Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Positives:
- Minimal oil compared to other larger fryers. It is economical.
- The potatoes come out perfectly cooked at 170 degrees in about 12 minutes only.
- It doesn't take up much space and is easy to store.
Negatives:
- The handle from the basket needs to be removed each time so that the lid can close.
- The lid doesn't have a handle to grab it, resulting in the risk of burning yourself every time you open it while in operation.
- Excessive steam that drips around every time someone opens the lid. You need something under the fryer to prevent everything from getting soaked.
- It doesn't have a timer. You have to keep track of the time yourself with an external tool.
- The window, although it exists, is essentially useless because it always collects steam and you can't check the cooking progress.
TIPS:
- Do not try to put the potatoes in when the temperature has reached 170 and above. Put them in beforehand when the oil is cold or lukewarm because if there is even a little water on the potatoes, there is a risk of burns...
Θετικά:
- Ελάχιστο λάδι σε σχέση με άλλες μεγαλύτερες Φριτέζες. Είναι οικονομική.
- Οι πατάτες βγαίνουν ψημένες μια χαρά στους 170 βαθμούς μέσα σε περίπου 12 λεπτά μόνο.
- Δεν πιάνει πολύ όγκο και αποθηκεύεται εύκολα.
Αρνητικά:
- Η λαβή από το καλαθάκι πρέπει να αφαιρείται κάθε φορά ώστε να μπορεί το καπάκι να κλείσει.
- Το καπάκι δεν έχει λαβή για να το πιάσεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να καείς κάθε φορά που το ανοίγεις εν λειτουργία.
- Υπερβολικοί υδρατμοί που στάζουν περιμετρικά κάθε φορά που ανοίγει κανείς το καπάκι. Χρειάζεται κάτι κάτω από την φριτεζα ώστε να μην κάνει τα πάντα μούσκεμα.
- Δεν έχει χρονόμετρο. Πρέπει να υπολογίζεις την ώρα μόνος σου με εξωτερικό μέσο.
- Το παράθυρο αν και υπάρχει στην ουσία είναι άχρηστο γιατί μαζεύει υδρατμούς πάντα και δεν μπορείς να ελέγξεις την πορεία του μαγειρέματος.
TIPS:
- Μην προσπαθήσετε να βάλετε τις πατάτες όταν έχει πιάσει θερμοκρασία 170 και πάνω. Βάλτε τες από πιο πριν που είναι κρύο ή χλιαρό το λάδι γιατί αν υπάρχει και το παραμικρό νερό στις πατάτες υπάρχει κίνδυνος έγκαυματος...
It is perfect for its price, it's worth it, the instructions for use are in Greek. It is important to emphasize that it is very small, which means that if you want to fry large quantities of food, it will take you a long time, but it works quickly. I did an experiment to see its effectiveness, I fried potatoes without removing the starch, and they came out very crispy. Also, what makes me appreciate it a little more is that it has grilling functions for frozen food, vegetables, etc. And of course, the machine has the available time and full frying
είναι τελεια για τα λεφτά της αξίζει μια χαρά , η οδηγίες χρήση είναι στα ελληνικά . Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι είναι πάρα πολύ μικρό πράγμα το οποίο σημαίνει πως αν θες να τηγανίσεις σε μεγάλες ποσότητες φαγητού θα σου πάρει αρκετό χρόνο ,αλλά λειτουργεί γρήγορα , έκανα ένα πείραμα για να δω την αποτελεσματικότητα της, τηγάνισα πατάτες χωρίς να έχω αφαιρέσει το άμυλο , και βγήκαν πολύ τραγανιστες , επίσης αυτό που με κάνει να τι εκτιμήσω λίγο παραπάνω είναι ότι έχει και λειτουργείς ψησίματος για κατεψυγμένα , λαχανικά κτπλ και φυσικά έχει πάνω η μηχανή τον διαθέσιμο χρόνο και το πλήρης τηγάνισμα
Positives:
- Minimal oil compared to other larger fryers. It is economical.
