Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good for use in a car. It plays mp3s just fine. For now, it doesn't heat up much; summer will show. A bit slow in transferring during recording.
edit 02/2025: it has a problem now, every time in the car it starts from the beginning from the 1st song and often in songs there are distortions in the sound. At first, it played well and even did resume, now it doesn't.
Πολύ καλό για χρήση σε αυτοκίνητο. Παίζει μια χαρά τα mp3. Προς το παρόν δεν ζεσταίνεται πολύ το καλοκαίρι θα δείξει. Λίγο αργό στη μεταφορά στην εγγραφή.
edit 02/2025: έχει θέμα πλέον, κάθε φορά στο αυτοκίνητο ξεκινάει από την αρχή από το 1ο τραγούδι και συχνά σε τραγούδια ακούγονται αλλοιώσεις στον ήχο. Στην αρχή έπαιζε καλά και έκανε και resume, τώρα όχι.
I got 2 pieces for use in the car. Its small size makes it ideal. The previous one was touched by objects and got disconnected. I've had it for 2 months. I still don't know its durability at high temperatures. However, so far it works well and fully satisfies me. I recommend it.
1 year later, it continues to work perfectly without interruptions. In a black car that in the summer you can fry an egg inside, it hasn't suffered the slightest damage.
Πήρα 2 κομμάτια για χρήση σε αυτοκίνητο. Το μικρό του μέγεθος το κάνει ιδανικό. Το προηγούμενο το ακουμπούσαν αντικείμενα και το αποσυνδεαν. Το έχω 2 μήνες. Δεν ξέρω ακόμα την αντοχή του στις υψηλές θερμοκρασίες. Πάντως ως τώρα λειτουργεί καλά και με ικανοποιεί πλήρως. Το προτείνω.
1 έτος μετά, συνεχίζει να δουλεύει τέλεια χωρίς διακοπές. Σε μαύρο αυτοκίνητο που το καλοκαίρι ψήνεις αυγό μέσα, δεν έχει πάθει το παραμικρό.
Do not ever buy it, I have it and I have lost all my photos, it turned them into unreadable files and created its own folders which are not supported... I have lost all my files because of it and I don't know how to recover them... and the 1 star is because I can't give it 0
μην το αγορασετε ποτε, το εχω και εχω περασει μεσα ολες τις φωτογραφιες μου και μου τις εξαφανισε, απο φωτογραφιες που ηταν μου τις εκανε αρχεια που δεν διαβαζονται πουθενα και εφτιαξε δικους του φακελους οι οποιοι ουτε αυτοι υποστηριζονται..... εχω χασει ολα τα αρχεια μου εξαιτιας του και δεν ξερω πως να τα επαναφερω..... και το 1 αστερι ειναι γιατι δεν μπορω να βαλω 0
When others get excessively hot, this one is simply warm. Tested on large file copies, it doesn't stutter in speed. I bought 3 together and only when I connected them to my pc/mac did I realize that they are NOT USB 3.0 but 2.0, of course my mistake because even their title says it. But since I will be storing files that I won't often change, then the downside is small. Just with a few more bucks you can get USB 3.0. But overall, I am very satisfied with them.
Όταν άλλα ζεσταίνονται υπερβολικά, αυτό απλός είναι ζεστό. Δοκιμασμένο σε αντιγραφές μεγάλων αρχείων, δεν κάνει σκαμπανεβάσματα στην ταχύτητα. Πήρα 3 μαζί και μόλις όταν τα συνέδεσα στο pc/mac συνειδητοποίησα πως ΔΕΝ είναι USB 3.0 αλλά 2.0, φυσικά δικό μου λάθος γιατί ακόμη και ο τίτλος τους το λέει. Αλλά επειδή θα αποθηκεύσω αρχεία που δεν πρόκειται συχνά να τα αλλάζω, τότε μικρό το κακό. Απλώς με λίγα περισσότερα χρήματα παίρνετε USB 3.0. Αλλά σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτά.
