και του ήχου, αλλά είναι τίμια, ειδικά τώρα που έχει πέσει η τιμή, της και έχει περίπου 25€. Εγώ την είχα πάρει πριν 8 χρόνια (και δουλεύει άψογα ακόμα) ... περίπου 40€.
Εχω δυο Laptop με i5 αξίας περίπου 550€ (έκαστο). Το ένα είναι περσινό, και το άλλο καινούργιο (Απρ 2020). Και τα δύο έχουν πολύ χειρότερη εικόνα (WebCam τους), σε σχέση με την κάμερα για την οποία μιλάμε (LifeCam HD-3000).
Δεν νομίζω κάποιος να ζητήσει κάτι περισσότερο απο αυτά που σου προσφέρει αυτή η κάμερα, σε αυτήν την τιμή (25€).
Επεξεργασία : Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020
Βλέπω με μεγάλη μου έκπληξη οτι πλέον η κάμερα έφτασε τα 90€+ ... σε περίοδο καραντίνας/τηλεκπαίδευσης !!!.
Επεξεργασία 2η: Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021
Αγοράστηκε και 2η κάμερα και τοποθετήθηκε σε Windows 10 PRO 20H2 Ver (Release Date October 2020).
Οπότε επιβεβαιώνω οτι σε Win 10 δουλεύει και αναγνωρίζεται κανονικά ως "Microsoft LifeCam HD-3000",
αρκεί αυτός (υπολογιστής), να είναι ενημερωμένος. Αυτή την επισήμανση την κάνω για κάποιον που είπε οτι δεν δουλεύει σε Win10. Ασφαλώς τώρα αξίζει που την (ξανα)-πήρα με 28€ !!!.
This camera does not have drivers for Windows 10 and is recognized with the Windows 10 Legacy Camera Driver.
From version 1703 (Creators Update) of Windows 10, all cameras with the Legacy driver are automatically locked by the system. You need to go to Start > PC settings > Privacy > Camera > and enable "Allow apps to use your camera" and "Allow Desktop apps to use your camera" and enable the applications you want to use the camera.
Meanwhile, there is no control software for the camera to correct image imperfections (color, focus, etc.). Normally, this camera should not be sold in stores.
Η καμερα αυτη δεν εχει drivers για Windows 10 και αναγνωριζεται με το Windows 10 Legacy Camera Driver.
Aπο την εκδοση 1703 (Creators Update) των Windows 10 ολες οι καμερες με το Legacy driver ειναι αυτοματα κλειδωμενες απ το συστημα. Πρεπει να πατε Start > PC settings > Privacy > Camera > και να ενεργοποιήσετε το "Allow apps to use your camera" και το "Allow Desktop apps to use your camera" και να ενεργοποιήσετε τις εφαρμογες που θελετε να χρησιμοποιουν την καμερα.
Στο μεταξυ δεν υπαρχει κανενα software ελεγχου για την καμερα ωστε να διορθωνει τις ατελειες της εικόνας (χρωμα, focus κλπ).
Κανονικα αυτη η καμερα δε θα επρεπε να πωλειται στα καταστηματα.
Although the overall image quality is mediocre, the microphone is absolutely terrible. When I speak, I hear the beep sound all the time when I check the recording, and the funny thing is that the beep is louder than my voice!! I returned it to the store and Microsoft took two weeks to give me a new one, please!!! And the camera is just as bad. Absolutely terrible. Buy the c270, it's the same price and when I had it, it worked perfectly for three and a half years...
Αν και η εικόνα γενικά είναι μέτρια,το μικρόφωνο έχει τα μαύρα του τα χάλια.Όταν μιλάω ακούω το μπιιιιιιιιιιιιιπ όλη την ώρα όταν τσεκάρω το recording,και η πλάκα είναι ότι ακούγεται το μπιπ περισσότερο απ' ότι η φωνή μου!!Την έστειλα πίσω στο κατάστημα και η microsoft καθυστέρησε να μου δώσει την καινούργια 2 εβδομάδες παρακαλώ!!!Και η κάμερα τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου!Χάλια μαύρα.Αγοράστε την c270,στα ίδια λεφτά κυμαίνεται η τιμή της και όταν την είχα δούλευε τέλεια για 3μιση χρόνια...
The camera is everything you expect at this price in everything except for Skype for Business and Skype from the store (not the classic). There, the lighting is simply non-existent and you can't do anything to fix it. If you use Skype, choose anything else.
Η κάμερα είναι ότι περιμένεις σε αυτή την τιμή σε όλα εκτός από το Skype for business και το Skype από το store (όχι το classic). Εκεί απλά ο φωτισμός είναι ανύπαρκτος και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να τον φτιάξεις. Αν χρησιμοποιήτε skype επιλέξτε οτιδήποτε άλλο.