- The potatoes come out perfectly cooked at 170 degrees in about 12 minutes only.
- It doesn't take up much space and is easy to store.
Negatives:
- The handle from the basket needs to be removed each time so that the lid can close.
- The lid doesn't have a handle to grab it, resulting in the risk of burning yourself every time you open it while in operation.
- Excessive steam that drips around every time someone opens the lid. You need something under the fryer to prevent everything from getting soaked.
- It doesn't have a timer. You have to keep track of the time yourself with an external tool.
- The window, although it exists, is essentially useless because it always collects steam and you can't check the cooking progress.
TIPS:
- Do not try to put the potatoes in when the temperature has reached 170 and above. Put them in beforehand when the oil is cold or lukewarm because if there is even a little water on the potatoes, there is a risk of burns...
Θετικά:
- Ελάχιστο λάδι σε σχέση με άλλες μεγαλύτερες Φριτέζες. Είναι οικονομική.
- Οι πατάτες βγαίνουν ψημένες μια χαρά στους 170 βαθμούς μέσα σε περίπου 12 λεπτά μόνο.
- Δεν πιάνει πολύ όγκο και αποθηκεύεται εύκολα.
Αρνητικά:
- Η λαβή από το καλαθάκι πρέπει να αφαιρείται κάθε φορά ώστε να μπορεί το καπάκι να κλείσει.
- Το καπάκι δεν έχει λαβή για να το πιάσεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να καείς κάθε φορά που το ανοίγεις εν λειτουργία.
- Υπερβολικοί υδρατμοί που στάζουν περιμετρικά κάθε φορά που ανοίγει κανείς το καπάκι. Χρειάζεται κάτι κάτω από την φριτεζα ώστε να μην κάνει τα πάντα μούσκεμα.
- Δεν έχει χρονόμετρο. Πρέπει να υπολογίζεις την ώρα μόνος σου με εξωτερικό μέσο.
- Το παράθυρο αν και υπάρχει στην ουσία είναι άχρηστο γιατί μαζεύει υδρατμούς πάντα και δεν μπορείς να ελέγξεις την πορεία του μαγειρέματος.
TIPS:
- Μην προσπαθήσετε να βάλετε τις πατάτες όταν έχει πιάσει θερμοκρασία 170 και πάνω. Βάλτε τες από πιο πριν που είναι κρύο ή χλιαρό το λάδι γιατί αν υπάρχει και το παραμικρό νερό στις πατάτες υπάρχει κίνδυνος έγκαυματος...
It is perfect for its price, it's worth it, the instructions for use are in Greek. It is important to emphasize that it is very small, which means that if you want to fry large quantities of food, it will take you a long time, but it works quickly. I did an experiment to see its effectiveness, I fried potatoes without removing the starch, and they came out very crispy. Also, what makes me appreciate it a little more is that it has grilling functions for frozen food, vegetables, etc. And of course, the machine has the available time and full frying
είναι τελεια για τα λεφτά της αξίζει μια χαρά , η οδηγίες χρήση είναι στα ελληνικά . Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι είναι πάρα πολύ μικρό πράγμα το οποίο σημαίνει πως αν θες να τηγανίσεις σε μεγάλες ποσότητες φαγητού θα σου πάρει αρκετό χρόνο ,αλλά λειτουργεί γρήγορα , έκανα ένα πείραμα για να δω την αποτελεσματικότητα της, τηγάνισα πατάτες χωρίς να έχω αφαιρέσει το άμυλο , και βγήκαν πολύ τραγανιστες , επίσης αυτό που με κάνει να τι εκτιμήσω λίγο παραπάνω είναι ότι έχει και λειτουργείς ψησίματος για κατεψυγμένα , λαχανικά κτπλ και φυσικά έχει πάνω η μηχανή τον διαθέσιμο χρόνο και το πλήρης τηγάνισμα
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Positives:
- Minimal oil compared to other larger fryers. It is economical.