Very good for use in a car. It plays mp3s just fine. For now, it doesn't heat up much; summer will show. A bit slow in transferring during recording.
edit 02/2025: it has a problem now, every time in the car it starts from the beginning from the 1st song and often in songs there are distortions in the sound. At first, it played well and even did resume, now it doesn't.
Πολύ καλό για χρήση σε αυτοκίνητο. Παίζει μια χαρά τα mp3. Προς το παρόν δεν ζεσταίνεται πολύ το καλοκαίρι θα δείξει. Λίγο αργό στη μεταφορά στην εγγραφή.
edit 02/2025: έχει θέμα πλέον, κάθε φορά στο αυτοκίνητο ξεκινάει από την αρχή από το 1ο τραγούδι και συχνά σε τραγούδια ακούγονται αλλοιώσεις στον ήχο. Στην αρχή έπαιζε καλά και έκανε και resume, τώρα όχι.
I got 2 pieces for use in the car. Its small size makes it ideal. The previous one was touched by objects and got disconnected. I've had it for 2 months. I still don't know its durability at high temperatures. However, so far it works well and fully satisfies me. I recommend it.
1 year later, it continues to work perfectly without interruptions. In a black car that in the summer you can fry an egg inside, it hasn't suffered the slightest damage.
Πήρα 2 κομμάτια για χρήση σε αυτοκίνητο. Το μικρό του μέγεθος το κάνει ιδανικό. Το προηγούμενο το ακουμπούσαν αντικείμενα και το αποσυνδεαν. Το έχω 2 μήνες. Δεν ξέρω ακόμα την αντοχή του στις υψηλές θερμοκρασίες. Πάντως ως τώρα λειτουργεί καλά και με ικανοποιεί πλήρως. Το προτείνω.
1 έτος μετά, συνεχίζει να δουλεύει τέλεια χωρίς διακοπές. Σε μαύρο αυτοκίνητο που το καλοκαίρι ψήνεις αυγό μέσα, δεν έχει πάθει το παραμικρό.
Specifications are collected from official manufacturer websites. Please verify the specifications before proceeding with your final purchase. If you notice any problem you can report it here.
Very good for use in a car. It plays mp3s just fine. For now, it doesn't heat up much; summer will show. A bit slow in transferring during recording.
edit 02/2025: it has a problem now, every time in the car it starts from the beginning from the 1st song and often in songs there are distortions in the sound. At first, it played well and even did resume, now it doesn't.
Πολύ καλό για χρήση σε αυτοκίνητο. Παίζει μια χαρά τα mp3. Προς το παρόν δεν ζεσταίνεται πολύ το καλοκαίρι θα δείξει. Λίγο αργό στη μεταφορά στην εγγραφή.
edit 02/2025: έχει θέμα πλέον, κάθε φορά στο αυτοκίνητο ξεκινάει από την αρχή από το 1ο τραγούδι και συχνά σε τραγούδια ακούγονται αλλοιώσεις στον ήχο. Στην αρχή έπαιζε καλά και έκανε και resume, τώρα όχι.
I got 2 pieces for use in the car. Its small size makes it ideal. The previous one was touched by objects and got disconnected. I've had it for 2 months. I still don't know its durability at high temperatures. However, so far it works well and fully satisfies me. I recommend it.
1 year later, it continues to work perfectly without interruptions. In a black car that in the summer you can fry an egg inside, it hasn't suffered the slightest damage.
Πήρα 2 κομμάτια για χρήση σε αυτοκίνητο. Το μικρό του μέγεθος το κάνει ιδανικό. Το προηγούμενο το ακουμπούσαν αντικείμενα και το αποσυνδεαν. Το έχω 2 μήνες. Δεν ξέρω ακόμα την αντοχή του στις υψηλές θερμοκρασίες. Πάντως ως τώρα λειτουργεί καλά και με ικανοποιεί πλήρως. Το προτείνω.
1 έτος μετά, συνεχίζει να δουλεύει τέλεια χωρίς διακοπές. Σε μαύρο αυτοκίνητο που το καλοκαίρι ψήνεις αυγό μέσα, δεν έχει πάθει το παραμικρό.
