Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is a trimmer with a small head, which means that you use it AFTER SHAVING, instead of using a razor blade, you can nicely use this tool, which you forget to charge and you're good to go in a minute.
Now, if the guys are trying to trim their mustache directly with this (the negative comments), it's like trying to use a razor blade directly, my little friends. The purpose of the machine is different and it shows from its head. Tremendous for the PURPOSE IT HAS BEEN DESIGNED FOR and incredible quality and construction.
Είναι "trimmer" με μικρή κεφαλή, σημαίνει ότι την χρησιμοποιείς ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ, αντί να βάλεις ξυραφάκι δηλαδή μπορεί όμορφα να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο αυτό το οποίο ξεχνάς να το φορτίσεις και σε ένα λεπτό είσαι good to go.
Τώρα αν τα πάνε να κόψουν οι παπάδες (τα αρνητικά σχόλια δλδ)το μούσι τους με αυτο κατευθείαν, είναι σαν να προσπαθούν κατευθείαν να βάλουν ξυραφάκι, δεν γίνεται μικροί μου χιμπατζήδες. Είναι άλλος ο σκοπός της μηχανής και φαίνεται από την κεφαλή του. Τρομερό για ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ και απίστευτη ποιότητα και κατασκευή.
For anyone who has normal mustache, it doesn't work now if you have sparse mustache it may do the job for you.. it is difficult to get the mustache and you have to pass the same spot many times.. it doesn't have power like a machine
Για όποιον έχει μούσια κανονικά δεν κάνει τώρα αν έχεις αραιά μούσια μπορεί να σας κάνει δουλειά.. δυσκολεύεται να πάρει τα μούσια και πρέπει να περάσεις το ίδιο σημείο πολλές φορές..δεν έχει δύναμη σαν μηχανή
It could have been a game for kids. The head is so small that you laugh at what it produces. It doesn't give a close shave at all. I don't see myself keeping it for long because it will definitely break within 3 months. Another failed purchase.
Θα μπορούσε να ήταν παιχνίδι για παιδάκια. Η κεφαλή είναι πολύ μικρή σε σημείο που να γελάς για το τι βγάζουν. Βαθύ ξύρισμα ούτε κατά διάνοια. Δεν το βλέπω να το κρατάω για πολύ γιατί σίγουρα στο 3μηνο θα χαλάσει. Αλλη μια αποτυχημένη αγορά.
It is a trimmer with a small head, which means that you use it AFTER SHAVING, instead of using a razor blade, you can nicely use this tool, which you forget to charge and you're good to go in a minute.
Now, if the guys are trying to trim their mustache directly with this (the negative comments), it's like trying to use a razor blade directly, my little friends. The purpose of the machine is different and it shows from its head. Tremendous for the PURPOSE IT HAS BEEN DESIGNED FOR and incredible quality and construction.
Είναι "trimmer" με μικρή κεφαλή, σημαίνει ότι την χρησιμοποιείς ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ, αντί να βάλεις ξυραφάκι δηλαδή μπορεί όμορφα να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο αυτό το οποίο ξεχνάς να το φορτίσεις και σε ένα λεπτό είσαι good to go.
Τώρα αν τα πάνε να κόψουν οι παπάδες (τα αρνητικά σχόλια δλδ)το μούσι τους με αυτο κατευθείαν, είναι σαν να προσπαθούν κατευθείαν να βάλουν ξυραφάκι, δεν γίνεται μικροί μου χιμπατζήδες. Είναι άλλος ο σκοπός της μηχανής και φαίνεται από την κεφαλή του. Τρομερό για ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ και απίστευτη ποιότητα και κατασκευή.
For anyone who has normal mustache, it doesn't work now if you have sparse mustache it may do the job for you.. it is difficult to get the mustache and you have to pass the same spot many times.. it doesn't have power like a machine
Για όποιον έχει μούσια κανονικά δεν κάνει τώρα αν έχεις αραιά μούσια μπορεί να σας κάνει δουλειά.. δυσκολεύεται να πάρει τα μούσια και πρέπει να περάσεις το ίδιο σημείο πολλές φορές..δεν έχει δύναμη σαν μηχανή
It could have been a game for kids. The head is so small that you laugh at what it produces. It doesn't give a close shave at all. I don't see myself keeping it for long because it will definitely break within 3 months. Another failed purchase.
Θα μπορούσε να ήταν παιχνίδι για παιδάκια. Η κεφαλή είναι πολύ μικρή σε σημείο που να γελάς για το τι βγάζουν. Βαθύ ξύρισμα ούτε κατά διάνοια. Δεν το βλέπω να το κρατάω για πολύ γιατί σίγουρα στο 3μηνο θα χαλάσει. Αλλη μια αποτυχημένη αγορά.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
It is a trimmer with a small head, which means that you use it AFTER SHAVING, instead of using a razor blade, you can nicely use this tool, which you forget to charge and you're good to go in a minute.