I bought the camera for the microphone, which I don't know if I'm doing something wrong, but it's very loud and there is background noise. In the Windows settings, I don't have the option for Mic boost, only the microphone volume, which if I lower, I can't be heard on the other side due to the noise. I try to download the driver for Windows, but it won't install, I don't know what's happening. If I find something, I will do an update, but overall, I'm very disappointed. P.S. It has a very nice image quality though, considering its price
Αγόσα την κάμερα για το μικροφωνο το οποιο δεν ξερω αν κανω κατι λαθος αλλα ειναι πολυ δυνατα και ακουγονται παρασιτα απο πισω. Στις ρυθμισεις των windows δεν μου εχει την επιλογη για το Mic boost μονο την ενταση του μικροφωνου οπου αν την κατεβασω δεν ακουγομαι στην αλλη μερια λογω παρασιτων. Παω να κατεβασω τo driver για windows δεν μου το κανει Install, δεν ξερω τι γινεται, αν βρω κατι θα κανω Update αλλα ξενερα μεγαλη γενικα. Υ.Γ. έχει πολύ ωραια εικονα παντως για τα λεφτα της
I never liked it, I have it since 2010 and it always had terrible image quality, it's an ancient camera, let's be honest. Even if you have plenty of light in front of the camera, including the room's lamp, it's still terrible. I tried all the settings and none of them impressed me. I tried to make a video with remote control in the living room and the colors and lighting of the camera are awful. Truly, you get what you pay for. When you buy something much more expensive than something else in the same category, it's usually better, not always but many times it's true. If you have the money for something more expensive, you will definitely be much more satisfied with the pricier option. And no, I don't recommend it unless you have low expectations.
Δεν μου αρεσε ποτέ την εχω απο το 2010 ειχε παντα χαλια εικονα ειναι αρχαια καμερα εδω που τα λεμε. Ακομα και αρκετο φως να εχεις μπροστα απο την καμερα συν το φως της λαμπας του δωματιου παλι χαλια ειναι. Οσες ρυθμισεις δοκιμασα καμια δεν με ενθουσιασε. Δοκιμασα να κανω βιντεο με τηλεκατευθυηνομενο μεσα στο σαλονι και τα χρωματα και ο φωτισμος της καμερας ειναι χαλια. Πραγματικα το οτι πληρωνεις παιρνεις ισχυει. Πραγματικα οταν αγοραζεις κατι πολυ πιο ακριβο απο κατι αλλο στην ιδια κατηγορια αγορας ισχυει οτι ειναι καλυτερο το πιο ακριβο, οχι παντα αλλα ισχυει παρα πολλες φορες. Αν εχετε λεφτα για κατι ακριβοτερο σιγουρα θα καλυφθειτε πολυ περισοτερο με το ακριβοτερο. Και οχι δεν την προτεινω εκτος και αν δεν εχετε απαιτησεις.
For the price, it is a very good webcam. In terms of image quality at 720p, it is quite satisfactory. It surpasses laptop cameras without, however, providing perfect image quality. The 30 fps limit it and in low light, it illuminates what needs to be illuminated, I expected it to not show anything. In terms of the microphone, it is terrible. It is manageable for Skype calls. In online games, when I was talking on Discord or in the in-game voice chat, everyone would tell me that I sounded like an alien and when someone pressed my voice, it sounded garbled. The price, of course, justifies all of the above. Even with an additional +10 euros, it is difficult to find a better option, so they are recommended for casual use.
Για την τιμη του πολυ καλη webcam. Απο θεμα εικονας σε 720p ειναι αρκετα ικανοποιητικη. Ξεπερναει καμερες λαπτοπ χωρις ομως να δινει και την τελεια εικονα. τα 30 fps την περιοριζουν και στο σκοταδι φωτιζει οτι χρειαζεται να φωτιζει, περιμενα να μην φαινεται τιποτα. Απο θεμα μικροφωνου ειναι μαυρα χαλια. για κανα skype παλευεται. Σε online games που επαιζα και μιλαγα discord και στο in game voice chat μου λεγανε ολοι οτι ακουγωμουν σαν εξωγηινος και οταν παταγε καποιος την φωνη μου ακουγοταν βαβουρα. Η τιμη της βεβαια δικαιολογει ολα τα παραπανω. Μεχρι και +10 ευρω δυσικολο να βρειτε καλυτερη επιλογη, οποτε προτεινονται για casual χρηση.
The image quality is tragic. I had 2 Logitech C270 (the main competitor of the HD-3000) but because Logitech doesn't care to release proper drivers, OBS was going crazy with BSOD, and I almost burned my motherboard from all the hard resets. The solution to replace one C270 with another NON-Logitech was the only way. In the end, it worked but the quality of the C270 compared to the HD-3000 is much higher... What a shame.. Also, the software (God bless it) is a joke. It never saves the settings and after every restart/shutdown, it needs to be reconfigured from scratch.
