The best for summer. I have combination skin, with somewhat dry cheeks and a mildly oily T-zone. But I also have very sensitive skin, this is the only one I’ve used that doesn’t sting at all. It moisturizes and soothes, bonus if you put it in the fridge. Also, it’s very affordable. I would buy it again any time, especially during these hot days because it feels very lightweight but deeply hydrates. Plus, it leaves a glow like you have glass skin. I also really like its scent, it’s very mild but pleasant. On the downside, maybe it runs out quickly for me because I don’t hold back on the amount I use each time, but maybe it’s because two of us use it. On my nose, where I use more for sebaceous filaments, it has worked really well.
Ότι καλύτερο για το καλοκαίρι. Έχω μεικτή επιδερμίδα, με κάπως ξηρά μάγουλα και ήπια λαδερό Τ. Όμως έχω και πολύ ευαίσθητο δέρμα, είναι η μόνη που έχω χρησιμοποιήσει χωρίς να τσούζει καθόλου. Ενυδατώνει και καταπραΰνει, bonus αν την βάλεις στο ψυγείο. Επίσης είναι πάρα πολύ οικονομική. Θα την ξανά αγόραζα any time, ειδικά όσο κάνει αυτές τις ζεστές γιατί είναι πάρα πολύ ανάλαφρη η αίσθηση της αλλά ενυδατώνει βαθιά. Plus αφήνει ένα glow σαν έχεις glass skin . Επίσης μου αρέσει πολύ η μυρωδιά της, είναι πολύ ήπια αλλά ευχάριστη. Στα downside ίσως εμένα μου τελειώνει γρήγορα γιατί δεν τη λυπάμαι σε ποσότητα κάθε φορά που βάζω, αλλά ίσως φταίει που τη χρησιμοποιούμε δύο άτομα. Στη μύτη μου για τα sebaceous filaments που βάζω παραπάνω ποσότητα έχει κάνει πολύ δουλειά.