Now, if the guys are trying to trim their mustache directly with this (the negative comments), it's like trying to use a razor blade directly, my little friends. The purpose of the machine is different and it shows from its head. Tremendous for the PURPOSE IT HAS BEEN DESIGNED FOR and incredible quality and construction.
Είναι "trimmer" με μικρή κεφαλή, σημαίνει ότι την χρησιμοποιείς ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ, αντί να βάλεις ξυραφάκι δηλαδή μπορεί όμορφα να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο αυτό το οποίο ξεχνάς να το φορτίσεις και σε ένα λεπτό είσαι good to go.
Τώρα αν τα πάνε να κόψουν οι παπάδες (τα αρνητικά σχόλια δλδ)το μούσι τους με αυτο κατευθείαν, είναι σαν να προσπαθούν κατευθείαν να βάλουν ξυραφάκι, δεν γίνεται μικροί μου χιμπατζήδες. Είναι άλλος ο σκοπός της μηχανής και φαίνεται από την κεφαλή του. Τρομερό για ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ και απίστευτη ποιότητα και κατασκευή.
For anyone who has normal mustache, it doesn't work now if you have sparse mustache it may do the job for you.. it is difficult to get the mustache and you have to pass the same spot many times.. it doesn't have power like a machine
Για όποιον έχει μούσια κανονικά δεν κάνει τώρα αν έχεις αραιά μούσια μπορεί να σας κάνει δουλειά.. δυσκολεύεται να πάρει τα μούσια και πρέπει να περάσεις το ίδιο σημείο πολλές φορές..δεν έχει δύναμη σαν μηχανή
It could have been a game for kids. The head is so small that you laugh at what it produces. It doesn't give a close shave at all. I don't see myself keeping it for long because it will definitely break within 3 months. Another failed purchase.
Θα μπορούσε να ήταν παιχνίδι για παιδάκια. Η κεφαλή είναι πολύ μικρή σε σημείο που να γελάς για το τι βγάζουν. Βαθύ ξύρισμα ούτε κατά διάνοια. Δεν το βλέπω να το κρατάω για πολύ γιατί σίγουρα στο 3μηνο θα χαλάσει. Αλλη μια αποτυχημένη αγορά.
It is a trimmer with a small head, which means that you use it AFTER SHAVING, instead of using a razor blade, you can nicely use this tool, which you forget to charge and you're good to go in a minute.
Now, if the guys are trying to trim their mustache directly with this (the negative comments), it's like trying to use a razor blade directly, my little friends. The purpose of the machine is different and it shows from its head. Tremendous for the PURPOSE IT HAS BEEN DESIGNED FOR and incredible quality and construction.
Είναι "trimmer" με μικρή κεφαλή, σημαίνει ότι την χρησιμοποιείς ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΞΥΡΙΣΤΙΚΗ, αντί να βάλεις ξυραφάκι δηλαδή μπορεί όμορφα να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο αυτό το οποίο ξεχνάς να το φορτίσεις και σε ένα λεπτό είσαι good to go.
Τώρα αν τα πάνε να κόψουν οι παπάδες (τα αρνητικά σχόλια δλδ)το μούσι τους με αυτο κατευθείαν, είναι σαν να προσπαθούν κατευθείαν να βάλουν ξυραφάκι, δεν γίνεται μικροί μου χιμπατζήδες. Είναι άλλος ο σκοπός της μηχανής και φαίνεται από την κεφαλή του. Τρομερό για ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ και απίστευτη ποιότητα και κατασκευή.
For anyone who has normal mustache, it doesn't work now if you have sparse mustache it may do the job for you.. it is difficult to get the mustache and you have to pass the same spot many times.. it doesn't have power like a machine
Για όποιον έχει μούσια κανονικά δεν κάνει τώρα αν έχεις αραιά μούσια μπορεί να σας κάνει δουλειά.. δυσκολεύεται να πάρει τα μούσια και πρέπει να περάσεις το ίδιο σημείο πολλές φορές..δεν έχει δύναμη σαν μηχανή
It could have been a game for kids. The head is so small that you laugh at what it produces. It doesn't give a close shave at all. I don't see myself keeping it for long because it will definitely break within 3 months. Another failed purchase.
Θα μπορούσε να ήταν παιχνίδι για παιδάκια. Η κεφαλή είναι πολύ μικρή σε σημείο που να γελάς για το τι βγάζουν. Βαθύ ξύρισμα ούτε κατά διάνοια. Δεν το βλέπω να το κρατάω για πολύ γιατί σίγουρα στο 3μηνο θα χαλάσει. Αλλη μια αποτυχημένη αγορά.