Η ποιότητα εικόνας είναι τραγική. είχα 2 logitech C270 (o κύριος ανταγωνιστής της HD-3000) αλλά επειδή η Logitech δεν ενδιαφέρεται να βγάλει drivers της προκοπής, το OBS είχε τρελλαθεί στα BSOD, και κόντευα να κάψω μητρική από τα πολλά hard reset. Η λύση να αντικαταστήσω την μία C270 με μία άλλη ΕΚΤΟΣ logitech ήταν μονόδρομος. Τελικά δουλειά έκανα αλλά η ποιότητα της C270 σε σχέση με την HD-3000 είναι πολύ ανώτερη... Κρίμα.. Επίσης το software (ο θεός να το κάνει) είναι αστείο. Δεν σώζει ποτέ τις ρυθμίσεις και μετά από κάθε restart/shutdown πρέπει να ξαναρυθμιστεί από την αρχή.
For this money, I don't think there is a better one, it is the best for video calls, etc. Its stand is really awesome, you can put it anywhere. It was worth its money!
Σε αυτά τα χρήματα δεν νομίζω να υπάρχει καλύτερη, για βιντεοκλήσεις κτλπ είναι ότι καλύτερο. Η βάση της πραγματικά φοβερή, μπορείς να την βάλεις παντού. Άξιζε τα χρήματα της!!!
Mediocre things, you just look. For me, the image on one side becomes a little bluer, there seems to be some problem. I bought it for around 40 euros during covid just to be able to give some lessons during the exam period. The 150 euros that I see they are selling it for now is a huge rip-off. With 150 euros, you can find something with 1080p and 60 fps, what can I say now. It's not even worth 50 euros, come on.
μετρια πραγματα, απλά φαίνεσαι. Εμενα η εικονα στην μια ακρη γινεται λιγο πιο μπλε, καποιο προβλημα υπαρχει. Εγω την ειχα παρει γυρω στα 40 ευρώ εν καιρώ covid ισα ισα για να μπορω να δωσω καποια μαθηματα στην εξεταστικη. Τα 150 ευρω που βλεπω οτι την πουλανε τωρα είναι τεράστια κλεψιά. Με 150 ευρω μπορεις να βρεις και με 1080p και με 60 fps, τι να λεμε τωρα. Ουτε 50 ευρώ δεν αξίζει, ελεος.
For the 32 euros I bought it for, it's relatively good with a 3-year warranty. -2 stars because even though the packaging was sealed, the cable was scratched in one spot. Over 33€ that it cost last year, obviously don't buy it.
Για τα 32 ευρώ που την αγορασα είναι σχετικά καλή με 3ετη εγγύηση.-2 αστέρια γιατί ενώ η συσκευασία ήταν σφραγισμένη,το καλώδιο ήταν γδαρμένο σε 1 σημειο.Πάνω από 33€ που κόστιζε πέρυσι,εννοείται μην την πάρετε.
I got it when it first came out (without Autofocus obviously..) in 2011. It is still excellent with absolutely no issues. I have now given it to my father because I wanted 1080p but I miss my baby
Την είχα πάρει όταν είχε πρωτοβγεί (χωρίς Autofocus προφανώς..) το 2011. Είναι ακόμα άριστη χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Την έχω δώσει πλέον στον πατέρα μου γιατί εγώ ήθελα 1080p αλλά μου λείπει το μωρό μου
For its price, it's fine. Don't expect amazing quality, of course. For simple video calls that I use it for, it does its job. It's also convenient that it has a long cable and a flexible and adjustable stand.
Για τα λεφτά της είναι μια χαρά. Μην περιμένετε βέβαια φοβερή ποιότητα. Για τις απλές τηλεδιασκέψεις που τη χρησιμοποιώ εγώ την κάνει τη δουλειά της. Επίσης βολεύει το ότι έχει μακρύ καλώδιο και ότι έχει ευέλικτη και ευπροσάρμοστη βάση.
A camera that you simply connect to the USB on your PC and it works! You can see them and they can see you.... satisfactory!
Good image movement with lower clarity than your screen, which is at least 1080p!
For its price, it is flawless... now anything more than that, you forget about this camera and these money.
You choose..... do you want to be seen with 25 euros or with 125? Because with 25, you get this one. And it is also the best for its price.
If we start, I add another 10 and get the creative one that is 1080 and I add another 10 and I add another 10..... okay!
μία κάμερα που απλά συνδέστε το usb στο PC και παίζει! σε βλέπουν και τους βλέπεις.... ικανοποιητικά!
καλή κίνηση της εικόνας με χαμηλότερη ευκρίνεια από την οθόνη σου που είναι τουλάχιστον 1080p!
για την τιμή της είναι άψογη... τώρα οτιδήποτε παραπάνω από αυτό θέλεις ξεχνάς αυτή την κάμερα και αυτά τα χρήματα.
διαλέγεις..... θες να σε βλέπουν με 25 ευρώ η με 125?. γιατί με 25 αυτή παίρνεις. και είναι και η καλύτερη στην τιμή της.
αν ξεκινήσουμε, βάζω άλλα 10 και παίρνω την creative που είναι 1080 και βάζω κι άλλα 10 και βάζω κι άλλα 10..... okay!