- The potatoes come out perfectly cooked at 170 degrees in about 12 minutes only.
- It doesn't take up much space and is easy to store.
Negatives:
- The handle from the basket needs to be removed each time so that the lid can close.
- The lid doesn't have a handle to grab it, resulting in the risk of burning yourself every time you open it while in operation.
- Excessive steam that drips around every time someone opens the lid. You need something under the fryer to prevent everything from getting soaked.
- It doesn't have a timer. You have to keep track of the time yourself with an external tool.
- The window, although it exists, is essentially useless because it always collects steam and you can't check the cooking progress.
TIPS:
- Do not try to put the potatoes in when the temperature has reached 170 and above. Put them in beforehand when the oil is cold or lukewarm because if there is even a little water on the potatoes, there is a risk of burns...
Θετικά:
- Ελάχιστο λάδι σε σχέση με άλλες μεγαλύτερες Φριτέζες. Είναι οικονομική.
- Οι πατάτες βγαίνουν ψημένες μια χαρά στους 170 βαθμούς μέσα σε περίπου 12 λεπτά μόνο.
- Δεν πιάνει πολύ όγκο και αποθηκεύεται εύκολα.
Αρνητικά:
- Η λαβή από το καλαθάκι πρέπει να αφαιρείται κάθε φορά ώστε να μπορεί το καπάκι να κλείσει.
- Το καπάκι δεν έχει λαβή για να το πιάσεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να καείς κάθε φορά που το ανοίγεις εν λειτουργία.
- Υπερβολικοί υδρατμοί που στάζουν περιμετρικά κάθε φορά που ανοίγει κανείς το καπάκι. Χρειάζεται κάτι κάτω από την φριτεζα ώστε να μην κάνει τα πάντα μούσκεμα.
- Δεν έχει χρονόμετρο. Πρέπει να υπολογίζεις την ώρα μόνος σου με εξωτερικό μέσο.
- Το παράθυρο αν και υπάρχει στην ουσία είναι άχρηστο γιατί μαζεύει υδρατμούς πάντα και δεν μπορείς να ελέγξεις την πορεία του μαγειρέματος.
TIPS:
- Μην προσπαθήσετε να βάλετε τις πατάτες όταν έχει πιάσει θερμοκρασία 170 και πάνω. Βάλτε τες από πιο πριν που είναι κρύο ή χλιαρό το λάδι γιατί αν υπάρχει και το παραμικρό νερό στις πατάτες υπάρχει κίνδυνος έγκαυματος...
It is perfect for its price, it's worth it, the instructions for use are in Greek. It is important to emphasize that it is very small, which means that if you want to fry large quantities of food, it will take you a long time, but it works quickly. I did an experiment to see its effectiveness, I fried potatoes without removing the starch, and they came out very crispy. Also, what makes me appreciate it a little more is that it has grilling functions for frozen food, vegetables, etc. And of course, the machine has the available time and full frying
είναι τελεια για τα λεφτά της αξίζει μια χαρά , η οδηγίες χρήση είναι στα ελληνικά . Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι είναι πάρα πολύ μικρό πράγμα το οποίο σημαίνει πως αν θες να τηγανίσεις σε μεγάλες ποσότητες φαγητού θα σου πάρει αρκετό χρόνο ,αλλά λειτουργεί γρήγορα , έκανα ένα πείραμα για να δω την αποτελεσματικότητα της, τηγάνισα πατάτες χωρίς να έχω αφαιρέσει το άμυλο , και βγήκαν πολύ τραγανιστες , επίσης αυτό που με κάνει να τι εκτιμήσω λίγο παραπάνω είναι ότι έχει και λειτουργείς ψησίματος για κατεψυγμένα , λαχανικά κτπλ και φυσικά έχει πάνω η μηχανή τον διαθέσιμο χρόνο και το πλήρης τηγάνισμα
Positives:
- Minimal oil compared to other larger fryers. It is economical.
