When I opened the first 'brush' and went to clean my camera sensor, I realized it was completely dry. Then I opened a second one, in case it was just the first, but it was the same again. I read the instructions carefully and they mentioned that if any of the brushes have dried out, you can add two to three drops of the 'special liquid,' which is not included in the package and, as I saw, costs about 20€ to buy.
In the end, I took it to a lens specialist to clean the sensor for me; he put a little cotton around a tweezer he had and very gently started to clean the sensor. He also blew a little air on it and everything was fine.
I don't know if what the specialist did is 100% safe, but I know it worked.
In conclusion, I think the price is excessive and it's not justified that you can't use it unless you buy the extra liquid.
Όταν άνοιξα το πρώτο "πινέλο" και πήγα να καθαρίσω τον αισθητήρα της κάμερας μου, συνειδητοποίησα ότι ήταν εντελώς στεγνό. Στη συνέχεια άνοιξα ένα δεύτερο, στην περίπτωση που έτυχε με το πρώτο, αλλά πάλι τα ίδια. Διάβασα προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης και ανέφεραν ότι αν έχει στεγνώσει κάποιο από τα πινέλα μπορείτε να προσθέσετε δυο με τρεις σταγόνες από το "ειδικό υγρό", το οποίο δεν εμπεριέχει η συσκευασία και απ' ότι είδα κόστισε αλλά, περίπου, 20€ για να το αγοράσεις.
Εν τέλη το πήγα σε έναν ειδικό για φακούς να μου καθαρίσει τον αισθητήρα, έβαλε λίγο βαμβάκι γύρω από ένα τσιμπιδάκι που είχε και πολύ μαλακά άρχισε να καθαρίζει τον αισθητήρα. Το φύσηξε και με λίγο αέρα και όλα εντάξει.
Δεν ξέρω αν είναι 100% ασφαλές αυτό που έκανε ο ειδικός που το πήγα, αλλά ξέρω ότι λειτούργησε.
Συμπερασματικά, θεωρώ ότι η τιμή είναι υπερβολική και ότι δεν δικαιολογείται να μην μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αν δεν έχει αγοράσει έξτρα το υγρό.