Normally I would give 3 stars due to Panasonic's policy, but I didn't because some users simply look at the final rating without reading the comments...
So 5 stars so as not to bring down the final rating of a product that truly deserves it!
Firstly, the term "professional" that I see in some stores, objectively and mildly, I would characterize it as funny!
The machine is purely for amateur, household use, and for this use, I consider it one of the best (the best out of those I have tried) and definitely worth its value and more!
Advantages compared to machines of similar value (that I have tried) include satisfactory close shaving (for the reason I use it), leaving hair like a two-day stubble after a close shave...
It doesn't get stuck, doesn't chew on hair.
Small size, convenient grip in hand.
Proper functioning like the first day, even now 4 years after purchase!
Of course, it requires cleaning after each use and regular lubrication (oil included in the package).
Now let's move on to what bothered me, which I mentioned at the beginning!
The battery had lost performance before its time, and gradually lost more until now, 4 years later, it doesn't work at all, the machine only works when plugged in!
The machine doesn't open (in theory) and if it does open, you will find that the battery is not a common one in the market but specific to Panasonic. The battery is not sold separately (at least I didn't find it) and Panasonic asked me, I don't remember how much, but I remember that it was more beneficial for me to give it away to someone in need and buy a new one. Being poor myself, of course, I chose to keep it and use it simply as a power source and not as portable.
Here I should add another positive aspect of the product, which is the length of the charger cable, around 3 meters if not more. In the first year of battery operation, you will find it annoying and unnecessary, but later on, you will appreciate its value!
Κανονικά θα έβαζα 3 αστέρια λόγο πολιτικής της panasonic αλλά δε το έκανα γιατί κάποιοι χρήστες κοιτούν απλά την τελική βαθμολογία χωρίς να διαβάζουν τα σχόλια...
Οπότε 5 αστέρια για να μη ρίξω την τελική βαθμολογία σε ένα προϊόν που πραγματικά αξίζει!
Αρχικά, ο όρος "επαγγελματική" που βλέπω σε κάποια καταστήματα, αντικειμενικά και λειαν επιεικώς θα τον χαρακτήριζα αστείο!
Η μηχανή είναι καθαρά για ερασιτεχνική, οικιακή χρήση, για αυτή τη χρήση θεωρώ ότι είναι απο τις καλύτερες (η καλύτερη από όσες εχω δοκιμάσει εγώ) και σίγουρα αξίζει και με το παραπάνω την αξία της!
Πλεονεκτήματα σε σχέση με μηχανές αντίστοιχης αξίας (που εχω δοκιμάσει εγώ) ικανοποιητικά βαθύ ξύρισμα (για τον λόγο που τη χρησιμοποιώ εγω) αφήνει τρίχα σαν μια με δύο ημερών μετά από κόντρα ξούρα...
Δε κολλάει, δε μασάει τρίχες
Μικρό μέγεθος, βολική λαβή στο χέρι
Σωστή λειτουργία όπως την πρώτη μέρα, ακομα και αυτη τη στιγμή 4 χρόνια μετά την αγορά της!
Εννοείται βέβαια οτι απαιτείται καθαρισμός μετά από κάθε χρήση και λάδωμα ανά τακτά διαστήματα (λάδι περιλαμβάνεται στη συσκευασία)
Πάμε λοιπόν και στο τι με χάλασε, που ανέφερα στην αρχή!
Η μπαταρία είχε χάσει απόδοση πριν κλείσει χρόνο, και έχανε σταδιακά, μέχρι που αυτή τη στιγμή 4 χρόνια μετά να μη λειτουργεί καν, η μηχανή λειτουργεί μονο όσο είναι στην πρίζα!
Η μηχανή δεν ανοίγει (θεωρητικά) και αν ανοίξει θα διαπιστώσετε οτι η μπαταρία δεν ειναι κοινή του εμπορίου αλλά συγκεκριμένη της panasonic, η μπαταρία δε πωλείται χωριστά (εγω δε βρήκα τουλάχιστον) και η panasonic για να την αντικαταστήσει μου ζητούσε, δε θυμάμαι πόσο για να μη λέω ψέματα, αλλά θυμάμαι οτι με συνέφερε να τη χαρίσω σε κάποιο φτωχό και να αγοράσω μια καινούρια, όντας και εγώ φτωχός βέβαια επέλεξα να την κρατήσω και να τη χρησιμοποιήσω απλά σα ρεύματος και όχι σα φορητή.
Εδώ να προσθέσω άλλο ενα θετικό του προϊόντος, που είναι το μήκος καλωδίου του φορτιστή, κοντά στα 3 μετρα αν όχι παραπάνω, τον πρώτο χρόνο που λειτουργεί η μπαταρία θα το βρείτε ενοχλητικό και ανούσιο, αργότερα θα εκτιμήσετε την αξία του!