- The potatoes come out perfectly cooked at 170 degrees in about 12 minutes only.
- It doesn't take up much space and is easy to store.
Negatives:
- The handle from the basket needs to be removed each time so that the lid can close.
- The lid doesn't have a handle to grab it, resulting in the risk of burning yourself every time you open it while in operation.
- Excessive steam that drips around every time someone opens the lid. You need something under the fryer to prevent everything from getting soaked.
- It doesn't have a timer. You have to keep track of the time yourself with an external tool.
- The window, although it exists, is essentially useless because it always collects steam and you can't check the cooking progress.
TIPS:
- Do not try to put the potatoes in when the temperature has reached 170 and above. Put them in beforehand when the oil is cold or lukewarm because if there is even a little water on the potatoes, there is a risk of burns...
Θετικά:
- Ελάχιστο λάδι σε σχέση με άλλες μεγαλύτερες Φριτέζες. Είναι οικονομική.
- Οι πατάτες βγαίνουν ψημένες μια χαρά στους 170 βαθμούς μέσα σε περίπου 12 λεπτά μόνο.
- Δεν πιάνει πολύ όγκο και αποθηκεύεται εύκολα.
Αρνητικά:
- Η λαβή από το καλαθάκι πρέπει να αφαιρείται κάθε φορά ώστε να μπορεί το καπάκι να κλείσει.
- Το καπάκι δεν έχει λαβή για να το πιάσεις με αποτέλεσμα να κινδυνεύεις να καείς κάθε φορά που το ανοίγεις εν λειτουργία.
- Υπερβολικοί υδρατμοί που στάζουν περιμετρικά κάθε φορά που ανοίγει κανείς το καπάκι. Χρειάζεται κάτι κάτω από την φριτεζα ώστε να μην κάνει τα πάντα μούσκεμα.
- Δεν έχει χρονόμετρο. Πρέπει να υπολογίζεις την ώρα μόνος σου με εξωτερικό μέσο.
- Το παράθυρο αν και υπάρχει στην ουσία είναι άχρηστο γιατί μαζεύει υδρατμούς πάντα και δεν μπορείς να ελέγξεις την πορεία του μαγειρέματος.
TIPS:
- Μην προσπαθήσετε να βάλετε τις πατάτες όταν έχει πιάσει θερμοκρασία 170 και πάνω. Βάλτε τες από πιο πριν που είναι κρύο ή χλιαρό το λάδι γιατί αν υπάρχει και το παραμικρό νερό στις πατάτες υπάρχει κίνδυνος έγκαυματος...
It is perfect for its price, it's worth it, the instructions for use are in Greek. It is important to emphasize that it is very small, which means that if you want to fry large quantities of food, it will take you a long time, but it works quickly. I did an experiment to see its effectiveness, I fried potatoes without removing the starch, and they came out very crispy. Also, what makes me appreciate it a little more is that it has grilling functions for frozen food, vegetables, etc. And of course, the machine has the available time and full frying
είναι τελεια για τα λεφτά της αξίζει μια χαρά , η οδηγίες χρήση είναι στα ελληνικά . Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι είναι πάρα πολύ μικρό πράγμα το οποίο σημαίνει πως αν θες να τηγανίσεις σε μεγάλες ποσότητες φαγητού θα σου πάρει αρκετό χρόνο ,αλλά λειτουργεί γρήγορα , έκανα ένα πείραμα για να δω την αποτελεσματικότητα της, τηγάνισα πατάτες χωρίς να έχω αφαιρέσει το άμυλο , και βγήκαν πολύ τραγανιστες , επίσης αυτό που με κάνει να τι εκτιμήσω λίγο παραπάνω είναι ότι έχει και λειτουργείς ψησίματος για κατεψυγμένα , λαχανικά κτπλ και φυσικά έχει πάνω η μηχανή τον διαθέσιμο χρόνο και το πλήρης τηγάνισμα