Do not ever buy it, I have it and I have lost all my photos, it turned them into unreadable files and created its own folders which are not supported... I have lost all my files because of it and I don't know how to recover them... and the 1 star is because I can't give it 0
μην το αγορασετε ποτε, το εχω και εχω περασει μεσα ολες τις φωτογραφιες μου και μου τις εξαφανισε, απο φωτογραφιες που ηταν μου τις εκανε αρχεια που δεν διαβαζονται πουθενα και εφτιαξε δικους του φακελους οι οποιοι ουτε αυτοι υποστηριζονται..... εχω χασει ολα τα αρχεια μου εξαιτιας του και δεν ξερω πως να τα επαναφερω..... και το 1 αστερι ειναι γιατι δεν μπορω να βαλω 0
When others get excessively hot, this one is simply warm. Tested on large file copies, it doesn't stutter in speed. I bought 3 together and only when I connected them to my pc/mac did I realize that they are NOT USB 3.0 but 2.0, of course my mistake because even their title says it. But since I will be storing files that I won't often change, then the downside is small. Just with a few more bucks you can get USB 3.0. But overall, I am very satisfied with them.
Όταν άλλα ζεσταίνονται υπερβολικά, αυτό απλός είναι ζεστό. Δοκιμασμένο σε αντιγραφές μεγάλων αρχείων, δεν κάνει σκαμπανεβάσματα στην ταχύτητα. Πήρα 3 μαζί και μόλις όταν τα συνέδεσα στο pc/mac συνειδητοποίησα πως ΔΕΝ είναι USB 3.0 αλλά 2.0, φυσικά δικό μου λάθος γιατί ακόμη και ο τίτλος τους το λέει. Αλλά επειδή θα αποθηκεύσω αρχεία που δεν πρόκειται συχνά να τα αλλάζω, τότε μικρό το κακό. Απλώς με λίγα περισσότερα χρήματα παίρνετε USB 3.0. Αλλά σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτά.
Very good for use in a car. It plays mp3s just fine. For now, it doesn't heat up much; summer will show. A bit slow in transferring during recording.
edit 02/2025: it has a problem now, every time in the car it starts from the beginning from the 1st song and often in songs there are distortions in the sound. At first, it played well and even did resume, now it doesn't.
Πολύ καλό για χρήση σε αυτοκίνητο. Παίζει μια χαρά τα mp3. Προς το παρόν δεν ζεσταίνεται πολύ το καλοκαίρι θα δείξει. Λίγο αργό στη μεταφορά στην εγγραφή.
edit 02/2025: έχει θέμα πλέον, κάθε φορά στο αυτοκίνητο ξεκινάει από την αρχή από το 1ο τραγούδι και συχνά σε τραγούδια ακούγονται αλλοιώσεις στον ήχο. Στην αρχή έπαιζε καλά και έκανε και resume, τώρα όχι.
I got 2 pieces for use in the car. Its small size makes it ideal. The previous one was touched by objects and got disconnected. I've had it for 2 months. I still don't know its durability at high temperatures. However, so far it works well and fully satisfies me. I recommend it.
1 year later, it continues to work perfectly without interruptions. In a black car that in the summer you can fry an egg inside, it hasn't suffered the slightest damage.
Πήρα 2 κομμάτια για χρήση σε αυτοκίνητο. Το μικρό του μέγεθος το κάνει ιδανικό. Το προηγούμενο το ακουμπούσαν αντικείμενα και το αποσυνδεαν. Το έχω 2 μήνες. Δεν ξέρω ακόμα την αντοχή του στις υψηλές θερμοκρασίες. Πάντως ως τώρα λειτουργεί καλά και με ικανοποιεί πλήρως. Το προτείνω.
1 έτος μετά, συνεχίζει να δουλεύει τέλεια χωρίς διακοπές. Σε μαύρο αυτοκίνητο που το καλοκαίρι ψήνεις αυγό μέσα, δεν έχει πάθει το παραμικρό.